Ärsyttävä "ystävä"

Turhautunut:/

Entiiä kuuluuko tää tähän palastaan mutta ihan sama.. Mua ärsyttää hirveesti mun "paras ystävä" me ollaan molemmat 13vuotiaita ja se on mun mielestä karsee huomio-huora joka haluu huomioo. Se ei osaaa ottaa mistään vastuuta,ja haukkuu kaikkia (En sano etten itse,mutten sentään hänen ystäviään) Hän esim. Kännää ja panee puskissa kavereittensa kanssa ja valittaa minulle aina kun joku kaveri suuttuu sille ku varasti sen poika ystävän... No nyt selitän miksi en tarkalleen pidä hänestä: Hän puhuu kaikista ystävistäni paskaa ja valittaa näistä minulle,mutta kummiskin on näiden kanssa ja esittää ystävää,kun hän minulle "suuttuu". Minun pitäisi aina olla kiinnostunut hänen tekemisistään esim. Viikonlopun känni reissut,mutta hän ei ole koskaan kiinnostunut minun jutuistani. Hän olettaa että minua kiinnostaisi mitä hän ja joku muu tekivät viikonloppuna. Hän myös määräilee minua jatkuvasti,esim en saa istua jonkun kaverin vieressä tunnilla. Jos hänelle jtn lainaan,minun pitää aina itse se hakea (En lainaa hänelle enää mitään) Hän ei tajua miksi hänelle suututaan,saattaa loukata toista ja on sitten vaan: Älä nyt tollasest suutu... Hän esittää kovista ja tyhmää,vaikka saa kokeista 8-9 käy tukkareissa koska esittää tunnilla tyhmää. Hän käyttää kaikkia hyväksi,hän on yhden tytön "ystävä" koska saa tupakkaa tältä-,- Hän on myös helposti poikien käytössä,kerran joku 18v tykkäsi hänestä ja tyttö aina jankutti tästä ja aina kun koitin sanoa että sse käyttää hyväks kaveri oli vaa: Ei se,se rakastaa mua se sano phelimessa sillee... Just tollanen ärsyttävä,ja joku kysyy kummiskin miks oon sen kanssa. En osaa sanoo ei. En vaan osaa....:( Se muutenkin ttunkee aina seuraan ja varastaa kaveri ja on sillee: Haha,oisit ollu munkaa.

2

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti apuu ...

      No noita tuommosia hölmöjä ihmisiähän tupsahtelee vähän sieltäsun täältä. Kehottaisin sinulle, että vain aivan rohkeasti sanot mielipiteesi, koska eihän nyt kenestäkään ole mukava tuommosen kanssa olla. Tee vaikka silleen, että lähetät tekstarii illalla sille ja sanot ihan suoraan että et enää halua olla tuommosen kanssa. Kyllä pitäisi tajuta ku polttaa, panee puskissa ja juo ettei nyt kovin moni tavallinen ihminen halua semmoisen kanssa olla. Rohkaise itsesi! Hanki paremmat porukat!

    • Voivittutäälapsi

      Anteeks....oot kolmetoista ja valitat siitä että sun ystävä varasti sun poikaystävän ja panee tyyppejä puskissa? Ja kutsuit sun ystävää huomiohuoraksi?...voi eixD
      Noniin lapsi, sä kuulostat nyt hyvin ylpeäktä pikkuhuoralta, joka luulee että on niin cool, mutta on oikeasti tyhmä pikku kakara.
      Että ennen kuin valitat sun ystävästi niin lopeta se hiton huorittelu! Ja hyvää päivänjatkoa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe