Hienoa Kyllönen ! Vielä kun palauttaisit jutta-verkkosukan kanssa ikkunaveron sieltä arkistoista takaisin. Kenkävero ois kans kiva. Sitten kun vielä laitat kilometrikorvaukset kohilleen, niin kaippa ammattitoveris kehuu sinua kotisairaaanhoidonkin puolelta.Reissumiehet kiittää kans koska ei tartte enää paljon tarjouksia kirjoitella. Myöskin veronmaksajat kiittää vaikkei olis autojakaan, koska tämä näkyy kaikkien tuotteiden hinnoissa. Kiitoksia myös siitä kun systeemi luo lisää jonninjoutavia pyrokraattisia virkoja. Erityiskiitokset valvonnan lisäämisestä ja ihmisyyden tuhoamisesta. Kyllä on Stalin ollut sulle hyvä oppi-isä juuri noin, merjapieni .http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288632888781.html
Kiitos Merja !
6
441
Vastaukset
- 7+17=24
Totean vaan jotta herra se on herrallakin.
- Hyvä lakiesitys!!!
Eikö se ole oikein että joka käyttää, kuluttaa se maksaa. Miksi muiden pitää maksaa toisten puolesta?
Itse ajan Fiatillani (pieni sellainen) noin 5000 km vuodessa. Silti maksan erilaisia autoveroja jne.
Kotisairaanhoito, reissumiehet, julkisen liikenteen firmat, pelastustoimi, poliisi jne. varmasti saavat erilaisia helpotuksia asian suhteen.
Mitä valvonnan lisäämiseen tulee, se kaukaa haettua. Jos tarkkoja ollaan, eiköhän meitä nykyisin valvota aika kattavasti; kännykät, erilaiset kamerat mm. liikenteen valvonnassa. Hei, eri kauppaketjujen bonuskortit on myös osa valvontaa. Niillä seurataan ihmisten kulutustottumuksia jne.
Mitä tuotteiden hintojen nousuun tulee. Ne varmasti nousee ilman kilometriveroa. Kyllä välistävetäviä vilunkiveikkoja on jo nykyisin ihan tarpeeksi.- minä vaan
Samaa mieltä. Meillä on vielä liian vähän veroja. Kyllä nykyhallitus korjaa sen virheen. Tuo autonkäyttövero on ihan paikallaan, vielähän ne onneksi nostaa kolmen vuoden päästä sitäkin, loppuupahan leuhkojen ajot.
- Joopa joo
Asiaa Hyvä lakiesitys nimimerkki.
Valvonta pelaa jo nyt. Listaan voi lisätä koulutoimen joka valvoo oppivelvollisuutta. Verottaja valvoo veroasioita. Kela, terveydenhuolto, apteekki valtoo mm. lääkkeiden käyttöä. Ajoneuvojen katsastusvalvonta toimii. Puolustusvoimat valvoo varusmiespalvelus asioita. Työvoimahallinto valvoo työllistymistä, työn hakua. Jos hankala aviovaimo, hän, hänen suku saattaa valvoa tekemisiäsi. Näin joulun alla ei voi myöskään unohtaa tonttuja, jotka valvovat onko lapset kilttejä.
Ihmetyttää tämä valvontaan liittyvä hysteria. Toisaaltaan ihmiset sitten mm. facebookissa ym. kaikenlaisissa tirkistelyohjelmissa jne. kertovat, antavat itsestään ilmi kaiken mahdollisen... - Kansalainen
Länsimaiseen sivistykseen, sivistysvaltioon kuuluu säännöt, lait. Muutenhan eläisimme Villissä Lännessä jossa vahvimman oikeus ratkaisisi.
Asetettuja lakeja, sääntöjä joudutaan sitten valvomaan koska on "Stalinin ajan" ihmisiä jotka ajattelevat että ne eivät koske heitä, tai he pyrkivät hakemaan jotain omaa hyötyä erillaisin keinoin. Siksi kaikkinaisia lakeja, sääntöjä joudutaan sitten tiukentamaan aika ajoin jne.
Byrokratia on tavallaan hyvä asia koska silloin systeemi valvoo itse itseään.
Ilmeisesti Suomessa tätä tarvitaan. Ihmiset mitä ilmeisemmin eivät niin fiksuja että pärjäisivät ilman valvontaa.
Muutoin, kerskakulutuksesta tulee ja pitää maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504