Kotoa yöllä lähteminen ilman että jää kii!!

Avuton15

Joo että kun itsellä on sellainen tilanne että on niin kova kuri kotona että ajattelin lähteä viettämään iltaa kun vanhemmat ovat menneet nukkumaan... Kertokaa jotain hyviä vinkkejä millä se hoituisi, ovesta en voi mennä koska vanhempani heräävät niin helposti kun kävelenkin sisällä ja ikkuna ei aukea tarpeeksi... Tietenkin jos tuon isomman ikkunan avaan nii Sitten mutta ei ole sitä vitun avaajaa.... Vinkkejä kiitos:D

37

10336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+3

      et voi. kasva ensin ja mene sitten.

    • Näin se käy

      Kysy onko teillä sellasta avaajaa ikkunaan, sano että haluut tuulettaa sun huonetta kun siellä on tunkkasta/kuuma tai vastaavaa, eikä sun toinen ikkuna aukee tarpeeks :)

    • ovienavaaaaaaja

      Avaa ovi, sulje ovi - ja lähe juoksemaan. Jos osaa vata oven nii sen saa tosi hiljaa auki ja kiinni.

    • BODYBODY

      1 voit mennä laittaa ovet ravolleen auki ennenku lähet ja kattoo herääkö vanhempas ku avasit ne ,jos ei herää voit lähtee ja jättää ovet auki ainaki kesällä,ja laittaa ovet takas kii ku tuut kotio..jos vanhempas herää ku avaat ekan kerran ovet ja tuut takas sisälle ni voit sanoo vaikka että päästit kissaa/koiraa pihalle ku se oksensi tjsp x)
      2 kannattaa jättää ne vaatteet mitä yleensä käytät (kengät takki) normaaleille paikoillensa ettei vanhempas huomaa et ne on poissa :p

    • takapihankulkija

      En tiiä auttaako yhtää mut mä ja mun kaveri lähettii puol kahelta röökille takaovesta. Se natis tositosi paljo ko aukes, mut kukaa ei silti heränny. Vasta röökil ollessa muistin et se ovi menee räsähtäe kiinni (oltii mun luon). Pakkasta oli noin 10astetta, mut jätettii silti se ovi raollee,koska kaikki ois heränny siihe ryhähyksee. Laitettii herätys viitee ja käytii sillo laittaa se ovi kiinni. Aamulla mietittii et jäähää salena kiinni ko on nii kylmä ja unohettii laittaa takaoven edustalle tavarat takasi ja joitai lumisii kengänjälkii lattialla mut ihmeen tuurilla ei jäätykää koskaa kiinni :D

    • MessinRaiskaaja

      2 kysymystä.

      1.Kuinka vanha olet?
      2.Miks vitussa sää lähtisit mihkään yöllä?

      Kasvappas vähän niin varmaa vanhemmatkin rupee arvostaa sua ihmisenä.
      voithan sää aina tappaa sun vanhempas ja sit asua roskiksessa vitun kakara

      • Yksinäinen kulkija

        Eiks tohon kakkoskysymykseen oo jo ihan selvä vastaus? :) Lähtis viettään iltaa. Sitä paitsi mitä pahaa yöllä ulos lähtemises on? Mä lähen toisinaan yöllä ulos ihan vaan sen takia et tykkään liikkuu rauhassa, päiväl en voi oikeen liikkuu yksin missään kun alkaa ahistaa.


      • Anonyymi

        1:Aika epä asiallinen kommenti
        2:mikä on sinun ikä
        3:Kuka nyt ei haluaisi lähteä vaikka juhliin tai vaan kavereiden kanssa jonnekin


      • Anonyymi

        1.täs ei oo mitää logiigaa ja tää ei oo mikään haukkumis paikka joten voit lähtee


      • Anonyymi

        Hyvä pointti.


    • ÖÖyyym

      OO PÄLKVISTI.

    • vapaaaaa

      Ihan samanlainen kuri mullakin koton oli, en menny kouluu pidemmäl (lukuunottamatta pari kertaa vuodes ku sain yhel kaveril olla pari tuntii) ennen ku muutin pois kotoot eli heti ku tuli 18 täyteen lähin.

      Sen jälkee niil ei oo enää mitään oikeutta ollu tulla määräämää mun menemisiäni, oota säkin vaan et täytät ni sit oot vapaaaaa :D

      • Kambaraara

        Laissa lukee, että yli 15-vuotias saa päättää mihin rahansa käyttää.


