Hei olen 16-vuotias tyttö ja minulla on ollut jo todella kauan vauvakuume ja haluaisin jo vauvan olen seurustellut mieheni kanssa 7kk ja me molemmat haluamme jo perheenlisäystä voisitteko te auttaa minua miettimään mitä minun pitäisi tehdä? :)
Vauvakuume
jenkka
5
227
Vastaukset
- 12/32
Hah hah, just.
- odottele vielä
olet 16vuotias sanoisin että kannattaa odottaa vielä pari vuotta niin olet valmis kärsivällisyys palkitaan
- sosionomi
Provohan aloitus oli, mutta juttele asiasta vaikka koulukuraktorilke ja hän neuvoo sinua odottamaan vielä parikymmentä vuotta.
- Eihän siinä mitään
jätät vain pillerit pois (jos sellaisia käytät) ja sitten katsotte pamahdatko paksuksi ja kuinka pian.
- sosionomi
Älä yllytä hullua, sehän saattaa ottaa todesta, ja sitten kärsitään ja maksetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315992
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333623Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263417Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243026Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727- 452525
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222419Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1212392MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215