Eheydyin homoksi

kolkuta sinäkin

Olin hetero, tai ainakin kuvittelin olevani sellainen. Kun minun puolestani rukoiltiin, sain kokea ihmeellisen vapauden: eheydyin homoksi. Olen nyt sellainen millaiseksi Jumala on minut luonut. Kolkuttavalle avattiin. Kiitos Herralle!

109

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin. Minun puolestani on rukoiltu kun elin heterona. Luin myös Raamattua, mutta nykyään elelen homona. Seksuaaliseen suuntautumiseen ei uskonnot vaikuta yhtään mitään.

      • Kristitty45

        helsinkijokkeri

        Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta sinulle. Olet ollut rehellisimpiä kirjoittajia tällä palstalla. Sinulla on myös paljon tietoa. Kiitos!


      • ad hoc
        Kristitty45 kirjoitti:

        helsinkijokkeri

        Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta sinulle. Olet ollut rehellisimpiä kirjoittajia tällä palstalla. Sinulla on myös paljon tietoa. Kiitos!

        kristittyn 45:n kautta jokkerille!

        Olen täysin samaa mieltä Kristityn kanssa, ja yhdyn hänen toivotuksiinsa! Todella: many thanks!


      • mieti tätä(se aito)

        helsinkijokkeri
        17.12.2013 19:10

        Kannatan rehellistä itsetuntemista. Jos on homo, on paras elää homon elämää. On suuri virhe mennä naimisiin ja repiä koko avioliitto säleiksi kun ei kuitenkaan voi rakastaa toista. Siinä vain toista osapuolta käyttää eheytystoiveiden tai -luulottelujen välineenä.
        Monet näyttää , puheiden mukaan, uskovan että " kyllä se siitä, kun saa kitkan aiheuttamaa mielihyvää" mutta totuus on toinen. Ei sellaista kannata uskoa. Elämä on lyhyt ja se on paras elää niin kuin on hyvä, kunnoittaen heteroa siinä kuin homoakin, käyttämättä kumpaakaan kulissina.


      • tv121

        helsinkijokkeri

        Voisitko vähän selventää kun sanoit joskus että homojen kesken ei ole vakiintumista siten että menette minne menette ja kenen kanssa. Tarkoititko että ette ole pari uskollisia vaan mieluimmin uskottomia parianne kohtaan.


      • tv121 kirjoitti:

        helsinkijokkeri

        Voisitko vähän selventää kun sanoit joskus että homojen kesken ei ole vakiintumista siten että menette minne menette ja kenen kanssa. Tarkoititko että ette ole pari uskollisia vaan mieluimmin uskottomia parianne kohtaan.

        TV121. En tiedä ja tunne kaikkia homoseksuaalisia enkä heteroita. Mutta sen havainnon olen tehnyt, että sekä heteroissa että homoissa on sekä sitoutuneita että haihattelijoita. Ei se katso sukupuolista suuntausta.

        Itse elelen mieheni kanssa nykyään Espanjassa, enkä ole häntä koskaan edes epäillyt pettämisestä.



















        e


    • kolkuta sinäkin sanoi :
      Olin hetero, tai ainakin kuvittelin olevani sellainen. Kun minun puolestani rukoiltiin, sain kokea ihmeellisen vapauden: eheydyin homoksi. Olen nyt sellainen millaiseksi Jumala on minut luonut. Kolkuttavalle avattiin. Kiitos Herralle!
      ______________
      Taivas ja helvetti ovat totta - luovu synnistäsi.

      Luukkaan evankeliumi:
      16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

      • kolkuta sinäkin

        Pertti! Jos olet rehellisesti liikkeellä, Jumala kyllä vastaa sinullekin.


      • surullista
        kolkuta sinäkin kirjoitti:

        Pertti! Jos olet rehellisesti liikkeellä, Jumala kyllä vastaa sinullekin.

        kolkuta sinäkin

        Hylkäsit sitten Jumalan. Otan osaa.


      • toimii
        kolkuta sinäkin kirjoitti:

        Pertti! Jos olet rehellisesti liikkeellä, Jumala kyllä vastaa sinullekin.

        Pertsa ei ole vielä älynnyt sitä asiaa että jättämällä miesten kassa makaamisen väliin niin ai tarvitse olla enää huolissaan lopullisesta sijoituspaikasta.


      • toivoton yritys
        kolkuta sinäkin kirjoitti:

        Pertti! Jos olet rehellisesti liikkeellä, Jumala kyllä vastaa sinullekin.

        No, Pertistä ei rehellistä saa millään:(


      • ja se näkyy
        toivoton yritys kirjoitti:

        No, Pertistä ei rehellistä saa millään:(

        Ei saa, ei saa! Pertti on myynyt sielunsa Perkeleelle.


      • Jeesusjaisä

        Rukoillaan pertsan puolesta että hän tulisi ulos kaapista.


      • atte3434

        Vaikka kuinka Pertsa hoet, että Taivas ja H elvetti ovat totta ei se tee niistä todellisia ilman TODISTEITA!


      • Vanha homppeli

        Olisin kiinnostunut sinusta. Patoutunut homoseksuaalisuutesi voisi olla vapautuessaan tajunnanräjäyttävää. Miten saamme yhteyden toisiimme? Rakastelisimme hellästi ja lerpahtanein vehkein. Ollaan samaa ikäluokkaakin, sellaisia yhdeksää kymppiä käyviä jo.


      • Sinulle suunnattu

        Näin kävi Raamatussa kovasydämiselle, rikkaalle ja ahneelle miehelle. Kolahtaako?


    • monta "eheytynyttä"

      Ja minä tunnen monia, jotka ovat "eheytyneet" kuka miksikin, on juomareita, huorintekijöitä, varkaita jne, nämä ovat eheytyneitä kuten alottajan mainitsemat homotkin.

    • Hah, hah, haa!

      Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???

      • kaiffareita ovat

        Joo niillä on ihan oma painos Raamatusta. Siinä on ensimmäiseen lukuun kerätty kaikki mikä voidaan vähän taivuttaa tuohon homo asiaan ja sitten alkaa vasta normi Raamattu, viimeisellä sivulla lukee "unohda kaikki muu paitsi ensimmäinen luku"


      • itse ristinne kannatte
        kaiffareita ovat kirjoitti:

        Joo niillä on ihan oma painos Raamatusta. Siinä on ensimmäiseen lukuun kerätty kaikki mikä voidaan vähän taivuttaa tuohon homo asiaan ja sitten alkaa vasta normi Raamattu, viimeisellä sivulla lukee "unohda kaikki muu paitsi ensimmäinen luku"

        Pakko todeta ettei ei uskovilla tuiki paljon joulunakaan.


      • 2+6
        itse ristinne kannatte kirjoitti:

        Pakko todeta ettei ei uskovilla tuiki paljon joulunakaan.

        Sinulla vielä vähemmän:(


      • Hah, hah, haa! sanoi :
        Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???
        _______________
        Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi.

        Voimia sinulle tt11 - antakoon Jumala sinulle voimaa vastustaa tulevia pahan
        hyökkäyksiä , sillä "he" ovat jo sanoutuneet irti Raamatun rajaamalta turvalliselta
        alueelta täyteen Jumalattomuuteen arkkipiispansa suulla.

        Saas nähdä minkä kohtelun tuo sukupuolineutraali avioliittolaki saa eduskunnassa.
        Jos laki hyväksytään niin olemme kansakuntana astuneet Jumalan vihan alle ja
        kaikki kärsivät , mutta tuolloin meidän pitää vielä uudestaan antaa se informaatio
        jonka olemme nytkin antaneet.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Hah, hah, haa! sanoi :
        Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???
        _______________
        Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi.

        Voimia sinulle tt11 - antakoon Jumala sinulle voimaa vastustaa tulevia pahan
        hyökkäyksiä , sillä "he" ovat jo sanoutuneet irti Raamatun rajaamalta turvalliselta
        alueelta täyteen Jumalattomuuteen arkkipiispansa suulla.

        Saas nähdä minkä kohtelun tuo sukupuolineutraali avioliittolaki saa eduskunnassa.
        Jos laki hyväksytään niin olemme kansakuntana astuneet Jumalan vihan alle ja
        kaikki kärsivät , mutta tuolloin meidän pitää vielä uudestaan antaa se informaatio
        jonka olemme nytkin antaneet.

        VOI SINUA pertsa! Jäit lopullisesti ja ikuisesti väärän; oman "informaatiosi" vangiksi. Et koskaan ymmärtänyt Raamatun, Jumalan ja Jeesuksen tahtoja. Kaikki mitä ymmärsit, oli omat tahtosi ja ajatuksesi. Ne sitten sekoitit jostain syystä Jumalan ajatuksiksi.


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        VOI SINUA pertsa! Jäit lopullisesti ja ikuisesti väärän; oman "informaatiosi" vangiksi. Et koskaan ymmärtänyt Raamatun, Jumalan ja Jeesuksen tahtoja. Kaikki mitä ymmärsit, oli omat tahtosi ja ajatuksesi. Ne sitten sekoitit jostain syystä Jumalan ajatuksiksi.

        jokkeri sanoi :
        VOI SINUA pertsa! Jäit lopullisesti ja ikuisesti väärän; oman "informaatiosi" vangiksi. Et koskaan ymmärtänyt Raamatun, Jumalan ja Jeesuksen tahtoja. Kaikki mitä ymmärsit, oli omat tahtosi ja ajatuksesi. Ne sitten sekoitit jostain syystä Jumalan ajatuksiksi.
        ____________
        Minä en ole sekoittanut mitään ja mitä VT:n homoklausuuleihin tulee niin Jeesus
        juutalaisena piti kirjoitukset voimassa myöskin noilta osin ja Raamattuun meillä
        on lupa vieläkin luottaa sanoivat ev.lutin saastaiset papit mitä hyvänsä.
        ___________________________________________________

        Hesekiel :
        22:26 Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista, mikä puhdasta, ja sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä.


      • "Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???"

        Ei homot hirteen kuulu. Myös homot kuuluu taivaaseen ja siksi näinkin pontevasti heillekin evankeliumia julistamme, että …

        Tunnustakaa syntinne, tehkää parannus ja ottakaa vastaan usko Jeesukseen, niin Jumalan armo kohtaa teidät ja pelastutte taivaaseen yhdessä meidän kanssamme. Amen


      • pertsa2012 kirjoitti:

        jokkeri sanoi :
        VOI SINUA pertsa! Jäit lopullisesti ja ikuisesti väärän; oman "informaatiosi" vangiksi. Et koskaan ymmärtänyt Raamatun, Jumalan ja Jeesuksen tahtoja. Kaikki mitä ymmärsit, oli omat tahtosi ja ajatuksesi. Ne sitten sekoitit jostain syystä Jumalan ajatuksiksi.
        ____________
        Minä en ole sekoittanut mitään ja mitä VT:n homoklausuuleihin tulee niin Jeesus
        juutalaisena piti kirjoitukset voimassa myöskin noilta osin ja Raamattuun meillä
        on lupa vieläkin luottaa sanoivat ev.lutin saastaiset papit mitä hyvänsä.
        ___________________________________________________

        Hesekiel :
        22:26 Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista, mikä puhdasta, ja sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä.

        Voi sinua PERTSA! Jäit lopullisesti tuohon väärään oletukseesi mitä Jumala ja Jeesus on sanonut.

        VT:ssa ei kertakaikkiaan ole "homoklasuuleita", vaan älä makaa miehen kanssa koskee yhtä hyvin niin tekeviä ukkomiehiä kuin bi-seksuaaleja ja homojakin. Yhtä hyvin voit siis sanoa VT:ssa olevan kieltoja ukkomiehïlle ja bi-seksuaaleille.

        Mutta sinun ymmärrys on jäänyt alkeelliselle tasolle, joten sinä et koskaan voikaan tajuta mitään. Onkohan se sitten sitä "saastaa" ja Jumalan häväistystä? Lesbot ovat Jumalan silmissä OK, joten myös homot.


      • pahuus on teissä
        pertsa2012 kirjoitti:

        Hah, hah, haa! sanoi :
        Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???
        _______________
        Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi.

        Voimia sinulle tt11 - antakoon Jumala sinulle voimaa vastustaa tulevia pahan
        hyökkäyksiä , sillä "he" ovat jo sanoutuneet irti Raamatun rajaamalta turvalliselta
        alueelta täyteen Jumalattomuuteen arkkipiispansa suulla.

        Saas nähdä minkä kohtelun tuo sukupuolineutraali avioliittolaki saa eduskunnassa.
        Jos laki hyväksytään niin olemme kansakuntana astuneet Jumalan vihan alle ja
        kaikki kärsivät , mutta tuolloin meidän pitää vielä uudestaan antaa se informaatio
        jonka olemme nytkin antaneet.

        Paha on itsessäsi, mutta et näköjään huomaa sitä. Samat sanat tt11:lle


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        Voi sinua PERTSA! Jäit lopullisesti tuohon väärään oletukseesi mitä Jumala ja Jeesus on sanonut.

        VT:ssa ei kertakaikkiaan ole "homoklasuuleita", vaan älä makaa miehen kanssa koskee yhtä hyvin niin tekeviä ukkomiehiä kuin bi-seksuaaleja ja homojakin. Yhtä hyvin voit siis sanoa VT:ssa olevan kieltoja ukkomiehïlle ja bi-seksuaaleille.

        Mutta sinun ymmärrys on jäänyt alkeelliselle tasolle, joten sinä et koskaan voikaan tajuta mitään. Onkohan se sitten sitä "saastaa" ja Jumalan häväistystä? Lesbot ovat Jumalan silmissä OK, joten myös homot.

        jokkeri sanoi :
        VT:ssa ei kertakaikkiaan ole "homoklasuuleita", vaan älä makaa miehen kanssa koskee yhtä hyvin niin tekeviä ukkomiehiä kuin bi-seksuaaleja ja homojakin. Yhtä hyvin voit siis sanoa VT:ssa olevan kieltoja ukkomiehïlle ja bi-seksuaaleille.
        _________
        Minä luotan apostoli Paavalin näkemykseen noista homopykälistä , mutta en sinun
        tai papittarien.


      • tt11 kirjoitti:

        "Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???"

        Ei homot hirteen kuulu. Myös homot kuuluu taivaaseen ja siksi näinkin pontevasti heillekin evankeliumia julistamme, että …

        Tunnustakaa syntinne, tehkää parannus ja ottakaa vastaan usko Jeesukseen, niin Jumalan armo kohtaa teidät ja pelastutte taivaaseen yhdessä meidän kanssamme. Amen

        tt11 sanoi :
        Ei homot hirteen kuulu. Myös homot kuuluu taivaaseen ja siksi näinkin pontevasti heillekin evankeliumia julistamme, että …
        _________
        Jeesuksen veri pesee puhtaaksi kaikesta synnistä.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Hah, hah, haa! sanoi :
        Eikö tt11 ole myös Pertin kavereita? Kummallakin on samanlainen evankeliumi: homot hirteen ja helvettiin. Kristillistä rakkautta???
        _______________
        Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi.

        Voimia sinulle tt11 - antakoon Jumala sinulle voimaa vastustaa tulevia pahan
        hyökkäyksiä , sillä "he" ovat jo sanoutuneet irti Raamatun rajaamalta turvalliselta
        alueelta täyteen Jumalattomuuteen arkkipiispansa suulla.

        Saas nähdä minkä kohtelun tuo sukupuolineutraali avioliittolaki saa eduskunnassa.
        Jos laki hyväksytään niin olemme kansakuntana astuneet Jumalan vihan alle ja
        kaikki kärsivät , mutta tuolloin meidän pitää vielä uudestaan antaa se informaatio
        jonka olemme nytkin antaneet.

        "Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi."

        Korkeintaan olette "sairastupaveljiä" mielisairaalasta ja kuljette kohti vaikeinta psykoosia.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        tt11 sanoi :
        Ei homot hirteen kuulu. Myös homot kuuluu taivaaseen ja siksi näinkin pontevasti heillekin evankeliumia julistamme, että …
        _________
        Jeesuksen veri pesee puhtaaksi kaikesta synnistä.

        pertti ja tt11 yhteen soppii, jouluksi menee pussauskoppiin!!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        pertti ja tt11 yhteen soppii, jouluksi menee pussauskoppiin!!

        atte1982 sanoi :
        pertti ja tt11 yhteen soppii, jouluksi menee pussauskoppiin!!
        __________________
        Muistan jotenkin ,että tuollaisia puheita esiintyi kansakoulussa 1. luokalla :-)
        Koitanyt vähän vartevoitua :-)


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Me olemme uskonveljiä ilman muita yhtymäkohtia ja tt11:sta miellän samassa
        karavaanissa kohti taivasta kulkevaksi Herran palvelijaksi."

        Korkeintaan olette "sairastupaveljiä" mielisairaalasta ja kuljette kohti vaikeinta psykoosia.

        atte1982 sanoi :
        Korkeintaan olette "sairastupaveljiä" mielisairaalasta ja kuljette kohti vaikeinta psykoosia.
        __________
        Niin atte - tt11(oletan) ja minulla on Herran meille antama ilmoitus itsestään ja se
        riittää meille ja me emme ole kenenkään käännytettävissä mihinkään juuri siitäkin
        syystä.
        Jos itse haluat häivähdyksen ikuisuudesta on sinun hylättävä ateismisi.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        jokkeri sanoi :
        VT:ssa ei kertakaikkiaan ole "homoklasuuleita", vaan älä makaa miehen kanssa koskee yhtä hyvin niin tekeviä ukkomiehiä kuin bi-seksuaaleja ja homojakin. Yhtä hyvin voit siis sanoa VT:ssa olevan kieltoja ukkomiehïlle ja bi-seksuaaleille.
        _________
        Minä luotan apostoli Paavalin näkemykseen noista homopykälistä , mutta en sinun
        tai papittarien.

        NO. Minä luotan Paavalissa sitten sitä, että häntä esti satana, hän tulee tuomitsemaan mailman ja enkeleitäkin, ja aviomiesten tulee olla kuin heillä ei vaimoja olisikaan.

        Tai en sittenkään: aivan hulluja juttuja! Ja siitä sitten, että hulluihinjuttuihin uskovat ovat yhtä hulluja. Luottaisin kuitenkin paremmin siihen, että Jumalan, Jeesuksen ja Paavalin yhtinen asia on totta: Lesbot perivät Jumalan valtakunnan ja vain miesten kanssa makaavat miehet eivät.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        atte1982 sanoi :
        Korkeintaan olette "sairastupaveljiä" mielisairaalasta ja kuljette kohti vaikeinta psykoosia.
        __________
        Niin atte - tt11(oletan) ja minulla on Herran meille antama ilmoitus itsestään ja se
        riittää meille ja me emme ole kenenkään käännytettävissä mihinkään juuri siitäkin
        syystä.
        Jos itse haluat häivähdyksen ikuisuudesta on sinun hylättävä ateismisi.

        kuka tässä mitään käännyttämisestä on puhunut vaan siitä että sä ja tt11 tarvitsette pakkohoitolain mukaista hoitoa!?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        atte1982 sanoi :
        Korkeintaan olette "sairastupaveljiä" mielisairaalasta ja kuljette kohti vaikeinta psykoosia.
        __________
        Niin atte - tt11(oletan) ja minulla on Herran meille antama ilmoitus itsestään ja se
        riittää meille ja me emme ole kenenkään käännytettävissä mihinkään juuri siitäkin
        syystä.
        Jos itse haluat häivähdyksen ikuisuudesta on sinun hylättävä ateismisi.

        "Jos itse haluat häivähdyksen ikuisuudesta on sinun hylättävä ateismisi. "

        Kun Venäjällä kiellettiin homopropaganda niin täältä taas pitäis kieltää uskontopropaganda!!

        Hylkää sinä vaan uskosi!


      • malka ja hirsi
        pertsa2012 kirjoitti:

        atte1982 sanoi :
        pertti ja tt11 yhteen soppii, jouluksi menee pussauskoppiin!!
        __________________
        Muistan jotenkin ,että tuollaisia puheita esiintyi kansakoulussa 1. luokalla :-)
        Koitanyt vähän vartevoitua :-)

        Ei sinunkaan kielenkäyttösi juuri vaille normaalia kotikasvatusta jääneestä häirikkönuoresta eroa. TUskomatonta käytöstä elämänkokemusta keränneelle aikuiselle ajoittain.


      • coocco
        pertsa2012 kirjoitti:

        jokkeri sanoi :
        VT:ssa ei kertakaikkiaan ole "homoklasuuleita", vaan älä makaa miehen kanssa koskee yhtä hyvin niin tekeviä ukkomiehiä kuin bi-seksuaaleja ja homojakin. Yhtä hyvin voit siis sanoa VT:ssa olevan kieltoja ukkomiehïlle ja bi-seksuaaleille.
        _________
        Minä luotan apostoli Paavalin näkemykseen noista homopykälistä , mutta en sinun
        tai papittarien.

        Tarkoitat varmaan, että luotat siihen käännökseen Paavalin teksteistä, joka on sinulle annettu.
        Vai oletko lukenut ja ymmärtänyt Paavalin tekstit alkukielellä?

        On nimittäin väitetty, että voipi olla käännöksessä virheitä...


      • coocco kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan, että luotat siihen käännökseen Paavalin teksteistä, joka on sinulle annettu.
        Vai oletko lukenut ja ymmärtänyt Paavalin tekstit alkukielellä?

        On nimittäin väitetty, että voipi olla käännöksessä virheitä...

        Joo. Raamatussa on Paavalin nimiin kirjoitettuja kirjeitä lukuisia. Käännöksiä on maailma täynnä ja moneen kertaan muunneltuja.

        Mutta tällä palstalla on luotettu RAAMATTUUN. Minä en.


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        Joo. Raamatussa on Paavalin nimiin kirjoitettuja kirjeitä lukuisia. Käännöksiä on maailma täynnä ja moneen kertaan muunneltuja.

        Mutta tällä palstalla on luotettu RAAMATTUUN. Minä en.

        jokkeri sanoi :
        Mutta tällä palstalla on luotettu RAAMATTUUN. Minä en.
        _____________
        Sitten lisäksi vielä terveeseen järkeen - rejektikanava ei ole tarkoitettu sukupuoliseen
        kanssakäymiseen.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        jokkeri sanoi :
        Mutta tällä palstalla on luotettu RAAMATTUUN. Minä en.
        _____________
        Sitten lisäksi vielä terveeseen järkeen - rejektikanava ei ole tarkoitettu sukupuoliseen
        kanssakäymiseen.

        PERTSA. Raamatussa on kuitenkin käskyjä heteroille, ei niinkään homoille ja lesboille. Tai paremmin kaikille riippumatta seksuaalisesta suunnistusta.

        Luottaa siihen kuka sitten kuka miten.


    • wwqq

      Hirvittävä pimeys hallitsee tällä palstalla. Hyvä, että tämä loppuu.

      • Kristitty45

        Onko tullut mieleen, että pimeys on mahdollisesti itsessäsi?


      • ristitty39, 9
        Kristitty45 kirjoitti:

        Onko tullut mieleen, että pimeys on mahdollisesti itsessäsi?

        Entäpä multinikki omassa elämässäsi ?

        Olet ällöttävin ihminen, jonka olen netissä tavannut.

        Sullahan noita riittää; Lukija, ex sitä ja tätä, vivamossa, uskova homo, hengenmies, diak. vapaaeht, Zeilg rekattuna, häirikköuskis, Tietoa, seurailija, havaintoni, hah hah hah, ???, ----------, j n e

        Mikäli se pimeys olisi valkeutta, mikä sinusta huokuu, valoa riitäisi kaikille.


    • kolkuta sinäkin

      Jumala vastaa rukouksiin. Kiitos Herralle!

    • KlausSanta

      Mäkin eheydyin. Olin ennen kristitty. Nyt olen ateisti.

    • Sabina raikkaana

      Jotenkin on alkanut tuntua todella siltä, että ateistit voivat aidosti rehellisiä kun taas ainakin nämä fundikset ovat pelkkiä teeskentelijöitä.

    • raikkas totuus

      En teeskentele. Synnissä eläminen on kadotukseen menon vartomista,ellei ymmärrä mitä tarkoittaa uskon kautta tehty parannus.

    • *Faith*

      "Eheydyin homoksi"

      Ei kun erehdyit homoksi.

      • Kristitty45

        *Faith*

        Sinä olet erehtynyt luulemaan itseäsi kristityksi:(


      • Oliko tuo FAITH:n heitto tosissaan vai vain älyttömyydessä kirjoitettu?


      • helppo arvata
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Oliko tuo FAITH:n heitto tosissaan vai vain älyttömyydessä kirjoitettu?

        Älyttömuudessä? Faith ei ole palstan terävimpiä kyviä.


      • Hah, hah, haa!
        helppo arvata kirjoitti:

        Älyttömuudessä? Faith ei ole palstan terävimpiä kyviä.

        Samaa mieltä. Faith on oikea palstan pölhökustaa


    • Mitenkä homoksi voi eheytyä. Eikös täällä olla mesottu että homous on synnynnäistä ?

      Homolobbarit alkaa mennä vähän sekaisia että mistä se homous on oikein ihmiseen tullut :))

      • Kristitty45

        tt11

        Jos tuntisit kristinuskon Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen, niin tietäisit miten eheydytään. JUMALA EHEYTTÄÄ, ei ihminen.


      • Ev. lut.

        Synnynnäistä homoseksuaalisuus luonnollisesti onkin. Jotkut vaan yrittävät olla jotain muuta kenties homovihaajien takia.

        Kun ihminen kohtaa Jeesuksen evankeliumin sanassa, hän eheytyy Jumalan luomaksi aidoksi ihmiseksi, ketjun aloittajan kertomalla tavalla.


      • mitään väliä/ kuten
        Ev. lut. kirjoitti:

        Synnynnäistä homoseksuaalisuus luonnollisesti onkin. Jotkut vaan yrittävät olla jotain muuta kenties homovihaajien takia.

        Kun ihminen kohtaa Jeesuksen evankeliumin sanassa, hän eheytyy Jumalan luomaksi aidoksi ihmiseksi, ketjun aloittajan kertomalla tavalla.

        Voi vi ***u sun juttujas trolli olet ae niljakkain kedon asukki, eli käärme,,,,,,,,,,,,,,

        Kirjoitat kuten normi homo kirjoitaa ja perustelet agendaasi em argumenteillä, mutta homojen vinkkelistä, se on epänormaali.
        Ymmärrätkö, että sua helposti voi verrata skitsofreniaan tai pedifiiliin, molemmat onnistuu kaltaiseltasi sairaalta yksilöltä.
        Tämä varmaan poistetaan, mutta jos joku ehtisi lukea paerverssioistasi jotain, ettei syntyisi enempää vahinkoa.

        olet sairas multinikki, toivottavasti löydät apua ongelmaasi.


      • Kristitty45 kirjoitti:

        tt11

        Jos tuntisit kristinuskon Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen, niin tietäisit miten eheydytään. JUMALA EHEYTTÄÄ, ei ihminen.

        Kristitty45 sanoi :
        Jos tuntisit kristinuskon Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen, niin tietäisit miten eheydytään.
        _____________
        Jeesus oli juutalainen ja piti nuo VT:n homopykälät voimassa.

        Matteuksen evankeliumi:
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää


      • Multinikki
        mitään väliä/ kuten kirjoitti:

        Voi vi ***u sun juttujas trolli olet ae niljakkain kedon asukki, eli käärme,,,,,,,,,,,,,,

        Kirjoitat kuten normi homo kirjoitaa ja perustelet agendaasi em argumenteillä, mutta homojen vinkkelistä, se on epänormaali.
        Ymmärrätkö, että sua helposti voi verrata skitsofreniaan tai pedifiiliin, molemmat onnistuu kaltaiseltasi sairaalta yksilöltä.
        Tämä varmaan poistetaan, mutta jos joku ehtisi lukea paerverssioistasi jotain, ettei syntyisi enempää vahinkoa.

        olet sairas multinikki, toivottavasti löydät apua ongelmaasi.

        Hyvää Joulua ja Jumalan siunausta toivottaen.


      • Kristitty45
        pertsa2012 kirjoitti:

        Kristitty45 sanoi :
        Jos tuntisit kristinuskon Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen, niin tietäisit miten eheydytään.
        _____________
        Jeesus oli juutalainen ja piti nuo VT:n homopykälät voimassa.

        Matteuksen evankeliumi:
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää

        pertsa2012

        Minkä Jumala on pyhittänyt, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.


      • Kristitty45 kirjoitti:

        pertsa2012

        Minkä Jumala on pyhittänyt, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.

        Kristitty45 sanoi :
        Minkä Jumala on pyhittänyt, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.
        _______________
        Mitä tarkoitat??

        Hesekiel :
        22:26 Sen papit tekevät väkivaltaa minun lailleni ja häpäisevät sitä, mikä on minulle pyhitetty, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi, mikä on saastaista, mikä puhdasta, ja sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä.


      • Syntyyhän sitä ihminen ateistiksikin, mutta sitten jotkut kiihkokristityt käännyttävät uskoon ja jopa kirkon jäseneksi. Usein kysymyksessä ovat omat vanhemmat. Eikö sekin ole tavallaan eheyttämistä?

        Olen tosin ollut yli 30 vuotta ateisti, vaikka olen silti ollut joskus kirkon jäsen, osallistunut koulun uskonnon opetukseen ja ripiltä käynyt ja rokotettu. Se "eheytys" ei ole vain tarttunut, koska olen kyseenalaistanut uskonnot aina (en vain kristitnuskoa). Vaikka on olemassa ihmisiä, jotka kykenevät kyseenalaistamaan valtauskonnot jo hyvin varhaisikäisenä niin sen ei tule olla mikään veruke että vanhemmat saavat lapsia kastaa ja liittää kirkon jäseneksi ja heille tulisi peruskoulussa opettaa uskontoa jne., koska voivat halutessaan erota kirkosta tms.

