Olemme lähdössä Kuubaan piakkoin. Onko kenelläkään kokemusta oman tabletin mukaan ottamisesta Kuubaan? Aurinkomatkat ei sitä suosittele maahantulomuodollisuuksien vuoksi, mutta ilmeisesti ei ole kuitenkaan kiellettyä kyseistä vempainta viedä maahan.
I pad Kuubaan mukaan
5
567
Vastaukset
- kait voi
Mä kysyin Tjäreborgin chatissä, voiko läppärin viedä ihan huoletta, niin sanottiin, että kyllä voi.
- niijustjajoo1
miksi täällä kyselet.Käy ihmeessä sellasilla viranomaissivustolla tai jotka huolehtivat maahantulomuodollisuuksista.Arvaa edes,alkaa suomessa t kirjaimella,englanniksi c:llä,espanjaksi a:lla jnejne......
- owla1
Pari vuotta sitten oli mukan 4-5 kännykää latureinee. Muutama vanha kamera ja vähän isokokosempi maailmanradio matkalaukussa. Ainoastaan jälkimmäinen pyydettiin näyttään maan sisäisellä lennolla läpivalaisussa. No, proplemo!
Yhden kameran vaihdoin sikarilaatikkoon Havannassa. Muuten annoin niitä tapaamilleni. Olivat tyytyväisiä niistä, vaikka eräällä riksakuskilla oli hienompi älypuhelin, kuin minulla ;)
Ehkä ottasin sen käsimatkatavaroihin, ja nostella aina esille tarkastuksissa.
ps. jos meettä all inglusiveen, niin ehdottomasti oma termosmuki matkaan! - Matkustaja1
Vko sitten Varaderosta tulleena: I pad:n voi ottaa mukaan, menomatkalla täytetään kaavake, johon on merkittävä muut kuin omaan käyttöön olevat matkapuhelimet, jne. Langattomia yhteyksiä ei ole ja hotellinkin internet-yhteys tooodella hidas. Soneran liittymillä matkapuhelimilla oli sekä minulla että miehelläni vaikeuksia saada yhteyttä Suomeen.
- kanukkidero
Ei paljon nettimahdollisuuksia, siellä ei harrasteta langattomia verkkoja. Lähinnä usan:n kauppasaarron vuoksi internet toimi ehkä joka toinen päivä. ainakin meidän hotellissa.
jos et välttämättä halua päivittää facebookkiin 12,5 eur/mt lomakuvia niin suosittelen jättämään pädit kotiin. Itse en kahteen viikkoon tehnyt sillä sielä yhtään mitään.
koneiden kuljettamisessa ei ole mitään ongelmaa.
Tosissaan kanadalaisten nuorisoporukan viro, joten kannattaa ottaa litran termosmuki mukaan, minne saat all inclusive hotellistasi kunnon paukut mukaan rantsuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882