Päivähuone

Duuniin

Onkos tietoa mitkä Helsingin jotellit tarjoavat päivähuoneita? Tarttis olla suihku, vuode ja wlan. Mihinköhän hinraan tällainen n klo 11-18 leposija irtoaisi?

6

2963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huilaaja

Ainakin Glo hotelli lentokentällä tarjoaa niitä.Hinta taisi olla jotain 90 e paikkeilla..

• huvittaa

tuolla hinnalla voi olla jo yön ja saa aamupalan.

• Mikä nyt on..
        huvittaa kirjoitti:

tuolla hinnalla voi olla jo yön ja saa aamupalan.

Mukavaa että sinua huvittaa; hölmöähän naurattaa vähän kaikki kun ei tiedä mistään yhtään mitään.

Kyse on nyt nimenomaan lentokentän Glo-hotellista ja siellä yöpyminen yhden hengen huoneessa maksaa viikonloppuisin 117 - 138 euroa varaustyypistä riippuen ja arkisin 139 - 154 varaustyypistä riippuen.

Päivähuone tuolla tosiaan maksaa sen 89 euroa.

Tasan tarkkaan et Glo Airportista löydä huonetta yön yli ja aamupalaa 90 eurolla.

• hoh hoijaa
        Mikä nyt on.. kirjoitti:

Mukavaa että sinua huvittaa; hölmöähän naurattaa vähän kaikki kun ei tiedä mistään yhtään mitään.

Kyse on nyt nimenomaan lentokentän Glo-hotellista ja siellä yöpyminen yhden hengen huoneessa maksaa viikonloppuisin 117 - 138 euroa varaustyypistä riippuen ja arkisin 139 - 154 varaustyypistä riippuen.

Päivähuone tuolla tosiaan maksaa sen 89 euroa.

Tasan tarkkaan et Glo Airportista löydä huonetta yön yli ja aamupalaa 90 eurolla.

Juuri olin joulukuussa lentokentällä hotellissa...Hilton ja yö maksoi 89 euroa aamupalan kanssa. MItä ihmettä sitä väität? Ja kentän lähellä on useita hotelleja jossa yö n. 100 euroa. Kuljetus sisältyy kentälle ja sekä autonparkki.

• Mikä nyt on..
        hoh hoijaa kirjoitti:

Juuri olin joulukuussa lentokentällä hotellissa...Hilton ja yö maksoi 89 euroa aamupalan kanssa. MItä ihmettä sitä väität? Ja kentän lähellä on useita hotelleja jossa yö n. 100 euroa. Kuljetus sisältyy kentälle ja sekä autonparkki.

Tässä puhutaan edelleenkin lentokentän Glo-hotellista. Etsi minulle yksikin yö sieltä 90 eurolla (aamupaloineen) ja myönnän heti olleeni väärässä.

Pointti on siinä että Glo on vielä kätevämmässä paikassa kuin Hilton, ja siellä on paljon vähemmän huoneita. Voivat siis laskuttaa huomattavasti korkeampia hintoja.

• Spinnuu
        Mikä nyt on.. kirjoitti:

Tässä puhutaan edelleenkin lentokentän Glo-hotellista. Etsi minulle yksikin yö sieltä 90 eurolla (aamupaloineen) ja myönnän heti olleeni väärässä.

Pointti on siinä että Glo on vielä kätevämmässä paikassa kuin Hilton, ja siellä on paljon vähemmän huoneita. Voivat siis laskuttaa huomattavasti korkeampia hintoja.

"Tässä puhutaan edelleenkin lentokentän Glo-hotellista."

Eikä puhuta. Alkuperäinen kirjoittaja kyselee päivähuonetta, ei Glo-hotellin päivähuonetta: "Onkos tietoa mitkä Helsingin hotellit tarjoavat päivähuoneita? "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2441
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2374
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1510
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1176
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe