Yhtenä aamuna

Qma kissa

Luojan kiitos Joni oli luvannu, että saan tulla niille loppuyöks Alisan bileiden jälkeen. Olin niin kännissä, että porukat ois saanu hepulin, ja oisin saanu arestia siihen asti että täytän 18! Jonikin oli niissä bileissä, mutta se ei juonu melkeen yhtään, sillä oli seuraavana päivänä joku sen bändijuttu, mihin sen piti lähtee jo aikasin aamulla. Joni asu kahestaan sen iskän kanssa, ja sen iskä kuulemma olis koko viikonlopun poissa kotoa. Saisin nukkua pääni selväksi ja "olla kuin kotonani". Niin Joni ainakin lupas.

Joku Alisan vanhempi kaveri heitti mut ja Jonin autolla sen talolle. (Mä olin 16 ja Joni 17, niin ettei kummallakaan ollu korttia.) Kello oli kolme yöllä. Mun olo oli aika huono, teki vaan mieli päästä nukkumaan. Kun me päästiin sisälle, heitin vaan kaikki vaatteet pois päältä ja painelin suoraan olohuoneen sohvalle ja nukahin siihen pelkissä alusvaatteissa. Olin kyllä todella onnekas, kun mulla oli sellanen kaveri ku Joni!

Heräsin joskus puolenpäivän aikaan, Joni oli jo lähtenyt. Kesäisen lämpimät auringonsäteet paistoi suoraan ikkunasta siihen sohvalle, eikä ollut yhtään kylmä. Yllättävää kyllä, darra ei ees ollu kovin paha. Pystyisin varmaan syömäänkin jotain. Laahustin keittiöön, ja sain melkein sydärin. Jonin iskä seisoi keittiössä päällään pelkät bokserit. Kiljaisin kovaa kun näin sen, koska tajusin, että mullakin oli pelkät stringit ja rintsikat. Se ei näyttänyt hätkähtävän, virnisti vaan jotenkin ilkikurisesti. "Ootsä Jonin tyttöystävä?" Se kysyi multa.
"Öö en, me ollaan vaan kavereita.. Eilen oli yhet bileet ja -", sopersin, mutta samassa suljin suuni, kun tajusin että olin möläyttänyt bileistä. Mä näytin varmaan aika järkyttyneeltä, mutta Jonin iskä vaan naurahti ja sano: "Mä ymmärrän. Onko paha darra?"
"Ei oikeestaan", sanoin ujosti. "Anteeks kun mä tälleen.. Luulin ettei tääl ollu ketään.."
"Nojoo, suunnitelmat vähä muuttu. Mä tulinki jo viime yönä", se sano. "Mut mikäs tässä, onhan se kiva tulla kotiin ja löytää täältä tollanen kuuma pakkaus", se sano silmää iskien. Punastuin. Tilanne oli tosi outo, mutta tavallaan aika kiihottava. Jonin iskä oli tosi hyvän näkönen ja sillä oli lihaksikas kroppa! Ei se nyt mikään kauheen vanhaakaan ollu, joku nelikymppinen. Mun katse harhaili ihan itestään sen boksereihin, ja mietin mitä niitten alla oli. Huomasin että sekin katseli mun kroppaa aika häpeilemättä. No en mä sitä voi syyttää, mullahan oli pelkät alusvaatteet päällä. Omasta mielestä mulla on ihan hyvännäkönen kroppa, ja muodotkin on kohillaan. Yhtäkkiä mä huomasin, että sen boksereissa näkyi liikettä. Sillä alkoi seistä! Mäkin aloin tosin kostua ajatuksesta, että kiihotin aikuista miestä.

