Hei!
Elikkäs etsin kyseiseen peliin pelaajia ja seuraa, en ole törmännyt muutakuin pariin suomalaiseen.
Tera on erittäin hyväntuulinen ja pirteä peli, racet ovat monipuoliset, Aman, Baraka, Castanic, Elin, High Elf, Human, Popori. Hahmoista saa erittäin silmää miellyttävän muokattua. Classejakin sitten löytyy, Archer (dps), Berserker (tank/dps),Lancer (tank), Mystic (Support/ heal/dps), Priest (Heal), Sorcerer ( dps), Slayer (dps), Warrior (dps/tank).
60 on tässä pelissä maksimi leveli ja sen jälkeen vasta peli alkaa kunnolla, sanotaanko, että 1-60 on tutoriaali. Endgame on aivan mahtava Instoja/dailyjä/pvp/gvg.
-Instancet ovat luolia joita mennään 3-20 hengen partyissä/raidessa riippuu ihan instasta. Eka insta taitaa avautua 16lvl. Sielä saa armoreita/aseita/koruja. Myös rahaa. Myös on daily instoja, jota ei voi kun kerran mennä päivään, mutta dropitkin on sen mukasia sitten.
-Dailyjä on pelkästään endgamessa kaikista tärkein on varmaan nexus, josta saat pisteitä pvp armoriisi. Muita dailyt ovat lähinnä questeja solona.
-pvp on runsas painotteinen voit tappaa kenet tahansa missä vain, jos haluat mutta siihen vaaditaan outlawi olla päällä. Battlegroundeja on myös jonkin sorttia corsairs stronghold on varmaan mitä joudut eniten grindaan pvp armoreihin kanssa.
-GvG on taas guild sotaa, jos omistat guildin tai olet jäsenenä jossain guildissa tulette harrastamaan tätä. Suositellaan, että pärjää guildi sodissa hyvät vehkeet.
Tässä oli pääasiat lyhykäisyydessään.
Minun charru nimi on Ronja , racena toimii Night Elf ja classi on slayeri. 60lvl ilvl163 kohta isompi, kun saan paremman armorin ja enchanttaan sen. Ishara serverillä pelaan eli sinne vain jos kiinnostuit! :)
http://en.tera.gameforge.com/landingpage/freetoplay?kid=a-60907-02203-1311-b350715d Tänne vielä rekisteröidyt ja laitat pelin lataukseen. Muista PM minulle!
Tera:an peliseuraa?
Terapelaaja
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082