Mitä mä teen? Mun vanhemmat riitelee tuolla ja äiti huutaa, että hakee eropaperit. Mä en kestä!! Mä oon aina kuvitellu et ne ei eroaisi ikinä.. ;_; !
Vanhemmat eroaa
3
101
Vastaukset
- kok emust a on
Ehota niile et se joka muuttaa pois muuttaa samaan kauounkiin/kuntaan, että asut kummankin luona 50/50.
Sä et voi tehdä mitään, koska se on vanhempiesi välinen asia, että eroavatko vai eivät. Valitettavasti.
Voin kyllä lohduttaa sillä, että silloin kun eropapereilla uhkaillaan, niitä harvemmin oikeasti haetaan. Jos kaksi ihmistä on oikeasti eroamassa, se lähtijä ei yleensä jää väittelemään toisen kanssa, että erotaanko. Paperit on silloin jo haettu ja annettu, ja enää keskustellaan siitä, että miten erotaan.Moi!
Uskon, että ajatus vanhempien erosta on varmasti pelottava. Vaikka päätös sinänsä onkin aikuisten välinen asia, koskettaa ero kuitenkin aina myös lapsia ja vaikuttaa koko perheen elämään suuresti.
Ehdotan, että puhut vanhemmillesi asiasta ja kysyt rohkeasti, ovatko he tosissaan eroamassa vai mistä on kysymys. Voit kertoa heille, että sinusta tuntuu pahalta kuunnella eropapereilla uhkailua ja että heidän riitelynsä vaikuttaa myös sinuun. Jos aikuisilla on ongelmia, heidän energiansa voi helposti mennä keskinäisiin välijenselvittelyihin ja voi käydä niin, että lasten näkökulma asiassa unohtuu.
Toivottavasti asiat kääntyvät vielä parempaan päin.
Sanna
NettiSaapas
Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 485957
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2605753Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?885684Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k334795Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494719Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2114028- 1463539
Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43401Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!293159Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253117