Hei olen 16-vuotias tyttö ja minulla on ollut jo todella kauan vauvakuume ja haluaisin jo vauvan olen seurustellut mieheni kanssa 7kk ja me molemmat haluamme jo perheenlisäystä voisitteko te auttaa minua miettimään mitä minun pitäisi tehdä? :)
Vauvakuume
jenkka
5
162
Vastaukset
- 12/32
Hah hah, just.
- odottele vielä
olet 16vuotias sanoisin että kannattaa odottaa vielä pari vuotta niin olet valmis kärsivällisyys palkitaan
- sosionomi
Provohan aloitus oli, mutta juttele asiasta vaikka koulukuraktorilke ja hän neuvoo sinua odottamaan vielä parikymmentä vuotta.
- Eihän siinä mitään
jätät vain pillerit pois (jos sellaisia käytät) ja sitten katsotte pamahdatko paksuksi ja kuinka pian.
- sosionomi
Älä yllytä hullua, sehän saattaa ottaa todesta, ja sitten kärsitään ja maksetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938