Kylmät yöt?

ensikertalainen

Olen kuullut ettei Thaimaassa tarvita pitkähihaista lainkaan mutta katselin juuri Hua Hinin sääennusteita ja yöksi luvassa 17-20 astetta! Pakkaanko siis neuletta kuitenkin mukaan?

10

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus tämä

16 joulua Hua Hinissa eikä ikinä ole alle 20 edes yöllä mennyt....onko sinulla Suomessa pitkähikaisia kun on 20C....en usko. Makuuhuoneen lämpösuositus on 18 Suomessakin.

• ...aha...

Joulu on ....jo ovella. 16 virtuaali joulua.... olet hua hinissä ollut ....siis muka.

• hoh hoijaa
      • ensikertalainen

No kyllähän mä aika vilukissa olen :) Ja ajattelin vaan, että jos tuo 17-20 pitää paikkaansa, se saattaa tosiaan tuntua viileältä kuuman päivän jälkeen. Mutta jos tilanne ennusteista huolimatta on kuten sanotte, minähän olen enemmän kuin hyvilläni ja jätän villanutut kotiin :) Ei olis enää kuin pari päivää....

• stupu

samaa juurikin mietin minäkin. parin päivän päästä lähtö ja ihan on lämpötilat forecan mukaan pudonnut reippaasti.. mutta että ei tarvitse?!?

• otamukaan

hyvinkin mahdollista, että tarvitsee lämpimiä vaatteita. itselläni ollut ns kevyt villanuttu mukana joka kerta ja tarpeeseen on ollut. ei paina paljoa matkalaukussa.

• Kyllä nyt viileän kauden aikana on mahdollista,että yöllä n.5,00 aikaan on vain 15 astetta lämmintä.Toissa yö oli sellainen.
      Harvinaista se on.
      Olen
      asunut täällä yli 5 vuotta ja nyt oli toinen kerta,kun näin kylmä yö oli.
      Mutta löytyy pitkähihaista ja lahkeista yö vaatetta täältäkin,jos ette mukaan ota.

• viileätuuli

Kyllä täällä Hua Hinissa on tänään tarvinnut päivälläkin pitkähihaisia vaatteita. Vaikka lämpötila oli noin 24 astetta, kovavtuuli viilensi ilmaa niin että paleli. Tuskin näin viileät säät kuitenkaan pitkään jatkuvat...

• kohta taas

ja juuri eilen kaveri soitti ja oli 30C varjossa....ketä uskoo ketä ei?
        Tiedotuksien mukaan tuo 30 on oikeaa tietoa.

• khfjhdgsghfshg

Jos on 20, niin ainakin minä tartten pitkähiaista Suomessakin. En tarkene lyhythiaisella. Pitää olla yli 24, että minä vaihdan täysin lyhythiaiseen.

Ota varmuudeksi joku pitkähiainen, esimerkiksi paitapusero.

Kummallisen viileältä kuulostaa. Olemme olleet eri vuodenaikoina ympäri vuoden. Ikinä ei noin viileää ole ollut. Kerran kun olimme heinäkuussa, illalla laski 26 asteeseen Huassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe