Hei olen 16-vuotias tyttö ja minulla on ollut jo todella kauan vauvakuume ja haluaisin jo vauvan olen seurustellut mieheni kanssa 7kk ja me molemmat haluamme jo perheenlisäystä voisitteko te auttaa minua miettimään mitä minun pitäisi tehdä? :)
Vauvakuume
jenkka
5
225
Vastaukset
- 12/32
Hah hah, just.
- odottele vielä
olet 16vuotias sanoisin että kannattaa odottaa vielä pari vuotta niin olet valmis kärsivällisyys palkitaan
- sosionomi
Provohan aloitus oli, mutta juttele asiasta vaikka koulukuraktorilke ja hän neuvoo sinua odottamaan vielä parikymmentä vuotta.
- Eihän siinä mitään
jätät vain pillerit pois (jos sellaisia käytät) ja sitten katsotte pamahdatko paksuksi ja kuinka pian.
- sosionomi
Älä yllytä hullua, sehän saattaa ottaa todesta, ja sitten kärsitään ja maksetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16811561- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586056Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1665007- 244775
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074303- 1063702
- 803290
- 481801