joo olen asunut Ruotsissa 50 vuotta ja tulin tänne töihin niin kuin monet muutkin Suomesta .täältä sain työn ja vuodet vieri työn merkeissä .Mutta aina tuli mieleen että jonakin päivänä takaisin Suomeen ja nyt on työt tehty ja päästy eläkeelle täällä sitä istutaan toimettomana ? Olin kumminkin sen verran viisas että rakenin talon kotipaikkakunnalle että paikka on minne palata . Olen lukenut näitä mielipiteitä paluumuutosta siellä on monenlaista mielipidettä muutosta moni on pettynyt että on muuttanut mutta suurin osa on tyytyväisiä asumiseen suomessa .Onhan suomessa monet asiat paljon monimutkaisempaa ? mitä täällä Ruotsissa mutta eihän kaikki asiat voi olla samanlaista : että kyässä hyvä mutta koktona paras
Tuleva paluumuuttaja
3
278
Vastaukset
- God Jul
Hauskaa Joulua Sinulle aloittaja!Tervetuloa,elämä on tässä ja nyt,ei sitä uusintana saa.Aluksi oli hieman ongelmia mutta niin oli sinnekin päin tulossa.Neljäs vuosi menossa ja kuten totesit niin kotona paras!
- :-)
Kyllä se on niin että koti on siellä missä viihtyy ja on tuttavat, ei sitä Suomessa enään eletä sitä Kekkosen aikaa.-
- hyvät puolet!
Ei aloittaja lähtenytkään "Kekkosta"katsomaan,toivottavasti sukulaiset ja vanhat ystävät merkitsevät hänelle paljon kun tälle palstalle on kirjoittanut?Miten sitten päätätkin niin toivon että olet itse tyytyväinen ratkaisuun!Olet oman onnesi seppä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437