Aihe

ALASTI LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA!!!

ninni

meillä on uus koululääkäri ja sen tarkastuksessa pitää olla ALASTI!! Ajatelkaa vähän... Mulla on ensi viikolla aika ja enkä varmana aio hyppiä sen edessä nakuna, en varmasti!!! Mitä tehdä, pitäiskö kertoa vanhemmille jotka voisi valittaa siitä vai vaan kylmästi skipata tarkastus? Tämä on sortoa!

35

6425

Vastaukset

• mistä kuulit tuommoista juttua että pitäisi olla alasti? joltain pari vuotta vanhemmilta vai? on poikienki pitäny näyttää kassejansa terkkarille eikä sitä loppujen lopuks paljoa hävettäny.

• kyl meilläki joutuu olee alasti.. ainaki viidennen luokan tarkastuksessa...
        ja kun on viel sellane mieslääkäri siin vieressä..
        (nainen terkkarina)
        ni, aika noloo pomppii siin rinnat paljaina (mulla sillon jo A-kupit) että hiukka nolotti

• Kylläpäs sitä nyt ollaan ujoja. Ei uskois saunakultturin Suomessa. Kyllä minä ainakin ilkiäisin koikkelehtiä alasti vaikka olisi kokonainen naislauma ympärillä. Vaikka muna ponnitautuisi seisomaan, ei se mitään, sehän on vain luonnollista. Äiti ainakin on sanonut niin.

• Nonyt vähän itseluottamusta peliin!!!

Miten sä kuvittelet vetäväs ittes alasti vaikka poikaystävän edessä jos et edes lääkärillä uskalla?
      Lääkäri ei arvostele sun vasta kehitys-asteella olevaa seksikkyyttä pätkän vertaa(vert. poikaystävä), eikä se varmasti aattele sua illalla enää.

Lääkärit näkee elämänsä aikana niin paljon alastomia ihmisiä, ettei alastomuus kiinnosta tai kiihota niitä pätkän vertaa.

Jos joskus haluat kehittyä aikuiseksi naiseksi niin oma kroppa on hyväksyttävä eikä sitä voi ujostella.

• Ei tarvitse suostua mihinkään tuollaiseen jos itsestä ei tunnu siltä. Piste. Yks hailee mitä sanovat. Jos alkavat vaatimaan, soita poliisille vaikka jos ei muu auta.

En tosin ole kuullut että pitäisi muka alasti olla terveystarkastuksessa, taitavat olla peloittelua vaan.

• 1. en usko että missään "pakotetaan" olemaan alasti. ei kouluterveydentarkasus ollut sellainen. alusvaatteilleen kehotettiin riisuuntumaan

2. sinun EI OLE PAKKO suostua MIHINKÄÄN, mitä siellä pitäisi tehdä. sanot vaan, että ei käy. jos sinut pakotetaan, niin sitten valitat!!

• mutta jos et oikeasti suostu niin älä ainakaan kavereilles sitä kerro. voivat pitää sinua pikkuisen nysvönä kun kuulevat että et uskalla riisuutua lääkärin edessä.

• aaaagea kirjoitti:

mutta jos et oikeasti suostu niin älä ainakaan kavereilles sitä kerro. voivat pitää sinua pikkuisen nysvönä kun kuulevat että et uskalla riisuutua lääkärin edessä.

Niin kaverit alkoi heti kiusata erästä joka ei suostunut tarkastukseen eikä loppunut enään vaikka kävi myöhemmin tarkissa.

• Kyllä pikkuhousut saa ainakin pitää jalassa, jos ei niin sitten on jotain vikaa lekurissa ja kannattaa soittaa poliisit.

Pojilla se voi olla eri asia, kun niillähän alushousujen sisälläkin tutkittavaa esim. onx pallit yhtä suuret ;)

• Olen kyllä samaa mieltä. Miksi pitäisi riisuuntua kokonaan? Intiimitarkastus onkin sitten eriasia, mutta jos mitataan kuuloa, verenpainetta, ryhtiä ym. ei kyllä luulis merkitsevän onko sukuelimet/rinnat paljaana vai ei...
        En tiedä sitten, mutta...

• boy86 kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä. Miksi pitäisi riisuuntua kokonaan? Intiimitarkastus onkin sitten eriasia, mutta jos mitataan kuuloa, verenpainetta, ryhtiä ym. ei kyllä luulis merkitsevän onko sukuelimet/rinnat paljaana vai ei...
        En tiedä sitten, mutta...

Miksi ei riisuttaisi, mitä pahaa alastomuudessa. Kyllä kouluissa voitasiin muutenkin olla enemmän alasti, vaikka ihan tunneillakin.

• Tytöil 5lk pitää ottaa kaikki pois siis ihan kaikki

• rurueiieww kirjoitti:

Miksi ei riisuttaisi, mitä pahaa alastomuudessa. Kyllä kouluissa voitasiin muutenkin olla enemmän alasti, vaikka ihan tunneillakin.

Meil oltiin bilsan tunneilla usein alasti.

Kuvaamataidon tunneillakin, jos tehtiin alastonkuvia. Ei siinä ollut mitään seksuaalista, oltiin kuitenkin jo ysillä ja kaikki oli tottunu näkemään toisia ikäsiään alasti kotibileissä, rantabileissä jne.

Joskus parilla pojalla vähän otti eteen kun tekivät luonnoksia paremman näköisistä tytöistä hiilellä paperille. Mutta niihinkin hetkiin aina keinot keksittiin, ope heitti vapauttavaa läppää ja kaikki naurettiin, ne pojatkin joilla oli peli pystyssä :)

Näin siis 2000-luvun loppupuolella

• Kuulostaa, oudolta, että pitäisi riisutua alasti.
      Mistä olet moista kuullut?

Meijän koulussa kiersi nyt huhu, että terveystarkasstuksessa kasilla tutkittais alapää (ja vielä mies lääkäri).

Kaikki tytöt olivat ihan paniikissa ja muutama jätti tulemattakin terveystarkastukseen pelotteluiden takia, mutta se osottautui vaan ja ainoastaan yli suureksi paisuneeksi ilkeäksi huhuksi.
      Itseänikin jäänitti ihan kaameesti, enkä meinannut uskaltautua paikalle.

aivan normaaliksi terveystarkastukseksi se kuitenkin osottautui.
      Rintsikat ja alkkarit sai olla päällä ja lääkäri punnitsi, kuunteli sydäntä, katsoi ryhdin, näön tarkisti, verenpaineen tms. mittas ja kyseli yleisesti terveyden tilasta.

Jos tuo jostain kumman syystä on totta, että teillä terveyden tarkastuksessa pyydetään riisutumaan alasti, sulla on oikeus kieltäytyä ja saada tietää syy miksi pitäisi riisutua alasti.

En halua nyt pelotella, mutta jotkut lääkärit esim. anoreksia epäilys tapauksissa haluavat, että punnitaan alasti, että mihinkään alusvaatteisiinkaan ei ole lisä painoja piilotettu, mutta tähänkään EI ole siis anorektikonkaan pakko suostua!

Kerro sitten miten kävi =))

• Rinnakkaisluokan tytöt puhuivat, kun heillä oli se jo viime viikolla. Tänään oli meidän luokan tyttöjen vuoro, mutta vasta muutama ehti käymään tarkastuksessa. Kaikki ovat toistaiseksi joutuneet riisumaan kokonaan. Lääkäri oli sanonu, että murrosiän kehitys tarkistetaan sillä tapaa. Tarkoittaa vissiin karvoitusta, rintoja jne. Mulla on aika huomenna. Toiv. ei ole inhottavaa.

• ninni kirjoitti:

Rinnakkaisluokan tytöt puhuivat, kun heillä oli se jo viime viikolla. Tänään oli meidän luokan tyttöjen vuoro, mutta vasta muutama ehti käymään tarkastuksessa. Kaikki ovat toistaiseksi joutuneet riisumaan kokonaan. Lääkäri oli sanonu, että murrosiän kehitys tarkistetaan sillä tapaa. Tarkoittaa vissiin karvoitusta, rintoja jne. Mulla on aika huomenna. Toiv. ei ole inhottavaa.

Muista huomenna ettei sun tarvitse riisutua alasti, jos et tahdo.

En ole koskaan aijemmin kuullut, että rintojen kasvua ja karvoitusta erityisesi koulutarkastuksessa tutkittaisiin.

Sun ehkä kannattaa kertoa vanhemmillesi, sillä tuo on hiukan outoa...

• ninni kirjoitti:

Rinnakkaisluokan tytöt puhuivat, kun heillä oli se jo viime viikolla. Tänään oli meidän luokan tyttöjen vuoro, mutta vasta muutama ehti käymään tarkastuksessa. Kaikki ovat toistaiseksi joutuneet riisumaan kokonaan. Lääkäri oli sanonu, että murrosiän kehitys tarkistetaan sillä tapaa. Tarkoittaa vissiin karvoitusta, rintoja jne. Mulla on aika huomenna. Toiv. ei ole inhottavaa.

tarkastus meni

• jos ne käskee alasti ni haistatat paskat terkkarille ja juokset karkuu.. ei sitä ikinä tiiä millasia sairaita pervoja koulun terkkarit on... ei mua ainakaa oo 8:lla pyydetty riisuuntumaa alasti, ja en minä ainakaa ala kassejani/keppiäni heiluttelee missää terkkarilla, vakka pyytäsivät..

• joo-oh, meillä ainakin valitettavasti koululääkäri (nainen) halusi melaa tutkia :P Eikä muuten ollut kiva :P riippuu ihan paikasta, lekuri sen yleensä tutkii, ei terkkari ja se johtuu nuorison terveystodistuksesta...

• Hei, etteks te tajuu, että lääkärit tekee työtään ja tietää parhaiten, mitä tarvii tehdä. Miks siitä pitää hyppiä seinille?

• Yhdyn edelliseen. Ammattilaisia ovat.

Pervot kuitenkin toivoo että naispuolinen terkkari ottaisi pojilta suihin ja miespuolinen lääkär nussisi nuorta tyttöä. Haaveilkaa ihan rauhassa!

• Jussi kirjoitti:

Yhdyn edelliseen. Ammattilaisia ovat.

Pervot kuitenkin toivoo että naispuolinen terkkari ottaisi pojilta suihin ja miespuolinen lääkär nussisi nuorta tyttöä. Haaveilkaa ihan rauhassa!

Kyllähän noin yleensä tapahtuukin. En ymmärrä miksi täällä yritetään sanoa ettei asia noin olisi. Ihan normaaliahan se on, että terkkari ottaa suihin tai mieslääkäri kokeilee tyttöjen pimpit joko kädellä tai munallaan. Ei tarkastusta kannata pelätä, päinvastoin yleensä se on todella mukava tapahtuma.

• gflfglfgleoiioe kirjoitti:

Kyllähän noin yleensä tapahtuukin. En ymmärrä miksi täällä yritetään sanoa ettei asia noin olisi. Ihan normaaliahan se on, että terkkari ottaa suihin tai mieslääkäri kokeilee tyttöjen pimpit joko kädellä tai munallaan. Ei tarkastusta kannata pelätä, päinvastoin yleensä se on todella mukava tapahtuma.

Ei varmaan kyllä tapahdu. Ensiksikin se veisi liikaa aikaa, ja mieti haluaisitko itse terkkarina tai lääkärinä ottaa sen riskin että jäät kiinni alaikäiseen sekaantumisesta. Huomasitko muuten että vastasit kahdeksan vuotta vanhaan viestiin, terkkarista haaveileva runkuttaja?

• hmm... srippaa sen eessä.. okei vitsi... mut mun mielestä siellä pitää olla alushousuillaa tai alushousuilla ja rintsikoilla..

• outoa.

• tuliko nostalginen fiilis vastata 8 vuotta vanhaan viestiin?

• :D lol deja vu tästä keskustelusta tuli :D

• Meillä ei ainakaa tytöillä tarvi olla alasti.Nii ja mitä hirveen kauheeta siinä oikeestaan on.

• ite en koskaa alasti lääkärintarkastuksessa riisuutunu, vitosella lääkäri ois kassit halunnu tarkistaa mut sanoin että ne o mun ongelma jos tulee jotai ja meen kyl sit lääkärii jos siellä on jotain väärin. sama oli kasilla, haistatin lääkärille ja lähin sielt, kohta tuli käytävällä vastaa ja anto terveystodistukset mopokorttiavarte jne

• Meillä oli viidenellä luokalla tyttöillä pikkari tarkastus eli piti mennä makaa maan tutkimus pöydälle ja lääkäri kurkas pikkuhousuihin.Ja 8:lla on sama mutta se vaan tunkee sormen sun ala päähän.

Pojilla on viidenellä että pitää seisoa haatrat levälään ja lääkäri katsoo sun poksereihin.Ja 8:lla pitää muös seisoa haarat levällään mutta terkari vetää sulta pokserit alas ja alkaa joko imemään sun munaa tai vaan kosketelemaan.

• Heh, siitä saa kivat korvaukset, jos lääkäri tunkee näppinsä sun sukupuolielimien lähelle. Edes katsoa ei saa rangaistuksetta. Ei edes luvallasi.

• Kuules kyllä sun tavara tullaan tutkimaan ja naisten ihan sisältä saakka elämäsi aikana. Tietenkin voi olla ja antaa olla tutkimatta kun joku tauti alapäässä mutta silloin ei lääkärin tarvitse antaa mitään hoitoa siihen tautiin.

• Mun ei oo ainakaan pitäny olla alasti mutta mun on pitäny ottaa paita /paidat pois 4lk kun katotttiin ryhti

• Meillä oli ne normi lusikkatestit vitosella ja kasilla..

Ala-asteen testissä seistiin alasti rivissä ja lusikkana oli teelusikka.

Yläasteella sit kontillaan pikkarit/kalsarit jalassa ja iso ruokalusikka. Ei sen takia tarvi yöuniaan menettää, lyhyt juttu ja tehdään kuitenkin kaikille suomen teineille.

• Mulla oli terveystarkastus ja oon 8luokalla eikä se ilman housuja olo nii kamalaa ollut. Terkka vähä tunnusteli munia ja sitte vielä testasi nopeasti liikkuuko esinahka hyvin.

Ei jääny paha mieli :)

Mulla muuten seiso koko sen ajan😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      17055
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      14210
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      139
      8831
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      245
      7831
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1842