~♥♥~
Ai kuinka ihanaa
on ajatella,
että toinen
ajattelee toista
ei siihen tarvita
paljon
silti tarvitaan
Ja se paljon
vain kasvaa
se uudistuu ja rakentuu
vahvistuu ja lujittuu
kunnes paljon
on muuttunut
yhdeksi
Liekiksi
jonka lieskat loimuavat
toisissaan kiinni
vapaasti ja ihanasti
yhteistä rakkauden sävelmää
~♥♥~
http://www.youtube.com/watch?v=k4KQ-M7cQ28
~ Paljon ~
3
98
Vastaukset
~♥♥~
Kun laulut ei riitä kertomaan
kuinka paljon
on laskettava aseet
ja sanottava,
minä rakastan sinua
~♥♥~- Liona1
Pidin tästä, "oikeasta" rakkausrunosta!
Kiitos sinulle !
Joskus täällä on vaikeaa erottaa fiktiota todellisuudesta tai sen osista, ja mielikuvituskin saattaa tehdä tepposia ja luoda vääriä mielikuvia, niin siksi on parempi välillä sanoa suoraan...
Kivaa iltaa sinulle ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429