      • Anonyymi
        Kambaraara kirjoitti:

        Laissa lukee, että yli 15-vuotias saa päättää mihin rahansa käyttää.

        Mitä vittua nyt taas


    • yökävelijä

      Me ollaan menty kaverien kaa pimeesee metsää grillaa yöllä. Lähden pihanovesta hiljaa ja varoen.

      • Anonyymi

        Varmaan tosi hienoo istua pimeessä tulilla, mut olkaa varovasii sen tulen kanssa.


    • Miigu

      itse odotan kunnes porukat kuorsaa puen vaatteet avaan oven tosi hiljaa mutta kun se narisee niin pitää nopeesti työntää se auki kun ovi on auki laitan sen melkein kiinni mutta raolleen ja laitan semmosen kukkaruukun pitään sitä kiinni kun tuun takas laitan kukkaruukun takaisin paikalleen vedän oven auki jätän sen taas raolleen menen huoneeseen riisun vaatteet kuuntelen että kuorsaa laitan oven kiinni ja menen vessaan koska josne herää siihen että tuun kotiin voin sanoo että tulin vessaan.

    • Siouxiemiuxie

      Itte en pysty yöllä varsinkaan millään tavalla. Enpystyisi myöskään kun vanhempani on kotona. Muuten karkaisin yöllä ikkunasta, mutta asutaan 3 kerroksessa kerrostalossa ja mul ja muis ikkuinoi, on ne pienet ikkunat liian pienii ja ollaa liian korkeallakin siis. Ja en pysty meidän korkeuden vuoks karkaa edes parvekkeelta, koska tosiaan ei pysty. Siks oon suunnittelemas et joku päivä karkaisin pysyvästi johonki paikkaa, sit ku on aikaa ja oon yksin.

    • Anonyymi

      Nyt kyl laitan tän vuodet myöhäs mutta ite meen aina kesäsi asuntovaunuu pihalle iha "muuten vaan" illal peittoje ja tyynyje kanssa yöks. Yleensä porukat tulee tarkistamaa että nukunko koputtamalla oveen tai avaamalla sen mutta oon harjotellu lukittemaa sen asuntovaunun oven sisältä. En sitte mee avaamaa ja venaan viel jonku aikaa että kaikki on salee nukahtanu ja lähen minne ikin tarve vaatii. Mieluite meen aina muualle pihapiirist pyörällä että oon nopee ja ei vaik naapurit huomaa ja pidän tummii vaatteita. Sitte talvel tahti on toine ja vältän ulos menemist koska hankee jää jalanjäljet ja pyöräst jää jäljet myös.

      • Anonyymi

        Mä odotan kunnes mun lapset nukkuu, ja sit puhallan varmuudeks hiukan taikaunipulverii niiden naamaan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkällä mehupillillä avaimenreijästä. sitten avaan ulko- oven ja suljen sen kovalla kolinalla mut en mene minnekään vaan syön kakaroiden karkit. Aamulla kun ne meuhtoo että mä olen ainoo mahdollinen karkkivaras, vetoan siihen että alakerran vanhapiika valitti ovenkolinasta kun yöllä lähdin ulos.


    • Anonyymi

      Okei okei tää on mulle tuttua hommaa meet herättää (kesällä) yöllä vanhempasi ja sanot että mun kengät on niin paskaset et kiillotan ne todennäköisesti se / ne sanoo juu mee vaa samalla avaat ulkooven vitun hiljasesti ja jäät hetkeks sisäl tärkistaa et nukkuuks vanhempasi ja laitat oven raolleen itel kyl kävi nii et sisäkissa karkaa tos samal mut löydettiin se tai sit vaihtoehto kaksi vedä vessa jokse vitun nopee avaa ovi ja lähe menee

      • Anonyymi

        miks menisit keskellä yötä kiillottamaan jotai kenkiä lol


    • Anonyymi

      Mulla oli kans riitaa joskus vanhempieni kans kotiintuloajoista kesäsin. Oli kesäloma, mutta silti olisi pitänyt tulla kotiin samaan aikaan ku kouluviikkoina. Oli kesä joten oltiin kesämökillä joka on jo ennen sotii tehty ja kävi selväksi jo ekalla kerralla ettei mun huoneen ikkuna aukee joten en päässyt pois sitä kautta. Yritin mennä ulko-ovesta, mutta tajusin etten saisi sen vanhaa lukkoa auki niin ettei vanhemmat heräisi. Avasin sen kuitenkin ja isäni heräsi ja yritti huutaa jotain mut juoksin pois. Tuli sit kotiarestia ja nettikielto. Kaikilla ei ole mahdollisuutta päästä pakoon kotoa huomaamattomasti yöllä. Nykyään oon 20v ja silloin olin 15v.

    • Anonyymi

      Osta avaaja 4euroo sniikkasin äsken pihalle sillai oli vörtti vaa 4e puuilost

    • Anonyymi

      Joo tiedän tää keskustelu on jo alotettu monta vuotta sit mut lähin just yöllä kävelee ulos ja käymään tupakil ja olin suunnitellu etukäteen miten pääsen ulos

      • Anonyymi

        Ja olin menny ulos 1:41 ja menny takas kotiin joskus neljän jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olin menny ulos 1:41 ja menny takas kotiin joskus neljän jälkeen

        Katos enoo ainut lukees nöit 2k21


    • Anonyymi

      omat vanhemmat nukkuu alakerrassa ja ite ylhäällä ja oma parvekkeen ovi ni semi helppoo mut siis ens yönä ois tarkotus vähä ulkoilla mun tyttiksen kanssa

    • Anonyymi

      Ite oon niin laiska että ei jaksa mennä pihalle yöllä paitsi jos on tosi sekalainen ryhmä

    • Anonyymi

      Koitan karata kotoota mut mun huoneen ikkuna on liian pieni ja sit pitäis hypätä 10 metristä ovesta tulee väkisin ääntä

      • Anonyymi

        Tee sellasset vitunmoiset ninjatikkaat jostai paskasesta narusta ja puunpaloist ni ei tarvii hyppää.


    • Anonyymi

      Haluisin karata kotoa koska kaikki vitutaa. En tiedä minne mennä ja mitä otaa mukaan. Kaverit asuu monen kissan päässä jonne kestää joku pari tuntia kävellen. Ja tää on eka kerta kun oon harkinnut vakavasti karkaamista. Mitä teen?

      • Anonyymi

        Unohda hölmöily. Ei siitä tule kuin lisää ongelmia että vanhempasi huolestutat eikä ne ärsytyksen aiheet sillä ratkea että karkaisit. Eikä kannata ainakaan yöaikaan pihalla olla, se on useimmiten retkujen aikaa eikä silloin hyviä asioita tapahdu. (Yötyöläisiä en retkuiksi lue.)
        Sinulla on elämä edessä ja monet ovat auki eli mahdollisuuksia vaikka mihin hyvään.
        Toivottavasti teet hyviä, oikeita valintoja ja onni olisi myötä. Kaikkea hyvää elämääsi.


    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä

    • Anonyymi

      Me tehtiin nii et tultiin kaupasta joskus 8 aikaa illalla ja jätettiin ulko ovi ravollee nii päästiin äänettömästi ja ku tultiin seikkailulta sanottiin vaa et ovi oli auki ja laitettiin kii se

    • Anonyymi

      Juu tää on ihan vitun vanha ketju mut jos joku viel tarvii tipsejä nii pyydä joku kaveri yöks ja nuku teltassa sen kans. Sit lähette sieltä joskus 00:00-02:00 aikaan pois. :) Toki voit myös yksin mennä takapihalle telttaan nukkuu mut voi ehkä herättää jotai epäilyksii.

    • Anonyymi

      En tiiä lukeeko kukaan enään. Mutta ite viime kesänä lähin mun huoneen normi ikkunasta (ei tuuletus ikkuna) ulos yöllä kaverin kanssa joka ootti ulkopuolella, joka autto mut alas noin metrin pudotuksen. Jätettiin ikkuna vähän raolleen kiinni koska sitä ei saanu ulkopuolelta kokonaan kiinni. Sitten mun kaveri autto mut takasin sisälle ikkunasta. En jääny kiinni tai ainakaan mulle ei sanlttu mitään tai kysytty. Siitä ikkunasta vielä kuulu kovempia ääniä kun avattiin sitä mutta silti kukaan ei mun tietääkseni heränny.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe