törkeästi röyhkeä valhe jättääaina jälkensä syntihyväksyntään, senkin jälkeen kun valhe on kumottu. kaikki valehteluun erikoistuneet ihmiset, jotka yhdessä juonittelevat valheen taidetta.
homostelu
Raisa-Kaappi
1
138
Vastaukset
- tv121
Raisa-kaappi
Mielenkiintoisesti otit kantaa noin taiteellisesti hyvä näin. Kommentistasi innostuneena sanoisin rehellisyys on valtavan suuri vapaus ihmiselle ja mitä se
merkitsee terveydelle.
Miksikä noin hyvälle virkkeelle on annettu noinkin paljon miinusta sitä tässä jään ihmettelemään mieluimmin näkisin nuo miinukset plussana.
Joulua odotellessa haluan sanoa teille kaikille "rakastakaa toisianne ja minuakin vähän etten jäisi osattomaksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161