Moi. Mulla on Windows 7 ja Saitekin Radio panel, multi instrumen panel ( auto pilot), switch panel, B.I.P, rudder pedals, throttle, 6 kpl Flight Instrument Panels sekä ONGELMA: Pro Flight Yoke System. Lennän Boeing 737-800 series, mutta en saa konetta nou8semaan ilman auto pilottia ja laskussa vääntää vasemmalle joten en saa sitä kentälle. Olisko jollain ohjeita miten se saisi korjattua koska kaikki muut modulit toimivat moitteettomaasti! Tietsikka väittää että kasikissa on parhaimmat driverit joten kysymys lienee jostain asetuksista. Muut toiminnot Yoke systeemissä toimivat!!
Saitekin ongelmat Microsoft 2004 FSX Gold edition.
3
119
Vastaukset
- Aviatrix
Kannattaa käydä kyselemässä FS Nordic foorumilla. Siellä pyörii noiden lentosimujen amattilaiset.
http://www.fsnordic.net/ - 8kujyhtre
http://keskustelu.afterdawn.com/
Tuolla keskustelee tietokoneista, elektroniikasta ja peleistä kiinnostuneet henkilöt. Tämä on ilmailupalsta. - avun tarpeessa
mullakin on ongelma ostin just nuo saitek pro flight switch ja multi paneelit. Eikä mulla toimi siinnä switch paneelissa se engine start switch oon kokeillu kaikkee ja kattonu et nää mixture leverit on oikein ja throttle leverit ki on ollu niikku pitääki eikä vaan toimi kaikki fuel pump ja nää jututki mitkä pitää olla päällä oli päällä.
voitteko auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974