käyttääkö/tykkääkö kukaan pitää heijastinliiviä? onks se jotenkii noloo jos käyttää?
heijastinliivi
6
239
Vastaukset
- asssddsa
Itse käytän sitä kun käytän koiraa pihalla ja eikä ole noloa. Olen siis 16v poika.
- ei nolota
Käytän kanssa iltaisin kun vien koiraa lenkille. Ja koirallakin on oma liivi. Ei nolota, nolompaa se olis jäädä auton alle vaan siksi että noloilee sen liivin käyttöä (tulipas sana nolo monta kertaa :D) ja oon myöskin 16, joskin tyttö.
- heijastinliivi
Itse käytän myös kun käyn lenkillä tai kaupassa ja mielelläni myös laitan liivin, olen 17v poika
- heijastinliivii
Minkä tyylistä liiviä käytät/käytätte? Onko sellainen pään kautta puettava liivi hyvä?:)
- sipiikos?
heijastinliivii kirjoitti:
Minkä tyylistä liiviä käytät/käytätte? Onko sellainen pään kautta puettava liivi hyvä?:)
Sopiiko pojalle pinkki heijastinliivi?
- Anonyymi
heijastinliivii kirjoitti:
Mulla on sellane pään yli puettava heijastinliivi. Se on paljo kivemma näkönen talvivaatteitte päällä kuin sellane perinteinen. Käytän sitä kaupareissull ja lenkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886444Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4464492Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633664Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202395Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m231051En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52936- 91832
- 59725