Käyn mielelläni tanssimassa. Ongelmana on, ettei vaimo enää halua lähteä mukaan eikä myöskään halua, että minä menen. Kun silloin tällöin rohkaisen mieleni ja lähden esim. työkavereiden kanssa tanssimaan, kotona odottaa monen päivän tai parin viikon mökötys. Kohtalotovereita?
Puoliso ei tykkää
233
7798
Vastaukset
- Koettu
Tyh... tietää että joka parisuhteessa on pahoja alamäkiä ja
silloin jos sattuu olemaan otollisessa paikassa
oikeaan aikaan ....
Aivan sama se on että määrättyjen ammattien harjoittajat
ovat useammin "tilaisuus tekee varkaan" mahdollisuudessa,
enkä puhu nyt iloty...- 5+8
Tansseissa käyminen on flirttiä ja esileikkiä pystyasennossa, miksi sitä vieraat, vastakkaiset sukupuolet muuten tekisivät?
Jos vain pelkkä tanssiminen kiinnostaa, sitähän voi harrastaa vaikka tanhukerhossa tai kotona naapurin rouvan kanssa? - 1+1=pari
5+8 kirjoitti:
Tansseissa käyminen on flirttiä ja esileikkiä pystyasennossa, miksi sitä vieraat, vastakkaiset sukupuolet muuten tekisivät?
Jos vain pelkkä tanssiminen kiinnostaa, sitähän voi harrastaa vaikka tanhukerhossa tai kotona naapurin rouvan kanssa?Naapurin rouvan kanssa voi harrastaa muutakin kuin tanssia.
Jos tanssiin lähtee, niin kai sitä tanssiin mennään.
Tietysti jos sanoo vaimolleen menevänsä tansseihin ja meneekin sinne naapuriin.
Mielestäni ei kannata lähteä merta edenmäs kalaan.
Eli, jos tekee naista mieli, miksi vaivautus lähteen tanssilavalle asti. - tosi on!
1+1=pari kirjoitti:
Naapurin rouvan kanssa voi harrastaa muutakin kuin tanssia.
Jos tanssiin lähtee, niin kai sitä tanssiin mennään.
Tietysti jos sanoo vaimolleen menevänsä tansseihin ja meneekin sinne naapuriin.
Mielestäni ei kannata lähteä merta edenmäs kalaan.
Eli, jos tekee naista mieli, miksi vaivautus lähteen tanssilavalle asti.http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
harvoin tyytyy vain tanssimiseen. - tanssihullu myös1
5+8 kirjoitti:
Jos vain pelkkä tanssiminen kiinnostaa, sitähän voi harrastaa vaikka tanhukerhossa tai kotona naapurin rouvan kanssa?Kylläpä nyt on tanssitaidottoman puhetta! Jos osaa jotenkin tanssia, niin siitä nauttiikin liikunnallisesti! On oma kokemus, tahkojalan kanssa ei ole kiva! Ja se seksi ei ole mukana oikeasti, joihinkin tanssikuvioihin kuuluu lanteiden pyörittely, tms.
- tangon huumaa
tosi on! kirjoitti:
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
harvoin tyytyy vain tanssimiseen.Hah. Muodokkaat naiset.
Tämmösten naisten kanssa voi turvallisin mielin päästää "miehensä" tanssiin..
Ei ukkomiestä tommoset naiset kiinnosta. Pesää saa kotonakin.
Riski syntyy, kun pääsee tanssittaan naista jonka painoindeksi on y l i 25.
Siinä herää väkisin miehen lisääntymisvietti. Pehmeen ja kuuman vartalon painautuessa omaa vasten.
Näiden kanssa saa olla varovainen Coolinpikin tanssittaja. - peter pan
Terve mies ei tanssi.
- vain liikuntaa?
tanssihullu myös1 kirjoitti:
Kylläpä nyt on tanssitaidottoman puhetta! Jos osaa jotenkin tanssia, niin siitä nauttiikin liikunnallisesti! On oma kokemus, tahkojalan kanssa ei ole kiva! Ja se seksi ei ole mukana oikeasti, joihinkin tanssikuvioihin kuuluu lanteiden pyörittely, tms.
Liikunnallisesti nautin esim. zumpasta ja itämaisesta vatsatanssista, missä saa peppua pyöritellä ihan naisten kesken.
Kun lähden lavatansseihin, haluan saada vierasta miestä, en kai muuten vieraiden miesten kanssa tanssisi hitaita.... - heteronainen 72
vain liikuntaa? kirjoitti:
Liikunnallisesti nautin esim. zumpasta ja itämaisesta vatsatanssista, missä saa peppua pyöritellä ihan naisten kesken.
Kun lähden lavatansseihin, haluan saada vierasta miestä, en kai muuten vieraiden miesten kanssa tanssisi hitaita...."Peppua pyöritellä ihan naisten kesken"
sori nyt mutta jos on heteronainen, niin ihmettelen tuota. Itse olen siis heteronainen enkä varmasti ala persettäni veivaan toisten naisten kanssa. Ei, kyllä siihen tarvitaan mies.
Samasta syystä en osallistu mihinkään "tyttöjen mökkisaunailtoihin" missä syödään 15 suklaalevyä, juodaan 2 makeata sidua per nainen ja katsotaan nyyhkyleffoja. Ei, ennemmin sekasakilla iloista illanviettoa hyvän ruoan ja juoman parissa. Sekasaunomista en suosittele, siinä voi unohtua oliko oma mies Ville vai Kalle. Eli saunaan miehet ja naiset erikseen mutta muuten grillailut, juoman otot, seurapelit ym sekasakilla. - Kuritta kasvanut
peter pan kirjoitti:
Terve mies ei tanssi.
Tai korkeintaan tanssii eukkonsa pillin mukaan...
- sfdfsgffdg
Ehkä hän ei halua tulla mukaan, koska ei osaa mitään? Mene vaimon kanssa vaikka tanssikurssille. Valitsette sellaisen alkeiskurssin, joka sopii vaimon aikatauluihin.
- Jokaisella omansa
Kaikki vaan ei ole "hulluna" tanssiin. Se, että toinen ei halua lähteä ja toinen haluaa on harmillista. Itse olen tanssin lumoama ja jos minulla olisi kumppani joka ei haluaisi lähteä, menisin yksin. Ajattelisin, että suhteessa pitäisi olla luotto ja arvostus toista kohtaan ja jos suhde muuten on kunnossa ei ongelmaa pitäisi olla. MUTTA harvoin kai näin on ja silloin jos kaikki ontuu ja ahdistaa niin sinun kattilat jakoon. Ei ole mukavaa kun on nauttinut ja iloinnut mukavista tansseista ja kotona odottaa synkkyys siinä menee äkkiä parisuhde karille (tästäkin on kokemusta). Joillakin tilaisuus tekee varkaan ja tulee "harha-askelia" ja jopa löytyy se uusi kumppani (näitäkin on tiedossa). Joillakin onnistuu useimmille se yksin meneminen ei ilman riitoja käy.
- vaimotanssiva
Jokaisella omansa kirjoitti:
Kaikki vaan ei ole "hulluna" tanssiin. Se, että toinen ei halua lähteä ja toinen haluaa on harmillista. Itse olen tanssin lumoama ja jos minulla olisi kumppani joka ei haluaisi lähteä, menisin yksin. Ajattelisin, että suhteessa pitäisi olla luotto ja arvostus toista kohtaan ja jos suhde muuten on kunnossa ei ongelmaa pitäisi olla. MUTTA harvoin kai näin on ja silloin jos kaikki ontuu ja ahdistaa niin sinun kattilat jakoon. Ei ole mukavaa kun on nauttinut ja iloinnut mukavista tansseista ja kotona odottaa synkkyys siinä menee äkkiä parisuhde karille (tästäkin on kokemusta). Joillakin tilaisuus tekee varkaan ja tulee "harha-askelia" ja jopa löytyy se uusi kumppani (näitäkin on tiedossa). Joillakin onnistuu useimmille se yksin meneminen ei ilman riitoja käy.
Minä olen myös sitä mieltä että jos toinen ei lähde niin ei ole mitään syytä että hän kieltää sinulta tansseissa käynnin.Minä käyn nais porukalla tansseissa joskus aivan yötä ollaan hotelissa kauempana niin on todella kiva käydä hauskan pidossa.Mieheni ei ole mustasukkainen kun lähden koska minä haluan ja hän ei lähde hän käy metsällä kavereiden kanssa tai yksin.On siellä niin kiva kuulla kun vivieras mies kehuu että olet hyvä tanssija perus tansseihin en tykkää mistä vieri humpasta vaan perinteiset humpat , valssit ja tangot kuinka mies vie.Ja on mukava jutella ihmisten kanssa.Suotta mies olet vaimosi orjana mene tansseihin ja hae naisia niin se omakin on sitten taas hyvä.Kyllä se pieni flirtti on paikallaan.Ei siinä ole mitään pahaa.
- Kukaminäkiköki
vaimotanssiva kirjoitti:
Minä olen myös sitä mieltä että jos toinen ei lähde niin ei ole mitään syytä että hän kieltää sinulta tansseissa käynnin.Minä käyn nais porukalla tansseissa joskus aivan yötä ollaan hotelissa kauempana niin on todella kiva käydä hauskan pidossa.Mieheni ei ole mustasukkainen kun lähden koska minä haluan ja hän ei lähde hän käy metsällä kavereiden kanssa tai yksin.On siellä niin kiva kuulla kun vivieras mies kehuu että olet hyvä tanssija perus tansseihin en tykkää mistä vieri humpasta vaan perinteiset humpat , valssit ja tangot kuinka mies vie.Ja on mukava jutella ihmisten kanssa.Suotta mies olet vaimosi orjana mene tansseihin ja hae naisia niin se omakin on sitten taas hyvä.Kyllä se pieni flirtti on paikallaan.Ei siinä ole mitään pahaa.
Onneksi minua on muitakin!!
- Eläma on laiffia!
vaimotanssiva kirjoitti:
Erittäin paljon samaa mieltä!
- john travolta
Eläma on laiffia! kirjoitti:
Erittäin paljon samaa mieltä!
Jep jep, nämä kaikki kolme pettäneet puolisoaan, se on varma. Luultavasti vielä allekirjoittaneen kanssa.
- Olet
vaimotanssiva kirjoitti:
Horo.
- Äikkää
Terve,
ei ole haitannut.- +12++
Meillä toisinpäin. Itse tykkään tanssista mutta mies ei niinkään. Käydään kuitenkin harvakseltaan tanssimassa ja tähän on tyytyminen. Onhan avioliitossa ja parisuhteessa muullakin merkitystä kuin tanssilla. Kukaan ei ole kaikessa toisen kanssa samanlainen joustoa tarvitaan puolin ja toisin. Ja jos osuisi kohdalle samanlainen tanssihullu niin sitten vois olla ettei muu elämä sopisikaan yhteen. Sovittelua on yhteiselämä aina.
- poskitango
+12++ kirjoitti:
Meillä toisinpäin. Itse tykkään tanssista mutta mies ei niinkään. Käydään kuitenkin harvakseltaan tanssimassa ja tähän on tyytyminen. Onhan avioliitossa ja parisuhteessa muullakin merkitystä kuin tanssilla. Kukaan ei ole kaikessa toisen kanssa samanlainen joustoa tarvitaan puolin ja toisin. Ja jos osuisi kohdalle samanlainen tanssihullu niin sitten vois olla ettei muu elämä sopisikaan yhteen. Sovittelua on yhteiselämä aina.
Joo, mutta tanssi on harrastus ja kyllä kai sitä harrastaa saa niinkin ettei puoliso ole aina mukana? Ei kai kaikki nyt käy uutta kyttäämässä, vaan osa ihan vaan tanssimassakin :)
Aloittaja saa mun mielestä käydä tanssimassa ihan vapaasti, ja pitää hauskaa ja jos vaimoa ei sama harrastus huvita, niin keksiköön oman harrastuksen.
Sinä saat käydä tanssimassa ilman miestäsikin, tanssi on hyvä kuntoilumuoto, hauskan pitoa, ja sosiaalista toimintaa. Ihan niinkun jumpassa käynti, lenkkeily tai punttis, vai pitääkö niihinkin aina saada puoliso mukaan tai ei saa mennä?
Sovittelua voi olla sekin, että toinen saa harrastaa vaikkei itse haluaisikaan harrastaa samaa lajia.
Ja liittoon kuuluu myös sekä luottamus että sen luottamuksen arvoisena pysyminen, vaikka tanssisikin ja harrastaisi eri lajeja.
Mä en ymmärrä ihan tuota, että aina pitäisi olla puolison kanssa joku kaksonen tai esittää semmoista. Tai no, toisaalta, en itse harrasta tanssilavoja, vaan jos olen käynyt tanssimassa, niin tosiaan vaan huvikseni ja tanssimisen ilosta. Että ehkä siellä sitten aina pitää olla "sillä mielellä" tai kaikki kosketus käsitetään heti poskitangosta vaakamamboksi muuttuvaksi :D
- bitten
E ole kohtalotoveri, mutta flaksi ollut melko huono, vaikka kuinka olisi mukavan ja hymyilevän näköinenen,vaikea on lähteää tanssiin, kun ei ole paria kenenkaa tanssia. Me jo ikänaiset saamme olla seinäruusuna, sillä ikäisemme miehet tanssitavat nuoria tyttöjä. Niin mielelläni tanssisin jo osaavan ja hyvän miehen vietävänä, mutta ikärasismi näkyy tanssapaikoilla erittäin selkeästi.Ole vaan rohkea ja mene tanssimaan,se on hyvää liikuntaa,ja mielen tila lääkettä, vaimo mätköttää aikansa, mutta jos tulet kotiin tanssin jälkeen ja muuten vietät kaiken ajan hänen ka, niin eihän avioliitto voi olla vankila,siihen kyllä pitää löytyä molemille omiakin harrastuksia.
- Nähtyä
En hae läheskään kaikkia naisia. Ikä ei taida olla koskaan tärkein tai ainoa syy hakemattomuuteen. Paitsi, jos haettavilla ei ole ikää puoliakaan omasta eivätkä ole itse koskaan hakeneet. Liian usein naiset epäilevät ikää jopa ainoaksi syyksi jäädä seinäruusuksi.
Monien iäkkäämpien pariskuntien tanssitaito ei ole nykyajalle kovinkaan korkeaa tasoa. Ei toki tarvitsekaan, mutta aiheuttaneeko tämä joillekin paineita jättäytyä kotiin.
- Eletään vain kerran
täällä yksi 52 v. eronnut.
Vaihdoin muijan ja peskat tanssiin ja vapauteen !
Nyt saa painaa joka ilta jos vaan tansseja on tarjolla.
Menetin vain paljon rahaa , perheen , hyvän ,ahkeran vaimon ( passasi aina ) .
Nyt siivoan , kokkaan , pesen pyykit , työskentelen töitä yrittäjänä yksin ilman
puolisoani.
Näen penskoja kerran viikossa - (Eipä tarvitse kestää murkkuja)
.Kaiken muun ajan keskityn tanssiin !
Suosittelen eroa, näin saat oman elämän :)- Kipa H
Vastaavia löytyy kyllä naisistakin, kun naapurin eva eros niin minäkin haluan vapautta ..... ei kiesus vastuu tuintuu olevan aika pienessä nykyään,
lähinnä ajattelen lapsia joita on 16000 huostaan otettuna. - Good for you
Hienoa.
- teuvo s
Kipa H kirjoitti:
Vastaavia löytyy kyllä naisistakin, kun naapurin eva eros niin minäkin haluan vapautta ..... ei kiesus vastuu tuintuu olevan aika pienessä nykyään,
lähinnä ajattelen lapsia joita on 16000 huostaan otettuna.Erosin 48-vuotiaana ja aloin tanssia minäkin.
Ei mun lapsia kukaan muu ottanut huostaan, itse niistä olen huolehtinut. Miksi tämmöistä surkuttelua liitetään eroamiseen, mulle se oli iloinen asia. Pääsin eroon kännäävästä vaimosta ja aloin uuden elämän. - Jokaisella omansa
Eroaminen on ok, mutta tuo, että kirjoitat "ei tarvitse kestää murkkuja" antaa sinusta negatiivisen kuvan. Kaikista ei ole vahemmiksi, mutta lapset tarvitsevat aikuista olivatpaha he sitten uhmaikäisiä tai murkkuja. Toivottavasti, et ollut ihan tosissasi. Tanssi ja nauti elämästä, mutta muista olla isä, kun sinua tarvitaan ja silloinkin kun ei tarvita.
- Tunnetajunta
Hi,hi.Jos Jumala niin tahtoo ja rahat ja terveys siihen riittää niin jäsen voi hyvinkin erkaantua ruumiista ja sielusta.
- joopa
Onneksi vaimosi pääsi noin itsekkäästä miehestä eroon ja löytää sellaisen, joka arvostaa häntä. Lapsille sinulla ei taida ollakaan mitään hyvää annettavaa että onneksi niiden ei tarvitse tavata sinua useimmin.
- Hah !
Ei sitten juolahtanut, että tanssia voi kyllä eroamattakin. Ja vallan mainiosti.
- ssh hshgshghsg
Kysymyksestä ei ilmene mitä tanssia tarkoitetaaan. Jos kyse on lavatanssista (jossa ei haeta seksi- eikä muutakaan seuraa=vain tanssimassa/kuntoilua) on vaimon kanta väärin. Jos sensijaan ravintolatanssia, on kanta ymmärettävää. Ravintolasta haetaan AINA joko lyhyt tai pitkäaikaista seuraa.
Ravintolasta varattu helposti eksyy vieraaseen syliin vaaka-asennossa.
Lavoilla syliä myös, mutta vain pysty-asennossa.- jep1
Ei saa yleistää. Kyllä ihmiset ravintoloissakin voi käydä ihan vaan tanssimassa eikä seuraa hakemassa :D
- "tanssi vei miehen"
Näin on,ei ravintoloissa tanssinharrastajat käy, lattiatilaa ei oo koska raha tulee alkoholinmyynnistä.
Tanssijat eivät ota alkoholia silloin kun kuntoilevat t anssimalla, niinkuin ei metkään jotka kuntoilemme saleilla ja uimahalleissa.
Nykyään on erillaisia tanssinharrastus muotoja..ettei välttämättä tarvitse mennä harratuksen vuoksi lavoille jossa toiset on hauskanpidossa ja pyyntiretkillä.
Toivottavasti aloittaja löytää vaimonsa kanssa harrastuksen josta kumpikin nauttivat, se on tärkeää siinä vaiheessa kun lapset muuttavat pois........... - Tanko tunkee yössä
Minä oon käänynnä lavoilla ja ravintoloissa ja vaaka-asentoon oon piättynä tuon oman ukon kanssa.
- ikämies
Kyse on lavatanssista. Olen kyllä ravintoloissakin käynyt, enkä ole kertaakaan eksynyt vieraaseen sänkyyn. Nytkin akuutissa tilanteessa oli kyse lavatansseista vaimonkin tuntemien työkavereiden kanssa, ja lähdettiin pois ennen tanssien loppumista. Edellä esitettiin lääkkeeksi tanssikursseja vaimon kanssa. Kurssit on vaimon kanssa käyty, ja kurssien jälkeen vaimo lähtikin parin vuoden ajan tanssimaan. Tanssi sujuu hänen kanssaan paremmin kuin keskimääräisen tanssitettavan. Mutta sitten hän vain kyllästyi. Olen monta vuotta rajoittanut tanssit työmatkoille ja sukulaisvierailuille vaimon suhtautumisen takia. Kun tänä vuonna olen päässyt muutaman kerran tosi mukaviin tansseihin ja on löytynyt joitankin tosi yhteensopivia tanssitettavia, olen uudelleen innostunut tanssista. Taustalla on tieto, ettei noita tanssivuosia ole edessä välttämättä kovin monta, kun rupeavat nuo sepelvaltimot tukkeutumaan.
Edellä valitettiin myö, ettei naisena pääse tanssimaan ikärasismin takia. Minä haen kyllä kaikenikäisiä ilman sen kummempaa harkintaa, usein takarivistä ja usein tanssiessa katson ketkä ovat jääneet seinänvierelle, ja haen heitä sitten seuraavalle tanssille.- rau-mat1
pidä tanssi ! surullista jos ei vaimo lähde tanssi on ilo pitkässä parisuhteessa me 40 vuotta avioiitossa noin viisi vuotta sitten mentiin tanssi kurssille nyt mieheni on yhtä innostunut tanssitaan lavoilla cha cha ..latinot samba. kesälavat ja ravintolat löytyy joissa on kunnon tanssi musiikkia.ei siellä näy humalaisia.
- tatu8
Noudattaakohan tuo tanssitaitokin gaussin käyrää... jos otettaisiin näyte tanssipaikalta, siellä olis muutama aloittelija ja muutama huippukonkari ja suurin osa tältä väliltä.
Parhaan tanssinautinnon saat kun tanssit suunilleen oman taitotasosi omaavan kanssa. Jos daami on huomattavasti parempi saattaa hän kehua sinua muodon vuoksi, mutta nokkaa nyrpistäen. Ja vastahakua on sitten turha jäädä osottelemaan, sitä ei tule!
Ikämiehen harrastus näyttäis olevan ihan terveellä pohjalla. Vaimon kanssa tulisi keskustella asiasta, mutta kuten yleisesti tiedetään, naisten kanssa keskustelu on usein hyvin vaikeaa. Heillä on nuo tunteet pelissä voimakkaasti. Järkisyihin on turha vedota ja onko tuossa mitään muita järkisyitä olemassa kuin liikunta. - tylsä ukonrahju
Eikö ikämiehen päässä ole muuta kuin joku lapsellinen tanssiminen !!??
Pidä omasta akastasi huolta ja lopeta moiset naurettavat keikuttelut vanha ukko. häpeä !!- Jokaisella omansa
"tylsä ukonrahju" Sinun päässä ei paljon liiku. Mielummin tanssisin "ikämiehen" kanssa joka osaa asiallisesti kirjoittaa, kuin "miehen" jolla ei ole soveliasta kielenkäyttöä eikä elämän antamaa suvaitsevaisuutta eikä muutakaan sanallista annettavaa. Iällä ei tansseissa ole väliä, jokainen tansittaa niitä joiden kanssa se tuntuu mukavalta ja tanssimassa käy kaikki jotka haluaa, omalla arvomaailmallaan varustettuna. Tietysti toivoen, että arvomaailma on arvostava sitä puolisoa kohtaan tai yleensäkkin kanssaihmisiä.
- rau-mat1
oletko käynyt tanssi lavoilla ei ole lasten tohua vaatii kovaa kuntoa ei siellä sohva perunat jaksa.
- Akaton mies
Miten niin joku lapsellinen tanssiminen: pääasia, ettei kyseessä ole tiputanssi.
- saunan taakse
Voi herraisä millaisia misten kommnetteja !!
Vaihdetaan perhe tanssimiseen !! ei kertakaikkiaan mistä tälläiisia älyn jättiläisiä oiken syntyy, vanhasta riihenkiukaasta tuskin muualta !!
voi mitä hamppareita pitää maan päällään kantaa kymmeniä vuosia.
yököttää !- Jokaisella omansa
"saunan taakse", joskus se eroaminen on vaan parasta kaikille osapuolille. Eron jälkeen voi sitten tehdä "mitä haluaa", vaikka tanssia. Nuo kirjoitukset joissa perhe on "vaidettu" tanssiin, kertoo vain karrikoidusti mitä eron jälkeen voi tehdä, ei siinä koko totuus varmasti ole, eroon on varmasti ollut muita kriteereitä ja mitkä on johtaneet siihen, että lähdetään tanssimaan ja huomattu, että elämässä on muutakin kuin jatkuvaa riitaa ja pahaa oloa. Usein vaan on niin, että on menty naimisiin ja ajan myötä se "rakkaus" haihtuu ja elämä ahdistaa (alunpitäen ei ole hoksattu, että ne kemiat ei olleetkaan kohdallaan). Kaikissa eroissa lapset ei tosiaakaan kärsi vaan voivat nauttia paremmin voivista vanhemmista ja tuntea olonsa turvalliseksi. Mistäkö tiedän? Olen itse tämän kokenut.
- oåöäpij
Mitäs menitte pentuja tekemään.
Lapsista on vaan laskuja laskujen perään.
Älä lisäänny. Elä sensijaan elämä.- tuimempinainen
Mä olen nuori likka ja mua hirvittää katsella äitejä.
Naiset heittää elämäsä hukkaan. Lapset on vaan lisää siihen ihmisten joukkoon joka kuluttaa maapalloa. Lapset on epähygieenisiä ja levittää loisia. Niihin menee rahaa sikana eikä ne koskaan oo tyytyväisiä.
Valitse elämä. Kun teet lapsia, etä osaa enää muusta puhuakaan kuin "Meidän Vertti",,,,"Meidän Liisa.....".....
Kun vanhenet ja rupsahdat, miehesi jättää sinut. Se on todennäköisin tapahtuma.
Hän etsii nuoremman naisen ja sinä jäät pentujen kanssa yksin.
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar. - Ei se niin ole
tuimempinainen kirjoitti:
Naiset heittää elämäsä hukkaan. Lapset on vaan lisää siihen ihmisten joukkoon joka kuluttaa maapalloa. Lapset on epähygieenisiä ja levittää loisia. Niihin menee rahaa sikana eikä ne koskaan oo tyytyväisiä.
Valitse elämä. Kun teet lapsia, etä osaa enää muusta puhuakaan kuin "Meidän Vertti",,,,"Meidän Liisa.....".....
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar.Voi, voi, kukahan äiti raukka sinutkin on tehnyt. On tosiaan mennyt elämä hukaan.
Onneksi on meitä äitejä jotka on saatu lapset maailmalle kunnialla, välillä tanssien. Tanssimalla olemme pitäneet itsemme kunnossa ja mielemme virkeänä. Tanssilavan reunalla ei tarvitse kukkakoristeena olla vaan vielä viedään ihan "urakalla". Päivääkän en vaihtaisi pois :-) - luu jää käteen
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar."Kun vanhenet ja rupsahdat, miehesi jättää sinut. Se on todennäköisin tapahtuma.
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar. "
En neuvois oleen tekemättä niitä lapsia.
Tosin eipä nekään välttämättä pidä sinusta huolta, kun tulet vanhaksi ja työkyvyttömäksi.
Silti omat lapset on ainut toivo työkyvyttömän elää 10v..kuluttua.
Elälkerahastot on laitetu kiinni kannattamattomuuden takia,rahat lähtee herrojen mukana ulkomaille.
Eläkkeitä ei enään makseta, ellei sitten ihmiset hyvää hyvyyttään ala kerätä uutta eläkekassaa. Kynnys vaan voi ollaaika korkee maksaa, kun jo maksetut rahat on nus#ittu. - KustuPaska
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar.Joopati joo. Pysy kaukana miehistä, paitsi eunukeista.
- Anonyymi
Mitä opitaan? Eli jätetään se naimisin meno ja ne pennut heti alkuunsa tekemättä. Nainen. Ole oman elämäsi herratar.Kallojensa sisälmykset ja purukalustonsa märehtijöitten ruualla pilanneet vihreät eivät milloinkaan ole käsittäneet sitä, että luonto ei todellakaan yritä suojella edes heitä nimittäin luontohan yrittä kaikin mahdollisin ja aivan mahdottominkin keinoin murhata eritoten vihreitten oppien mukaisesti rakennetuissa maanpäällisissä luolissa (kutenesimerkiksi 0-energiataloissa) asuvat, koska kallojensa sisälmykset sotkeneet vihreät eivät ymmärrä sitäkään, että ihmiskunnan menestyksen lähtölaukaus ammuttiin sinä päivänä, kun ihmiskunta tajusi, että eloon jäädäkseen ihmiskunnan täytyy muuttaa pois 0-energiataloista (maanalainen luola).
Luontohan käyttää sekä maanalaisia, että maa päällisiä luolia elikkäs 0-energia taloja ottaakseen kainki niissä asuntomessuillakin ihmettelemässä käyvät vittumaisten mikrobien ja sieni-itiöitten saastuttaman hengitysilman avulla hengiltä. Kysymys on siis ovelista surmanloukuista, joittenka avulla luonto ei todellakaan yritä suojella edes vihreistä vihreintä.
- Kannattaa olla vapaa
Tanssimaan kannattaa lähteä ,jakorasiaa ei tarvitse kauaa etsiä ,
seisoo eturivissä jalat leveällä ,takarivissä pikkasen ujoimmat ,
opit helpolla tunnistamisen .- Kannattaa olla vapaa
Ja muista alkoholin ihmeitä tekevä vaikutus.
- rau-mat1
Kannattaa olla vapaa kirjoitti:
Ja muista alkoholin ihmeitä tekevä vaikutus.
et tiedä tanssi askeleista mitään mene tanssi kursseille vai onko sinusta siihen epäilen ..
- selkäni kama1
rau-mat1 kirjoitti:
et tiedä tanssi askeleista mitään mene tanssi kursseille vai onko sinusta siihen epäilen ..
Joutasi mennä Kartano Kievariin Hurmatansseihin tuollaiset alkkohoolia ihannoivat ihmiset niin oppisivat, mitä tanssi on.
- 7+10
selkäni kama1 kirjoitti:
Joutasi mennä Kartano Kievariin Hurmatansseihin tuollaiset alkkohoolia ihannoivat ihmiset niin oppisivat, mitä tanssi on.
Eipä ne KartanoKievarin tanssit oo sen kummempia ku muuallakaan.
- patpati
Tanssi on mukavaa liikuntaa musiikin tahdissa. Älä lopeta, vaan keksi muita harrastuksia vaimosi kanssa, hänkin saattaa sitten innostua uudelleen myös tanssista kanssasi.
Tanssista mitään tietämättömät tuntuvat täällä antavan suvereenisti viisaita kommenttejaan. Ei pitäisi kommentoida aiheesta josta ei mitään tiedä.- POLKKA 111
Minusta sänkypolkka vieraan naisen kanssa kyllä kruunaa tanssiillan.
Kokemuksesta tiedän, se on kuin piste iin päälle.
On vähän pehmyt alusta polkalle mutta minkäs sille. - piupalipaupali
Minä juon viinaa, koska tykkään niin raa´an taskulämpimän koskenkorvan ja grappan mausta. Känni tulee kylkiäisenä vaikken haluaisi. Jos joku keksisi alkoholittoman jaloviinan, joisin vain sitä.
- Polokase pohjjaan!
POLKKA 111 kirjoitti:
Minusta sänkypolkka vieraan naisen kanssa kyllä kruunaa tanssiillan.
Kokemuksesta tiedän, se on kuin piste iin päälle.
On vähän pehmyt alusta polkalle mutta minkäs sille.Polokasta viis, kunhan muistaa polokasta kunnolla!
- vaimo...
Tanssi on mitä parhain harrastus ja pitää kuntoa yllä ihan huomaamatta. Itse olen himotanssija ja puolisoni ei tanssi yhtään. Hän ei minun harrastukseeni puutu, enkä minäkään kiellä häntä käymässä omassa harrastuksessaan. Hyvin on liittomme kestänyt tällä tyylillä jo 14 vuotta, vaikka joku ulkopuolinen ei aina asiaa ymmärrä.
Minä en hae lavoilta sen enempää kuin tanssiravintoloistakaan seksiseuraa. Ainoastaan tanssinautintoa ja sitä olen saanutkin. - hurjaa menoa
Lavatansseissa vain se meno on niin hurjaa kaikki juovuksissa enemmän tai vähemmän. Aikoinaan -70 luvulla naapuri oli asunut tanssilavan lähellä,
oli se ollut menoa . Huutoa ja mölinää aamuun asti ,lähitienoolta sitten
löytyi jatkuvasti särjettyjä viinapulloja ja naisten pikkuhousuja.- hyi olkoon mitä kans
Eli tavallista suomalaista kristikansaa taivaaseen menevää sellaista luterilaista jäsenkuntaa joka istuu kirkossa kerran kymmenessä vuodessa ja on silti harras ja haiseva lutterin oppilas.
