Passatin vinkuminen

Tyttöpassatti

Ihmettelen apukuskin puolelta kuuluvaa korviin käyvää vinkumista, kohdistaisin sen ehkä renkaiden suuntaan, mutta vannomaan en mene, nainen kun olen.
Auto on dieseli Passatti, ikääkin on jo yli 10v, mutta tykännyt olen kovasti autosta ja sen jämäkästä menosta. Onko ehdotuksia mistä moinen kitinä voisi johtua, auto on vasta katsastettu ja hyväksi todettu.

7

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passatmies

Onko varmaa että ikkuna ei ole raollaan?
      Tai sitten joku pieni kivi on jäänyt jonnekkin jarrulevyn ja pyrän ripustuksen väliin hinkkaamaan ja vinkumaan.

• otapa tuosta selvää!

Ensin kirjoitat vinkumisesta, joka yleisessä ymmärryksessä mielletään jatkuvaksi ääneksi. Sitten yllättäen kirjoitatkin kitinästä, joka ei ole jatkuva vaan pätkittäinen ääni. Paljon riippuu kummasta on kyse, että osaa ryhtyä arvailemaan aiheuttajaa.

• Tyttöpassatti

Terävä kitinä voisi olla lähellä oikeaa, en ole moista ennen kuullut, joten vaikea selittää. Ikkunasta ääni ei tule, sen verran osasin tarkistaa, tuo kivi voisi olla mahdollista, jonnekin tässä kai on mentävä vai lähteekö ne kivet sieltä itsekseen pois?

• Passatmies
        Tyttöpassatti kirjoitti:

Terävä kitinä voisi olla lähellä oikeaa, en ole moista ennen kuullut, joten vaikea selittää. Ikkunasta ääni ei tule, sen verran osasin tarkistaa, tuo kivi voisi olla mahdollista, jonnekin tässä kai on mentävä vai lähteekö ne kivet sieltä itsekseen pois?

Jos se kivi on niin vois kokeilla peruutella ja jarrutella jossakin sopivassa paikassa,ihan reippaita jarrutuksia.
        Kivet kyllä yleensä häipyy jossakin vaiheessa kun on kulunut tarpeeksi,mutta ei sitä kitinää tietysti kovin pitkiä aikoja kannata kuunnella.
        Varmaan sitä on viisainta käydä jossakin näyttämässä jos ei ne kitinät pian häivy.

• Tyttöpassatti
        Passatmies kirjoitti:

Jos se kivi on niin vois kokeilla peruutella ja jarrutella jossakin sopivassa paikassa,ihan reippaita jarrutuksia.
        Kivet kyllä yleensä häipyy jossakin vaiheessa kun on kulunut tarpeeksi,mutta ei sitä kitinää tietysti kovin pitkiä aikoja kannata kuunnella.
        Varmaan sitä on viisainta käydä jossakin näyttämässä jos ei ne kitinät pian häivy.

Kiitos Passattimies neuvoista, naisihminen tahtoo olla tällaisten ongelmien kanssa vähän avuton niin pitää kysyä aina viisaammilta.

• että näin.

Rengas pois ja takaisin, kiven murut tippuu silloin sieltä. Voit varmuuden vuoksi vaikka paineilmalla puhallella puhtaaksi jarrulevyn ympäristön ennen renkaan takaisin laittamista. paineilmaa saat esim. huoltamoiden renkaantäyttö pisteistä.

• Passatmies

Ei kannata mennä pyöriä irrottelemaan jos ei ole kokemusta ja kunnon laitteita,teloo helposti auton ja itsensä.
      Passatissa lisäksi pyörän napa helposti pyörii jarrulevyn suhteen ja reiät menee pois kohdiltaan,kokeneellakin voi olla ongelmia saada kohdalleen jos ei ole kunnon valaistusta ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2257
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      989
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe