Olen kuullut ettei Thaimaassa tarvita pitkähihaista lainkaan mutta katselin juuri Hua Hinin sääennusteita ja yöksi luvassa 17-20 astetta! Pakkaanko siis neuletta kuitenkin mukaan?
Kylmät yöt?
10
285
Vastaukset
- totuus tämä
16 joulua Hua Hinissa eikä ikinä ole alle 20 edes yöllä mennyt....onko sinulla Suomessa pitkähikaisia kun on 20C....en usko. Makuuhuoneen lämpösuositus on 18 Suomessakin.
- ...aha...
Joulu on ....jo ovella. 16 virtuaali joulua.... olet hua hinissä ollut ....siis muka.
- hoh hoijaa
01.00 yöllä 25.....se on kaukana 17C
http://saa.fi.msn.com/local/hua-hin-thaimaa/?wealocations=wc:THXX0006- ensikertalainen
No kyllähän mä aika vilukissa olen :) Ja ajattelin vaan, että jos tuo 17-20 pitää paikkaansa, se saattaa tosiaan tuntua viileältä kuuman päivän jälkeen. Mutta jos tilanne ennusteista huolimatta on kuten sanotte, minähän olen enemmän kuin hyvilläni ja jätän villanutut kotiin :) Ei olis enää kuin pari päivää....
- stupu
samaa juurikin mietin minäkin. parin päivän päästä lähtö ja ihan on lämpötilat forecan mukaan pudonnut reippaasti.. mutta että ei tarvitse?!?
- otamukaan
hyvinkin mahdollista, että tarvitsee lämpimiä vaatteita. itselläni ollut ns kevyt villanuttu mukana joka kerta ja tarpeeseen on ollut. ei paina paljoa matkalaukussa.
Kyllä nyt viileän kauden aikana on mahdollista,että yöllä n.5,00 aikaan on vain 15 astetta lämmintä.Toissa yö oli sellainen.
Harvinaista se on.
Olen
asunut täällä yli 5 vuotta ja nyt oli toinen kerta,kun näin kylmä yö oli.
Mutta löytyy pitkähihaista ja lahkeista yö vaatetta täältäkin,jos ette mukaan ota.- viileätuuli
Kyllä täällä Hua Hinissa on tänään tarvinnut päivälläkin pitkähihaisia vaatteita. Vaikka lämpötila oli noin 24 astetta, kovavtuuli viilensi ilmaa niin että paleli. Tuskin näin viileät säät kuitenkaan pitkään jatkuvat...
- kohta taas
ja juuri eilen kaveri soitti ja oli 30C varjossa....ketä uskoo ketä ei?
Tiedotuksien mukaan tuo 30 on oikeaa tietoa.
- khfjhdgsghfshg
Jos on 20, niin ainakin minä tartten pitkähiaista Suomessakin. En tarkene lyhythiaisella. Pitää olla yli 24, että minä vaihdan täysin lyhythiaiseen.
Ota varmuudeksi joku pitkähiainen, esimerkiksi paitapusero.
Kummallisen viileältä kuulostaa. Olemme olleet eri vuodenaikoina ympäri vuoden. Ikinä ei noin viileää ole ollut. Kerran kun olimme heinäkuussa, illalla laski 26 asteeseen Huassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201