- sinkkunainen
Hurjaa menoa. Et ole tainnut käydä lavatansseissa ainakaan moneen moneen vuoteen, koska et nykyisestä tanssikulttuurista tiedä. Siellä ei känniläisiä ole. Jotkut voivat juoda yhden siiderin tai oluen, mutta humalassa on ehkä yksi tai kaksi. Joskus ei yhtään. 70-luvulla oli toisin. Silloin humalaisia oli tansseissa paljon. Ikämiehelle terveisiä. Ikävää, että vaimosi suhtautuu huonosti harrastukseesi. Olisi tyytyväinen, että hänellä on hyväkuntoinen mies. Lavatansseissa käy paljon naisia ja miehiä ilman puolisoaan, ja ihan rehellisesti sanovat olevansa varattuja. Lähtevät myös omalla autolla kotiin.
- rau-mat1
ei pidä paikkaansa huuto ja mölinä tanssi lavoilla vaan raukat näin kertoo ei tanssi ei voi...40 tanssien lavoilla. käy kerran selvin päin tanssimassa!
- Sauma sonnassa
Mitä pikkuhousuja ne oli, pitkäpunttisia vaaleanpunaisia pumpulihousuja ne olivat silloin, kun ei vielä stringejä ollut keksitty.
- Einari Saari-körhö
Lyö nyrkki pöytähän, niin että kahvikupit hyppelee, ja sano notta nyt myö mennään tanssimaan jotta pulinat pois, akka Jos ei passoo niin tuos on ovi. Sillä min oon pitännä akkani aisoissa..
- tapanintanssit
Olen keski-ikäinen mies ja innokas tanssija. Vaimo ei oikein osaa eikä
kai opikkaan kun häneltä puuttuu rytmikorva. Minun tansseissa käynti herättää
mustasukkaisuutta,joten se on jäänyt. Nyt tapanin tansseihin kyllä lähden vaikka maailma kaatuisi.- prässi housut
Jaahas ja tyypillinen tauno joka ei ole eläissään mitään jalompaa harrastetta tehnyt, kaikki liikkuu samalla akselilla eli peräakselilla mitä päässä tapahtuu heh.
nämä tyypit, autot on täynnä ravilappuja ja ppp..kalle haisevia rojuja oi ja voi mikä murhenäytelmä.
aukaseppa joskus vaikka kirjaston ovi siellä on paljon sellaisia kirjoja joissa on paljon sellaista asiaa ja tietoa ettei tarvi mailmaa pärekattonaulan reijästä tuijottaa eikä tojotan ikkunasta. - Herkkii hurjimasta.
Älä neuvottele vaan tokaise: Jos et heti lähe niin kohta lähet. Se on suomalaista meininkiä parhaimmillaan.
- jenkkafoksi
Niin eihän tansseissa mitään tapahdu kun sitä pitää keskittyä ainoastaan tanssiaskeliin paljon vanhemmat ihmiset käy tansseissa ja ovat erillään miehet miesten puolella ja naiset naisten ja yhdessä kuitenkin poistuvat tansseista,Ja mitä tulee lapsiin niin aloittajalla taitaa olla olla ikää ettei lapset esteenä eli ei pienokaisia.Yhdessä voi kyllä tehdä muutakin esim.käydä lenkillä,, uimassa.kirjastossa,elokuvissa jne.Pois meiltä naisilta mökötys avio/avo liitto ei tarkoita että pitää olla koko aika yhdessä.
- Renlund
Pyydä naapurin rouva. Niin kyl se siitä
- Jos.
Elämässä ei ole ole muuta kuin lavatanssit, niin ketäpä se kiinnostaisi. Kotityöt jos jää tekemättä,kaupassa käynnit ym. en yhtään ihmettele miksi vaimoa ei kiinnosta, jos mies keikkuu harvase ilta lavatansseissa. Kysy itseltäsi, olisitko tyytyväinen jos vaimosi istuisi esim. kolme kertaa viikossa baarissa limsaa juoden?
- Ei h-i !
Tämän kommentin perusteella sinun elämässäsi on sangen ahdasta.
- Mitäs jossittelet
Eihän siellä lavatansseissa joka ilta käydä. Ei niitä edes ole joka ilta, vaikka koko maan kiertäisi. Jos viikossa käy vaikka kahtena iltana noin 4 tuntia kerrallaan tansseissa. Se on 8 tuntia viikossa. Ja viikossa on 40 tuntia töitä ja yhteensä 168 tuntia. Niin kyllä siitä jää aikaa kotitöille, nukkumiselle ja vielä mahtuisi pari harrastusta lisää. Ja tanssit ovat illalla, joten kaupassa ei voi käydä sinä aikana kun harrastaa lavatansseja.
- Cha-cha-cha
Mitäs jossittelet kirjoitti:
Eihän siellä lavatansseissa joka ilta käydä. Ei niitä edes ole joka ilta, vaikka koko maan kiertäisi. Jos viikossa käy vaikka kahtena iltana noin 4 tuntia kerrallaan tansseissa. Se on 8 tuntia viikossa. Ja viikossa on 40 tuntia töitä ja yhteensä 168 tuntia. Niin kyllä siitä jää aikaa kotitöille, nukkumiselle ja vielä mahtuisi pari harrastusta lisää. Ja tanssit ovat illalla, joten kaupassa ei voi käydä sinä aikana kun harrastaa lavatansseja.
On-on, kesäinen loma-Suomi tanssii heinäkuussa joka ikinen ainut armas viikonpäivä - tai siis -ilta. Jotta kyllä Suomea kiertämällä voi kesällä tanssata joka ilta, jos haluaa. Itse jonain männävuonna tein sellaisen rengasmatkan; joka ilta eri tanssipaikka ja yösija, päivällä matkustettiin. Reissulla selvisi, että tällaista kiertämistä harrastaa aika moni lajiin hurahtanut.
- eri yösija...
Cha-cha-cha kirjoitti:
On-on, kesäinen loma-Suomi tanssii heinäkuussa joka ikinen ainut armas viikonpäivä - tai siis -ilta. Jotta kyllä Suomea kiertämällä voi kesällä tanssata joka ilta, jos haluaa. Itse jonain männävuonna tein sellaisen rengasmatkan; joka ilta eri tanssipaikka ja yösija, päivällä matkustettiin. Reissulla selvisi, että tällaista kiertämistä harrastaa aika moni lajiin hurahtanut.
Nimenomaan eri yösija joka tanssin jälkeen. Sitä se "tanssimatkailu" on, puolisonkin.
- 24624
eri yösija... kirjoitti:
Nimenomaan eri yösija joka tanssin jälkeen. Sitä se "tanssimatkailu" on, puolisonkin.
Oma puolisokin kuin vain tajuais.
Vähän yhteistä suunnittelua, ennen matkaa. Ettei eksy samlle lavalle. - Renlund
Cha-cha-cha kirjoitti:
Nuo on teini-ikäisen harhaisia kuvitelmia, niitä voi kirjoitella tänne, mutta oikea elämä on vähän toisenlaista.
- 24624
eri yösija... kirjoitti:
Lappi on paha paikka, siellä naiset ottaa sormukset pois. Helppoja nakkeja kun osaa hommansa. Hieman kehumista kauneudesta niin aina lohkeaa. Tosin ei siellä ole kuin pari tanssipaikkaa.
- 24624
24624 kirjoitti:
Lappi on paha paikka, siellä naiset ottaa sormukset pois. Helppoja nakkeja kun osaa hommansa. Hieman kehumista kauneudesta niin aina lohkeaa. Tosin ei siellä ole kuin pari tanssipaikkaa.
En oo ikuna käyny siellä
- Yöäk !
eri yösija... kirjoitti:
Oletko yksinkertainen vai tyhmä? Yösijamme olivat etukäteen varatut ja maksoimme niistä riihikuivaa kahisevaa - jos tiedät, mitä se on. Oletko koskaan kuullut mitään muuta kuin omat likaiset ajatuksesi?
- wanhan kellari=hesa
24624 kirjoitti:
Jospa nyt lappi pidettäisiin erossa parista etelän ihmisten rypypaikasta. Hiihtokeskus ja sen muutama kapakka ei ole lappi.
- Tankotanssija
24624 kirjoitti:
Paha paikka on. Mullekkii ukkomies tarjos pehmeää jänistä oliskkoon ollu 50 vuotta sitten.
- Tulipunaruusut
Kerro sille vaimolles että parempaa liikuntamuotoa saa hakemalla hakea.
illan kun vedätte humppaa ja jenkkaa ja välillä parit vallisitkin niin viikon sa syörä ihan nrauhassa. - rytmin lumoa
Olen tykännyt tanssia aina mutta kun tapasin nyksän,tanssiminen loppui kuin kanan lento.Ei saanut mennä,kokea liikunnan ihanuutta,kroppa pysyi kuosissaan ja musiikki vei hurmioon.
Se oli ensimmäinen punainen vaate suhteellemme.Enhän minä olisi muuta kuin olisin tanssinut,niinkuin ennenkin,tyttöporukassa vielä discon huumassa.
Hän oli kotonakin kaukosäätimen vartija joka sääteli äänen kovuutta,jos innostuin edes kuuntelemaan musiikkia.Ja ei itse tanssinut kuin muutaman paukun ottaneena,kiusaantuneena silloinkin.
Siispä hän onkin nyt exä - siihen vaikutti kylläkin monet suvaitsemattomuudet elämän suhteen kaikenlisäksi.Nyt taas tanssin ja menen yksin,vapaana!- yöö k
voi mikä idioottimainen kommnetti !
..kokea liikunnan ihanuutta...ei hyvänen aika millaisia kanan päitä täällä oikein asustaa heeh...
ikähän teikäläisillä oikein on tämän elämisen tarkoitus !
keikuttaa takamustaan jokaisen miehen kihnattavana hyi olkoon.
- toisinajattelija
Näinhän se on, että joku määrää ja joku antaa määrätä. It takes two to tango.
Paras olis kun nämä toistensa vahtijat löytäisivät toisensa niin siinähän sitten viettäisivät elämänsä toisiaan vahtien.Jos uskollisuus on vain vahtimisen varassa niin eipä olla vahvoilla minkään muunkaan suhteen.- svdfvdiv
Tosimies ei koskaan tanssi.
- Että silleen
svdfvdiv kirjoitti:
Tosimies ei koskaan tanssi.
No, ihan niin tosimiestä en sitten halua olla.
Olen mielummin vain tavallinen mies joka tanssii. Avioliitossa pitää olla omia harrastuksia, jotta avioliitto kestää.
Kaikesta samasta ei tarvitse pitää.- Tane Hämeestä
Anna-Irmeli kirjoitti:
Avioliitossa pitää olla omia harrastuksia, jotta avioliitto kestää.
Kaikesta samasta ei tarvitse pitää.Totta turajat. Mulla harrastuksena on ollu yöjuoksut ja viimesetä reissusta oli tuliaisena satiaiset.
Saako sitä harmaata salavaa vielä jostain.
- kokemusta on
Eikös sieltä persettä haeta, miksi otat vanhan homeelle haisevan akkas mukaan.
- pöljä kansa maassa
Kristikansa etsii jumalaansa kaiken aikaa viinan ja remuamisen voimalla, eikä tiedä mistään mitään mutta lutterin paskerinnapista silti pidetään kiinni kaksin käsin!
voi tyhmyyden määrää. - Yritä jutella
Selität vaimollesi suoraan ja suomenkielellä, että hän on ihan suotta mustasukkainen, olet vain tanssimassa, etkä etsi panoja. Siis ala puhua hänelle suoraan, myös hänen mustasukkaisuudesta, sitähän hän luulee... että sinä siellä lääpit muita naisia ja että olet heti muihin ihastumassa.
Sano, että sinä menet ja jos hän haluaa haaskata yhteistä elämäänne mököttämiseen, hän voi sitten mököttää yksinään. Älä siis enää huomioi hänen mökötystään ja ilmoita se, että sinä et etsi uutta muijaa, mutta etsit kyllä pirteämpää seuraa. Eli et aio hänen kanssaan silloin seurustella kun hän noin turhista mököttää. Älä lepyttele, älä huomioi, jos hänellä ei ole syytä suuttua, älä pyytele anteeksi.
Kerro myös, että kyllä avioliitossakin saa harrastaa, myös hän. Että jos häntä ei tanssiminen kiinnosta, hän voi hankkia jonkun toisen harrastuksen, missä itse viihtyy ja mistä itse saa iloa elämäänsä. Mutta sinua motivoi tanssi, se antaa sinulle iloa ja liikuntaa, seuraa ja kavereitten kanssa mukavia iltoja.
Minun mielestäni sinun vaan pitää pitää mielesi rohkeana ja itsesi ihmisenä, sillä sinä itse tiedät, ettet petä etkä uutta etsi, vaan haluat harrastaa ja pitää vähän hauskaakin.
Eikä aiheetonta mököttämistä pidä ottaa tosissaan eikä suostua toisen kiristämiseen. Mikä oikeus vaimollasi on kieltää sinulta tanssiminen, kysypä häneltä. Äläkä lähde riitaan vaikka hän miten haastaisi sitä.
Liitossa saa olla myös oma itsensä ja tanssiminen nyt ei varmaan ketään vanhigoita eikä liittoa kaada. Selitä hänelle että tuo on nyt höpsö riita ja täysin pöhköä ajan haaskausta: ensin hän murjottaa kun olet yhden illan poissa, sitten hän jatkamalla mökötystään, tekee teidän molempien elämän ankeaksi, jatkaa omaa pahaa oloaan, ja tekee yhdestä illasta pahimmillaan pari viikkoa. Ja miksi? Sitä varten, että yhteinen aikanne tuhlaantuisi? Sitä varten, että hän haluaa pilata monta viikkoa elämästänne? Sinä viet häneltä yhden illan, hän vie teiltä molemmilta monta viikkoa.
Keskustelepa näistä asioista, että tajuaako hän itsekään miten järjetöntä tuo on. Ja epäreilua. - Suomalainen mies
Olen paljon tanssinut, mutta en enää. Ei ole kuin jäänyt vain ikäviä muistoja, ylpeitä ympäri sotamaalauksella värjättyjä naisparkoja ja hirveät rilluttimet korvissa. Ei ne luonnollista naista kaunista,vaan rumentaa tosi paljon.
En kaipaa mennyttä aika amuuten kuin vain musiikinkautta,kun Reijo Viita, Esko Rahkonen ynnä muut 60-70 luvun laulajat esittivät.
Olin löytänyt vaimokseni kauniin naisen muuta kautta ja ihania kauniita lapsia.
Nyt olen leski, mutta olen löytänyt ihanan yhtä kauniin naisen kuin edellinenkin ja ja hänetkin muuta kautta. En ikinä saanut tanssipaikoilta kuin vain pettymyksiä ja tapailin pettyneitä ja petetettyjä ihmisiä.- Haaveissa vainko oot
Ja sitten minä heräsin ja tajusin sen oleva unta, jonka en olisi suonut päättyvän.
Tuossa satakiloinen tunkki kuorsaa ja pieree eloisasti samassa punkassa, tosin ei saman vällyn alla.
- yhdessä
Osta joululahjaksi vaimollesi tanssikurssi.Sitten menette yhdessä sinne ja tutustutte uusiin ihmisiin siellä. Teet virheen kun menet yksin tanssimaan.
- Hakio
Taidat olla vuosien takainen tekstarikaverini
Turhaan mököttää. Oma häpeä, jos ei lähde mukaan. Nauti tanssimisesta hyvällä omalla tunnolla.
Kävimme ex-mieheni kanssa vuosia 3-4 kertaa viikossa tanssimassa. Ihanaa aikaa oli!
Toistaalta tiedän myös vastaavia tapauksia kuin sinulle, että sitten tämä yksin tanssimaan lähtenyt on tanssiretkillään löytänyt uuden rakkauden, että vaaransa siinäkin.
Up to you!- joku15
En itsekkään ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on kyseisessä touhussa joten oleppa hiljaa vaan.
- Lapsi kysyy lupaa
Anna murjottaa, niin minäkin tein. Sanoin, että jos et muuhun pysty, voit mun puolesta möllöttää vaikka loppuikäsi, meikän menoihin sillä ei ole mitään vaikutusta. Sillä lailla ne sitten pikkuhiljaa hiipuivat.
Elämä kyllä kaikkineenkin muutti muotoaan, kun en enää suostunut tahdottomaksi aasiksi, joka tarvitsee luvan omille asioilleen ja elämälleen. Se on uskomattoman naivi ajatus, että aikuinen ihminen ei voisi mennä, tehdä ja toimittaa juuri niin kuin itse haluaa ja tahtoo. - onni68
Minä myös innostuin tanssimisesta 40 ja kävin parilla tanssikurssilla. Itselleni se on harrastus ja haluan oppia uusia tanssilajeja, samoin vastapainoa omalle työlleni. Lisäksi saa kuunnella hyvää musaa. :) Tapasin miehen,joka ei ole kiinnostunut tanssisat,mutta olen häntä välillä houkutellut mukaan. Päättänyt olen, että jos ei lähde esim. kesälavoille enis kesänä ,menen oman naisystäväni kanssa sillä hyvää tanssiharrastusta en aio lopettaa. Sinuna tekisin niin mikä tuntuu hyvältä..ainakin minulle tanssi ilta on yleensä mukava..ja fiilis kiva. :)
- tassitonl yyli
Pyydät mukaan. Menet vaikka ei tule. Silloin jos ei ole tullut mukaan, ei saa mököttää, muistutat joka käänteessä, että kysyit kyllä mukaan.
- Juuso.
"Minä en hae lavoilta sen enempää kuin tanssiravintoloistakaan seksiseuraa. Ainoastaan tanssinautintoa ja sitä olen saanutkin"
Ihmisiä on monenlaisia ja suhteessa monenlisten ihmisten kanssa.
On metroseksuaaleja, heteroita, raiskaajia, aseseksuaaleja, homoja,lesboja, trasssukupuolisia.
Riippuu paljon minkälaisia ihmisiä on liitossa keskenään. Itse ole hetero ja vaimo on aseseksuaali joten seksi on mahdollista vain ja ainoastaan avioliiton ulkopuolella. Tanssiminenkin on ihan mielekästä ja harrastan sitä ainoastaan paritanssina heteroina pitämieni naisien kanssa. - tarkkailija,,
Olen tehnyt jo kauan sitten huomion että tansseissa käyvät keski-ikäiset
naiset ovat selvästi tyylikäämpiä,solakampia,sosiaalisempia ja fiksumpia kuin naiset jotka ei tanssi. Tuntemattomalle tansseissa käyvälle sosiaalisen
tyylitajun omaavalle naiselle voi jutella, mutta meneppäs juttelemaan
vaikka konsertteja ja teatteria harrastavalle naiselle. Heti hänellä on palakurkussa että nyt häntä jo kositaan.- kaksiteräinenmiekka
Lavatanssijanaisen on pakko olla edustava, koska kilpailu tanssiin pääsystä on kovaa. Vastaavaa hyötyä hyvästä ulkonäöstä ja mukavuudesta ei siviilimaailmassa ole. Vähempi riittää kuntosalilla ja työelämässä kuin lavalla, johtuen tietysti miesten huomattavasta vähemmistöstä etelän tanssilavoilla.
Lavamaailma pyörii miesten hakujen ehdoilla ja siitä vallasta miehet myös huumaantuvat. Lavalla riittää tanssitaito, ei tarvitse olla puhelahjoja tai rahaa naisten hurmaamiseen. En tarkoita muuta kuin tanssitaivasta, joka on parasta mitä voi saada. Huonoa seksiä on aina tarjolla, hyviä tanssihetkiä harvemmin.
Aloittajan vaimo kokee jäävänsä paitsioon. Vaimo on tanssinut miehensä kanssa, voi olla hyvinkin että miehen tanssitaito ei riitä. Vaikka tunnetasolla (läheisyys ja yhdessä oleminen) on kiva tanssia, itse tanssisuoritus ei ole naisen osaamisen ylärajoilla. Silloin tulee pettymys ja ei tunnu hyvältä että mies tarjoaa parastaan muille, vieraille naisille. Puhumattomuus on keinottomuutta keskustella rakentavasti asiasta, kun aihe on liian arka. Osalle puhumattomuus on myös taidottomuutta ja tottumattomuutta, kun Suomessa tuo vuorovaikutustaidot eivät ole korkeassa kurssissa. Myös puhumista ja tunnetaitoaja voi opetella, se lisää onnellisuutta.
Lavalla on kova kilpailu naisten kesken ja vaikka olen puolison kanssa tanssimassa, olen tuntenut olevani ylimääräinen ja että mies haluaa tanssia mieluummin toisten kanssa. Kyse on minun tunteestani, joka on todellinen.
TIedän vallan hyvin, että tanssituttujen kanssa on palkitsevampaa tanssia, he eivät kritisoi vaan ovat miellyttäviä, että saavat uudenkin haun. Puolisona yhteisessä tanssissa on arki ja ihmisen koko elämä mukana. Vieraan, hyvän tanssijan kanssa on helpompi saada tanssintaivas ja täydellinen tunne omasta kelpaamisesta. Vähän kuin seksissä, jos suoritus riittää: prostituoitu on helppo, oman puolison kanssa pitää kantaa vastuu toisen tunteista jotta samaan helppouteen pääsee.
Jos olisi kyse vain liikunnasta, silloin moni mieslavatanssija harrastaisi kilpatanssia.
Missä muussa harrastuksessa ollaan vartalot vastakkain vieraan ihmisen kanssa? Vietetään ja tunnelmoidaan kuutisen minuuttia selvin päin? Valitaan kymmenistä naisista itseä eniten miellyttävä? Eihän se minullakaan kaikkien miesten kanssa ole tuollaista, mutta on myös ollut miehiä, joista vapaana ollessa olisi kiinnostunut. Kun minua josku mies kysyy treffeille, vastaan että tanssijan onni kestää kolme minuuttia. Naisena saan lavalta sen mitä haluan hyvänä tanssina, ei minua kiinnosta mies vaan hänen antamansa tanssinautinto. Avioliitossa taas ihmisen pitää kiinnostaa.
Ehdotan, että otatte yksityistunteja esim. vaimon lempitanssista ja osoitat ylitevuotavasti, että vaimosi on todellakin enemmän kuin yksikään lavanainen. Voisit myös harkita tanssimista parin kanssa esim. kilpatanssiseuran lavaryhmässä, jolloin pahimmat lavan parinhakuelementit karsiutuvat. Vaimosi voi tutustua pariisi, joka hänkin luultavasti parisuhteessa ja tanssiminen jää enemmän harrastukseksi. Näin osa kilpatanssipareista saa luvan puolisolta harrastukselleen.
Tanssimistakin tärkeämpää on puhua asioista avoimesti ja hakea yhteistä hyvää. Tanssi on ihanaa, mutta joskus sekin loppuu. Sitä ei voi varastoida, mutta hyvät ihmissuhteet kantavat sairaalavuoteellakin.
Meillä lavatansseissa kävisin mielelläni minä, miestäni ei tanssiminen juuri kiinnosta millään saralla.
Tosin, en ole yhtään tyylikäs enkä hoikka, vaan pienikokoinen ja tavis (keski-ikäinen)!
Oma tanssipari olisi tietty tosi kiva ,ei tarvitse olla aina"säpinää" että voi harrastaa jotain!
Silloin kun lähden tanssimaan, en kuulu niihin ensimmäisiin haettaviin naisiin, mutta kun olen kerran tai pari päässyt pyörähtelemään, niin loppuaika menee sitten parketin puolella ja useimmat tanssittajat ovat aivan loistavia tanssijoita.
Kävisin useamminkin tanssimassa lavatansseja, mutta kun ystäväpiirissäni ketään ei se homma kiinnosta, niin yksin tulee sitten harvemmin lähdettyä!
Tanssiminen on sosiaalinen ja välillä intiiminen tapahtuma varsinkin tango.
Luulen kuitenki että harvemmin todelliset tanssin harrastajat haluavat muuta kuin tanssia. ja ainahan voi antaa rehellisen vastauksen ; kiitos kiinnostuksesta, mutta ei kiitos tällä kertaa!- Olet retku
Eihän lavatansseissa käy kuin syrjäytyneet pummit.
- rau-mat1
oletko käynyt tanssi paikassa. kalja kuppilassa ne löytyy ne syrjäytyneet pummit.
- Mikä mies?
Minunkaan vaimoni ei halua osallistua harrastukseeni eikä arvosta sitä. Harrastan viinanjuontia.
- t-taidoton
Anna vaimon mököttää, nauti sinä tansseista, oikeesti !
- ikämies
ANnan ja vielä korkokengällä poljen varpaille, se lehmä ei mua komentele, perkele!!!!!!!!!!!! Nyggeliä nenuliin raudalla, haieheee!
- Oot mukamas ap
ikämies kirjoitti:
ANnan ja vielä korkokengällä poljen varpaille, se lehmä ei mua komentele, perkele!!!!!!!!!!!! Nyggeliä nenuliin raudalla, haieheee!
Et ole ap. Tyhmä ja typerä kylläkin olet.
- ikämies
Auttaako raippa muuttamaan vaimon mielen, entä mafia vaimon? Nyrkki! Hiaiahahahah!
- lavatar1
Lavatanssi paikat on täynnä eronneita tai karanneita miehiä nimenomaan, jotka valittaa, että vaimon kanssa ollaan eroomassa tai vaimo ei ymmärrä jne. Olen sen itse kokenut. Olin avoliitossa 3v. miehen kanssa, jonka tapasin lavalla ja hyvin meni, kunnes hän alkoi katsella niitä muita naisia sieltä rivistä. Asuttiin jo yhdessä ja mies alkoi lähteä omiin menoihinsa, jotka paljastuivatkin sellaisiksi, että hän oli ollutkin yksin lavoilla, siis ilman minua. Minulle tietenkin kertomatta. Sanoi vain jälkeen päin, että hän halusi mennä yksin, kun kuulema oli tylsää tanssia vaan mun kanssa. Meidän yhteinen tanssi sujui tosi hyvin ja harjoiteltiin uusia askeleita jne. Hän vain halusi olla muiden naisten ihailema ja sieltä hän salaa löysikin sitten itselleen uuden naisen. Minutkin hän löysi samallalailla, mikä asia paljastui minulle vasta kun olimme alkaneet seurustella. Hän esitti kokoajan ennen sitä minulle olevansa täysin vapaa. Jossain vaiheessa hän muisti kuitenkin kertoa minulle, ettei ollutkaan ollut vapaa, kun aloimme olemaan yhdessä ja tän hän kertoi vasta kun jo asuimme yhdessä. Lavoille ei kannata mennä ainakaan etsimään sitä tulevaa miestä, paitsi jos sattuu olemaan sopivan nuori ja nätti ja vapaa. Tää asia on täys fakta ja monena kesänä olen sen jälkeen seurannut ihmisiä, jotka ovat vaihtaneet paria uuteen suhteeseen. Siis niihin , jotka siellä lavalla käy, ainakin näin eteläsuomessa näyttää olevan tapana, sellainen piiri pieni pyörii mentaliteetti. Suomalaisten miesten on täysin turha valittaa, että miksi lavalta ei löydy naista, koska suurin osa siellä kävijöistä vaihtaa naista kuin sitä hikistä paitaansa tanssi-iloina. He kuvittelevat olevansa maailman napa kun osaavat tanssia. Tosiasiahan on se, että vaikka mies olis kummonen kurppana tahansa, jos hän osaa tanssia, niin flaksi käy. MUTTA oikeaa onne on silloin turha etsiä, kun miehet on tollasia sikoja. Ja tää on täysin totta. Kaikki, jotka lavalla käy, tietävät tämän. Surkeeta!!!
- TOTTA PUHUT !!!
HUNSVOTIT OLI MIINUSTANU TEKSTIÄSI, -POISTIN SIITÄ YHEN, MUTTA EIHÄN SE MITÄÄ AUTA.
ÄLKÄÄ SIIS ARVON NAISET-JOTKA KUNNIOITATTE REHELLISTÄ ELÄMÄÄ,- MENKÖ NIIDEN PÖKKERÖIDEN HOUKUTUYKSIIN, VAAN PILKATKAA HEIDÄT NAAMA PUNAISIKSI, JA ISOLLA ÄÄNELLÄ TANSSILATTIALLA :))
MUNATKAA HEIDÄT JULKISESTI-JA KERTOKAA HEIDÄN VAIMOILLEEN NIIDEN TOILAILUISTA !!! TOTTA TOTISESTI HE OVAT SEN ANSAINNEET- SILLÄ HE OVAT SURKEINTA PORUKKAA, MITÄ KUVITELLA VOI !!!
JA HEIDÄN VAIMONSA OOTTAA KOTONA -(avioliitto lupaukseen luottaen) !!! - Herminen
Tanssikursseilta nuo samaiset miehet saa enemmän riistaa,
siellä he pohjustavat koko lavatanssi iskemisensä. - totta puhut mutta
TOTTA PUHUT !!! kirjoitti:
HUNSVOTIT OLI MIINUSTANU TEKSTIÄSI, -POISTIN SIITÄ YHEN, MUTTA EIHÄN SE MITÄÄ AUTA.
ÄLKÄÄ SIIS ARVON NAISET-JOTKA KUNNIOITATTE REHELLISTÄ ELÄMÄÄ,- MENKÖ NIIDEN PÖKKERÖIDEN HOUKUTUYKSIIN, VAAN PILKATKAA HEIDÄT NAAMA PUNAISIKSI, JA ISOLLA ÄÄNELLÄ TANSSILATTIALLA :))
MUNATKAA HEIDÄT JULKISESTI-JA KERTOKAA HEIDÄN VAIMOILLEEN NIIDEN TOILAILUISTA !!! TOTTA TOTISESTI HE OVAT SEN ANSAINNEET- SILLÄ HE OVAT SURKEINTA PORUKKAA, MITÄ KUVITELLA VOI !!!
JA HEIDÄN VAIMONSA OOTTAA KOTONA -(avioliitto lupaukseen luottaen) !!!Äläs nyt sentään liiottele !
Eihän ketään saa tanssilattialla pilkata. Se ei ole kohteliasta.
Ei myöskään ole kohteliasta julkisesti munata ketään.
Tanssilattia on sentään julkinen paikka. - tunnettu tapa
Herminen kirjoitti:
Tanssikursseilta nuo samaiset miehet saa enemmän riistaa,
siellä he pohjustavat koko lavatanssi iskemisensä.Kompaan täysillä. Varsinkin syyskuussa ja tammikuussa kurssien alkamisten aikoihin kurssikuninkaat käyvät tarkastamassa uudet tulijat ja esittäytymässä. Sitten voi tanssipaikalla "opettaa" konkarin sädekehä pään päällä, ja sitä hyväksikäyttäen jatkaa yksityisopetusta. Siis siihen asti kun uudet tulevat markkinoille.
- urts
Koe
- urts
Tanssin määritelmä: Vaakasuoran halun pystysuora ilmentymä. (ainakin lambaada)
- TES särjenpyytäjä.
Lavatanssi ei ole mikään treeni tai urheilukilpailu. Siellä härnätään viettejä. Mikäs sen hauskempaa kuin synninteko. Siitä vaan, jos ei ole järkeä päässä. En ole kertaakaan ollut tansseissa, edes nykyisen vaimoni kanssa. Eikä ole ollut mitään ikävyyksiä. Aikoinaan kyllä vietein aikaani tanssien ja nauttien alkoholia. Tuloksena oli rankka avioero, Hajonneita suhteita ja haimakuolio, ryyppäämisen takia. 20 vuotta olen ollut nyt tanssimatta ja ilman viinaa, eikä ne ole aiheuttaneet mitään oireita, joita saisi katua.
- Ei h-i !
Jos sinä olet ollut tyhmä, sekä tansseissa että muuallakin elämässä, niin ei se tarkoita, että kaikki muutkin ovat.
- I wanna dance
Parahin ap.
En jaksa lukea noita tyhjänpäiväisiä lätinöitä tässä välillä, mutta sen sanon, että mene ja antaudu tanssin syvimpään olemukseen sen syvimmässä merkityksessä. Se ei ole pois aviopuolisoltasi ja antaa Sinulle enemmän kuin kaiken tyyppinen hurskastelu.
Ja kaikille nirppanokille tiedoksi, että kyse on T-A-N-S-S-I-S-T-A, eikä mistään irstailusta.
