Jatkuvasti törmää näiden vapaa-kirkkolaisten ja muiden konservatiivien väitteeseen siitä, että kirkko on liberaalien hallitsema linnake. Väite on täysin väärä.
Päinvastoin, kirkko on hyvin pitkälle konservatiivien hallussa, mutta se antaa tarkoituksella itsestään ulospäin liberaalin kuvan. Vaikkapa viimeisessä arkkipiispa-vaalissa äärikonservatiivinen Miika Ruokanen hävisi vaalit vain kuudella äänellä vaalissa, missä äänioikeus oli 1236 valitsijalla. Eli konservatiivien märäksi päiväuneksikin määritelty Miikka Ruokanen sai noin 49,5% äänistä ja Mäkinen 50,5%. Kun vielä tiedetään, että monen äänioikeutetun asenne oli "ei_ainakaan_Ruokanen", niin se kertoo, kuinka tiukan konservatiivisesta ehdokkaasta oli kyse. Konservatiiveja heissä(kin) oli siis "kohtalaisen" suuri määrä eli puolet.
Kirkon liberaalius on konservatiivien luoma harha!
ikiateisti
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161