täällä on kerrottuna es. pakkomyynnistä (myyty liittymätyyppejä ym., joita asiakas ei olisi halunnut ym., huonosti toimivasta netistä, kalliista hinnoista jne.
Itse törmäsin veemäiseen asiakaspalveluun puhelimessa. Todella ynseää!
Nyt olenkin ex-saunalahtelainen ja olen kahdesti soittanut nykyisen operaattorin asiakaspalveluun. Mukavaa palvelua :D
Saunalahti "haisee"!
omat kokemukseni S-lahdesta
2
173
Vastaukset
- Niinpäjoo
Jokainen operaattori myy ja hypettä tekniikkaa ja teoreettisesti mahdollisia ominaisuuksia. Ja kun kauppojen jälkeen toteat, että ei ole laatu sinne päinkään, mitä myyjä kehui, niin perustelut on sitten, että "nämä nopeudethan on teorieettisia, että se riippuu... *litania erilaisia vaikuttimia*... ja sitten joko tyydyt heidän k.usetuksiin tai sitten vaihdat toiselle operaattorille ja törmäät täsmälleen samaan hypetysmyyntiin.
Ja niin kauan kun me langetaan operaattoreiden hömppään, niin kauan on hinnat korkealla ja päät pyörällä. Jos ihmiset tajuaisivat vertailla nopeuksia, todellisia ominaisuuksia ja hintoja ja tyytyä vähempään, niin operaattoreilla kävisi ohraset hypensä kanssa. Mutta kuten on nähty politiikkaakin myöten, niin suomalaiset on uhrautuvaista ja nöyrää lammaskansaa. Pitäisi lopettaa tämä kotona kiukuttelu ja nousta "barrikaadeille". Ei tästä muuten tule lasta eikä p.askaa. - kölköl
Tavallisen pulliaisen pitäisi ottaa itse selvää asioista. Myyjät tykkää mussuttaa ja käyttää hienoja sanoja ja kehua, se on myyjien työ nyt ja aina. Kuluttajaa mielistellään ja piilo-vedätetään, tai näin asiakas ainakin luulee.
Täytyy tietää mistä maksaa ja mistä haluaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t724250- 332431
- 402274
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201777Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401632Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251532- 811506
- 1481301
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221203Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145