Oma aviomieheni (lue: olen siis naimisissa) ei tanssimisesta piittaa, mutta minä rakastan jokaista tanssilattialla otettua askelta, kunhan partneri osaa tanssia. Minä käyn tanssimassa, mieheni ei, mutta tämä ei suhdettamme haittaa. MInulle tanssi on harrastusta, kuntoilua ja terapiaa. En mene lavatansseihin "synninteko" silmäkulmassa, vaan minulle se on pieni, harmiton irtiotto arjesta. Suo itsellesi sama irtiotto ja anna näiden hurskastelijoiden näkemykset jäädä omaan arvoonsa.- VAIKEA ASIA
MUTTA ÄLÄ VALEHTELE,- SILLÄ TOTUUS NÄKYY-VAIKKA KOETAT SEN PEITTÄÄ !!!
Tyypillistä itsekkään nykynaisen ajattelua. Ei osata kuin omasta puolesta ajatella asioita. Kaverillahan oli ongelma, kun heidän parisuhteessa homma ei toimi. Ei hän varmaan tahtonut kuulla, miten loistavasti teillä homma toimii. Ja tyypillistä nykyihmisen itserakkautta tuokin ajattelu, että kun minä niin nautin tästä jutusta, niin toisen pitää vaan sopeutua. Kysymyksessä on tunne nimeltä mustasukkaisuus. Ei tämän tunteen kanssa kannata leikkiä. Jos toinen tekee jotakin sellaista että toinen tulee mustasukkaiseksi, pitää pariskunnan pysähtyä miettimään yhdessä, mitä tehdään, ettei toisen tarvitsisi kärsiä mustasukkaisuuden tunteesta. Asia ei parane sillä, että ajattelee itsekkäästi, että minähän se vaan jatkan tanssia, koska niin siitä pidän. Kyllä hyvässä parisuhteessa tulee olla valmis luopumaan monista mukavista asioista kumppanin mielenrauhan ja parisuhteen vuoksi. Sellainen puoliso , jolla ei mikään värähdä kun kumppani harrastelee tanssia lähekkäin vastakkaisen sukupuolen (tai nykyään saman sukupuolenkin) kanssa melkein ekstaasissa, on menettänyt yhteytensä vaistoihinsa. Hänellä ei mikään värähdä, vaikka hän on vaarassa menettää puolisonsa.
Tanssia voi kotonakin.- tanssija 1
Samaa mieltä.Jos avioliitto ei kestä tanssiharrastusta niin se saakin hajoaa .ei se kestä sitten muutakaan .itse käyn tanssiseurassa (urheilutanssi). se ei ole mikään kutupaikka.kyllä on surkeat tiedot monella tanssiharrastuksesta.se on parasta kuntoilua mitä tiedän.kysy lääkariltä jos et usko.Tanssikaa niin kauann kun suinkin mahdollista.
- mustitta sukitta
JohannesA kirjoitti:
Tyypillistä itsekkään nykynaisen ajattelua. Ei osata kuin omasta puolesta ajatella asioita. Kaverillahan oli ongelma, kun heidän parisuhteessa homma ei toimi. Ei hän varmaan tahtonut kuulla, miten loistavasti teillä homma toimii. Ja tyypillistä nykyihmisen itserakkautta tuokin ajattelu, että kun minä niin nautin tästä jutusta, niin toisen pitää vaan sopeutua. Kysymyksessä on tunne nimeltä mustasukkaisuus. Ei tämän tunteen kanssa kannata leikkiä. Jos toinen tekee jotakin sellaista että toinen tulee mustasukkaiseksi, pitää pariskunnan pysähtyä miettimään yhdessä, mitä tehdään, ettei toisen tarvitsisi kärsiä mustasukkaisuuden tunteesta. Asia ei parane sillä, että ajattelee itsekkäästi, että minähän se vaan jatkan tanssia, koska niin siitä pidän. Kyllä hyvässä parisuhteessa tulee olla valmis luopumaan monista mukavista asioista kumppanin mielenrauhan ja parisuhteen vuoksi. Sellainen puoliso , jolla ei mikään värähdä kun kumppani harrastelee tanssia lähekkäin vastakkaisen sukupuolen (tai nykyään saman sukupuolenkin) kanssa melkein ekstaasissa, on menettänyt yhteytensä vaistoihinsa. Hänellä ei mikään värähdä, vaikka hän on vaarassa menettää puolisonsa.
Tanssia voi kotonakin."Kysymyksessä on tunne nimeltä mustasukkaisuus. Ei tämän tunteen kanssa kannata leikkiä. Jos toinen tekee jotakin sellaista että toinen tulee mustasukkaiseksi, pitää pariskunnan pysähtyä miettimään yhdessä, mitä tehdään, ettei toisen tarvitsisi kärsiä mustasukkaisuuden tunteesta...Kyllä hyvässä parisuhteessa tulee olla valmis luopumaan monista mukavista asioista kumppanin mielenrauhan ja parisuhteen vuoksi."
Mustasukkaisuus tosiaankin on "vain" tunne. Jotkut ovat siihen enemmän taipuvaisia kuin toiset. Itsestään epävarma, huonolla itsetunnolla varustettu voi olla todella mustasukkainen. Luopuminen monista mukavista asioista ei silloin ole kestävä ratkaisu. Jos kumppani yrittää mukautua mustasukkaisen vaatimuksiin ja välttää tekemästä kaikkea mistä toinen voisi tulla mustasukkaiseksi, hän ajaa itsensä yhä ahtaampaan vankilaan. Ratkaisua vaikeaan mustasukkaisuuteen olisi useimmissa tapauksissa parasta hakea ensisijaisesti mustasukkaisen korvien välistä. Kumppanin vastuulle jää käyttäytyä asiallisesti, myös mahdollisen tanssiharrastuksensa parissa. - Jokaisella omansa
VAIKEA ASIA kirjoitti:
MUTTA ÄLÄ VALEHTELE,- SILLÄ TOTUUS NÄKYY-VAIKKA KOETAT SEN PEITTÄÄ !!!
Nämä HUUTAJAT täällä ovat niitä vaimoja/miehiä , jotka itsekkyydellään, riidanhalullaan ajavat puolisonsa lähtemään sinne missä elämä tuntuu mukavammalle. Kotona on HUUTAVA vaimo/mies ja kun mies/vaimo huomaa, että elämässä on muutakin itkua parkua jatkuvaa niin saattaapi käydä niin, että lähtölaskenta on alkanut.
Kenenkään ei kannata jatkaa liittoaan jos RAKKAUTTA ei ole. Pienet riidat kuuluvat elämään, mutta epäily ja syyttely asioista joita toinen ei ole tehnyt on miestä/naista syövää.
On tansseissa varmasti pettäjiä, mutta uskon vakaasti, että tanssi on pääosassa. Pettämiseen on syynsä joillakin se on vaan "luonnehäiriö" , osalla sitten tuo huono parisuhde ja voihan sitä joskus käydä niin, että se ainut ja oikea vaan tulee ja vie jalat alta. - Myös sukaton
mustitta sukitta kirjoitti:
"Kysymyksessä on tunne nimeltä mustasukkaisuus. Ei tämän tunteen kanssa kannata leikkiä. Jos toinen tekee jotakin sellaista että toinen tulee mustasukkaiseksi, pitää pariskunnan pysähtyä miettimään yhdessä, mitä tehdään, ettei toisen tarvitsisi kärsiä mustasukkaisuuden tunteesta...Kyllä hyvässä parisuhteessa tulee olla valmis luopumaan monista mukavista asioista kumppanin mielenrauhan ja parisuhteen vuoksi."
Mustasukkaisuus tosiaankin on "vain" tunne. Jotkut ovat siihen enemmän taipuvaisia kuin toiset. Itsestään epävarma, huonolla itsetunnolla varustettu voi olla todella mustasukkainen. Luopuminen monista mukavista asioista ei silloin ole kestävä ratkaisu. Jos kumppani yrittää mukautua mustasukkaisen vaatimuksiin ja välttää tekemästä kaikkea mistä toinen voisi tulla mustasukkaiseksi, hän ajaa itsensä yhä ahtaampaan vankilaan. Ratkaisua vaikeaan mustasukkaisuuteen olisi useimmissa tapauksissa parasta hakea ensisijaisesti mustasukkaisen korvien välistä. Kumppanin vastuulle jää käyttäytyä asiallisesti, myös mahdollisen tanssiharrastuksensa parissa.Mustasukkaisuus on mielen puolen sairaus, pipi päässä, ei mikään "vain tunne". Mustispipi on omistussairaus, jota potevat läheisriippuvaiset tyypit, jotka eivät kestä ajatusta hylkäämisestä. Tähän toisen sekomielisyyteen ei tule koskaan toisen osapuolen alistua tai oma elämä jää elämättä.
- Just joo
JohannesA kirjoitti:
Tanssia voi kotonakin.Tyypillistä huonon itsetunnon omaavan miehen kitinää. Olet oikein malliesimerkki mustasukkaisuuden riivaamasta kaksilahkeisesta, jonka mielestä ratkaisu ongelmiin on se, että rajoitetaan avo/aviopuolison "oikeuksia" niin paljon, että itselle tulee turvallinen olo.
Ei millään pahalla, mutta tekstiäsi kun lukee, tulee mieleen, että saattaisit olla ammattiauttajan tarpeessa. Huonoa itsetuntoasi voidaan varmasti hoitaa ja saada sitä kautta laadukkuutta elämään. Tuolla asenteellasi täytyy olla raskasta elää - lähipiiri mukaan lukien.
Terve parisuhde antaa molemmille tilaa hengittää. On selvää, että kompromisseja pitää tehdä, mutta siis Aikuisten oikeesti: ketjun aloittaja haluaisi vain käydä tanssimassa. Ymmärtäisin, jos kaveri pistäisi perheen viimeiset rahat nettipokeriin tai viettäisi kovin itsetuhoista elämää ryypäten ja räyhäten.
- T.H.
Varmasti lavoiltakin etsitään "seuraa"
Itse olen 50v. aviossa oleva mies ja hurahtanut "tanssiin" enkä oikein käsitä miksi sieltä tarvis saada se#si seuraa.
Minulle riittää hyvin kun saan jakaa tanssin nautinnon tuttujen/tuntemattomien daamien kanssa.
Minä olen aika liikkuva töissä, työmatkoilla ja ruokatunneillakin tapaan/näen päivittäin ihania naisia. Jos olisin seksiä vailla, varmasti hoitelisin sen puolen työaikana. Miksi haaskaisin tanssiaikaa siihen touhuuun.
Lisäksi, nämä paljon tanssivat naiset on varmasti paljon vaikeenpia vallottaa, kuin lounasravintolassa asioiva sinkku.
Vai juuriko tämä haaste, saa miesten päät sekoon? - Panomieserimies 42
Vain homomiehet ja naiselliset miehet tanssii. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Seurannut asiaa
Panomiehillä ei väliä muuta kun vaan saa, siksi tummaihoisillekin
käy flaksi, eivät harrasta tanssilattioiden tasoisia naisia.
- ei tangoa merellä
Minä en ole koskaan pitänyt tanssimisesta, mutta välillä näyttää siltä,
että keski ikäisillä miehillä, on yhdellä ja toisella harrastuksena
tanssiminen ja tietty vaaditaan sitä myös kumppani ehdokkailta.
No eipä siinä mitään, mutta minä menen mieluiten vaikka kävelylle,
kuin johonkin meteliin ja tungokseen koikkelehtimaan. - 3232323
Vaihda puolisoa.
- joS ET KUNNIOITA
PUOLISOSI TOIVEITA, NIIN SINÄ OOT PETTÄNY HÄNET, JA NAUTIT VAIN OMISTA HIMOISTASI !!!
OOTPA SURKEA KAVERI, KUN PETÄT PARHAAN KAVERISI KUNNIOITUKSEN , VAIKKA VOISIT KEKSIÄ HÄNTÄ KIINNOSTAVAN VAIHTOEHDON AIVAN HYVIN !!!- saa nähä mitä saa !!!
Nyt on kello vajaa kaksi (01.20€. Vaimo alkaa nukkuu ja minä lähden kylille taksii tunnin 3-4.
Aamulla olen tyytyväinen.
Niin kuin jo varmaan kymmeniä kertoja aikaisemmin.
Olisikohan hyvä näin?
Nyt mä meen !! - HöhHöhHöö!
Höh! Säähän pimee oot! Ei tanssiminen oo pettämistä. Toinen tykkää avantouinnista / saunomisesta / lenkkeilystä / lentopallosta / tanhuamisesta / karaokesta / kirkossa käynnistä / vaeltamisesta / tms. Ja sinä jostakin muusta. Kuitenkaan kumpikaan ei petä toista, vaikka harrastaa 7 tykkää eri jutuista.
- Jokaisella omansa
Ei kannattaisi noin SUUREEN ääneen huutaa asioita joista ei voi tietää. Kukaan meistä ei tiedä kenenkään kirjoittajan elämästä kuin sen mitä itse kukin pienen murusen kertoo. Ei voi tietää onko kumppani se paras kaveri.
- Hiijohoi
saa nähä mitä saa !!! kirjoitti:
Nyt on kello vajaa kaksi (01.20€. Vaimo alkaa nukkuu ja minä lähden kylille taksii tunnin 3-4.
Aamulla olen tyytyväinen.
Niin kuin jo varmaan kymmeniä kertoja aikaisemmin.
Olisikohan hyvä näin?
Nyt mä meen !!Saitko sata killoo hyllyvvee lihhoo
- tanssia vai ei
jos ei tykkää tanssia niin ei tykkää... Tykkääkö vaimosi käydä diskossa? tai country kapakassa?! menetkö mukaan ja olet sata mukana kun vaimosi pyytää? jos et niin teillä vaan on eri intressit... jolloin teidän pitää sopeutua siihen.
Meillä vaimo ei pidä kun kapakissa istumisesta. Silloin kun lähdetään viihteelle. Itse pidän tanssimisesta. On se sitten mitä vaan... no aina otetaan muutama kaveri mukaan ja joku on aina tanssimassa kanssani ja joku on vaimoni kanssa pöydässä.... kaikilla on kivaa ja kukin saa kaltaistaan seuraa siksi hetkeksi jossa ei intressit sovi vaimoni kanssa yksiin.
Reissun päätteeksi kaikki on tyytyväisiä ja erityisen tyytyväisyyden voi sitten ottaa kotona käpertymällä oman vaimon kainaloon.... tai sitten ihan sillä tyylillä kun itse tykkää...
mutta parisuhde EI SAA jäädä kiinni jostain tanssimisesta tai tanssimattomuudesta. tuo on vaan tilanne mihin pitää sopeutua ja asennoitua.- ei värillä väliä
Kun "kerrannan" saa vähän tuhdimpaa niin ei sitten oikein "kotimainen" ruikula enä kelpaa, mut ei saa olla niin vaativa. Kyllä ohuempi/lyhyempi on ihan ok kun han vain valkoinen. Jos se vielä musta ois, 'a vot.
- tangon huumaa
ei värillä väliä kirjoitti:
Kun "kerrannan" saa vähän tuhdimpaa niin ei sitten oikein "kotimainen" ruikula enä kelpaa, mut ei saa olla niin vaativa. Kyllä ohuempi/lyhyempi on ihan ok kun han vain valkoinen. Jos se vielä musta ois, 'a vot.
Tämä on totta.
Jos ja kun lavoilla on "ukkomiehelle" houkutuksia, naisia. Joiden paulohin on vaara jäädä kiinni, joiden seurassa voi se oma kulta unohtua.
Täytyy vaan jättää nämä daamit tanssittamatta.
Minä olen parisuhteessa, käyn silti aika paljon yksinkin tansseissa.
Sitä vaan on jätettävä nämä "tuhdimat" namut sinne hakuriviin.
Aikuinen mies kyllä itse tietää/tunnistaa jo hakurivissä, kelle ei voi sanoa "Ei" - "tuhdin tavara"
tangon huumaa kirjoitti:
Tämä on totta.
Jos ja kun lavoilla on "ukkomiehelle" houkutuksia, naisia. Joiden paulohin on vaara jäädä kiinni, joiden seurassa voi se oma kulta unohtua.
Täytyy vaan jättää nämä daamit tanssittamatta.
Minä olen parisuhteessa, käyn silti aika paljon yksinkin tansseissa.
Sitä vaan on jätettävä nämä "tuhdimat" namut sinne hakuriviin.
Aikuinen mies kyllä itse tietää/tunnistaa jo hakurivissä, kelle ei voi sanoa "Ei"Ai siksikö niitä rukkasia muutamille naisille tipahtelee miestenrivistä !
- paniskosaiski
semmonen tanssiminen on turhaa pyörimistä kostean reijän ympärillä.
tosimies ei tanssi eikä pussaa se panee vaan.
kyllä jämpti on näin.- rau-mat1
tosimies osaa tanssia.ja olla isä perheessä jämti miestä sinun laistasi ei ihanoi.
- t-jalka
"kyllä jämpti on näin"!
- noin puhuu, tosimies?
Joka ei ajattele kuin tuota kosteaa reikää, eikä pysty vissiin muuta ajattelemaankaan.
Säälittävä ressukka, tosin luulee itsestään vaikka mitä. Vaikka kaverin fiksummat kaverit hänelle nauraakin - mutta onneksi hän on siinä onnellisessa asemassa, että kun joku tapauttaa häntä olkapäälle "hyvä äijä"! -ottaa sen tosissaan ja ei huomaa ilkikurista virnettä tapauttajassa!
Mutta, heillähän molemmilla on hauskaa, tosin hiukan eri syistä: - kurssitusta
rau-mat1 kirjoitti:
tosimies osaa tanssia.ja olla isä perheessä jämti miestä sinun laistasi ei ihanoi.
Tanssiminen on erittäin hyvä liikuntamuoto. Se on erinomainen kehon lukkojen avaaja ym. Mutta parisuhteessa olevien tulis mun mielestä mahdollisimman vakaasti pidättäytyä tanssimasta muiden kuin oman puolison kanssa. Tanssissa mennään toisen ihmisen lähelle ja mun mielestä se ei nyt kuitenkaan ole paras tapa ylläpitää hyvää parisuhdetta. Varmasti on ihmisiä, joita ei häiritse kumppanin tanssiminen muiden kanssa, mutta sellasta on aika vaikeata ymmärtää. Jos rakastaa vahvasti puolisiaan ja haluaa hänet pitää itsellään, on jotakin häiriötä omissa reseptoreissa, jos ei mikään varoitusvalo syty silloin kun oma kulta painaituu toista vasten ja aloittaa yhteisen keinumisen musiikin tahdissa,
- t-jalka
Moi!
Taidat olla sairaaloisen mustasukkaista sorttia!?
Oletko harkinnut kääntymistä ammattiauttajan puoleen, ennenkuin tilanteesi pahenee, kirjoituksestasi voisi päätellä, että omistat vaimosi. Jos sinulla on hyvä parisuhde, se kestää vaikka mitä.
- 111 222 333 4444
Kaikesta sitä saadaan ongelma aikaiseksi,ei voi muuta sanoa.
- t-jalka
Niimpä. Eihän ongelman tarvitse olla iso eikä merkittävä. Eikä näistä pienistä ongelmista kannata stressaantua, ei sinun, eikä minun.
- 111 222 333 4444
t-jalka kirjoitti:
Niimpä. Eihän ongelman tarvitse olla iso eikä merkittävä. Eikä näistä pienistä ongelmista kannata stressaantua, ei sinun, eikä minun.
Juu, en minä tressaannu, vaan ihmettelen. Jos olisi kyse vieraissa
käymisestä, niin sitä voisi jo kutsua yhden luokan ongelmaksi. - Ärsyttävä idiotismi
Sinä et ilmeisesti tunne ainuttakaan mustispipiä sairastavaa ihmistä. Kun mielikuvitus on sairaalloinen, niin toinen käy vieraissa silloinkin kun käy vain kaupassa tai viemässä roskiksen. Mustissairaus elää omaa elämäänsä omistajansa korvain väliss' eikä sillä ole mitään tekemistä puolison tai parin kanssa.
- t-jalka
Niimpä. Vaimoni ei kiellä, eikä mökötä, vaan jopa kehottaa lähtemään tanssimaan. Häntä ei tosin saa mukaan lavalle, ravinteliin eikä muuallekaan tanssimaan. Joskus "pakosta" häissä tms, hänet saa lavalle yhden biisin verran.
Mutta, mulla on sellainen ongelma, että yksin ei oikein tuu lähdettyä tanssimaan - vaikka kivaahan se on. Olisi mukavampi lähteä, kun saisi jonkun mukavan naisen mukaan, se vain ohgelma, että mistä heitä kyselisi. - Werner 1
Sanonpa jälleen kerran, tanssiminen kaikissa muodoissaan on homojen hommaa.
- tangon huumaa
Homo, tässä ketjussa puhutaan "lavatansseista" sielä tanssii heterot. Homoille on omat baarit, niin kuijn hyvin tiedät.
- Tangon taikaa
Tangon huumaa tuossa sulle jo vastasikin, mutta varmistan vielä että ymmärrät asian. Lavatanssi on heteroiden hommaa ja siellä tanssii nimenomaan heterot.
Homobaareissa tanssii taas homot ja se on homojen hommaa.
Niin kuin hyvin tiedät.
- tuu jo tankoon
harrastakaa vaimos kanssa yhdessä sellaista liikuntaa mikä kiinnostaa kumpaakin. taijos ei vaimoas kiinnosta mikään liikunta, niin hanki tanko ja opettele tankotanssia ja esitä vaimolles. voi virkistää yhteiselämää ja sulla kohenee kunto.
- Naisnäkökulmaa
Flirttailetko muille naisille avoimesti vaimon silmien edessä? Tanssitatko vain muita kun vaimosi joutuu katselemaan vierestä seinäruusuna? Nämä seikat saattavat vaikuttaa vaimon tanssihaluihin. - Otatko vaimosi mukaan vain siksi, että olisitte muka yhdessä liikkeellä ja sillä verukkeella pääsetkin tanssittamaan jotain työpaikan ihastusta? Puhtain jauhoin liikkeellä oikeasti? Jos vaimo huomaa asiassa olevan jotain hämärää ja siksi epäilee, eikä halua lähteä, eikä halua sinunkaan lähtevän?
- huijari hyvällä
En ole kohtalotoveri, mutta kehottaisin käyttämään vaikka kieroutta. Jos teillä on lapsia, pyydä salaa joksikin lahjaksi joku tanssikurssi tai vaikka maksa se heidän puolestaan ja pyydä heitä lahjoittamaan se omissa nimissään.
Valitkaa joku rytmiltään mieluinen. - Tuplavaimo
Aviomieheni saa harrastaa ihan omien mieltymystensä mukaan mitä haluaa ja hän on antanut minun harrastaa sitä mistä olen kiinnostunut. Yhteisiäkin harrastuksia löytyy. En ole koskaan ollut mustasukkainen tai mököttänyt hänen menojensa vuoksi. Eikä liioin hän minun menojeni vuoksi.
Jos ei parisuhteeessa saa olla oma itsensä ei siitä pitemmän päälle tule mitään. Tiedän että mieheni rakastaa minua, se on tullut monessa yhteydessä ja eri tavoin selväksi. Ketään muuta ei voi muuttaa kuin omaa itseään ja omaa ajatteluaan. Jos siihen ei pysty on mietittävä muita vaihtoehtoja.- jäykkälahje
Tuo on oikein.
On mukava, että saa hakea pesää parketilta oikein luvan kanssa.
- karu totuus
Onkohan teidän liitossanne nyt kohdannut kaksi erilaista ihmistä.
Kun vaimosi oli vapaalla jalalla, hän kuuli ystäviltään, että tanssi on mukava harrastus ja sen kautta tapaa hyvin miehiä. Niin hän lähti tansseihin ja tapasi sinut ja yhteinen harrastus jatkui vähän aikaa. MUTTA tanssi ei oikeasti ollut vaimosi harrastus. Hän haki sitä kautta miesseuraa ja onnistui saamaan sinut. Hän oman kokemuksensa perusteella ajattelee, että sinäkin haet lavoilta uutta parisuhdetta, edelleen.
Toisaalta siis vaimosi on saanut sen, mitä halusi eli miehen. Nyt hän ihmettelee, miksi se mies ei pysy kotona.
Sinä olet tykästynyt tanssimiseen. Liikkeiden ja musiikin lumoon, itsesi kehittämiseen tanssijana. Siinä sivussa tanssi on ollut hyvä tapa tutustua muihin ihmisiin ja toteuttaa sosiaalisuutta. Sattumalta tutustuit myös vaimoosi lavalla. Sinulle tanssi on tärkein, se parisuhde syntyi sattumalta.
Tietysti voi olla niin, että vaimosi ei enää ole yhtä vikkelä ja yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen. Hänestä tuntuu, että jalat sekoavat tanssiessa, häntä huimaa ja hikikin tulee entistä herkemmin. Niinpä hän jättää tämän kuntoilumuodon, kun hänestä tuntuu, ettei enää pysy sinun tahdissasi.
Osaisiko vaimosi kuvat paremmin, mikä siinä tanssissa nyt mättää. Toisaalta on minullakin harrastuksia, jotka ovat tulleet, olleet kivoja ja menneet historiaan, kun on ollut muita mukavia houkuttelevia harrastuksia.
Lavatar1 nimimerkin kanssa olen myös päätynyt samaan, että suurin osa ihmisistä käy lavoilla etsimässä paria, vaikka ei olisi vielä vanhastakaan erottu. Se tanssi on vain välttämättömyys siinä kuviossa. Kumppania vaihtavat kuin paitaa. Jos sitten onnistuvat luomaan pidemmän (tässä tapauksessa lue yli puoli vuotta) kestävän suhteen, niin tanssi saa jäädä, kunnes pitää hankkia uusi kumppani. - Tuu jo tangoon
Tuu,ihmeessä niin sie viet ja minä vikisen,tai sitten toisin päin!
- Tilastoo
Oli jo aikakin, että Suomi24 näyttää keskustelu foorumi voimansa: halutessaan Suomi24 voi olla yhdellä hiiren klikkauksella Suomen suosituin tanssi keskustelu foorumi myös. Isolla tanssi porukalla keskustelemalla tanssi asiat selviää!
- Tulastoo
Nyt sä, joka tulit tätä kautta vilkaseen, mimmonen tanssiharrastus on, niin mene ihmeessä käymään tansseissa, niin näet omin silmin ja koet omalla bodylla! Tansseista saat tietoo muista tanssi foorumeista, joista et ehkä viä oo kuullut, mut tanssi on keskustelu tasollakin kuin Jekyll ja Hyde: muilla foorumeila toi porukka puhuu paljon iisimmin, mut ei kaikki ja tanssi viihteestä ei ole sulla pulaa.
- Tolastoo
Tulastoo kirjoitti:
Nyt sä, joka tulit tätä kautta vilkaseen, mimmonen tanssiharrastus on, niin mene ihmeessä käymään tansseissa, niin näet omin silmin ja koet omalla bodylla! Tansseista saat tietoo muista tanssi foorumeista, joista et ehkä viä oo kuullut, mut tanssi on keskustelu tasollakin kuin Jekyll ja Hyde: muilla foorumeila toi porukka puhuu paljon iisimmin, mut ei kaikki ja tanssi viihteestä ei ole sulla pulaa.
Tanssi on siitäkin mukava harrastus, että sä näet suosikki artistis livenä murto osalla siitä hinnasta jonka jodut maksamaan, jos meet suosikki artistis konserrttii parhaas tapaukses istummaa ja toden näköisest vaan seisomaan ja muitte tuupittavaks. Tanssi paikat on hyvin varusteltuja ja sä voit nauttia suosikki artistis a oikeuksien kanssa istuvillaa tai sit vaa lähietäisyydelt alle parin metrin päästä pokoamal! Ajattele tätäki, suosikkiartistis konsertis mis on paljon kalliimmat liputki sä pääset tuskin kahtkyt metrii lähemmäs suosikki artistias! Ja tanssipaikoil suosikki artistis antaa sun mennä jopa samaan valo kuvaankin. Konserteis tämmöisest sä voit vaan uneksii? Eiks niin!
- vaimonharrastus?
Kenenkä vaimoa tarkoitat? Omistatko useita vaimoja?
Vaimosi ei ehkä pidä enää tanssiharrastuksesta?
Sellaista sattuu että, harrastuksenkohteet vaihtuu,.eikä kaikkea voikkaan harrastaa
yhdessä vaimonsa kanssa. Sääli kyllä mutta se on vain osa tätä elämää ja muuttuvaa maailmaa.
Ketään ei kannata pakottaa harrastamaan yhtäänmitään mitä hän ei halua vaikka
olisi miten lahjakas siinä koska harrastajan itse täytyy nauttia siitä harrastuksestaan.
Joskus hankalasti alkanut harrastaminen muuttuu jopa intohimoiseksi työksi
mikä ei enää ole mikään harrastus. - Hermanni 1250
Mulla on sellainen harmi että tavatessani exäni olin innokas tanssimaan(myös ilman taka-ajatuksia) Kuinkas sitten sattuikaan vaimo omistikin vain kaksi vasenta jalkaa eikä yhtään rytmitajua. 25v sitten meni niin että hän kuitenkin olisi halunut lav atansseihin nojailemaan mutta minulle riitti nojaileminen kotonakin. Nyt sitten ei ole tanssivaa tai vanssimatonta vaimoa enkä varmaankaan osaa kummosesti enään itsekään. Paska juttu.
- tanssi mukavaa
Ei muuta kuin uudelleen lavoille tanssimaan. Kyllä se kipinä vielä löytyy. Hyvää liikuntaa ja sosiaalinen harrastus.
- jo uppos
sano että,siellä saat kokea vieraan kullin seisontaa hitaissa kappaleissa,jo muija innostuu,saatat saada itekin tanssien jälkeen,kun muijas miettii vieraita miehiä pillu märkänä
- , välilyönti
Vinkki miehille, joilla on vaimona muija.
- discoillaan
Joku täällä mollasi ravintolassa käymistä. Mutta jos tykkää musiikista ja ei välitä tanssia ns vanhoja tansseja vaan tykkää näin 50 vielä ns discosta, niin sitä ei kyllä lavoilta löydy, sen verran on tullut käytyä katsomassa,. Ja nykyään lavoilla pyöritään ihmeellisesti yhdelläkädellä toisen kanssa pyörien, hermostuttavaa katsellakin. Ns tanssiravintolathan on usein hyvien kulkuyhteyksien varrella. Siellä käy myös tunnettuja bändejä ja solisteja esiintymässä.Ja joskus siellä on ihan hyviä tanssittajiakin tanssittamaan ns kevyttä musaa ja iskelmää. Ja kerran tanssilattian vierustalla ollessa huomasin että n. 30 v miestä tanssituttaisi, mutta kun ei uskalla hakea ketään, niin hain poikaa ja hän oli melko epävarma tanssitaidoitaan , mutta kun tanssimme muutaman tanssin ,niin hän sai itsevarmuutta ja tanssi ja vei ihan mukiinmenevästi. Ja illan aikana näin hänet tanssimassa useasti rohkaistuneena hakemaan.
- Tanss
Tanssiessa saattaa jopa löytää uudelleen sen kadonneen kipinän
siihen omaan puolisoonsa.- Päivi hei
Näkyy se kipinä löytyvän vieraaseen paremmin ;)
Ystäväpiirissäni on kolme ukkomiestä joilla jokaisella on suhde vaimon
tietämättä ! Vaimo luulee et miehet käyvät vain tanssimassa, mutta samalla
reissulla harrastetaan seksiäkin.
Aina löytyy sinkkuja joille kelpaa toisen oma :(
- tykätköönkenhaluaa
Minulle kirjoitteli henkilö, joka oli ihan lääpällään tanssimiseen.
Kerroin, etten käy tansseissa, kun ei ole rytmitajua hitusen vertaa.
Eikä minua oikein inpiroi se muutenkaan.
No eihän tämä antanut periksi ja niin sovittiin treffit tanssipaikalle,
ilmoitin heti, että haluan vain kuunnella musiikkia, kun oli hyvä
orkesteri ja hän voi pyörähdellä muiden kanssa, mutta eihän se
antanut hetken rauhaa, vaan repi minut väkisin parketille.
Se oli katastrofi ilta ja tämä henkilö veti herneet sieraimiin, kun
en suostunut sen yhden räpellyksen jälkeen ottaa uusinta valssia.
Sellinen kammo jäi tanssiin, että niihin en enää mene..EN en..
Amen ja loppu. - ihmetttelijää
Jos se on vain liikuntaa niin miksi ei heteromiehet tanssi keskenään?
- tanssi eväät,,,
Parasta lavatanseissa on se väliaika silloin voi käydä ryypyllä.
Kun lähdette lavatansseihin ottakaa kunnon eväät . Paripulloa
per tanssija plus nurkkapullo. Huikopalaksi läskivoileivät
ja rapulakaljaa. - molemmin puolin
Kysyppä vaimolta miksi ei halua enää lähteä kanssasi tansseihin. Mutta kerro myös että tykkäät itse tanssimisesta ja haluat käydä, mutta että se on mukava harrastus, ei naisten iskemään menoyritys. Jos se siis on ihan reilusti vain tanssin halua. Sanopa myös vaimollesi, että jos hän vois ottaa sitten jonkin muun harrastuksen, jossa käy. Tai alkaa käymää myös yksinään tai naisporukoissa tanssimassa.
Voihan olla että käyt tansseissa kuten minun mieheni, mutta et paljasta sitä aloituksessasi. Eli - muualta joskus kuulen kuinka olisi ollut mielellään jonkun mukaan saatille lähdössä. Olen sanonut miehelleni, että jos menojalkaa vipattaa, voi mennä ja jos vipattaa vieraisiin, voi mennä, mutta silloin menen myös minä.
Voi myös olla ettei aloittaja osaa tanssia, on liian lihava tms. joka vaimoa vaivaa, mutta ei ilkeä sanoa. Ilmeisesti aloittajan tanssikäyttäytymisessä on jotain ollut mikä ei kuulu siihen.- Varoitus paikallaan
Mustasukkaisen miehen tai naisen kanssa ei pidä kenenkään olla. Niistä ei tule kuin harmia ja edelleen harmia ja juuri sellaiset miehet ja naiset haluavat mennä vieraisiin.
- ootteko vaihdevuosis
Ap, minkä ikäinen vaimosi on? Milloin hän lopetti kanssasi tansseissa käymisen? Mitä tapahtui?
- kootee
Hohhoijaa,nykymeininki lavatansseissa enimmäkseen harrastus ja pieni flirttileikki,yhdenillan seksiseura ja puolison etsinnät syytä tehdä muualla.Ainahan seassa joitakin osmoja jotka ei sitä tajua.
- eekoo
Noin asia ei nyt sentään ole vaikka yhä enenemissä määrin
kyllä. Lavat ovat erikoistuneet niin että toisissa eläkeläisiä ja pariskuntia,
sitten harrastajia ja parin etsijöitä, toki bändikin vaikuttaa noin raakasti sanottuna.
Parittomat harrastajat lienevät ns sinkkuja jotka eivät aktiivisesti etsi
parisuhdetta tai seuraa.
Lavoilla ei ilta illanperään "iskeminen" onnistu samoin kuin juottoloissa
koska kasvotuttuja on paljon ja sana kiirii.
Sitten on noita esmoja jotka ovat siirtyneet saleilta lavoille ja eivät
ole osanneet jättää sitä salikullttuuria sinne vaan pyrkivät olemaan
samoin lavoilla kuin saleilla, unohtaen tanssietiketin noudattamisen.
- tanssin iloa
Ikämies voisi mennä eläkeläistentansseihin !
Niitä riittää päivälläkin. Niissäkin usein mies pulaa, kun mummoja 60
on siellä paljon tyrkyllä.
Jos vain tanssia haluaa :) - tanssihullllu
heh hymyilyttää tämä"työkavereiden kanssa tanssimaan" taitaa Tämä "tanssi" ola sitä ,että otetaan pienet tai pikkasen isommat siivut..Eihän alkoholi ja tanssi soviyhteen..(no tämä tuli itelle ensimmäisenä mieleen,kun on kyse työkavereiden kanssa lähtemisestä)
Ite olen pikkasen yli 50v mies espoosta. Lavatanssi on minulle kumppani kanssa "tanssiurheilua" välilää treenataanyoutubesta pongaamallani uusilla kuvioilla : )toki me jo osataa 16 eri tanssilajia..Eikä omasta kunmppanistani ole ollenkaan eikä minusta hänen kanssa tanssiessani yhtää tylsää ja aina lähtee hän mukaan..
Kyllä minäkin annan saman neuvon menkää tanssikursseile oppikaa lisää..
tanssilavoilla nään joka kerta paljon näitä vaihtoaskel "tyyppejä "oli mikä tanssi vaan kyseessä niin samal askeleella samat kuviot ja liikkeet .Kyllä tuohon nainen KYLLÄSTYY..
Kannattaa nyt miettiä...Jos pystyy : )- Merkku
Kursseille meno nopeuttaa oppimista se selvä,
kun on oppinut paljon alkaa ns suorittaminen, monasti
pakkaa silloin ilo häviämään, tanssi on nauttimista
kaikesta mitä lattialla tapahtuu jotkut saavat nautintoa myös toisten kauniista ja sulavasta tanssista katselemalla sitä vrt TTK, myös niistä pienistä kommelluksista lattialla hymyn huulille saa..
- Pieni Sievä
Nyt sä kuka luit eka kertaa tämmöist tanssipalstaa älä usko noita ketkä uhoo et tanssi ja alkkohooli ei sopis yhteen. Suomes ei oo varmaan kuin yks tai kaks semmoist paikkaa mist ei sais tanssii ja alkkohoolii. Et tuskin näin rajuu alkkohooli enemmistöö tanssi harrastus paikois ois jos tanssi ja alkkohooli ei sopis yhteen. Et yllättävän harva tanssin harrastaja oikees sylkäisee pulloon. Ne on vaan noi muutama harvat tyypit ketkä kiertelee kirjoittelees tämmöisil tanssi harrastus paikoil et se ei muka sopis. Niitten on vaan pakko ollu jostain syyst lopettaa alkkohoolin kaa pelailu ja niit vaan harmittaa kun kaikki muut pystyy viä sen alkkohoolin kaa pelailee.
- Selvänä olet symppis
Alkkohooli ei sovi yhteen edes palstajonglöörauksen kanssa. Meillä on siitä Pieni Sievä muistutus.
- Pieni Sievä
Selvänä olet symppis kirjoitti:
Alkkohooli ei sovi yhteen edes palstajonglöörauksen kanssa. Meillä on siitä Pieni Sievä muistutus.
Ne on just tommosii kauheen jyrkkii ihmisii ja ne ei ymmärrä et ei niit oo ketkää alkkohoolin kaa tansseiskii pelailevat kieltänny selvi päi sinne tulemast mut nää on nii kaikkee hauskapitoo vastaa ja sit ne viä väittää et ne o vaa tansimas siä! Mut ehä ne oo vaa tanssimas ku ne vahtii koko aja ketkä kittaa alkkohoolii ja ketkä flirttaa kenekii kaa. Onksul haku pääl? Tansseist sä löydät aika helpost seurustelukumppaneit vaik noi samat tyypit väittää että sä et mukamas löytäis. Niil on vaa kato itellää hirmu ongelmii näis pari suhde jutuiskii ja niit harmittaa seki ku joku löytää ittellee pari ja ne ei. Tanssipaikat on kato semmosii mestoi et sielt sitä saa mitä haluu. Alkkohooli ja kumppaneit! Kumpaakaa ei tanssipaikois siin mitta kaavas ois tarjol jos kysyntää ei ois niinkö noi kireepiposet väittää. Ja ne on vähemmistön siä. Tuu vaa rohkeest kattoo mikä meininki. Viihdyt takkuulla!
- Uskoothaa sie
Pieni Sievä kirjoitti:
Ne on just tommosii kauheen jyrkkii ihmisii ja ne ei ymmärrä et ei niit oo ketkää alkkohoolin kaa tansseiskii pelailevat kieltänny selvi päi sinne tulemast mut nää on nii kaikkee hauskapitoo vastaa ja sit ne viä väittää et ne o vaa tansimas siä! Mut ehä ne oo vaa tanssimas ku ne vahtii koko aja ketkä kittaa alkkohoolii ja ketkä flirttaa kenekii kaa. Onksul haku pääl? Tansseist sä löydät aika helpost seurustelukumppaneit vaik noi samat tyypit väittää että sä et mukamas löytäis. Niil on vaa kato itellää hirmu ongelmii näis pari suhde jutuiskii ja niit harmittaa seki ku joku löytää ittellee pari ja ne ei. Tanssipaikat on kato semmosii mestoi et sielt sitä saa mitä haluu. Alkkohooli ja kumppaneit! Kumpaakaa ei tanssipaikois siin mitta kaavas ois tarjol jos kysyntää ei ois niinkö noi kireepiposet väittää. Ja ne on vähemmistön siä. Tuu vaa rohkeest kattoo mikä meininki. Viihdyt takkuulla!
Ei siäl kukkaan kyttäämähän joura, siäl tanssiitahan ja ihan selevin päin. Humallutahan mussiikista ja tansiimisen antamast naatinnost.
- Voe tokkiisa
Uskoothaa sie kirjoitti:
Ei siäl kukkaan kyttäämähän joura, siäl tanssiitahan ja ihan selevin päin. Humallutahan mussiikista ja tansiimisen antamast naatinnost.
Näin on. Kuka uskoo kävelevää alkon mainosta. Hanurin tahdissa pannaan piparia poskeen ja välillä nautitaan torttukahveista.
- Ville Vallaton
Voe tokkiisa kirjoitti:
Näin on. Kuka uskoo kävelevää alkon mainosta. Hanurin tahdissa pannaan piparia poskeen ja välillä nautitaan torttukahveista.
Ole sinä kävelevä raittiusseuran mainos hiljaa! Eihän tämän tanssiharrastuksen piiriin tule kohta yhtään uutta harrastajaa, jos jatkat tuota alkkohoolin vastaista ristiretkeäsi. Paitsi ehkä pari kiihkoilijaa. Tavallinen ihminen haluaa harrastukseltaan kokonaisvaltaisen viihtymiskokemuksen. Siksi jopa laskettelijat käyvät välillä rinnebaarissa. Lakettelun suosio onkin nousussa ja hirvenän paljon useampi kaipaa lunta kuin tansseja, koska sinä olet pilannut tanssiharrastuksen maineen kokonaisvaltaisena viihtymiskokemuksena, sillä harrastusvaihtoehtoja punnitsevat normaalit ihmiset luulevat että tanssiharrastus on raittiusseura!
- Ville Valon lapsi
Ville Vallaton kirjoitti:
Ole sinä kävelevä raittiusseuran mainos hiljaa! Eihän tämän tanssiharrastuksen piiriin tule kohta yhtään uutta harrastajaa, jos jatkat tuota alkkohoolin vastaista ristiretkeäsi. Paitsi ehkä pari kiihkoilijaa. Tavallinen ihminen haluaa harrastukseltaan kokonaisvaltaisen viihtymiskokemuksen. Siksi jopa laskettelijat käyvät välillä rinnebaarissa. Lakettelun suosio onkin nousussa ja hirvenän paljon useampi kaipaa lunta kuin tansseja, koska sinä olet pilannut tanssiharrastuksen maineen kokonaisvaltaisena viihtymiskokemuksena, sillä harrastusvaihtoehtoja punnitsevat normaalit ihmiset luulevat että tanssiharrastus on raittiusseura!
Älä tyrkytä tapojasi, sinulta puuttuu hermovälittäjäaineita, joiden puutteesta johtuvia tuskatiloja alkoholi lieventää. Tämä ei kuitenkaan ole mikään yleinen piirre väestössä. Avohoitoyhteiskunnassa teitä ei suljeta omiin loosheihin, vaan saatte olla vapaalla jalalla normaali-ihmisten joukossa ja kustannuksella. Oireellista on, että et mainitse teksteissäsi flowta tai hurmosta, jonka tanssikokemuksesta voi saada. Ilmeisesti et ole edes kokenut koskaan sellaista, korkeintaan pöhnän ja kuplan. Nielä humalaisen ylpeytesi, niistä nenäsi ja astu meidän selväpäisten joukkoon ja jatkoon.
Tämän säikeenhän piti käsitellä puolisoiden mustasukkaisuutta tanssivaa osapuolta kohtaan ja sinä alat vain mustasukkaisesti puolustella omaa turrukettasi. - Pieni Sievä
Ville Valon lapsi kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi, sinulta puuttuu hermovälittäjäaineita, joiden puutteesta johtuvia tuskatiloja alkoholi lieventää. Tämä ei kuitenkaan ole mikään yleinen piirre väestössä. Avohoitoyhteiskunnassa teitä ei suljeta omiin loosheihin, vaan saatte olla vapaalla jalalla normaali-ihmisten joukossa ja kustannuksella. Oireellista on, että et mainitse teksteissäsi flowta tai hurmosta, jonka tanssikokemuksesta voi saada. Ilmeisesti et ole edes kokenut koskaan sellaista, korkeintaan pöhnän ja kuplan. Nielä humalaisen ylpeytesi, niistä nenäsi ja astu meidän selväpäisten joukkoon ja jatkoon.
Tämän säikeenhän piti käsitellä puolisoiden mustasukkaisuutta tanssivaa osapuolta kohtaan ja sinä alat vain mustasukkaisesti puolustella omaa turrukettasi.Nyt sä kekä lukee tämmöist tanssi keskusteluu ekaa tai tokaa kertaa älä usko tota. Nimittäin se on toden näköisest entine eli nykyine alkkis kuka vaa yrittää pysyy kuivil eli se ei voi ottaa ees yhtä hömpsyy ilma et siit jäis useamma vuode putki päälle. Ehä tommoisist puheist muuta vois päätellä. Vai mitä? Kato sehän perustuu mestaruus jää kiakkokii alkkohoolin anniskeluu ja jos alkkohooli anniskelu kiellettäs jää kiakoskii niikö toi raittiusseuralaine esittää nii katsoja määrät tippus tosi rankasti koska normaalit ihmiset vaihtas jää kiakko harrastuksest semmosii harrastuksii mis sais kokonaisvaltase viihtymiskokemukse. Just tän takii säkii oot tode näkösest harrastannu lasketteluu ku siel o se rinne baari tai murtomaahiihtoo ko siin on niit mono tanssei hirmu suosituis ravintolois. Iha samal meiningil sä voit harrastaa tät tanssiiki ja saada siit iha sama laise mut siin mieles vähä erilaise kokonaisvaltase viihtymiskokemukse et sul on paljo mukavemmat kengät jalas ja rennommat byysät eikä tartte värjötellä räntäsateeskaa. Ajatteles tätä!
- Adalmiinan helmi
Pieni Sievä kirjoitti:
Nyt sä kekä lukee tämmöist tanssi keskusteluu ekaa tai tokaa kertaa älä usko tota. Nimittäin se on toden näköisest entine eli nykyine alkkis kuka vaa yrittää pysyy kuivil eli se ei voi ottaa ees yhtä hömpsyy ilma et siit jäis useamma vuode putki päälle. Ehä tommoisist puheist muuta vois päätellä. Vai mitä? Kato sehän perustuu mestaruus jää kiakkokii alkkohoolin anniskeluu ja jos alkkohooli anniskelu kiellettäs jää kiakoskii niikö toi raittiusseuralaine esittää nii katsoja määrät tippus tosi rankasti koska normaalit ihmiset vaihtas jää kiakko harrastuksest semmosii harrastuksii mis sais kokonaisvaltase viihtymiskokemukse. Just tän takii säkii oot tode näkösest harrastannu lasketteluu ku siel o se rinne baari tai murtomaahiihtoo ko siin on niit mono tanssei hirmu suosituis ravintolois. Iha samal meiningil sä voit harrastaa tät tanssiiki ja saada siit iha sama laise mut siin mieles vähä erilaise kokonaisvaltase viihtymiskokemukse et sul on paljo mukavemmat kengät jalas ja rennommat byysät eikä tartte värjötellä räntäsateeskaa. Ajatteles tätä!
Anna daamille selvä Joulu.
- Pieni Sievä
Adalmiinan helmi kirjoitti:
Anna daamille selvä Joulu.
Kaikista daameista ketä oon tietylä aikavälil tavannut yllättävänkin moni on tarjonnut glögii kynttilävalaistuksesa jopa keskel kesää. Noi ketkä on niin henkeen ja vereen alkkohoolia vastaan on todennäköisest eläneet omas tai jonkus toisen alkkohooli helvetis. Sithä se on ymmärrettävis et ei kovi hyväl silmäl ketää kuka vähänki alkkohoolii lipittäis kato. Normaali ihmine käyttää alkkohoolii hallitust saadakseen minkä tahansa kokonais valtase kokemukse. Ja sit ku se kokemus on ohi nii korkki pannaa kii eikä aukasta vaik ois siit kokemuksest herätes kohmeloki.
- Justus Perantola
Pieni Sievä kirjoitti:
Kaikista daameista ketä oon tietylä aikavälil tavannut yllättävänkin moni on tarjonnut glögii kynttilävalaistuksesa jopa keskel kesää. Noi ketkä on niin henkeen ja vereen alkkohoolia vastaan on todennäköisest eläneet omas tai jonkus toisen alkkohooli helvetis. Sithä se on ymmärrettävis et ei kovi hyväl silmäl ketää kuka vähänki alkkohoolii lipittäis kato. Normaali ihmine käyttää alkkohoolii hallitust saadakseen minkä tahansa kokonais valtase kokemukse. Ja sit ku se kokemus on ohi nii korkki pannaa kii eikä aukasta vaik ois siit kokemuksest herätes kohmeloki.
Anna daamille selvä Uusi Vuosi.
- Hyvästi selvä päivä!
Justus Perantola kirjoitti:
Anna daamille selvä Uusi Vuosi.
Eihän se oo ollu selvänä kymmeneen vuoteen.
Nyt pänikkä porisee superhiivan ryydittämänä. - Flatustelija
Voe tokkiisa kirjoitti:
Hanuri se tahditti meilläkin, kun puoliraakaa hernekeittoa oli särpimenä...
- Selvänä olet symppis
Pannaanpas tuosta vielä yksi kommentti lepopäivän ratokshi, niin pidot paranee.
- Tanssimassa myös
Paljon oli pareja Tapanitansseissa, hienoa että kerran-,kahdestivuodessa
he vielä lähtevät muistelemaan tanssinsaloja. - Kissa pöydälle
Teidän keskinäisissä suhteissa on tapahtunut jokin muutos , siksi hän ei halua tanssia sinun kanssasi . Syyn saat helposti selville kysymällä häneltä . Jos haluat tietää syyn , älä vedä sitten hernettä nenääsi .
- Hikinentango
Mikä siinä on kun muodokkaat naiset ei kelpaa tanssitettavaksi . Luulisi että miehille naiseus on tärkeä kuten naisille miehenmerkit . Tuttu mies sanoi minulle että ovat
raskaita tanssittaa , siinäkö on salaisuus ? Onko voimat vähissä?
Olisi kiva nuoremman vahvan miehen käsissä vielä pyörähtää oikein kunnolla hikinen tango ,siinä sitä kyllä hormoonit sais vauhtia . Kun tämän kirjoitin tuli ihan kuumaolo . Että sillälailla .- lilluuluu
Parketilla hoikka on helppo käsitellä ja ns. ympäristölle näyttävä.
Makkariin kelpaa muodikas puksutettavaksi mennen tulle ja miltä kulmalta tahansa. Kukaan ei pääse arvostelemaan makkari saalistasi. - 3+6
Muodokkaan naisen ongelma on massan hitaus, kädealitansseissa ei massa haittaa.
Mutta sylitanseissa, varsinkin vapaalla viennillä, hyvänä esimerkkinä tango jota ei nyt oikein muuten voi tanssiakaan kuin vapaala viennillä, tulee massan hitaus vääjäämättä ongelmaksi.
- Miehenmerkit
Kyllä tanssiitähtienkanssa Raakel oli kaikkein vetävimmän näkönen kun lanteet
kivasti keinahteli , naisenakin sitä ihaillen katselin . Kyllä miehen pitää jaksaa taivutella ja viedä rajusti . Tarvitaan sitä kuntoa muussakin menossa . Miehen
pitää osansa suorittaa . - Hikinentango
Tarkoitat varmaan lihavaanaista , olen puhunut kyllä vain muodokkaista . Tansseissa vain pieniä ja laihoja jaksaa miehet viedä , varsinkin vanhemmat miehet . Onhan naisella omat jalat ja hyvä kuntokin yleensä jos on tansseihin lähtenyt . Mikä se kädenalitanssiminen on , minä kyllä poski poskeavasten tanssin mieluiten . Myös valssi on ihanaa ja jenkasta olen tykännyt . Nuorena kun kunto oli paljon hiihtämisen
sun muun liikunnantakia mahtava oli tanssiminen kevyttä puuhaa . Nyt en osaa sanoa kun en ole kokeillut , kuntosalilla ja uimassa olen käynyt . Tanssia olen ajatellut
liikunnan vuoksi , taidan liittyä niihin urheilutanssijoihin , otan juomapullon ja rätin
sitten minäkin mukaan . - Miehenmerkit
Palatakseni varsinaiseen asiaan ja kysyjän ongelmaan . Voisiko vaimo olla huolissaan miehensä terveydestä . Onko hän huomannut ettei tanssinkaltainen liikunta ole miehelle hyväksi , onko tullut sydänoireita . Jospa hän tuntee lievää syyllisyyttä heidän harrastuksestaan . Mies ei ehkä tunnusta tai halua hiljentää vauhtia . Turhaa on arvailla tuntemattomien tilannetta mutta kun heitti kysymyksen
niin arvaillaan sitten . - Nuorten lavatanssit?
Tämä sivuaa nyt aihetta vähän huonosti, mutta minua kiinnostaisi kysellä, minkäikäistä väkeä lavatansseissa yleensä näkyy. Pari kaveriani (olemme kaikki vähän päälle 20-v tyttöjä) on käynyt lavatansseissa, mutta en ole itse uskaltautunut mukaan, kun en tiedä niistä oikein mitään. Toisaalta kiinnostaisi myös kovasti, olisi mielestäni hienoa herätellä tällainen perinne taas nuorten aikuisten piirissä. Eli siis, minkä ikäisiä ihmisiä olette nähneet lavatansseissa? Eli jos menen sellaisiin ilman kavereita, niin olenko ainut alle 50-v tapahtumassa?
- Mäne vua
Et.
- Pentti 35v
Ota sellaiset kengät mukaan jotka edes vähän luistavat koska et todellakaan
tule olemaan ainut 20v. Toki sinun tavitsee valita bändi josta nuoremmat
ihmiset pitävät ts mene sellaiseen paikkaan missä on suosittu bändi. - Nuorten lavatanssit?
Pentti 35v kirjoitti:
Ota sellaiset kengät mukaan jotka edes vähän luistavat koska et todellakaan
tule olemaan ainut 20v. Toki sinun tavitsee valita bändi josta nuoremmat
ihmiset pitävät ts mene sellaiseen paikkaan missä on suosittu bändi.Kiitokset teille vastauksista. Hyviä vinkkejä ensikertalaiselle :)
- 16-4
Puolisosta en tiä mutta läskitkään ei pidä tansseissa käymisestä:
- tyttönen**
kyllä nuorempia on tansseissa mukana.. yleensä nuorempaa porukkaa on tanssibändien aikaan esim sinitaivas, hurma, varjokuva, taikakuu ym.. ja kun alat käymään tansseissa niin varmasti tulee tanssituttuja joita voi hakea..ja onhan sulla kaverit mukana ettei tarvitse yksin mennä.. joten rohkeasti vaan mukaan..:)
- puujalka
Onko vaimosi koskaan ollut kova tanssimaan, vai oliko se hänelle vain tapa tutustua Sinuun?
Itse en ole koskaan nauttinut tanssimisesta, se oli vain osa pakollisia kosiskelurituaaleja nuorena.
Kävimme vaimon kanssa tanssikursseilla mutta ei ollut minun juttu, en oppinut nauttiman hommasta.
Vaimo kävi sitten joskus yksin tansseissa, eikä se ollut minulle ongelma, mutta hän lopetti sen tietystä syystä:
Isolle osalle parkettien partaveitsistä tanssi ei ollut pelkkää tanssia, vaan todellakin
kuvittelivat tanssiin suostumisen oleva lupaus seksistä.
Törkein niljake tarjosi kyydin ja pysäytti auton pimeälle metsätaipaleelle ja alkoi vonkumaan seksiä, ensin hyvällä, sitten kiristämällä.
Siihen loppui sen kiltin vanhan sedän kanssa tanssiminen.- Pertsa K
Näin sitä lyödään lyötyä, on sitten jäänyt yli 10 000 kertaa seksilupaus
käyttämättä.
Ketjuun liittyen, jos kotona on kaikki hyvin niin lavatansseissa
käymistä voi minusta verrata kaupassa pistäytymiseen,
molemmat ovat ns normaali elämiseen kuuluva tilanne.
- Puujalka
Niin...
Tämäkin väkisinvonkaaja muuten motkotti, että vaimo ei pidä hänen tanssiharrastukestaan... - Oiva Oksa
Jäipähän sillehii vonkaajalle luunkova kalu käteen.
- Kennet
Tanssikulttuuri on kuulunut tosipitkään ihmisen
pariutumis menoihin, tuskin se ainakaan meidän
elin aikanamme muuksi muuttuu. Se on vain jotenkin
jokaisessa parisuhteessa keskusteltava selväksi,
mikä on heidän suhteensa, oman suhteensa tila
muuten on aika vaikeaa kuvitella vain toisen
käyvän tanssimassa.
Tiedän toki monta ihmistä ketkä käyvät tanssimassa
aktiivisesti vaikka toinen puolisko on kotosalla
tai muissa riennoissa. - tangon huumaa
"Tiedän toki monta ihmistä ketkä käyvät tanssimassa
aktiivisesti vaikka toinen puolisko on kotosalla
tai muissa riennoissa"
Jos on oikeasti "mustasukkainen" (syystä tai ihan vaan muuten)
On se sama tälle mustasukkaiselle käy se rakas kaupassa vai tanssimassa.
Harrastaa toinen tanssia, judoa tai jääkiekkoo.
Jos kumppani haluaa pettää, miksi sitä täytys ajella tanssilavalle, missä on paljon näkemässä mitä se kulta sielä touhuaa.
Itse jos syyllistyisin moiseen, en varmasti tekis sitä tanssilava reissulla.- Nyanssin nykertäjä
Missä sitten. Anna nyt hyvä vinkki, olet proo ja asiantuntija.
- Mustasukkaisuutta
Seurustelin jonkin aikaa naisen kanssa joka itse ei harrastanut tanssia. Piti sitä jotenkin "saastaisena" toimintana. Kävin silti itse ja pyysin usein häntä mukaan tutustumaan ja toteamaan että siellä ihan oikeesti tanssitaan. Ei lähtenyt, sanoi että tietää kyllä mitä se on.
No suhde sitten päättyi. Mikäli ei pysty luottamaan toiseen joutaa suhde mennä.- Kerppu
Tanssissa oppii sitä suomalaisille vähemmän tuttua
toisen ihmisen läheisyyttä, aivan laillisestikin ja
ilman teennäisyyttä.
Eikö se ole ihan tutkittu juttu että hali paivässä vastaa
punaisen omenan syöntiä :).
- Puujalka
Ei ollut tarkoitus lyödä ketään, olipahan vain meidän kokemuksia asiasta.
- Kaukaaviisas
Olipas siinä tuhti annos jos jonkinlaista mielipidettä lavoilta . Ei kovin houkuttelevaa
Jospa en sotke itseäni tuohon soppaan . Taitaa olla vaan tanssitaitoa , ei sitten muuta kai olekaan , olen kyllä lavoilla sen verran käynyt silmäilemässä ettei ole hääppöistä . Noi niinkuin päällisinpuolin .- Sasiiva
Kerro se parempi vaihtoehto myös kun tuollaiseen päätelmään tulit,
muuten sinunkin mielipiteesi kuuluu sarjaan ei houkutteleva.
- onnea onnen etsint
Jos haluat tietää miten minulle kävi. Siitä on jo paljon aikaa, mutta sama kohtalo, että en olisi saanut käydä tanssimassa, edes silloin harvoin kun kävin.
Tilanne kärjistyi heti tansseista kotiin tultuani siihen että alkoi kiristelemään rystysiänsä ja halusi tietää, olinko ollut uskoton?
Fyysisen kurittelun kuitenkin antoi lopulta aina sopivasti kuin piste iin päälle. Ei, vaikka sainkin mustan silmän, kuitenkaan lannistanut tanssihalujani. Uskottomuudestahan ei tässäkään ollut kysymys.
Ymmärrettävästi siinä kävi niin että ei liittomme ollut pitkäikäinen. Hän kuitenkin alkoi ahkeraan tansseihin menoon eromme jälkeen.
...taitaa olla jo kovin klassinen tarina? Senkö vuoksi niin monet ovat sinkkuina tansseissa?
Mökötysjutut ovat pahinta mitä tiedän.
Vastapuolen joutuu jossakin vaiheessa purkaa omia patoutuneita tunteitansa, kun ei hallitse omaa vallan haluaan, omistamisen haluaan sekä kommunikaatiota siitä, mitä mahdollisesti joku toinen on asioista mieltä, ja haluaa. Käyttäytyy siis todella sivistymättömästi. Miten koskaan edes satuin yhteen menemään?
Nyt olenkin onnellisesti sinkku ja voin mennä milloin haluan. Siinä onkin toisella osapuolella kova työ että saisin luottamukseni takaisin, ja taas jonkun toisen kanssa yhteen menemään. Taisi tulla loppuelämäksi työsarkaa, löytää kaveri, joka tanssii minun kanssani, sopivasti, eikä fanaattisesti ja voi tanssia myös muiden kanssa joskus. Jopa vielä opettelisimme yhdessä uusia tyylejä.
Näin myönteinen olen vielä monen vuoden jälkeen, että sinullakin on toivoa tulla onnelliseksi, usko pois! - Mikämies
Puoliso tykkää, kun vien hänet tanssiaisiin.
- Anonyymi
Se on joku rakastunut kehari kieltänyt , tekemästä joskin iloista!
Nämähän ovat semmoisia jotka katkerana ,pilaavat toisen mielen ! - Anonyymi
, Voi! kun elämäsi on kurjaa, hän luulee, että hän ei osaa tanssia eikä lähde mukaan ja hän pelkää , että sä menet vieraisiin naisiin ja
peräti häntä eli on mustasukkanen ja luulosairas, luulee ettei hän osaa tanssia ja luullee että muut nauraa hänelle.!
Kyllä se näin on , että hän on ennakkoluuloinen,, Itseään ja sinua kohtaan.
Että ihmiset nauraa hänen tansditaidoilleen ja , että pelkää että sä petöt häntä ja tuut kännissä kotiin!
Tässä kolme syytä!
Itseppä puheeksi Hänen kanssaan,vettä onko
Nää kolme syytä?
Sekä, jos uskoo vielä katkerien ja kateellisten ' juoru ämmien " puheita?
Kyllä, tässä on paljon huonoja asioita!
Tanssijan miehiä ihan Ammatikseen vieraan naisen kanssa Samoin nainen , tanssii
amattikkseen ja tanssii vieraan naisen kanssa, eikä Heidän puolisot ole Sairaaloisen mustasukkasia tästä!
Eihän työstään tulisi juuri mitään.
Tai tykkäävät miehet tai naiset tästä tanssista, niin, että he tykkäävät käydä, jopa tanssimassa kilpaa !
Saavat siitä , palkintoja ja Mieltä virkeyttä, tanssiminen se on hyvää liikuntaa myös henkisesti Mielen taervysellle!
Eikä siinä vielä flirttaililla eikä petetä ketään!
Eikä ole kenenkään iskemistä!
Vaan Hyvää liikuntaa sydän on tykkää!
Eli , älä jätä tanssimista,!
Hyvää tanssin iloa vaan. - Anonyymi
Ketju aloitettu jo 2014. Voi toki olla jollekin edelleen ajankohtainen.
Toiset pitävät tanssimusiikista/tanssimisesta enemmän kuin toiset. Mielenkiinnon kohteita on nykyään niin monia.
Jos jokin kiinnostaa tarpeeksi paljon. Se yleensä pistää myös liikkeeseen. Oli asia sitten mikä tahansa.- Anonyymi
16.12.2013
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713