2

3275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qma kissa

      Sitten se vaan hymyili ja iski uuestaan mulle silmää, käveli mun luokse ja alko suudella. Yllätyin vähän siitä vedosta, mutta olin nopeesti taas mukana ja vastasin suudelmaan. Se suuteli tosi hyvin, meinasin pyörtyä! Se hivutti kätensä selkää pitkin mun perseelle, ja alko puristella. Painauduin siihen kiinni, ja tunsin sen puolijäykän kullin itteäni vasten. Voihkin ja aloin kiihottua ihan todella. Se veti mut olohuoneeseen ja työnsi mut sohvalle. Ite se tuli mun päälle ja suuteli taas riisuen mun rintsikat. Se siirty alemmas ja nuoli ja puristeli mun rintoja. Nännit oli ihan kovat ja paisuneet, niin kiimassa olin. Se hyväili mun pillua stringien päältä, se tuntu taivaalliselta. "Ootpa sä märkä", se sano matalasti ja repi stringit mun päältä. En osannut sanoa mitään, voihkin vain himosta. Sitten se siirtyi vielä alemmas ja alkoi nuolla mun pillua. Mm, se tuntu paremmalta kuin mikään muu ennen! Se imi välillä klittaa ja sitten taas nuoli. Tunsin kiimaliimojeni valuvan peppuvakoon. "Ahh, joo, jatka!" voihkin, eikä sen kauaa tarvinnu jatkaa, kun jo laukesin sen naamalle. Makasin siinä sohvalla vähän aikaa, ja toinnun orgasmistani.

      Näin että se hivutti boksereitaan pois päältään ja paljasti nyt täydessä koossaan olevan kyrpänsä. Se oli ehdottomasti isoin mulkku, jonka olin nähnyt. Valtava patukka, paksu ja pitkä, jökötti kivikovana. Pallit oli jättimäiset. Mun pillu alko oikeen huutaa sitä melaa sisäänsä. Levitin mun jalkoja niin paljon kun pystyin. Hitaasti se alkoi pyörittelemään kyrpäänsä mun pillunhuulilla. Se kasteli terskan mun nesteisin ja alkoi työntyä sisään. Ilman kipua se ei onnistunu, koskaa mun pillu oli niin tiukka. Päättäväisesti se kuitenkin työnty sisään. Mä tunsin että halkean, niin iso kyrpä sillä oli. Se työntyi syvemmälle ja syvemmälle, murahteli himosta ja sanoi: "Mm, sä oot niin ihanan tiukka, sun pillus tuntuu tosi hyvältä.."
      "Sul on niin iso, aaah, ah, työnnä vielä! Nopeemmin!" mä voihkin ku kiimanen narttu. Se alko lisätä vauhtia ja tuntu että kaikki kipu katos ja tilalle tuli pelkkä kiima. Mä olin niin täynnä sitä ihanaa, paksua, aikuisen miehen patukkaa, se täytti mut kokonaan. Tuntu tosi rivolta olla siinä Jonin iskän nussittavana, mutta se ajatus vaan lisäs mun himoa. Se nopeutti taas vauhtia, työnsi, työnsi, työnsi, työnsi, työnsi. Pallit läiskähteli mun persettä vasten ja huohotin sen työntöjen tahdissa.
      "Ooh, ooh, ah, ah, aah! Pane mua nopeemmin, vielä, vielä, älä lopeta, noin, just noin, jatka jatka jatka!"
      "Ihana kiimapillu, ihanan tiukka, kohta tulee.. Tästä saat kunnolla patukkaa sun teinipilluus, noin, kunnolla saat isoa kyrpää. Aah, sä oot niin tiukka, kohta saat kunnon lastin syvälle tiukkaan pilluus", se murahteli ja huohotti.
      "Ah, mä tuun, mä tuun, nyt tulee, nyt tulee, AAAAAAAAAAAH!" Kiljahtelin rajun orgasmin kourissa, ja samassa se nytkähti ja sen lasti ryöpsähti voimalla mun pilluun. Huohottaen me jäätiin siihen sohvalle makaamaan.

    • ettäsellasta

      aika hyvä tarina keski-ikäisen miehen jutuks! Tosin loppu kun kanan lento. Mutta varmaan sait runkattua loppuun tuollakin jutulla. Good for you!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe