Myrsky Madeira
3
682
Vastaukset
- Ihailija
Paha, mutta niin tavallinen tähän aikaan vuodesta. Saarten ikuinen ongelma. Madeiralle on aina yhtä ihana mennä. Yksi kaunempia paikkoja maailmassa!
- Melkein paratiisi
Totta. Madeira on yksi kauneimmista maailman saarista. Kaikki ei voi kuitenkaan olla ihanteellista turistien kannalta, sallittakoon silloin tällöin pientä myrskyä, maanvyöryä tai muuta ikävää. Madeira on aina matkan arvoinen, olitpa sitten käynyt aiemmin tahi et. Madeiralla luonto on pääosassa. Täältä Suomesta matkustaessa tuntuu kuin laskeutuisi aivan toiselle planeetalle, arki unohtuu hetkessä.
- Gisse
Verratkaapa hyvät ihmiset Madeiraa maailman muihin hienoihin seutuihin ja paikkoihin, eivätpä ole pienet myrskyt tai mutavyöryt vielä kovin suuria ongelmia!
Lisääntyväthän nuo myrskyt Suomessakin, vähän väliä sähkökatkoja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393