Kylmät yöt?

ensikertalainen

Olen kuullut ettei Thaimaassa tarvita pitkähihaista lainkaan mutta katselin juuri Hua Hinin sääennusteita ja yöksi luvassa 17-20 astetta! Pakkaanko siis neuletta kuitenkin mukaan?

10

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus tämä

16 joulua Hua Hinissa eikä ikinä ole alle 20 edes yöllä mennyt....onko sinulla Suomessa pitkähikaisia kun on 20C....en usko. Makuuhuoneen lämpösuositus on 18 Suomessakin.

• ...aha...

Joulu on ....jo ovella. 16 virtuaali joulua.... olet hua hinissä ollut ....siis muka.

• hoh hoijaa
      • ensikertalainen

No kyllähän mä aika vilukissa olen :) Ja ajattelin vaan, että jos tuo 17-20 pitää paikkaansa, se saattaa tosiaan tuntua viileältä kuuman päivän jälkeen. Mutta jos tilanne ennusteista huolimatta on kuten sanotte, minähän olen enemmän kuin hyvilläni ja jätän villanutut kotiin :) Ei olis enää kuin pari päivää....

• stupu

samaa juurikin mietin minäkin. parin päivän päästä lähtö ja ihan on lämpötilat forecan mukaan pudonnut reippaasti.. mutta että ei tarvitse?!?

• otamukaan

hyvinkin mahdollista, että tarvitsee lämpimiä vaatteita. itselläni ollut ns kevyt villanuttu mukana joka kerta ja tarpeeseen on ollut. ei paina paljoa matkalaukussa.

• Kyllä nyt viileän kauden aikana on mahdollista,että yöllä n.5,00 aikaan on vain 15 astetta lämmintä.Toissa yö oli sellainen.
      Harvinaista se on.
      Olen
      asunut täällä yli 5 vuotta ja nyt oli toinen kerta,kun näin kylmä yö oli.
      Mutta löytyy pitkähihaista ja lahkeista yö vaatetta täältäkin,jos ette mukaan ota.

• viileätuuli

Kyllä täällä Hua Hinissa on tänään tarvinnut päivälläkin pitkähihaisia vaatteita. Vaikka lämpötila oli noin 24 astetta, kovavtuuli viilensi ilmaa niin että paleli. Tuskin näin viileät säät kuitenkaan pitkään jatkuvat...

• kohta taas

ja juuri eilen kaveri soitti ja oli 30C varjossa....ketä uskoo ketä ei?
        Tiedotuksien mukaan tuo 30 on oikeaa tietoa.

• khfjhdgsghfshg

Jos on 20, niin ainakin minä tartten pitkähiaista Suomessakin. En tarkene lyhythiaisella. Pitää olla yli 24, että minä vaihdan täysin lyhythiaiseen.

Ota varmuudeksi joku pitkähiainen, esimerkiksi paitapusero.

Kummallisen viileältä kuulostaa. Olemme olleet eri vuodenaikoina ympäri vuoden. Ikinä ei noin viileää ole ollut. Kerran kun olimme heinäkuussa, illalla laski 26 asteeseen Huassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63