        Kirkon jäsenyys voi olla henkilöllä pelkästään "kulttuuriperäinen", jonka saatan ainoana hyväksyn, mutta sinä sanelet että ainoa miksi kirkkoon tulisi kuulua ovat vain "uskonnolliset syyt" tai odotat henkilöltä jotakin "uskontunnustusta". Kuulut henkilöihin, jotka eivät hyväksy uskonvapauttakaan vaan ennemminkin haluat pakottaa ihmisiä uskomaan johonkin!? Se on sinun aatemaailmasi ja hämmästelet kunnei sinun aatemaailmaasi ketään kunnioita. Ethän sinäkään kunnioita muiden ihmisten tarpeita olla omia itsejään ja elää omanlaisensa elämän ilman Raamatun tapaisen "oppikirjan" kerrontaa!!


      • Multinikki kirjoitti:

        Hyvää Joulua ja Jumalan siunausta toivottaen.

        Siunausta toivottamiset tulisi sensuroida!!


      • Teleios
        Ev. lut. kirjoitti:

        Synnynnäistä homoseksuaalisuus luonnollisesti onkin. Jotkut vaan yrittävät olla jotain muuta kenties homovihaajien takia.

        Kun ihminen kohtaa Jeesuksen evankeliumin sanassa, hän eheytyy Jumalan luomaksi aidoksi ihmiseksi, ketjun aloittajan kertomalla tavalla.

        Nimen oman näin. Jos noile palstan punaniskoille paremmin sopii niin sano vaikka että henkilö on p a l a u t u n u t homoksi.


    • 12 - 13 =

      kolkuta sinäkin, olet trolli, joten ei , muuta sanottavaa.............

      Ajattelitko yhtään, että mielestäni pilkkaat Jumalan sanaa ?

      Siitä meidät kaikki laitetaan edesvastuuteen.

      • "Siitä meidät kaikki laitetaan edesvastuuteen. "

        Se on hihhuleiden oma valinta, joka ei koske ateisteja.


    • epäuskonhedelmä

      Epäusko on selitys kaikelle pahalle,synneistä puhumattakaan. Tarkkailkaa itseänne niin vakuututte.

    • veli herrassa

      Rakkaat veljet pertsa ja tt11

      Te olette oikeassa. Ei homoja voi päästää niin vähällä että heidät hirtettäisiin. Heitä pitää kiusata koko heidän elämänsä ajan. Heistä pitää tehdä syntipukkeja kaikkeen, heidän ihmisarvonsa on vietävä, heitä pitää syrjiä työelämässä ihmissuhteissa ja erityisesti seurakunnissa. Heitä pitää syyllistää ja pelotella helvetillä. Heille pitää toivotta nyt paskaa joulua. Amen, amen, amen!

      • näin teemme

        Homoja pitää haukkua myös syntisiksi ja ateisteiksi.


    • Lukija

      Kiihkouskovien homoviha johtuu mielestäni heidän omien homoseksuaalisten yllykkeidensä torjumisesta, mutta se kertoo samalla antikristillisestä mielenlaadusta hyvin selvästi.

      • HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :

        3.Mooseksen kirja:
        20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

        3.Mooseksen kirja:
        18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.


    • Vinkki homoille

      Jumala avaa kaikille kolkuttaville,jotka tunnustavat rikkinäisyytensä.

      • Kristitty45

        Usein tarvitaan ammattitaitoista sielunhoitoa tai psykoterapiaa jos homoseksuaali on joutunut jo nuoruudessaan uskovien vihan kohteeksi.


    • harva ymmärtää

      Kristitty45

      "Jumala vihaa syntiä."

      • Kristitty45

        "harva ymmärtää"

        Vihasi seksuaalivähemmistöjä kohtaan on syntiä.


    • im potentti

      Mahtaakohan pertsalla ottaa enää eten? Jos ottaa, niin taatusti seisoo kovana näiden juttujen kanssa.

    • Unohda harhat

      Kristitty 45
      "Vihasi seksuaalivähemmistöjä kohtaan on syntiä."

      Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen edellyttää kaikessa Totuudessa pysymistä.

      • Kristitty45

        "Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen edellyttää kaikessa Totuudessa pysymistä."

        -Siispä tee parannus homovihastasi. Ehkä Jumala antaa sinulle vielä anteeksi.


      • Kristitty45 kirjoitti:

        "Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen edellyttää kaikessa Totuudessa pysymistä."

        -Siispä tee parannus homovihastasi. Ehkä Jumala antaa sinulle vielä anteeksi.

        Kristitty45
        ________

        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Kristitty45
        ________

        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

        PERTSA. Paavali kertoi mitä Roomassa heterot tekivät: vaihtoivat syttyivät toisiinsa: naiset toisiinsa ja miehet toisiinsa.

        Voi tietysti vakuuttaa mitä mieltä on sen aikaista roomalaisista. En taida saada koskaan PERTSASTA rehellistä, vaan loppuun asti valheellista.


      • ????????
        pertsa2012 kirjoitti:

        Kristitty45
        ________

        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

        pertsa2012

        Miten olet aikonut toimittaa tämän kuolemantuomion homoille?


      • ???????? kirjoitti:

        pertsa2012

        Miten olet aikonut toimittaa tämän kuolemantuomion homoille?

        ????????
        pertsa2012

        Miten olet aikonut toimittaa tämän kuolemantuomion homoille?
        ____________
        Jumala toimeenpanee rangaistukset aikojen lopulla - emme me.
        Homoilla on kuitenkin mahdollisuus tehdä parannusta Jeesuksen Kristuksen
        veressä.


      • lue sanaa
        pertsa2012 kirjoitti:

        ????????
        pertsa2012

        Miten olet aikonut toimittaa tämän kuolemantuomion homoille?
        ____________
        Jumala toimeenpanee rangaistukset aikojen lopulla - emme me.
        Homoilla on kuitenkin mahdollisuus tehdä parannusta Jeesuksen Kristuksen
        veressä.

        pertsa2012
        Etkö osaa lukea Jumalan sanaa? Jumalan käsky kuuluu: tappakaa, kivittäkää.


      • lue sanaa kirjoitti:

        pertsa2012
        Etkö osaa lukea Jumalan sanaa? Jumalan käsky kuuluu: tappakaa, kivittäkää.

        lue sanaa sanoi :
        pertsa2012
        Etkö osaa lukea Jumalan sanaa? Jumalan käsky kuuluu: tappakaa, kivittäkää.
        __________
        Meillä ei Uudessa liitossa ole kuolemanrangaistuksia - jokaisella on mahdollisuus
        katua syntejään ja tehdä parannusta.

        Opiskele,,,,,!


      • pertsa2012 kirjoitti:

        lue sanaa sanoi :
        pertsa2012
        Etkö osaa lukea Jumalan sanaa? Jumalan käsky kuuluu: tappakaa, kivittäkää.
        __________
        Meillä ei Uudessa liitossa ole kuolemanrangaistuksia - jokaisella on mahdollisuus
        katua syntejään ja tehdä parannusta.

        Opiskele,,,,,!

        "OPISKELE". Pertsa on siis laittanut väärää "tietoa" väärän uskonnon taholta. Kristittyjen maailman ei siis kuulu surmaamiset, vaikka pertsa laittaa jatkuvasti tappamiseen ja kuolemaan liittyviä Paavalin ja Mooseksen juttuja.

        Homona ja lesbona oleminen ei ole syntiä, josta voi tehdä parannuksen; kuten ei heterona eläminenkään. Syntiä on erilaiset teot ja tekemättä jättämiset, joista homot, lesbot, bi-seksuaaliset ja heterot voivat tehdä parannuksen.

        Ala opiskelemaan, pertsa, jos kykenet vielä jotain oppimaan.


      • Ev. lut.
        pertsa2012 kirjoitti:

        lue sanaa sanoi :
        pertsa2012
        Etkö osaa lukea Jumalan sanaa? Jumalan käsky kuuluu: tappakaa, kivittäkää.
        __________
        Meillä ei Uudessa liitossa ole kuolemanrangaistuksia - jokaisella on mahdollisuus
        katua syntejään ja tehdä parannusta.

        Opiskele,,,,,!

        Ei meillä uudessa liitossa ole Mooseksen lakiakaan, jota sinä täällä kovasti siteeraat, ja sitten taas kiellät. Yksi aivosoluko tällaista teettää, vai mikä? Kristittyjä koskee vain Jeesuksen rakkauden laki, mutta sinä et kuulu näihin kristittyihin, huomaan.


      • Ev. lut. kirjoitti:

        Ei meillä uudessa liitossa ole Mooseksen lakiakaan, jota sinä täällä kovasti siteeraat, ja sitten taas kiellät. Yksi aivosoluko tällaista teettää, vai mikä? Kristittyjä koskee vain Jeesuksen rakkauden laki, mutta sinä et kuulu näihin kristittyihin, huomaan.

        Ev.lut.
        _______
        Opiskele lisää :-)


      • ???
        pertsa2012 kirjoitti:

        Ev.lut.
        _______
        Opiskele lisää :-)

        pertsa

        Oletko ateisti?


      • ???
        ??? kirjoitti:

        pertsa

        Oletko ateisti?

        ???
        Olenko minä Ev.lut.?


    • !!!!!!!!

      ?????????
      "Miten olet aikonut toimittaa tämän kuolemantuomion homoille."

      Pertsa siteerasi vain Raamattua,voit laittaa viellä muutaman kysymysmerkin lisää miettiessäsi mitä se tarkoittaa.

      • juristi1

        !!!!!!!!!!

        Raamattuun vetoaminen ei ole lieventävä asianhaara suomalaisessa oikeusistuimessa.


      • !!!!!!!! sanoi :
        Pertsa siteerasi vain Raamattua,voit laittaa viellä muutaman kysymysmerkin lisää miettiessäsi mitä se tarkoittaa.
        ____________
        He haluavat vain säilyttää perverssit tapansa eivätkä halua tehdä niistä
        minkäänlaista parannusta.


      • Häpeäisit
        pertsa2012 kirjoitti:

        !!!!!!!! sanoi :
        Pertsa siteerasi vain Raamattua,voit laittaa viellä muutaman kysymysmerkin lisää miettiessäsi mitä se tarkoittaa.
        ____________
        He haluavat vain säilyttää perverssit tapansa eivätkä halua tehdä niistä
        minkäänlaista parannusta.

        pertsa2012

        Pilkkaat Jumalaa Pertsa. Ei Jumalan luomistyö ole perverssiä eikä syntiä.


      • Häpeäisit kirjoitti:

        pertsa2012

        Pilkkaat Jumalaa Pertsa. Ei Jumalan luomistyö ole perverssiä eikä syntiä.

        Häpeäisit sanoi :
        pertsa2012
        Pilkkaat Jumalaa Pertsa. Ei Jumalan luomistyö ole perverssiä eikä syntiä.
        ________________
        Tuossa vähän siitä kuka mitäkin on luonut.

        Matteuksen evankeliumi:
        113:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
        13:28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt.' Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
        13:29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
        13:30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"


      • Järki hoi - älä jätä
        pertsa2012 kirjoitti:

        Häpeäisit sanoi :
        pertsa2012
        Pilkkaat Jumalaa Pertsa. Ei Jumalan luomistyö ole perverssiä eikä syntiä.
        ________________
        Tuossa vähän siitä kuka mitäkin on luonut.

        Matteuksen evankeliumi:
        113:27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
        13:28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt.' Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
        13:29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
        13:30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

        pertsa

        Puhutaanko siinä jossain homoseksuaalisuudesta? Hah, hah, haa!


      • Järki hoi - älä jätä kirjoitti:

        pertsa

        Puhutaanko siinä jossain homoseksuaalisuudesta? Hah, hah, haa!

        Järki hoi - älä jätä sanoi :
        Puhutaanko siinä jossain homoseksuaalisuudesta? Hah, hah, haa!
        _________
        Siitäkin - se oli mm. sitä lustetta.


      • Hah, hah, haa!
        pertsa2012 kirjoitti:

        Järki hoi - älä jätä sanoi :
        Puhutaanko siinä jossain homoseksuaalisuudesta? Hah, hah, haa!
        _________
        Siitäkin - se oli mm. sitä lustetta.

        Niinpä olikin. Kas kun en huomannut:)


    • kakkonenonykkonen

      itse harrastan seksiä sekä miesten että naisten kanssa. Et tiedä pertsa mitä missaat, miehet ovat poikkeuksetta parhaimpia suihinottajia :)

      niin ja terveisiä mielikuvitusjumalallesi pertsa, annan hänelle anteeksi hänen olemattomuutensa ;)

      • kakkonenonykkonen sanoi :
        niin ja terveisiä mielikuvitusjumalallesi pertsa, annan hänelle anteeksi hänen olemattomuutensa ;)
        __________

        Matteuksen evankeliumi:
        12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.


      • ettekö tajua?
        pertsa2012 kirjoitti:

        kakkonenonykkonen sanoi :
        niin ja terveisiä mielikuvitusjumalallesi pertsa, annan hänelle anteeksi hänen olemattomuutensa ;)
        __________

        Matteuksen evankeliumi:
        12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

        Ymmärrättekö te lainkaan, että lainauksenne Raamatusta eivät merkitse sellaiselle ihmiselle yhtään mitään joka ei jumalaanne usko? Ne voisivat olla yhtä hyvin poimittu Hannu ja Kerttu nimisestä sadusta.

        Oikeasti ihmettelen kuinka ette voi tätä käsittää. Ensin tulee usko ja sitten vasta Raamattu tulee todeksi.


      • ettekö tajua? kirjoitti:

        Ymmärrättekö te lainkaan, että lainauksenne Raamatusta eivät merkitse sellaiselle ihmiselle yhtään mitään joka ei jumalaanne usko? Ne voisivat olla yhtä hyvin poimittu Hannu ja Kerttu nimisestä sadusta.

        Oikeasti ihmettelen kuinka ette voi tätä käsittää. Ensin tulee usko ja sitten vasta Raamattu tulee todeksi.

        ETTEKÖ TAJUA? Juu. Ja aivan sama lainataanko Koraania, buddhalaisoppeja, VT:aa tai Uutta Testamenttia.

        Joka ei usko uskomuksiin, ei usko minkään uskontokunnan juttuihin. Ne ovat vain omien piiriensä sisäisiä olettamuksia.

        Ja PERSTA on päästellyt vaikka mitä vähemmän mairittelevaa, joten ei kovin takki auki voi Jeesuksen eteen mennä ja vielä vähemmän Paavalin.


      • kyllä tajuan
        ettekö tajua? kirjoitti:

        Ymmärrättekö te lainkaan, että lainauksenne Raamatusta eivät merkitse sellaiselle ihmiselle yhtään mitään joka ei jumalaanne usko? Ne voisivat olla yhtä hyvin poimittu Hannu ja Kerttu nimisestä sadusta.

        Oikeasti ihmettelen kuinka ette voi tätä käsittää. Ensin tulee usko ja sitten vasta Raamattu tulee todeksi.

        Raamattu ei tule todeksi ennen eikä jälkeen uskoontulon.


      • kyllä tajuan kirjoitti:

        Raamattu ei tule todeksi ennen eikä jälkeen uskoontulon.

        kyllä tajuan sanoi :
        Raamattu ei tule todeksi ennen eikä jälkeen uskoontulon.
        __________
        Raamatussa Jumala ilmoittaa itsensä ja tahtonsa ja palvelijoilleen muutakin
        kautta.


      • Kristitty45
        pertsa2012 kirjoitti:

        kyllä tajuan sanoi :
        Raamattu ei tule todeksi ennen eikä jälkeen uskoontulon.
        __________
        Raamatussa Jumala ilmoittaa itsensä ja tahtonsa ja palvelijoilleen muutakin
        kautta.

        Raamattu ei ole historiallisesti tai eettisesti erehtymätöntä Jumalan sanaa. Joka muuta väittää, hänellä on huono raamatuntuntemus tai hän kieltää totuuden.

        Kristitylle Jeesus on Jumalan ilmoitus, ei Raamattu.


      • Kristitty45 kirjoitti:

        Raamattu ei ole historiallisesti tai eettisesti erehtymätöntä Jumalan sanaa. Joka muuta väittää, hänellä on huono raamatuntuntemus tai hän kieltää totuuden.

        Kristitylle Jeesus on Jumalan ilmoitus, ei Raamattu.

        Kristitty45 sanoi :
        Kristitylle Jeesus on Jumalan ilmoitus, ei Raamattu.
        ___________
        Ja se mitä Jeesus uskovalle ilmoittaa.


      • Kristitty45
        pertsa2012 kirjoitti:

        Kristitty45 sanoi :
        Kristitylle Jeesus on Jumalan ilmoitus, ei Raamattu.
        ___________
        Ja se mitä Jeesus uskovalle ilmoittaa.

        Vasta Jeesuksen sanojen noudattaminen tekee ihmisestä kristityn.


    • tätä mieltä

      Luulen, että kovinkaan moni kristityistä ei ole kiinnostunut muiden seksuaalisesta suuntautumisesta yhtään sen enempää, kuin mitä raamatussa on siitä sanottu. Jokainen valitsee omat tiensä tässäkin asiassa ja ovat siitä tilivelvollisia vain Jumalalle. Muut kristityt voivat vain kehoittaa lukemaan, mitä mieltä raamattu on tästä asiasta.
      Jos ei usko Jumalaan ja raamattuun, sekin on jokaisen oma asia.

    • mikään ei horjuta

      En eheytynyt homoksi enkä heteroksi,vaan uskon kautta kelvolliseksi Jumalalle.

      • eheydy sinäkin

        Uskosi ilman tekoja on kuollutta uskoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe