Kavereiden mielestä ja sukulaisten mielestä. Kannattaa siis hommata äkkiä vaikka joku rumakin nainen niin miehen arvostus nousee korkealle.
Mies on luuseri ilman tyttöystävää
181
2441
Vastaukset
- Näinhän se on
Nainen nostaa miehen statusta. Mies ei nosta naisen statusta. Villi ja vapaa sinkkunainen on paljon arvostetumpi kuin luuserimies, joka ei saa naista.
- ......
Rikas julkkismieskö ei nosta tavis-Tiina statusta, jos jostain syystä päätyisivät yhteen?
- lottamari.
Kannattaa siis miehet hommata nainen lemmikiksi, ei siis koiraa, eikä kissaa, eikä muutakaan outoa eläintä, mutta nainen kannattaa hommata. Status nousoo. Ja jos mahdollista, niin rotusellainen...ei mitään sekarotuista.
- PohPuhPih
lottamari. kirjoitti:
Kannattaa siis miehet hommata nainen lemmikiksi, ei siis koiraa, eikä kissaa, eikä muutakaan outoa eläintä, mutta nainen kannattaa hommata. Status nousoo. Ja jos mahdollista, niin rotusellainen...ei mitään sekarotuista.
Naisella täytyy olla kantakirja ja roturekisteröinti, muuten hän ei ole parisuhdekelpoinen.
lottamari. kirjoitti:
Tjaah... Minusta moni sekarotuinen nainen on oikein viehättävä ja sopii vallan mainiosti statussymboliksi. ;-)
- lottamari.
PohPuhPih kirjoitti:
Naisella täytyy olla kantakirja ja roturekisteröinti, muuten hän ei ole parisuhdekelpoinen.
Juu, ainakin minulta löytyy kantasoluja ja tiedän, että olen rotusiitetty superyksilö. Odotan löytäväni samanlaisen superuroksen.
- Tottakai nostaa, mutta
...... kirjoitti:
Rikas julkkismieskö ei nosta tavis-Tiina statusta, jos jostain syystä päätyisivät yhteen?
tavismies ei nosta tavisnaisen statusta, tavisnainen sen sijaan nostaa tavismiehen statusta
- PohPuhPih
lottamari. kirjoitti:
Juu, ainakin minulta löytyy kantasoluja ja tiedän, että olen rotusiitetty superyksilö. Odotan löytäväni samanlaisen superuroksen.
Erinomaista! Jos sinulta löytyy vielä hyväksytty luonnetesti ja 100 ha perämettää, niin eiköhän niitä superuroksia ala olla jonossa ikkunasi alla.
- Näinhän se on.
...... kirjoitti:
Nostaa, riippuu tietysti vähän tapauksesta. Esim joku ruma elostelija laskee naisen statusta, mutta rikas komea ja kuuluisa ei voi olla nostamatta naisen kuin naisen statusta. Tietysti myös rikas, kaunis ja kuuluisa nainen nostaa miehen statusta, mutta niin nostaa köyhä, ruma taviskin, tietysti läheskään niin paljon, mutta kuitenkin. Naisella taas köyhä ruma tavismies laskee naisen kuin naisen statusta, siksi jää atmeja yli.
- ppppkköåååääääääääää
Näinhän se on. kirjoitti:
Nostaa, riippuu tietysti vähän tapauksesta. Esim joku ruma elostelija laskee naisen statusta, mutta rikas komea ja kuuluisa ei voi olla nostamatta naisen kuin naisen statusta. Tietysti myös rikas, kaunis ja kuuluisa nainen nostaa miehen statusta, mutta niin nostaa köyhä, ruma taviskin, tietysti läheskään niin paljon, mutta kuitenkin. Naisella taas köyhä ruma tavismies laskee naisen kuin naisen statusta, siksi jää atmeja yli.
Kyllä se on tosivähän mitä rikas,komea ja kuuluisakaan mies naisen statusta nostaa. Naisen statusta ei nosta/laske oikeastaan paljon mikään muu kuin ikä/ulkonäkö.
- lottamari.
PohPuhPih kirjoitti:
Erinomaista! Jos sinulta löytyy vielä hyväksytty luonnetesti ja 100 ha perämettää, niin eiköhän niitä superuroksia ala olla jonossa ikkunasi alla.
Kaikki on testattu ja leima lyöty persuksiin. Takapiha ja etupiha löytyy ja omaisuutta on pari tummunutta hiihdossa voitettua kolmospalkinto alpakka pikkulusikkaa ja mummon vanha poljettava ompelukone. Luulisi miehille kelpaavan.
- mutmutpe
lottamari. kirjoitti:
Mutta mutta, alemman tason miehet ei saa naisia.
- Kylmiä totuuksia
"Mies on luuseri ilman tyttöystävää
Kavereiden mielestä ja sukulaisten mielestä."
Ei kiinnosta mitä muut ajattelee olenko sinkku vai en.
"Kannattaa siis hommata äkkiä vaikka joku rumakin nainen niin miehen arvostus nousee korkealle."
En todellakaan ota rumaa naista.- ätmi
Ongelmahan ei ole sinkkuudessa sinänsä, vaan juuri tuossa arvostuksen puutteessa. Jos mies on kroonisesti naiseton - tai peräti neitsyt! - hänelle soittavat suutansa niin miehet kuin naisetkin.
Jos tätä faktaa ei olisi - ja miehet mahdollisesti käyttäytyisivät solidaarisemmin toisiaan kohtaan? - saattaa olla että ahdistus naisettomuudesta lievenisi jonkin verran. - Naisasialooseri.
ätmi kirjoitti:
Ongelmahan ei ole sinkkuudessa sinänsä, vaan juuri tuossa arvostuksen puutteessa. Jos mies on kroonisesti naiseton - tai peräti neitsyt! - hänelle soittavat suutansa niin miehet kuin naisetkin.
Jos tätä faktaa ei olisi - ja miehet mahdollisesti käyttäytyisivät solidaarisemmin toisiaan kohtaan? - saattaa olla että ahdistus naisettomuudesta lievenisi jonkin verran.Minulle ei kyllä kukaan ole naisettomuudestani suutaan soittanut, naisettomuuteni on YTM-kavereideni kesken tabu josta ei puhuta. Se on sellainen vaiettu totuus, jonka kaikki tietävät, mutta kukaan ei sano suoraan.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Minulle ei kyllä kukaan ole naisettomuudestani suutaan soittanut, naisettomuuteni on YTM-kavereideni kesken tabu josta ei puhuta. Se on sellainen vaiettu totuus, jonka kaikki tietävät, mutta kukaan ei sano suoraan.
Eihän se ole miehen mikään pakko vielä joskus parikymppisenä seurustella, kun sitä ehtii myöhemminkin ja muutenkin ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä.
- DF:n ÄO 75 -logiikka
DarkFear kirjoitti:
Eihän se ole miehen mikään pakko vielä joskus parikymppisenä seurustella, kun sitä ehtii myöhemminkin ja muutenkin ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä.
Mutta samalla miehen kuitenkin pitäisi muuttaa pois kotoaan jo varhaislapsuudessaan, toisin sanoen yli kymmenen vuotta ennen parhaiden nuoruusvuosiensa alkamista.
DF:n ÄO 75 -logiikka kirjoitti:
Mutta samalla miehen kuitenkin pitäisi muuttaa pois kotoaan jo varhaislapsuudessaan, toisin sanoen yli kymmenen vuotta ennen parhaiden nuoruusvuosiensa alkamista.
No kyllä se omilleen muuttaminen kannattaa aina jo mahdollisimman nuorena, koska ei siitä miehelle mitään haittaakaan ole. Kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä ovat omilleen muuttaminen ja työnteko. Nämä kaksi asiaa täytyy aina miehen ja miksei myös naisenkin tehdä mahdollisimman nuorena, koska kaikki muut asiat ehtii kyllä tehdä sitten myöhemminkin, mutta nämä täytyy olla saavutettuna jo hyvin nuorena.
- Olen vakuuttunut
DarkFear kirjoitti:
No kyllä se omilleen muuttaminen kannattaa aina jo mahdollisimman nuorena, koska ei siitä miehelle mitään haittaakaan ole. Kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä ovat omilleen muuttaminen ja työnteko. Nämä kaksi asiaa täytyy aina miehen ja miksei myös naisenkin tehdä mahdollisimman nuorena, koska kaikki muut asiat ehtii kyllä tehdä sitten myöhemminkin, mutta nämä täytyy olla saavutettuna jo hyvin nuorena.
Viimeinen virkkeen argumentaatio tiivistettynä:
"[N]ämä [--] täytyy tehdä mahdollisimman nuorena, koska [--] nämä täytyy olla saavutettuna jo hyvin nuorena."
Kyllä näillä perusteluilla tuo viestille itse napsautettu plussa voidaan katsoa oikeutetuksi. Olen vakuuttunut kirjoitti:
Viimeinen virkkeen argumentaatio tiivistettynä:
"[N]ämä [--] täytyy tehdä mahdollisimman nuorena, koska [--] nämä täytyy olla saavutettuna jo hyvin nuorena."
Kyllä näillä perusteluilla tuo viestille itse napsautettu plussa voidaan katsoa oikeutetuksi.En kyllä ymmärtänyt mitään moisesta kirjaimien vääntelystä, mutta kyllä se asia on vaan niin, että se työnteko ja omilleen muuttaminen ovat ne kaksi tärkeintä asiaa nuoren parikymppisen teinipojan elämässä.
- Vänrikki Skål
DarkFear kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt mitään moisesta kirjaimien vääntelystä, mutta kyllä se asia on vaan niin, että se työnteko ja omilleen muuttaminen ovat ne kaksi tärkeintä asiaa nuoren parikymppisen teinipojan elämässä.
Eikö se tärkein ole kuitenkin armeijan käyminen?
- kkkkkpppöäåååååååååå
Minulle ei kyllä kukaan ole naisettomuudestani suutaan soittanut, naisettomuuteni on YTM-kavereideni kesken tabu josta ei puhuta. Se on sellainen vaiettu totuus, jonka kaikki tietävät, mutta kukaan ei sano suoraan.
Eihän ne eteen tule mitään sanomaan jos vähänkin fiksumpia ovat, tosin niiltä rääväsuisimmilta saat kyllä puheiden tasollakin suoraan kuullaksesi. Mutta se siinä on kun tietää että kuitenkin takana päin kaikenlaisia neatiivisiakin asioita puhutaankin tai ainakin ajatellaan naisettomana elävästä miehestä. Sekin vanhemmiten alkaa vaikuttaa niitä vähiäkin vielä eteen tulevia sosiaalisia tilanteita karttavaan suuntaan, kun tietää että jos menee yksinäisenä naisettomana ja myöhemmin perheettömänä/lapsettomanan miehenä ihmisten joukkoon, niin sitä on joka tapauksessa vähän surullinen hahmo eikä varsinkaan voi tämän taustajuttunsa vuoksi olla toisten iloksi, ei siis ainakaan oikeasti niin. Toki se on joskus vanhemmiten, kun tietää että oikeasti iksisinkkumieheksi on päätynyt, myös sellainenkin asia että ainakin lakkaa ahdistamasta siinä mielessä että pitäisikö vielä jotain naista hakea. Ei se tällainen asia sitten enää ahdista pätkääkään kun tietää että iän/p/s-taustan vuoksi ei mistään enää kuitenkaan olisi saatavissa vähänkään itselleen mieleistä naista.
- jjhh
kkkkkpppöäåååååååååå kirjoitti:
Eihän ne eteen tule mitään sanomaan jos vähänkin fiksumpia ovat, tosin niiltä rääväsuisimmilta saat kyllä puheiden tasollakin suoraan kuullaksesi. Mutta se siinä on kun tietää että kuitenkin takana päin kaikenlaisia neatiivisiakin asioita puhutaankin tai ainakin ajatellaan naisettomana elävästä miehestä. Sekin vanhemmiten alkaa vaikuttaa niitä vähiäkin vielä eteen tulevia sosiaalisia tilanteita karttavaan suuntaan, kun tietää että jos menee yksinäisenä naisettomana ja myöhemmin perheettömänä/lapsettomanan miehenä ihmisten joukkoon, niin sitä on joka tapauksessa vähän surullinen hahmo eikä varsinkaan voi tämän taustajuttunsa vuoksi olla toisten iloksi, ei siis ainakaan oikeasti niin. Toki se on joskus vanhemmiten, kun tietää että oikeasti iksisinkkumieheksi on päätynyt, myös sellainenkin asia että ainakin lakkaa ahdistamasta siinä mielessä että pitäisikö vielä jotain naista hakea. Ei se tällainen asia sitten enää ahdista pätkääkään kun tietää että iän/p/s-taustan vuoksi ei mistään enää kuitenkaan olisi saatavissa vähänkään itselleen mieleistä naista.
Erinomaisesti kiteytetty.
Vänrikki Skål kirjoitti:
Eikö se tärkein ole kuitenkin armeijan käyminen?
Ei ole, koska se armeijan suorittaminen ei ole millään tavalla tärkeä asia nuoren miehen elämässä!! Mies kun voi ihan hyvin mennä sivariin, alkaa totaalikieltäytyjäksi tai hankkia vaikka vapautuksen koko asevelvollisuudesta.
- atm. espoo
Ensi vuonna hommaan vaikka ruman naisen. Menen uutena vuotena baariin ja etsin jonkun naisen ja ulkonällä ei väliä.
Älä vaan yksin baariin mene, koska naiset ajattelevat susta silloin kaikkea negatiivista. Mutta kavereiden kanssa kannattaa toki baariin mennä.
- asde
DarkFear kirjoitti:
Älä vaan yksin baariin mene, koska naiset ajattelevat susta silloin kaikkea negatiivista. Mutta kavereiden kanssa kannattaa toki baariin mennä.
Me olemme ainakin ystävieni kanssa kutsuneet yksistään baarissa norkoilevan nuorenmiehen pöytäämme. Ei herännyt mitään huonoja aatoksia ko. henkilöstä.
- atm. espoo
DarkFear kirjoitti:
Varmana menen yksin baariin. Sun ei kannata kotooa lähtee koskaan koska joku voi ajatella pahaa sinusta.
asde kirjoitti:
Me olemme ainakin ystävieni kanssa kutsuneet yksistään baarissa norkoilevan nuorenmiehen pöytäämme. Ei herännyt mitään huonoja aatoksia ko. henkilöstä.
No oletko mies vai nainen? Entä missä kaupungissa tämä tapahtui?
Aika ihmeelliseltä tuntuu vaan ajatella, että jotkut voisivat muka suhtautua noin myönteisesti yksinäiseen nuoreen mieheen baareissa.atm. espoo kirjoitti:
Varmana menen yksin baariin. Sun ei kannata kotooa lähtee koskaan koska joku voi ajatella pahaa sinusta.
No mene mun puolesta, jos niin haluat. Mutta turha sitten yhtään ihmetellä, kun kuitenkin joudut koko illan yksinäsi viettämään ja yksinään sieltä baarista kotiin tulemaan.
- Vastavirtaan
Empä tiedä, olen ollut nyt 5vuotta sinkku ja tokihan aika-ajoin on ystävät ja sukulaiset saattaneet kysäistä että miten olet edelleen sinkku mutta ei tuo minua haittaa. Se mitä joku ulkopuolinen taas ajattelee niin sillä ei ole mitään väliä, itselleen tätä elämää eletään. Tottakai aika-ajoin tulee yksinäisyyden tunteita mutta taas toisaalta ennemin yksin kuin suhteessa joka pakkopullaa tai toisten miellyttämistä. Kohta 30v ikää enkä nää aihetta etsiä väkisin naista vierelleni, eiköhän hän vielä vastaan tule jossain tilanteessa.
- mies.
Miksi naiset valittaa etteivät kelpaa ja sitten kun pyytää treffeille niin ei ne lähde. Tänään just pyysin yhtä naista kun valitteli että ei ikinä kelpaa miehille. Olen kai sitten liian ruma vaikka ei sekään nainen nyt niin häävi ole. Olen sen naisen tuntenut 10 vuotta ja aina joskus käydään baareissa yhdessä.
- kivapoika!
"Kavereiden mielestä ja sukulaisten mielestä."
Onneksi pahoinpitelin vanhempani kun olin kahdeksantoista. - Just näin
No kai mä sitten oon luuseri muiden mielestä kun ei oo tyttöystävää, joskin mua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta pätkän vertaa. Mieluummin oon vaikka koko loppuelämän yksin kuin surkeassa parisuhteessa.
Että silleen. :) - Naisasialooseri.
Totta, naiseton mies on ilman muuta luuseri, mitäs muutakaan hän voisi olla? Mutta ruman naisen hommaaminen ei kyllä arvostusta nosta pätkääkään, päinvastoin herättää sääliä ja halveksuntaa.
Ei sitä tarvitse miehen turhaan mistään naisettomuudesta stressata, kun sitä ehtii kyllä seurustella myöhemminkin. Tänä päivänä sinkkuja on niin paljon, ettei se ole mitenkään enää niin ihmeellistä kun joskus monta vuosikymmentä sitten.
Muutenkin ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä, joten ei se ole mikään pakko seurustella joskus parikymppisenä teininä.- ssd
DarkFear kirjoitti:
Ei sitä tarvitse miehen turhaan mistään naisettomuudesta stressata, kun sitä ehtii kyllä seurustella myöhemminkin. Tänä päivänä sinkkuja on niin paljon, ettei se ole mitenkään enää niin ihmeellistä kun joskus monta vuosikymmentä sitten.
Muutenkin ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä, joten ei se ole mikään pakko seurustella joskus parikymppisenä teininä.Tuollainen papukaijamainen samojen asioiden toistaminen on pakko olla oire jostain mielenterveysongelmasta. Kyllähän sitä varmaan joskus on kiva trollata mutta se että samaa kaavaa noudattaa kuukaudesta toiseen on jo omituista.
ssd kirjoitti:
Tuollainen papukaijamainen samojen asioiden toistaminen on pakko olla oire jostain mielenterveysongelmasta. Kyllähän sitä varmaan joskus on kiva trollata mutta se että samaa kaavaa noudattaa kuukaudesta toiseen on jo omituista.
Ei tässä ole mistään mielenterveysongelmista kyse, eikä tämä ole mitään papukaijamaista samojen asioiden toistamista, vaan ihan pelkkää totuuden kertomista!!!
Eikö muka naisasialuuseri toistele myös samoja asioita ja eikös hän ole toistanut niitä täällä jo vuodesta toiseen. Mikset pidä sitä yhtään omituisena?
Varmaan vaan siksi, koska oot samaa mieltä hänen kanssaan ja eri mieltä mun kanssani.- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Ei tässä ole mistään mielenterveysongelmista kyse, eikä tämä ole mitään papukaijamaista samojen asioiden toistamista, vaan ihan pelkkää totuuden kertomista!!!
Eikö muka naisasialuuseri toistele myös samoja asioita ja eikös hän ole toistanut niitä täällä jo vuodesta toiseen. Mikset pidä sitä yhtään omituisena?
Varmaan vaan siksi, koska oot samaa mieltä hänen kanssaan ja eri mieltä mun kanssani.Minä puhunkin totta, toisin kuin sinä. Parhaat nuoruusvuodet eivät todellakaan ole yli kolmekymppisenä vaan 18-23 vuotiaana, ainakin naisella.
Minä puhunkin totta, toisin kuin sinä. Parhaat nuoruusvuodet eivät todellakaan ole yli kolmekymppisenä vaan 18-23 vuotiaana, ainakin naisella.
Missä asiassa mä en muka puhu totta?
Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet ovat vasta yli kolmekymppisenä, niin miehillä kun myös naisillakin, että tiedä sä se!!! Sun on ihan turha yrittää tässä mitään vastaan sanoa, sillä mä tiedän tämän asian kyllä ITSE kaikkein parhaiten, että usko sä se!!!!
Tollaiset parikymppisen teinivuodet eivät ole mitään elämän parhaita nuoruusvuosia, koska ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta kolmenkympin jälkeen, että tiedoksi sulle se!!!!- --------------------
DarkFear kirjoitti:
Missä asiassa mä en muka puhu totta?
Kyllä ne parhaat nuoruusvuodet ovat vasta yli kolmekymppisenä, niin miehillä kun myös naisillakin, että tiedä sä se!!! Sun on ihan turha yrittää tässä mitään vastaan sanoa, sillä mä tiedän tämän asian kyllä ITSE kaikkein parhaiten, että usko sä se!!!!
Tollaiset parikymppisen teinivuodet eivät ole mitään elämän parhaita nuoruusvuosia, koska ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta kolmenkympin jälkeen, että tiedoksi sulle se!!!!Tupakoivilla etenkin kunto on kyllä kolmekymppisenä jo selkeästi huonompi ja iho näyttää vanhemmalta.
-------------------- kirjoitti:
Tupakoivilla etenkin kunto on kyllä kolmekymppisenä jo selkeästi huonompi ja iho näyttää vanhemmalta.
No itselläni ei kyllä ole ylipainoa ja monien mielestä oon silti ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. Jopa laivan tax-freessa multa kysyttiin henkkareita, kun tässä muutama viikko sitten siellä kävin. Eli aika hyvin yli kolmekymppiseltä.
- Trollbuster!
DarkFear kirjoitti:
No itselläni ei kyllä ole ylipainoa ja monien mielestä oon silti ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. Jopa laivan tax-freessa multa kysyttiin henkkareita, kun tässä muutama viikko sitten siellä kävin. Eli aika hyvin yli kolmekymppiseltä.
Darkkari on ihan paras trolli!
Trollbuster! kirjoitti:
Darkkari on ihan paras trolli!
Mä en ole mikään trolli, koska mä puhun aivan täyttä totta kaikissa asioissa, että tiedä sä se!!!
- kummitus
Minä puhunkin totta, toisin kuin sinä. Parhaat nuoruusvuodet eivät todellakaan ole yli kolmekymppisenä vaan 18-23 vuotiaana, ainakin naisella.
Ehkä mies ei kuitenkaan ole paras henkilö arvioimaan naisen parhaita vuosia. Se, ettei yli 23 v nainen ehkä kelpaa sinulle, ei kyllä hetkauta useimpien naisten elämää suuntaan eikä toiseen. Itselläni ainakin tuo väite parhaista vuosista yli 30 vuotiaana on pitänyt paikkaansa. Jostain käsittämättömästä syystä myös miestarjokkaiden laatu ja määräkin on vaan parantunut iän myötä. En nyt toki kuvittele, että sama miesten kiinnostuksen lisääntyminen jatkuisi nelikymppiseksi saakka, mutta 20-28 vuodet olivat kyllä kohdallani todella hiljaisia miesrintamalla ja jostain syystä sen jälkeen tarjonta on vain vuosi vuodelta parantunut. :)
- mies 86
Saa nähdä onko Suomi24 tarpeeksi typerä nostamaan tämän avauksen yläpalkkiin.
- jjhh
Kun asuu pk-seudulla ja pitää omat asiat omana tietonaan niin sellaisina ne myös pysyvät. Täällä kun ihmisiä ei toisten asiat kiinnosta vähääkään. Se on hyvä puoli täällä päin. Joidenkin mielestä se taas on nimenomaan huono puoli.
Sukulaisiin olen pistänyt kaikki välit poikki jo vuosia sitten.Mitä pahaa sukulaiset ovat sulle tehneet tai sanoneet, vai mikset halua olla väleissä heidän kanssaan?
- 4567890
DarkFear kirjoitti:
Mitä pahaa sukulaiset ovat sulle tehneet tai sanoneet, vai mikset halua olla väleissä heidän kanssaan?
Ovat militaristijuntteja?
- -TSS-
Itse olen nelikymppiseksi asti elänyt ilman ainutakaan seurustelusuhdetta ja kylä nyt alkaa vitsit olla vähissä. Olen samaa mieltä, että joskus parikympisenä ei ole vielä tulenpalava kiire mutta jos vielä kolmekymppisenäkin on seurustelukokematon nin sitten on jo syytä huolestua ja omalta osaltani tilanne on jo jokseenkin toivoton. Juna meni ohi ja seuraavaa junaa ei ole tulossa.
Normaaleilla ihmisillähän nelikymppisenä alkaa elämä olla parhaimmillaan. Lapset ovat usein jo täysi-ikäisiä tai ainakin jo pahimman teini-iän ylittäneitä ja muutenkin nuoruuteen kuuluva kukkoilu on lähtenyt pois. Miehistä varsinkin eronneet alkavat olla markkina-arvoltaan kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.
Näin siis normaaleilla ihmisillä, jotka ovat kokeneet elämänsä aikana ne normaalit asiat jotka normaalit ihmiset kokevat. Sen sijaan ne joilta nuo on jäänyt kokematta niin heille elämä nelikymppisenä alkaa olla hyvin hyvin surullista.
Ainoa realistinen mahdolisuus että minullakin olisi nainen on jos ottaisin jostain kehitysmaasta vaimon, jolle suhde minun kanssani olisi väylä paremman elintason piiriin mutta edes venäläisetkään eivät nykyään enää Suomeen päästäkseen tarvitse mitään kulissiliittoa.
Tietenkin taas jokainen ihminen kaipaa sitä että olisi rakastettu omana itsenään eikä minään kävelevänä lompakkona tai pääsylippuna rikkaaseen maailmaan mutta eiköhän jokainen mies nyt sen verran tajua, että jos on jostain kolmannesta maailmasta naisen ottanut niin ei siinä rakkaus ole sen naisen päällimmäisin motiivi.
Normaaliin paritumiseen minulla ei ole mitään mahdolisuuksia. Nuoria naisia en tietenkään enää saisi enkä nyt olisi nuorten naisten kanssa muutenkaan millään tasolla samalla aaltopituudella. Mitä sitten oman ikäisiin naisiin tulee niin heillä on tässä iässä ollut jo useita suhteita ja tiettävästi myös lapsiakin edellisistä suhteista. Ei sellaiset naiset halua nelikymppisistä miestä, jonka tunne-elämä on samalla tasolla kuin jollain teini-ikäisellä pojalla. Vaikka elinvuosia olisi takana yhtä paljon niin elämänkokemuksessa olisi niin valtava ammottava aukko, että mitään tasavertaista suhdetta ei sellaiselle pohjalle voisi syntyä.No ei kannata turhaan masentua, sillä et sä vielä yli neljäkymppisenä ole mikään vanha tai liian vanha seurustelemaan. Aivan hyvin sä voit löytää naisen jostain ja päästä parisuhteeseen, eikä se mitään haittaa, vaikka naisella olisikin lapsia aikaisemmasta suhteesta, joten älä sen takia turhaan ajattele naisesta mitään negatiivista.
Sun kannattaa käydä kavereiden kanssa vaikka baareissa ja laivaristeilyillä, jos vaikka sieltä voisit naisseuraa löytää ja päästä parisuhteeseen.- -TSS-
DarkFear kirjoitti:
No ei kannata turhaan masentua, sillä et sä vielä yli neljäkymppisenä ole mikään vanha tai liian vanha seurustelemaan. Aivan hyvin sä voit löytää naisen jostain ja päästä parisuhteeseen, eikä se mitään haittaa, vaikka naisella olisikin lapsia aikaisemmasta suhteesta, joten älä sen takia turhaan ajattele naisesta mitään negatiivista.
Sun kannattaa käydä kavereiden kanssa vaikka baareissa ja laivaristeilyillä, jos vaikka sieltä voisit naisseuraa löytää ja päästä parisuhteeseen.Älä nyt lässytä tuota samaa levyä! Ei kukaan nainen ole niin epätoivoinen tai tyhmä, että haluaisi nelikympisen seurustelukokemattoman miehen kanssa olla ja kyllä se kokemattomuus tulisi ilmi vaikka yrittäisikin säveltää jotain satuja ex-tyttöystävistä. Naisilla on jokin kuudes aisti joka paljastaa nuo asiat.
Sitten tietenkin se, että yksinäisyyden lääkkeeksi olen jo vuosikausia harrastanut maksullista seksiä niin tuokin asia voisi pulpahtaa pinnalle ja useimmille naisille mies joka on käynyt maksullisissa, ainakin useamman kerran käynyt mies, on joko iljettävä olento tai totaalinen sääliö. - Naisasialooseri.
-TSS- kirjoitti:
Älä nyt lässytä tuota samaa levyä! Ei kukaan nainen ole niin epätoivoinen tai tyhmä, että haluaisi nelikympisen seurustelukokemattoman miehen kanssa olla ja kyllä se kokemattomuus tulisi ilmi vaikka yrittäisikin säveltää jotain satuja ex-tyttöystävistä. Naisilla on jokin kuudes aisti joka paljastaa nuo asiat.
Sitten tietenkin se, että yksinäisyyden lääkkeeksi olen jo vuosikausia harrastanut maksullista seksiä niin tuokin asia voisi pulpahtaa pinnalle ja useimmille naisille mies joka on käynyt maksullisissa, ainakin useamman kerran käynyt mies, on joko iljettävä olento tai totaalinen sääliö.Totta puhut. Nelikymppinen ja jo kolmekymppinenkin seurustelematon mies on naisten mielestä epänormaali friikki.
-TSS- kirjoitti:
Älä nyt lässytä tuota samaa levyä! Ei kukaan nainen ole niin epätoivoinen tai tyhmä, että haluaisi nelikympisen seurustelukokemattoman miehen kanssa olla ja kyllä se kokemattomuus tulisi ilmi vaikka yrittäisikin säveltää jotain satuja ex-tyttöystävistä. Naisilla on jokin kuudes aisti joka paljastaa nuo asiat.
Sitten tietenkin se, että yksinäisyyden lääkkeeksi olen jo vuosikausia harrastanut maksullista seksiä niin tuokin asia voisi pulpahtaa pinnalle ja useimmille naisille mies joka on käynyt maksullisissa, ainakin useamman kerran käynyt mies, on joko iljettävä olento tai totaalinen sääliö.Kyllä sellainen nainen, joka ei ole seurustellut. Mutta tuo maksullisilla käynti voisi olla turn off ainakin ensi istumalta. Toisaalta ymmärrettävää, koska miehille keskimäääräisesti seksi on tärkeämpää kuin naisille, mutta tajusin tai muistin, että se on biologista testlsteronin takia.
- -TSS-
femnerd kirjoitti:
Kyllä sellainen nainen, joka ei ole seurustellut. Mutta tuo maksullisilla käynti voisi olla turn off ainakin ensi istumalta. Toisaalta ymmärrettävää, koska miehille keskimäääräisesti seksi on tärkeämpää kuin naisille, mutta tajusin tai muistin, että se on biologista testlsteronin takia.
Toisin kuin usein luullaan niin maksullisissa käyvien miesten enemmistö on vaimojensa pettäjiä. Sitten vasta tulee ne jotka eivät muuten seksiä saa. Tai vaimonpettäjissäkin lienee oma porukkansa on vaimoltansa salaa maksullisissa käyvät ja sitten on, uskomatonta kyllä, niitäkin joilla on vaimonsa lupa niin tehdä. Silloin lienee kyse jostain kulissiliitosta ja vaimolle on ok että mies kuitenkin seksuaaliset tarpeensa saa tyydytettyä vaikka vieraissa jos ei muuten.
Itselläni tuo maksulliissa käynti alkoi muutama vuosi sitten kun minulle valkeni, että minulla ei normaalia suhdetta koskaan tule olemaan joten ei tule eteen sellaista tilannetta, että jollain tavalla paljastunutta maksullisissa käyntiä pitäisi alkaa jollekulle selittelemään.
Joskus nuorempana itsekin puhuin hyvin halventavaan sävyyn miehistä jotka kävivät maksullisissa. Voidaankin sanoa, että pilkka on osunut omaan nilkkaan.
Täytyy kyllä myöntää, että jos työpaikallani tulisi jostain kautta ilmi, että minä tuollaista harrastan niin olisi se melko noloa. Toisaalta, enhän minä tiedä mitä he tietävät. -TSS- kirjoitti:
Toisin kuin usein luullaan niin maksullisissa käyvien miesten enemmistö on vaimojensa pettäjiä. Sitten vasta tulee ne jotka eivät muuten seksiä saa. Tai vaimonpettäjissäkin lienee oma porukkansa on vaimoltansa salaa maksullisissa käyvät ja sitten on, uskomatonta kyllä, niitäkin joilla on vaimonsa lupa niin tehdä. Silloin lienee kyse jostain kulissiliitosta ja vaimolle on ok että mies kuitenkin seksuaaliset tarpeensa saa tyydytettyä vaikka vieraissa jos ei muuten.
Itselläni tuo maksulliissa käynti alkoi muutama vuosi sitten kun minulle valkeni, että minulla ei normaalia suhdetta koskaan tule olemaan joten ei tule eteen sellaista tilannetta, että jollain tavalla paljastunutta maksullisissa käyntiä pitäisi alkaa jollekulle selittelemään.
Joskus nuorempana itsekin puhuin hyvin halventavaan sävyyn miehistä jotka kävivät maksullisissa. Voidaankin sanoa, että pilkka on osunut omaan nilkkaan.
Täytyy kyllä myöntää, että jos työpaikallani tulisi jostain kautta ilmi, että minä tuollaista harrastan niin olisi se melko noloa. Toisaalta, enhän minä tiedä mitä he tietävät.Tällainen käsitys minulla onkin ollut, että enemmistö käyttäjistä on miehiä, jotka ovat saaneet seksiä elämänsä aikana muutenkin jo.
Vaikka se tulisi työpaikalla ilmi, niin olisitko ainoa välttämättä?
Monet, ainakin täällä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai seurustelusta on jo useita vuosia, ovat luovuttaneet kuten sinäkin, mutta entä jos tilanne muuttuisi ja tapaisit jonkun, olisitko sitten kuitenkaan valmis seurustelemaan tai pystyisitkö seurustelemaan?- -TSS-
femnerd kirjoitti:
Tällainen käsitys minulla onkin ollut, että enemmistö käyttäjistä on miehiä, jotka ovat saaneet seksiä elämänsä aikana muutenkin jo.
Vaikka se tulisi työpaikalla ilmi, niin olisitko ainoa välttämättä?
Monet, ainakin täällä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai seurustelusta on jo useita vuosia, ovat luovuttaneet kuten sinäkin, mutta entä jos tilanne muuttuisi ja tapaisit jonkun, olisitko sitten kuitenkaan valmis seurustelemaan tai pystyisitkö seurustelemaan?Se on vissiin minulla osa "taudinkuvaa" eli todella syvälle mieleen junttaantunutta kelpaamattomuudentunnetta että en osaa edes kuvittelun tasolla ajattelemaan että olisin niin tärkeä yhdellekään naiselle että hän kanssani olisi valmis suhteeseen. No, sen verran osaan kuvitella että itse en maksullisissa kävisi jos minulla olisi suhdehan olisi minulle kehäpäätelmän mukaisesti mahdottomuus.
Se mitä tiedän että mitä minun pitäisi tehdä ja sen pitäisi olla helppoa on lopettaa tällaisten palstojen seuraaminen. Ei minun elämäni sittenkään jatkuvasti niin surkeata ole mitä tämän palstan muutaman viestin perusteella voisi kuvitella. Silloin kun en kelaa näitä kelpaamattomuudentunteita niin elämä on itse asiassa melkein normaalia. En tiedä sitten miksi kidutan itseäni esim tämän palstan juttuja lukemalla. - -TSS-
-TSS- kirjoitti:
Se on vissiin minulla osa "taudinkuvaa" eli todella syvälle mieleen junttaantunutta kelpaamattomuudentunnetta että en osaa edes kuvittelun tasolla ajattelemaan että olisin niin tärkeä yhdellekään naiselle että hän kanssani olisi valmis suhteeseen. No, sen verran osaan kuvitella että itse en maksullisissa kävisi jos minulla olisi suhdehan olisi minulle kehäpäätelmän mukaisesti mahdottomuus.
Se mitä tiedän että mitä minun pitäisi tehdä ja sen pitäisi olla helppoa on lopettaa tällaisten palstojen seuraaminen. Ei minun elämäni sittenkään jatkuvasti niin surkeata ole mitä tämän palstan muutaman viestin perusteella voisi kuvitella. Silloin kun en kelaa näitä kelpaamattomuudentunteita niin elämä on itse asiassa melkein normaalia. En tiedä sitten miksi kidutan itseäni esim tämän palstan juttuja lukemalla.Sori, kun kirjoittaa puhelimella tulee enemmän typoja ja muuten omituisia lauserakenteita.
Jatketaan sen verran että minun pitäisi tähän ikään mennessä olla tajunnut että suhteet on asia joka on muita ihmisiä varten, ei mitään mikä millään tavalla koskettaisi minua joten yhtä hyvin voin lakata asiassa vellomista ja jatkaa elämääni. -TSS- kirjoitti:
Sori, kun kirjoittaa puhelimella tulee enemmän typoja ja muuten omituisia lauserakenteita.
Jatketaan sen verran että minun pitäisi tähän ikään mennessä olla tajunnut että suhteet on asia joka on muita ihmisiä varten, ei mitään mikä millään tavalla koskettaisi minua joten yhtä hyvin voin lakata asiassa vellomista ja jatkaa elämääni.Sääli, ettet osannut vastata kysymykseen edes kuvittelemalla :-( Vaikka vastaus olisi ollut yhden miehen mielipide, olisi ollut mielenkiintoista se tietää. Olen näes itse 40 nainen, joka ei ole koskaan seurustellut ja vielä neitsytkin.
femnerd kirjoitti:
Sääli, ettet osannut vastata kysymykseen edes kuvittelemalla :-( Vaikka vastaus olisi ollut yhden miehen mielipide, olisi ollut mielenkiintoista se tietää. Olen näes itse 40 nainen, joka ei ole koskaan seurustellut ja vielä neitsytkin.
Eikä nyt pelkästään sen takia, että se olisi ollut yhden miehen mielipide, vaan oikeasti sen takia, että olisin halunnut tietää sinun mielipiteesi. Kai ymmärrät mitä ajan tässä takaa? Vai onko niin, ettet enää uskalla?
femnerd kirjoitti:
Eikä nyt pelkästään sen takia, että se olisi ollut yhden miehen mielipide, vaan oikeasti sen takia, että olisin halunnut tietää sinun mielipiteesi. Kai ymmärrät mitä ajan tässä takaa? Vai onko niin, ettet enää uskalla?
Varmuuden vuoksi sanon suoraan, jos et ymmärtänyt? :-)
Haluaisin tutustua sinuun. Ei tähän ketjuun tarvitse vastata, voit laittaa meiliä suomi24 osoitteeseeni eli femnerd@
Olen ihan tosissani ja olen oikeasti seurustelematon, neitsyt ja nainen. Olen sen aika useassa keskustelussakin maininnut. Okei, olen myös maininnut, etten halua enää yrittää, mutta se on itsesuggestiota yhdistettynä pelkoon. Mutta uskon, että tässä olisi meille molemmille mahdollisuus yrittää ja ainakin vähintään tavata ja tutustua. Toivottavasti asuisit suht lähellä mikä olisi ideaalitilannd, vaikka välimatka ei ole este, jos jotain todella haluaa :-)- -TSS-
femnerd kirjoitti:
Yritetään nyt hieman pohtia kun kerran noin kauniisti pyydät.
Jos joku todellakin minua kohtaan osoittaisi selaista kiinnostusta että kanssani suostuisi seurustelemaan niin on kyllä pakko sanoa, että miettisin pääni puhki, että mikähän koira tässä oikein on haudattuna. Miettisin, että mitä ihmettä tuo ihminen minussa oikein muka näkee. Luultavasti en uskaltaisi.
Minä kun aikaisemmmissa viesteissä kirjoitin, että ainoa mahdollisuus minulle olisi joku ulkomaalainen nainen köyhemmästä maasta niin olen ollut kirjeenvaihdossa monta kertaa esim venäläisten naisten kanssa. Muutaman viestin jälkeen he julistavat kuinka minä olen selkeästi unelmamies ja kuinka onnellisia meistä tulee.
Sitten alkaa tulla niitä viestejä joita on osannut odottaakin, eli minun on lähetettävä rahaa että he pääsevät matkustamaan Suomeen minua tapaamaan. Sit kun en ole lähettänyt niin tulee viestejä joiden sävy on kiukkuisempi joka kerta ja lopulta loppuu viestit. - -TSS-
femnerd kirjoitti:
Haluaisin tutustua sinuun. Ei tähän ketjuun tarvitse vastata, voit laittaa meiliä suomi24 osoitteeseeni eli femnerd@
Olen ihan tosissani ja olen oikeasti seurustelematon, neitsyt ja nainen. Olen sen aika useassa keskustelussakin maininnut. Okei, olen myös maininnut, etten halua enää yrittää, mutta se on itsesuggestiota yhdistettynä pelkoon. Mutta uskon, että tässä olisi meille molemmille mahdollisuus yrittää ja ainakin vähintään tavata ja tutustua. Toivottavasti asuisit suht lähellä mikä olisi ideaalitilannd, vaikka välimatka ei ole este, jos jotain todella haluaa :-)Sori, minä missasin tuon viestisi koska kirjoitin aikaisempaa vastaustani sen aikana. Minä otan yhteyttä.
-TSS- kirjoitti:
Sori, minä missasin tuon viestisi koska kirjoitin aikaisempaa vastaustani sen aikana. Minä otan yhteyttä.
Voi kun kiva :-) :-)
- mies32
femnerd kirjoitti:
Olen ihan tosissani ja olen oikeasti seurustelematon, neitsyt ja nainen. Olen sen aika useassa keskustelussakin maininnut. Okei, olen myös maininnut, etten halua enää yrittää, mutta se on itsesuggestiota yhdistettynä pelkoon. Mutta uskon, että tässä olisi meille molemmille mahdollisuus yrittää ja ainakin vähintään tavata ja tutustua. Toivottavasti asuisit suht lähellä mikä olisi ideaalitilannd, vaikka välimatka ei ole este, jos jotain todella haluaa :-)Mikäs nörtti sinä muka olet, kun teet aloitteita enemmän kuin muut palstalaiset yhteensä! ?
mies32 kirjoitti:
Mikäs nörtti sinä muka olet, kun teet aloitteita enemmän kuin muut palstalaiset yhteensä! ?
Huomenta!
Tuntui vaan siltä, etten voi jättää tätä tilaisuutta käyttämättä kun näin samanlainen mies kuin minä ilmestyy.
No enhän minä sitten ollut nörtti syyttelijöiden mielestä, joten lisää vettä myllyyn vaan :-D-TSS- kirjoitti:
Sori, minä missasin tuon viestisi koska kirjoitin aikaisempaa vastaustani sen aikana. Minä otan yhteyttä.
Saatan olla liian hätäinen. Kun mitään ei ole vielä kuulunut, niin muutama epäily siitä miksi näin on, on tullut mieleen.
Tuosta aamullisesta minun ja mies32:n välisestä keskustelusta voi saada oudon kuvan, jos et ole palstalla kovinkaan paljon ollut. En tehtaile aloituksia tällä palstalla jatkuvasti, jos tuosta sen käsityksen mahdollisesti saa.. Olen tehnyt täällä kaksi, eilinen sinulle tekemäni oli toinen. Livenä en ole uskaltanut koskaan.
Kun en tiedä paljonko tiedät siitä mistä puhuimme mies32:n kanssa, niin erittäin lyhyesti kerrottuna tein aloitteen nickille "Viisi pistettä", joka oli minun ikäiseni ja hyvin samanlainen kuin minä. Jäin sitten odottamaan yhteydenottoa, jota ei koskaan tullut.
Viikon päästä kehtasin asiasta sanoa täällä. Muutama päivä tämän jälkeen mies ilmoittaa olevansa feikki/trolli ja ollut parisuhteessa jo 17 vuotta...
Muitakin mahdollisia syitä viestittömyyteen olen kerennyt miettimään myös :-(- raha on valttia
DarkFear kirjoitti:
No ei kannata turhaan masentua, sillä et sä vielä yli neljäkymppisenä ole mikään vanha tai liian vanha seurustelemaan. Aivan hyvin sä voit löytää naisen jostain ja päästä parisuhteeseen, eikä se mitään haittaa, vaikka naisella olisikin lapsia aikaisemmasta suhteesta, joten älä sen takia turhaan ajattele naisesta mitään negatiivista.
Sun kannattaa käydä kavereiden kanssa vaikka baareissa ja laivaristeilyillä, jos vaikka sieltä voisit naisseuraa löytää ja päästä parisuhteeseen.Tosi asiahan on niin että kun yhteiskunta köyhtyy niin vanhempien varakkaitten miesten markkina arvo paranee ja se tarkoitaa sitä että vanhemmalla miehellä on hyvin valinnan varaa ja yhä nuorempiin naisiin ,naiselle on raha tärkeää ja mies tulee siinä sivussa ,eli sama kuin nyt on jo noissa köyhissä maissa eli rahalla saa ,vaikka naiset tämän tosi asian kieltääki .
No itse oot asenteesi valinnut, joten en sitten viitsi mitään sulle edes kommentoida. Jos kerran se negatiivinen asenne on sun mielestä positiivista parempi, niin pidä se sitten.
- ätmi.
Meen huo.riin ensi viikolla
- Joku vaan
Ilman naisystävää jäävä mies on varmasti luuseri monenkin mielestä, mutta kun katselee noita miehiä, joilla nainen on, niin eipä niiden naisten taso ole todellakaan mikään kehuttava. Paremminkin mies ehkä vain yrittää todistella sitä, ettei ole homo.
Eli kun noita naisia katselee, niin ei se mieheen kohdistuva arvostus nouse sen naisen johdosta yhtään mihinkään. Kyllä ne ovat silloin ihan jotkut muut asiat, mitkä sitä arvostusta tuovat. Työssä suoriutuminen, pelitaidot, fyysinen kunto, asenne, jne. Jos käsipuolessa on joku mitäänsanomaton nainen, niin mieluummin ilman naista kokonaan kuin sellaisen kanssa.
Enkä ylipäätään löydä minkäänlaista ylpeyttä tai arvostuksen aihetta siitä, että kun ei ole saanut haluamiaan naisia, niin sitten on tyytynyt tuollaiseen. Kyllähän moni mies haaveilee ja toivoo saavansa aivan erityylisiä naisia kuin se oma tyttö/naisystävä on. Joten mies on selvästikkin vain tyytynyt siihen, mitä saa. Niin nostaako tuollainen toiminta sitten jotenkin miehen arvostusta? No ei tasan nosta.
Ja muutenkin kyse on ihan siitä, minkälainen se kyseinen mies on. Jos selvästi näkyy, ettei niitä mahdollisuuksiakaan ole niihin naisiin, niin aivan varmasti ei sitä arvostustakaan tule. Ja jos kyseessä on joku perusmies, joka on onnistunut saamaan jonkun perusnaisen, niin ei se ainakaan omalla kohdallani nosta tai alenna miehen arvostusta suuntaan taikka toiseen. Edelleen, ne muut asiat ratkaisevat.
Mutta jos mies taas on sellainen, jolle kauniit naiset tekevät aloitteita ja mies saa ihan rauhassa valita naisseuransa, niin totta kai sitä arvostusta löytyy. Silloinhan se jo kertookin jostain. Silloinhan sillä miehellä on jo aika paljon sellaista, mikä houkuttelee naisia luokseen.
Perusmies on edelleen aina pelkkä perusmies, on hänellä nainen tai sitten ei ole. Tavismies voi saada tavisnaisen, ei siinä mitään sen kummempaa ole taustalla. Joko saa sen yksittäisen naisen tai ei saa. Ei sillä ole millään arvostuksen kanssa mitään tekemistä.- Joku vaan
"Sun kannattaa käydä kavereiden kanssa vaikka baareissa ja laivaristeilyillä, jos vaikka sieltä voisit naisseuraa löytää ja päästä parisuhteeseen."
Käyty on ja monesti, ei ole löytynyt. Tosin en mitään parisuhdetta sieltä ole ikinä etsinyt vaan mennyt ihan vain pitämään hauskaa.
Ja kannattaa muistaa, että aika moni sinkkumies käy laivoilla ja baareissa löytääkseen naisseuraa, mutta joutuvat tulemaan tyhjin käsin pois, vaikka olisivat vain hauskaa pitämässä tai ovat sitten ihan aloitteita tekemässä. Joten mitä hyötyä tästä lopultakaan on monellekkaan?
Eivät kaikki sinkkumiehet ole todellakaan mitään kotona nyhjöttäviä kotirottia, joiden ainoa elämä ovat tietokonepelit ja anime. Toki näitäkin löytyy, mutta kun siinä vain ei todellakaan ole se koko sinkkumiesväestö. - Naisasialooseri.
Joku vaan kirjoitti:
"Sun kannattaa käydä kavereiden kanssa vaikka baareissa ja laivaristeilyillä, jos vaikka sieltä voisit naisseuraa löytää ja päästä parisuhteeseen."
Käyty on ja monesti, ei ole löytynyt. Tosin en mitään parisuhdetta sieltä ole ikinä etsinyt vaan mennyt ihan vain pitämään hauskaa.
Ja kannattaa muistaa, että aika moni sinkkumies käy laivoilla ja baareissa löytääkseen naisseuraa, mutta joutuvat tulemaan tyhjin käsin pois, vaikka olisivat vain hauskaa pitämässä tai ovat sitten ihan aloitteita tekemässä. Joten mitä hyötyä tästä lopultakaan on monellekkaan?
Eivät kaikki sinkkumiehet ole todellakaan mitään kotona nyhjöttäviä kotirottia, joiden ainoa elämä ovat tietokonepelit ja anime. Toki näitäkin löytyy, mutta kun siinä vain ei todellakaan ole se koko sinkkumiesväestö.Totta puhut. Itse olen juossut baareissa enemmän ja vähemmän jo kohta 12 vuotta. Siitä on jäänyt vain luu kouraan, siltikin käyn siellä edelleen.
- Naisasialooseri.
Totta on tuokin, ettei tavisnainen nosta miehen tasoa mihinkään suuntaan, mutta sellaista miestä ei kuitenkaan pidetä epänormaalina friikkinä vaan tavallisena ihmisenä.
Millä perusteella se miesten naisystävien taso ei muka ole kehuttava? Mitäs jos kaikki miehet eivät ajattele kuten sä, sillä varmasti suurin osa miehistä on naisensa kanssa, koska haluaa hänen kanssaan seurustella, eikä suinkaan ole ottanut naista vaan sen takia, että hän olisi muka joku oman tason nostattaja muiden ihmisten silmissä.
Kaikilla kun ei ole yhtä huono itsetunto, kun mitä sulla on. He eivät tarvitse mitään itsetunnon nostattajaa sen takia, että näyttäisivät muka sitten itse tasokkaammilta ja paremmilta miehiltä muiden ihmisten mielestä.Joku vaan kirjoitti:
Eivät kaikki sinkkumiehet ole todellakaan mitään kotona nyhjöttäviä kotirottia, joiden ainoa elämä ovat tietokonepelit ja anime. Toki näitäkin löytyy, mutta kun siinä vain ei todellakaan ole se koko sinkkumiesväestö.No sä oot kuitenkin vielä niin nuori, jos oot vasta 25-vuotias? Eli sullakin on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin ja ehdit kyllä käydä vaikka kuinka monilla laivaristeilyillä.
Ethän sä voi mitenkään tietää sitä, että mitä se tulevaisuus ja tulevaisuuden laivaristeilyt tuovat tullessaan. Että jos sä vaikka joskus löydät naisystävän laivan baarista, vaikka sitten yli kolmekymppisenä.- lottamari.
DarkFear kirjoitti:
Millä perusteella se miesten naisystävien taso ei muka ole kehuttava? Mitäs jos kaikki miehet eivät ajattele kuten sä, sillä varmasti suurin osa miehistä on naisensa kanssa, koska haluaa hänen kanssaan seurustella, eikä suinkaan ole ottanut naista vaan sen takia, että hän olisi muka joku oman tason nostattaja muiden ihmisten silmissä.
Kaikilla kun ei ole yhtä huono itsetunto, kun mitä sulla on. He eivät tarvitse mitään itsetunnon nostattajaa sen takia, että näyttäisivät muka sitten itse tasokkaammilta ja paremmilta miehiltä muiden ihmisten mielestä.Et uskaltaisi yksin sanoa tuota päin namaa aloittajalle.
lottamari. kirjoitti:
Et uskaltaisi yksin sanoa tuota päin namaa aloittajalle.
Ai mä vai, miksi en muka uskaltaisi? Mä kyllä uskallan sanoa naisasialuuserille päin naamaa ihan mitä haluan, koska usein tai oikeastaan aina hänen kirjoituksensa täällä ovat niin typeriä.
- lottamari.
DarkFear kirjoitti:
Ai mä vai, miksi en muka uskaltaisi? Mä kyllä uskallan sanoa naisasialuuserille päin naamaa ihan mitä haluan, koska usein tai oikeastaan aina hänen kirjoituksensa täällä ovat niin typeriä.
Yksin et kuitenkaan naamatusten uskaltaisi mennä kommentoimaan hänen kirjoituksiaan typeriksi, en usko sitä.
lottamari. kirjoitti:
Yksin et kuitenkaan naamatusten uskaltaisi mennä kommentoimaan hänen kirjoituksiaan typeriksi, en usko sitä.
No kyllä mä vaan uskaltaisin, koska naisasialuuseri tietää sen jo muutenkin, kun oon niin usein hänelle vihaiseen sävyyn täällä takaisin aina sanonut.
Ei naisasialuuseri ole mikään tappelijan tyylinen, joka kävisi kimppuun, jos joku olisi eri mieltä hänen kanssaan. Ymmärtääkseni hän on myös aika lyhyt ja pienikokoinen, tai niin ainakin monet ovat täällä kertoneet.- lottamari.
DarkFear kirjoitti:
No kyllä mä vaan uskaltaisin, koska naisasialuuseri tietää sen jo muutenkin, kun oon niin usein hänelle vihaiseen sävyyn täällä takaisin aina sanonut.
Ei naisasialuuseri ole mikään tappelijan tyylinen, joka kävisi kimppuun, jos joku olisi eri mieltä hänen kanssaan. Ymmärtääkseni hän on myös aika lyhyt ja pienikokoinen, tai niin ainakin monet ovat täällä kertoneet.Yksinkö muka uskaltaisit pienikoisempaa vastaa mennä uhoamaan, etkö pelkää että hän kärsii alemmuuskompleksia pienikokoisuudestaan, kun kysyy usein täällä, että: "onko 172cm liian pieni? Voi vihastua ja käydä kimppuun.
lottamari. kirjoitti:
Yksinkö muka uskaltaisit pienikoisempaa vastaa mennä uhoamaan, etkö pelkää että hän kärsii alemmuuskompleksia pienikokoisuudestaan, kun kysyy usein täällä, että: "onko 172cm liian pieni? Voi vihastua ja käydä kimppuun.
No en ole vaan ikinä ajatellut naisasialuuseria miksikään tappeluhaluiseksi persoonaksi ja tuskin hän julkisilla paikoilla ainakaan kävisi kenenkään kimppuun. Jäi vaan itsellä lukematta tämä "onko 172cm liian pieni" -keskustelu, mutta en tullut ajatelleeksi sitä, että se olisi ollut just naisasialuuserin käsialaa.
- lottamari.
DarkFear kirjoitti:
No en ole vaan ikinä ajatellut naisasialuuseria miksikään tappeluhaluiseksi persoonaksi ja tuskin hän julkisilla paikoilla ainakaan kävisi kenenkään kimppuun. Jäi vaan itsellä lukematta tämä "onko 172cm liian pieni" -keskustelu, mutta en tullut ajatelleeksi sitä, että se olisi ollut just naisasialuuserin käsialaa.
Kerrot, että kaikki typerät jutut ovat naisasiluuserin käsialaa, tuossa ylempänä sanot, että oikeastaan aina hänen kommenttinsa ovat typeriä, etkö pelkää nyt, että hän tuostakin vetää sinua herneellä nenään?
- nainen24
Miehet on muutenkin luusereita juoppoja , sikoja ja idiootteja
- Iiiihana tatska siis
Vain ne, joita sinä valitset.
- Happy single. :)
Silloin sinulla on hölmöjä kavereita ja sukulaisia jos tuollaisia möläyttelevät.
Itse vastaisin suunnilleen näin "Ai minä olen luuseri siksi että olen omasta tahdostani sinkku? Vai niin, jos sinkkuuteni on ongelma niin voimmekin lopettaa tapaamiset ja juttelun sitten joksikin aikaa koska en näe mitään järkevää syytä tuhlata aikaani noin hölmöihin ihmisiin". - mies 86
En oikeastaan ajattele asiaa tuolta kantilta. Jotenkin tuntuu että saattaisin olla jopa enemmän luuseri jos seurustelisin, varsinkin jos se olisi ns. väkinäistä. Toisaalta kyllähän tuolla yliopistollakin huomaa että monet ns. menestyvät ja itsevarmat miesopiskelijat usein seurustelevat, mutta vähintään yhtä monet ovat sinkkuja.
Kuten varmastikin monet palstalaiset ovat jo tässä vaiheessa tiedostaneet niin olen pidemmän aikaa ollut kiinnostunut vain yhdestä ainoasta tytöstä, joskin siellä koululla on kyllä muutama muukin jotka kyllä kelpuuttaisin kumppanikseni. Joskus tuntuu kuin minä haluaisin kokea edes yhden päivän elämässäni miltä tuntuisi olla rakastunut, jakaa oma elämäni hänen kanssaan, kävellä hänen kanssaan Turun kirkkopuistossa käsi kädessä, istua penkillä vierekkäin ja vain nauttia elämästä. Edes sen yhden päivän... - Juuri näin.
Vain nainen voi olla onnellinen ja vapaa sinkku,,joka nauttii elämästään
- Joku vaan
"Millä perusteella se miesten naisystävien taso ei muka ole kehuttava? Mitäs jos kaikki miehet eivät ajattele kuten sä, sillä varmasti suurin osa miehistä on naisensa kanssa, koska haluaa hänen kanssaan seurustella, eikä suinkaan ole ottanut naista vaan sen takia, että hän olisi muka joku oman tason nostattaja muiden ihmisten silmissä."
Eihän tässä ole mistään oman tason nostattamisesta keskusteltukkaan, tai ainakaan minä en ole sellaisia kirjoitellut. Kysehän oli vain otsikon mukaisesta "mies on luuseri ilman tyttöystävää." Eli tässä viestiketjussa on käsitelty kyllä miesten tasoja, miesten tyttöystäviä, jne.
Ja kyse oli edelleenkin siitä, että jos tavallisella miehellä on vain tavallinen tyttöystävä, niin ei se ARVOSTUS sitä kyseistä miestä kohtaan muutu mitenkään. Sehän on ihan normaalia, että mies seurustelee. Ei siinä ole mitään kehuttavaa. Kuten jo aiemmin kirjoitinkin, niin se arvostus ja kunnioitus lähtee ihan muista asioista.
Mutta kyllä lähes kaikki miehet, jotka minä tunnen, ovat kiinnostuneita aivan eri tasoisista naisista kuin se oma tyttöystävä. Samoin kuin ne seurustelevat naisihmiset ovat ja ovat olleet kiinnostuneita aivan erilaisista miehistä kuin niistä, joiden kanssa seurustelevat tai ovat seurustelleet.
Eihän se mitään omaa tasoa nostakkaan, mutta joka tapauksessa ne naiset ja miehet kuitenkin haluaisivat joitakin muita miehiä tai naisia, kuin se oma parisuhdekumppani. Moni on nimenomaan joutunut TYYTYMÄÄN siihen, mitä saa. Se, mistä haaveilee ja se mitä haluaa, harvoin kulkee käsi kädessä sen kanssa, mitä oikeasti saa ja mihin oikeasti on rahkeita.
Eivät ne kavereiden naiset ole ikinä mitään kiinnostavia olleet, kuten eivät ole olleet kavereidenikaan mielestä. Samoin kuin kaikki naiset, jotka tiedän, haaveilevat aivan eri tyyppisistä miehistä kuin heidän omat miehensä on. Tässä tuleekin juuri se puoli, että nainen ei itse ole sitä tasoa, että saisi itselleen komean, miehekkään, fiksun ja sosiaalisen miehen. Sitten täytyy valita joku muu, jonka saa.
Ei tässä maailmassa saa automaattisesti sitä, mitä haluaa. Eivät naisetkaan todellakaan aina saa juuri niitä miehiä, joita kaikista eniten haluaa. Sitte täytyy tehdä kompromissi ja ottaa joku niistä kiinnostuneista miehistä, vaikkei se niin kiinnostava olekkaan kuin haluaisi.
Juuri tämä on sitä arkipäivää, jonka kohtaan joka ikinen päivä joka ikisessä paikassa. Kun se oma parisuhdekumppani ei ole sellainen, jonka KAIKISTA ENITEN haluaa, niin silloin sitä vain haluaa ja toivoo muunlaista kumppania.
Vaikka minä haluaisinkin ja vaikka minä saisinkin jonkun naisen itselleni, niin ei se minun tasoani nostaisi yhtään mihinkään. Ei se minua henkilökohtaisesti muuttaisi mitenkään. Joten en oikein ymmärrä, että miksi minun muka pitäisi saada joku nainen, jotta se nostaisi minun itsetuntoani? Jos se kerran ei muuta minua ihmisenä mihinkään, niin miksi minun sitten pitäisi sellainen ottaa?
Ja toisekseen, et ole ikinä minua tavannut, joten et tiedä yhtikäs mitään minun itsetunnostani. En minä näyttäisi yhtään sen paremmalta yhdenkään ihmisen silmissä, vaikka minulla olisikin joku nainen. Joten mitä se muka muuttaisi? Sinun mielestäsi muka tuntisin itseni tasokkaammaksi? Ehkä jätät sen asioiden tulkitsemisen joillekkin muille, kun et kerran minua tunne yhtään mitenkään.
Voin kertoa, että päätelmäsi ovat aivan jotain muuta kuin mitä itse luulet. Luulet minun siis tarvitsevan jotain naista, jotta tuntisin itseni tasokkaammaksi ja paremmaksi muiden ihmisten ja miesten silmissä? Voin kertoa, etten todellakaan ikinä milloinkaan halua elämääni yhtäkään naista, joten päätelmäsi menee aikas paljon huti.No eikö se ole silloin ihan sama asia, jos kerran myös naiset joutuvat tyytymään huonotasoisempaan mieheen kun mitä he todellisuudessa haluaisivat?
Eli eikö sun kannattaisi myös tyytyä vain johonkin naiseen vaikka ihan pelkästään sen takia, että saisit sen parisuhteen ja sun ei tarvisi elää sinkkuna?
Niin ja jossain vaiheessa muut ihmiset alkavat ajatella susta kaikkea negatiivista, jos sulla ei ole ollut edes yhtä ainoaa naisystävää. Että eikö se muiden ihmisten suhtautuminen ja heidän ajatukset kiinnosta sua muka ollenkaan?
Entä miten selität tämän asian muille ihmisille, jos et muka ikinä halua yhtään naista elämääsi? Mitä tästä ajattelevat mm. sun vanhemmat, sisarukset, sukulaiset, työkaverit, entiset koulukaverit ja kaikki muut ihmiset?
Aivan varmasti ajattelevat susta ennemmin tai myöhemmin kaikkea sellaista, että sussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun et ole kertaakaan elämässäsi seurustellut. Niin ja varmaan ne läheisemmät ihmiset saattavat vaikka tulla tätä asiaa joskus sulta ihan suoraan kysymään, joten mitä meinaat siihen sitten heille vastata?- Just näin
DarkFear kirjoitti:
No eikö se ole silloin ihan sama asia, jos kerran myös naiset joutuvat tyytymään huonotasoisempaan mieheen kun mitä he todellisuudessa haluaisivat?
Eli eikö sun kannattaisi myös tyytyä vain johonkin naiseen vaikka ihan pelkästään sen takia, että saisit sen parisuhteen ja sun ei tarvisi elää sinkkuna?
Niin ja jossain vaiheessa muut ihmiset alkavat ajatella susta kaikkea negatiivista, jos sulla ei ole ollut edes yhtä ainoaa naisystävää. Että eikö se muiden ihmisten suhtautuminen ja heidän ajatukset kiinnosta sua muka ollenkaan?
Entä miten selität tämän asian muille ihmisille, jos et muka ikinä halua yhtään naista elämääsi? Mitä tästä ajattelevat mm. sun vanhemmat, sisarukset, sukulaiset, työkaverit, entiset koulukaverit ja kaikki muut ihmiset?
Aivan varmasti ajattelevat susta ennemmin tai myöhemmin kaikkea sellaista, että sussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun et ole kertaakaan elämässäsi seurustellut. Niin ja varmaan ne läheisemmät ihmiset saattavat vaikka tulla tätä asiaa joskus sulta ihan suoraan kysymään, joten mitä meinaat siihen sitten heille vastata?Ketä kiinnostaa muiden mielipiteet? Oma mielipide on se kaikkein tärkein. Ei muiden.
Just näin kirjoitti:
Ketä kiinnostaa muiden mielipiteet? Oma mielipide on se kaikkein tärkein. Ei muiden.
No mua nyt ainakin kiinnostaa ne muiden ihmisten mielipiteet, koska mä en tykkää siitä, jos muut ihmiset ajattelevat musta jotain negatiivista.
Olisi hyvä kun pystyisi elämään sillä tavoin, ettei kukaan ajattelisi ikinä mitään negatiivista.- Just näin
DarkFear kirjoitti:
No mua nyt ainakin kiinnostaa ne muiden ihmisten mielipiteet, koska mä en tykkää siitä, jos muut ihmiset ajattelevat musta jotain negatiivista.
Olisi hyvä kun pystyisi elämään sillä tavoin, ettei kukaan ajattelisi ikinä mitään negatiivista.Mä aattelen sen sillä lailla että jos jokin mussa häiritsee muita niin se on niiden muiden ongelma, ei mun.
Just näin kirjoitti:
Mä aattelen sen sillä lailla että jos jokin mussa häiritsee muita niin se on niiden muiden ongelma, ei mun.
No itse en vaan osaa ajatella tällä tavalla. Sitä kun on tottunut aina ajattelemaan niin, että täytyy huomioida ja välittää aina ensisijaisesti niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja tehdä ja elää sillä tavoin, kun he haluaisivat mun tekevän ja elävän.
Ja miten lienee naisen arvon käy jos mies tekee neidistä rouvan.
- Joku vaan
"Entä miten selität tämän asian muille ihmisille, jos et muka ikinä halua yhtään naista elämääsi? Mitä tästä ajattelevat mm. sun vanhemmat, sisarukset, sukulaiset, työkaverit, entiset koulukaverit ja kaikki muut ihmiset?"
Jos yksikään nainen ei ole ikinä ollut kiinnostunut, niin mitä luulet heidän ajattelevan? Totta kai naispuoliset työkaverit tajuavat, että kun kerran kukaan ei ole kiinnostunut, niin kyseessä vain mies, josta naiset eivät kiinnostu. Eiköhän se ole niin yksinkertaista.
Ja kyllä miehetkin tajuavat, että kellä miehellä on vientiä ja kellä ei. Eihän sitä tarvitse heille kertoa tai tuputtaa. Jos he kerran näkevät, ettei kukaan nainen minusta kiinnostu, niin eikö se ole sitten sillä selvä?
Ei minun tarvitse sanoa, etten halua yhtäkään naista elämääni. Kun se lähtökohta on jo se, etteivät naiset kiinnostu, niin siinähän se on. Ja edelleen, ei varsinkaan naisille tarvitse alkaa selittämään, miksi on ollut sinkku ja ilman seksiä koko elämänsä. Kyllä naiset tajuavat ja vaistoavat sen jo ensisilmäyksellä. Jos mies on sellainen, joka ei viehätä seksuaalisesti, niin silloinhan homma on naisille harvinaisen selvä: Ei ihmekkään, ettei miehellä ole kokemusta naisista.
Ja aina voi sitten kertoa, ettei se ole todellakaan mitään automaattista, että kun menet kauppaan, niin voit ostaa itsellesi ruokaa. Ei niitä naisia tuosta noin vain saada kaupan hyllyltä mukaan. Nykypäivänä naisten vaatimukset miesten suhteen ovat hyvinkin korkealla ja naisetkin tietävät tämän. Eihän täällä Suomessa muuten mitään sinkkumiehiä olisi lainkaan, kun kaikilla miehillä olisi vientiä.
Eri asia, jos mies olisi kaikin puolin viehättävä, komea, fiksu, sosiaalinen, jne. jolla riittäisi vientiä naisten keskuudessa yllin kyllin. Silloin voisi jo itse kukin ihmetellä, että onko mies vaikkapa homo, kun eivät naiset kiinnostu.
Tavallisilla tavismiehilläkin on monesti joku nainen. Mutta he ovat kuitenkin joka tapauksessa juuri niitä, jotka aivan yhtä hyvin voisivat olla sinkkujakin. Tavallaan mitään erikoista syytä ei ole sille, että mies seurustelee. Häntä eivät naiset näe juurikaan viehättävänä, jne. Joten aivan hyvin voisi olla sinkkukin, mutta sattuu kuitenkin ihan yhtä suurella todennäköisyydellä seurustelemaan tai olemaan naimisissa.
Kannattaa aina muistaa, että yksittäinen tavismies saattaa kiinnostaa juuri sitä yhtä tavisnaista tai olla kiinnostamatta. Jompi kumpi. Viehättävyytensä puolesta mies voi olla ihan mitä vain ikisinkun ja pitkään naimisissa olevan väliltä. Tavismies ei kuitenkaan ole suuren osan naisista mieleen, joten ei kannata ihmetellä, jos joku tavismies on sinkkuna.- Joku vaan
Aivan kuten itsekkin. Voisi olla, että joku nainen jossakin päin maailmaa kiinnostuisi, mutta aivan yhtä hyvin on mahdollista, ettei ole. Joten kyllä sen näkevät kaikki muutkin ihmiset, että minkälainen olen. Jos en naisia viehätä, niin silloin on ihan turhaa miettiäkkään, miksi minulla ei niitä naisia ole.
"Eli eikö sun kannattaisi myös tyytyä vain johonkin naiseen vaikka ihan pelkästään sen takia, että saisit sen parisuhteen ja sun ei tarvisi elää sinkkuna?"
Mitä minä saan sellaisesta elämästä? Mitä minä saan siitä, että elän elämääni vastentahtisesti ihmisen kanssa, jota en rakasta ja josta en kiihoitu ja joka ei minua viehätä? Miten voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, josta en seksuaalisesti kiihoitu?
Miksi uhraisin kallista vapaa-aikaani, kallista harrastusaikaani, kallista työaikaani, kallista opiskeluaikaani, jne. sellaiseen ihmiseen, joka ei minua viehätä tai joka ei minua kiinnosta? Miksi minun pitäisi vastentahtoisesti päästä irti sinkkuudestani, jos kerran parisuhde ei ole sellaista elämää, jota tahtoisin elää?
Jos en kerran voi parisuhteessa tarjota naiselle KAIKKEA sitä, mitä haluan ja mitä hän haluaa, niin miksi en sitten vain yksinkertaisesti voi panostaa niihin asioihin, joissa pärjään paremmin? Jos kerran minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia luontaisia lahjoja naisten viehättämiseen (ulkonäkö, karisma, kalun koko, naisia viehättävä persoona, jne.), niin miksi en sitten voisi keskittyä sellaisiin asioihin, joissa minulla on selkeitä lahjoja ja selkeää potentiaalia?
Kaikkeahan voi aina treenata, mutta minä taasen vaadin juuri niitä lahjoja ja synynnäistä potentiaalia, jota jalostan sitten aina vain paremmaksi ja paremmaksi. Naisten viehättämisen kohdalla minulla vain ei yksinkertaisesti ole yhtikäs mitään, joten jätän sen ihan suosiolla väliin.
Ja vielä, naiset kyllä itsekkin varsin hyvin tietävät, minkälaisista miehistä he viehättyvät KAIKISTA ENITEN. Joten ei minun tarvitse siihen väliin tulla lainkaan. Annan ihan mieluusti niiden toisenlaisten miesten hoitaa se naisten viehättäminen ihan siellä sänkykamarinkin puolella, ei minun tarvitse siihen sekaantua lainkaan. Ja jos joku mies haluaa sitten seurustella, vaikkei niitä lahjoja niin olisikaan, niin antaa palaa vain. Ei ole todellakaan minun elämäni.
Olen esimerkiksi hyvä ja innokas lukemaan, joten sitä teen luontaisesti paljon. Olen nopea oppimaan kaikesta lukemastani, joten sitä teen vieläkin suuremmalla innolla. Itselläni kun selkeä vahvuus varsinkin kirjallinen oppiminen, niin totta helvetissä haluan sitä tehdä. Vielä kun olen LUONTAISESTI innostunut siitä lukemisesta ja oppimisesta, niin mikäs tässä.
Tuossa siis yksi esimerkki. Niin no varmaan negatiivista saattavat työkaverit susta ajatella, kun et ole yhtäkään naista elämääsi huolinut.
Kyllä varmaan myös sä pystyisit löytämään naisen itsellesi, jos välttämättä sitä haluaisit ja ennen kaikkea jos oikeasti sen parisuhteen haluaisit. Mutta kun oot itse kertonut sitä, kuinka sä et edes halua parisuhdetta.
Sun tapauksessa tämä koko juttu on kyllä kiinni vain susta itsestäsi!!
Kyllä sitä Suomesta löytyy myös sinkkunaisia, että älä sitä tosiasiaa unohda!! Yrität vaan selittää, ihan kuin se miesten sinkkuus olisi oikein joku yhteiskunnallinen ongelma, vaikka tästä maasta löytyy paljon suurempiakin ongelmia ja epäkohtia.
Kyllä niissä seurustelevissa ja naimisissa olevissa miehissä täytyy varmasti olla jotain viehättävää, kun ovat kuitenkin kerran sen seurustelukumppanin/vaimon itselleen löytäneet.
Sanoit tossa itsekin sen, että myös tavismiehet ovat joidenkin naisten mieleen, joten mikset myös sä voisi voisi naisystävää itsellesi löytää?Joku vaan kirjoitti:
Aivan kuten itsekkin. Voisi olla, että joku nainen jossakin päin maailmaa kiinnostuisi, mutta aivan yhtä hyvin on mahdollista, ettei ole. Joten kyllä sen näkevät kaikki muutkin ihmiset, että minkälainen olen. Jos en naisia viehätä, niin silloin on ihan turhaa miettiäkkään, miksi minulla ei niitä naisia ole.
"Eli eikö sun kannattaisi myös tyytyä vain johonkin naiseen vaikka ihan pelkästään sen takia, että saisit sen parisuhteen ja sun ei tarvisi elää sinkkuna?"
Mitä minä saan sellaisesta elämästä? Mitä minä saan siitä, että elän elämääni vastentahtisesti ihmisen kanssa, jota en rakasta ja josta en kiihoitu ja joka ei minua viehätä? Miten voisin harrastaa seksiä naisen kanssa, josta en seksuaalisesti kiihoitu?
Miksi uhraisin kallista vapaa-aikaani, kallista harrastusaikaani, kallista työaikaani, kallista opiskeluaikaani, jne. sellaiseen ihmiseen, joka ei minua viehätä tai joka ei minua kiinnosta? Miksi minun pitäisi vastentahtoisesti päästä irti sinkkuudestani, jos kerran parisuhde ei ole sellaista elämää, jota tahtoisin elää?
Jos en kerran voi parisuhteessa tarjota naiselle KAIKKEA sitä, mitä haluan ja mitä hän haluaa, niin miksi en sitten vain yksinkertaisesti voi panostaa niihin asioihin, joissa pärjään paremmin? Jos kerran minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia luontaisia lahjoja naisten viehättämiseen (ulkonäkö, karisma, kalun koko, naisia viehättävä persoona, jne.), niin miksi en sitten voisi keskittyä sellaisiin asioihin, joissa minulla on selkeitä lahjoja ja selkeää potentiaalia?
Kaikkeahan voi aina treenata, mutta minä taasen vaadin juuri niitä lahjoja ja synynnäistä potentiaalia, jota jalostan sitten aina vain paremmaksi ja paremmaksi. Naisten viehättämisen kohdalla minulla vain ei yksinkertaisesti ole yhtikäs mitään, joten jätän sen ihan suosiolla väliin.
Ja vielä, naiset kyllä itsekkin varsin hyvin tietävät, minkälaisista miehistä he viehättyvät KAIKISTA ENITEN. Joten ei minun tarvitse siihen väliin tulla lainkaan. Annan ihan mieluusti niiden toisenlaisten miesten hoitaa se naisten viehättäminen ihan siellä sänkykamarinkin puolella, ei minun tarvitse siihen sekaantua lainkaan. Ja jos joku mies haluaa sitten seurustella, vaikkei niitä lahjoja niin olisikaan, niin antaa palaa vain. Ei ole todellakaan minun elämäni.
Olen esimerkiksi hyvä ja innokas lukemaan, joten sitä teen luontaisesti paljon. Olen nopea oppimaan kaikesta lukemastani, joten sitä teen vieläkin suuremmalla innolla. Itselläni kun selkeä vahvuus varsinkin kirjallinen oppiminen, niin totta helvetissä haluan sitä tehdä. Vielä kun olen LUONTAISESTI innostunut siitä lukemisesta ja oppimisesta, niin mikäs tässä.
Tuossa siis yksi esimerkki.No olisitko muka sitten parisuhteessa nykyistä onnettomampi, tai olisko elämäsi muka jotenkin nykyistä paljon huonompaa, jos olisit parisuhteessa?
Jotenkin näistä sun kirjoituksistasi vaan huomaa sen, miten sä et selvästi ole sinut oman sinkkuutesi kanssa. Et sä muuten jaksaisi näistä samoista jutuista täällä jatkuvasti jauhaa, jos sä olisit elämääsi onnellinen ja sinut itsesi ja sinkkuutesi kanssa.
Kyllä sä voisit myös sen naisystäväsi kanssa viettää sitä omaa vapaa-aikaasi, käydä harrastuspaikoissa yms.
Miksi sun pitäisi pysyä erossa kaikista naisista, kun ihan hyvin myös sä saattaisit joitakin naisia viehättää?
Miten sä sen muka määrittelet, että kellä miehillä on lahjoja seurusteluun ja kellä ei? Kuitenkin vaan ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa, naimisissa tai ollut joskus parisuhteessa. Joten sen perusteella voi sanoa melkein kaikilla olevan siihen ainakin jonkinlaisia lahjoja, eikä vain ainoastaan jollain marginaalisen pienellä vähemmistöllä, kuten sä aina väität.
Ei lukemisessa mitään huonoa ole, sillä luen itsekin paljon sanomalehtiä ja monenlaista kirjallisuutta. Mutta etkö voisi etsiä sellaista naista, joka pitäisi myös lukemisesta ja kirjallisuudesta?- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
No olisitko muka sitten parisuhteessa nykyistä onnettomampi, tai olisko elämäsi muka jotenkin nykyistä paljon huonompaa, jos olisit parisuhteessa?
Jotenkin näistä sun kirjoituksistasi vaan huomaa sen, miten sä et selvästi ole sinut oman sinkkuutesi kanssa. Et sä muuten jaksaisi näistä samoista jutuista täällä jatkuvasti jauhaa, jos sä olisit elämääsi onnellinen ja sinut itsesi ja sinkkuutesi kanssa.
Kyllä sä voisit myös sen naisystäväsi kanssa viettää sitä omaa vapaa-aikaasi, käydä harrastuspaikoissa yms.
Miksi sun pitäisi pysyä erossa kaikista naisista, kun ihan hyvin myös sä saattaisit joitakin naisia viehättää?
Miten sä sen muka määrittelet, että kellä miehillä on lahjoja seurusteluun ja kellä ei? Kuitenkin vaan ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa, naimisissa tai ollut joskus parisuhteessa. Joten sen perusteella voi sanoa melkein kaikilla olevan siihen ainakin jonkinlaisia lahjoja, eikä vain ainoastaan jollain marginaalisen pienellä vähemmistöllä, kuten sä aina väität.
Ei lukemisessa mitään huonoa ole, sillä luen itsekin paljon sanomalehtiä ja monenlaista kirjallisuutta. Mutta etkö voisi etsiä sellaista naista, joka pitäisi myös lukemisesta ja kirjallisuudesta?Vastaampa"jonkun" puolesta.
"Jotenkin näistä sun kirjoituksistasi vaan huomaa sen, miten sä et selvästi ole sinut oman sinkkuutesi kanssa. Et sä muuten jaksaisi näistä samoista jutuista täällä jatkuvasti jauhaa, jos sä olisit elämääsi onnellinen ja sinut itsesi ja sinkkuutesi kanssa."
Hänhän sanoi, että on mielummin sinkku kuin sellaisen naisen kanssa, johon hänellä olisi saumaa eli mitäänsanomattoman ja epäseksikkään naisentallukan kanssa. Joten kyllä hän on täysin sinut sinkkuutensa kanssa, vaikka varmasti mielummin olisi suhteessa seksikkään naisen kanssa. Mutta hän, kuten minäkään, emme sellaista saa joten olemme mielummin ilman.
Osalla miehistä on lahjoja naisten viehättämiseen ja osalla ei. Väitän tietäväni, jotain tästä asiasta kun olen toistakymmentä vuotta monipuolisen kaveri ja tuttavapiirini touhuja katsellut. Osa kavereistani on pannut kymmeniä naisia ja osalla on poikuus tallella kolmekymppisenä. Siinä on aika selkeä ero. Syitä siihen, miksi osa saa ja osa ei en ala tässä enää listaamaan koska "joku" kertoi ne jo tuolla aikaisemmin.
Enemmistö miehistä on toki parisuhteessa, mutta kuten sanottua heidän naisensa ovat joutuneet tyytymään heihin kun oma tasonsa ei riitä niihin miehiin, joita he oikeasti haluaisivat.
Ihan sama asia kuin se, että ihminen ostaa Corollan koska Ferrariin ei ole varaa. Ja jos hän saa sitä rahaa niin hän vaihtaa välittömästi siihen Ferrariin.
Ja ihan saman toisinpäin, ne parisuhteessa olevat miehet ovat joutuneet tyytymään niihin seksittömiin tavisnaisiinsa, jotka he heti vaihtaisivat kuumempiin jos oma taso sen sallisi.
Näin ollen on ihan järkevä päätös olla ilman jos ei saa sitä mitä haluaa. - Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Niin no varmaan negatiivista saattavat työkaverit susta ajatella, kun et ole yhtäkään naista elämääsi huolinut.
Kyllä varmaan myös sä pystyisit löytämään naisen itsellesi, jos välttämättä sitä haluaisit ja ennen kaikkea jos oikeasti sen parisuhteen haluaisit. Mutta kun oot itse kertonut sitä, kuinka sä et edes halua parisuhdetta.
Sun tapauksessa tämä koko juttu on kyllä kiinni vain susta itsestäsi!!
Kyllä sitä Suomesta löytyy myös sinkkunaisia, että älä sitä tosiasiaa unohda!! Yrität vaan selittää, ihan kuin se miesten sinkkuus olisi oikein joku yhteiskunnallinen ongelma, vaikka tästä maasta löytyy paljon suurempiakin ongelmia ja epäkohtia.
Kyllä niissä seurustelevissa ja naimisissa olevissa miehissä täytyy varmasti olla jotain viehättävää, kun ovat kuitenkin kerran sen seurustelukumppanin/vaimon itselleen löytäneet.
Sanoit tossa itsekin sen, että myös tavismiehet ovat joidenkin naisten mieleen, joten mikset myös sä voisi voisi naisystävää itsellesi löytää?Naisen sinkkuus on oma valinta, joka johtuu siitä että nainen ei kelpuuta tasoistaan miestä.
Ja sitäpaitsi nainen pärjää aivan hyvin ilman miestä, mutta mies ei ilman naista ainakaan jos haluaa mielenterveytensä säilyttää ja käyhän se seksittömyys myös fyysisenkin terveyden päälle. Naisasialooseri. kirjoitti:
Vastaampa"jonkun" puolesta.
"Jotenkin näistä sun kirjoituksistasi vaan huomaa sen, miten sä et selvästi ole sinut oman sinkkuutesi kanssa. Et sä muuten jaksaisi näistä samoista jutuista täällä jatkuvasti jauhaa, jos sä olisit elämääsi onnellinen ja sinut itsesi ja sinkkuutesi kanssa."
Hänhän sanoi, että on mielummin sinkku kuin sellaisen naisen kanssa, johon hänellä olisi saumaa eli mitäänsanomattoman ja epäseksikkään naisentallukan kanssa. Joten kyllä hän on täysin sinut sinkkuutensa kanssa, vaikka varmasti mielummin olisi suhteessa seksikkään naisen kanssa. Mutta hän, kuten minäkään, emme sellaista saa joten olemme mielummin ilman.
Osalla miehistä on lahjoja naisten viehättämiseen ja osalla ei. Väitän tietäväni, jotain tästä asiasta kun olen toistakymmentä vuotta monipuolisen kaveri ja tuttavapiirini touhuja katsellut. Osa kavereistani on pannut kymmeniä naisia ja osalla on poikuus tallella kolmekymppisenä. Siinä on aika selkeä ero. Syitä siihen, miksi osa saa ja osa ei en ala tässä enää listaamaan koska "joku" kertoi ne jo tuolla aikaisemmin.
Enemmistö miehistä on toki parisuhteessa, mutta kuten sanottua heidän naisensa ovat joutuneet tyytymään heihin kun oma tasonsa ei riitä niihin miehiin, joita he oikeasti haluaisivat.
Ihan sama asia kuin se, että ihminen ostaa Corollan koska Ferrariin ei ole varaa. Ja jos hän saa sitä rahaa niin hän vaihtaa välittömästi siihen Ferrariin.
Ja ihan saman toisinpäin, ne parisuhteessa olevat miehet ovat joutuneet tyytymään niihin seksittömiin tavisnaisiinsa, jotka he heti vaihtaisivat kuumempiin jos oma taso sen sallisi.
Näin ollen on ihan järkevä päätös olla ilman jos ei saa sitä mitä haluaa.No sanoi hän mieluummin sinkkuna olevansa, mutta silti vaan huomaa hänen kirjoituksista ja varsinkin noista hänen jatkuvista tunteenpurkauksista sen, ettei hän selvästi ole ihan sinut sinkkuutensa ja elämäntilanteensa kanssa.
Jos hän olisi sinkkuna onnellinen elämäänsä, niin silloin hänen ei tarvisi vatvoa jatkuvasti viikosta ja kuukaudesta toiseen näitä iänikuisen samoja asioita tällä palstalla. Mutta kun hän ei näytä olevan elämäänsä tyytyväinen, niin siksi hän kertaa näitä samoja juttuja täällä joka viikko.
Mikäs siinä silloin ongelmana on, jos kerran myös naiset tyytyvät näihin tavismiehiin. Eli aivan hyvin tolle "joku vaan" -nimimerkille voisi löytyä joku nainen, kun varmasti joku myös hänet kelpuuttaisi.
No mikä sitten on kenenkin mielestä järkevä päätös ja mikä ei. Mutta eipä ainakaan näytä tuo "joku vaan" olevan kovin sinut itsensä ja elämäntilanteensa kanssa, kuten tossa alussa jo kerroinkin.Naisasialooseri. kirjoitti:
Naisen sinkkuus on oma valinta, joka johtuu siitä että nainen ei kelpuuta tasoistaan miestä.
Ja sitäpaitsi nainen pärjää aivan hyvin ilman miestä, mutta mies ei ilman naista ainakaan jos haluaa mielenterveytensä säilyttää ja käyhän se seksittömyys myös fyysisenkin terveyden päälle.Itsekin sanoit tossa sen, miten naiset kelpuuttavat tavismiehiä sen takia, jos tai kun eivät parempia löydä tai saa.
Kyllä myös mies pärjää aivan hyvin sinkkuna, jos nainenkin pärjää. Että näin se asia vaan on!! Aivan turha yrittää väittää, että se miesten sinkkuus olisi muka joku yhteiskunnallinen ongelma, kun tässä maassa on paljon pahempiakin ongelmia ja epäkohtia.
Silloin se on miehen täysin oma vika, jos mielenterveys alkaa muka kärsiä sinkkuuden takia, että katsoisit säkin peiliin vaan!!!
- ATM:lle jämä=luuseri
Mies on luuseri vain jos ei pääse eläessään puhkaisemaan neitsyttä omistukseensa.
Tollaiset ovat aivan täysin turhia juttuja, sillä ihan hyvin mies voi kelpuuttaa myös sellaisen naisen, jolla on lapsia aikaisemmasta suhteesta. Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!
- ATM:lle jämät
DarkFear kirjoitti:
Tollaiset ovat aivan täysin turhia juttuja, sillä ihan hyvin mies voi kelpuuttaa myös sellaisen naisen, jolla on lapsia aikaisemmasta suhteesta. Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!
Luuseri.
- Olette viisaita :)
Voi miehet, te älyn jättiläiset, olette planeetan älykkäimmät. NEROPATIT.
uuuhhhh, somelaiset miehet.
Miksi olette yksin ja kärsitte siitä vielä?
VOI hellanlettas, keksikää miksi näin, kerran olette niin älykkäitä nappulan nyplääjiä. - Joku vaan
"Ihan sama asia kuin se, että ihminen ostaa Corollan koska Ferrariin ei ole varaa. Ja jos hän saa sitä rahaa niin hän vaihtaa välittömästi siihen Ferrariin."
Nimenomaan näin. Vaikka kuinka aina sanotaan, että eivät ihmissuhteet ole mitään kauppatavaraa kuin jotkut autot, mutta fakta on se, että kysynnän ja tarjonnan laki pätee kaikkialla, missä joku haluaa jotakin. Niin se vain menee ja se on hyväksyttävä.
Voihan tätä juttua jatkaa vaikka kuinka ja paljon, miksi en tee sitä ja miksi en tee tätä. Fakta kuitenkin on edelleenkin se, että koska en ole sellainen mies KUIN ITSE HALUAN, niin minua eivät kiinnosta naisasiat vitunkaan vertaa. Kun en kerran ole sellainen mies, joka viehättää VALTAOSAA naisista, niin annan asian olla.
En pysty silloin siihen, mitä itse haluan. Minulla siis ei yksinkertaisesti ole niitä syntymälahjoja, joita haluan, kuten komeaa ulkonäköä, isoa kalua, LUONTAISTA KARISMAA, seksuaalista vetovoimaa, jne. Silloin kun minulla ei ole niitä synnynnäisiä piirteitä, niin minua eivät naisasiat myöskään kiinnosta. Minua kiinnostaa vain se, että mitkä piirteet viehättävät naisia ja se, onko minulla niitä. Kun minulla ei ole niitä, niin silloin annan asian olla. Yksinkertaista.
Kirjoitit, että miksi en voisi ottaa naista, joka tykkää myöskin lukemisesta. Koska en halua sitä. Koska en yksinkertaisesti henkilökohtaisesti halua tuollaista. Se ei ole sitä, MITÄ MINÄ ITSE HENKILÖKOHTAISESTI HALUAN!!!!!!!
Kun minä haluan harrastaa seksiä ja perustaa juuri niitä seksisuhteita niiden viehättävien naisten kanssa, niin silloin minä haluan harrastaa seksiä ja perustaa niitä seksisuhteita niiden viehättävien naisten kanssa. Jos minulla on vain yksi kiinnostunut nainen, niin se ei ole todellakaan sitä, mitä MINÄ HALUAN. Ymmärrätkö?
Kirjoitit siitä, että suurimmalla osalla miehistä on ainakin jonkinlaisia lahjoja naisten viehättämiseen. Totta, mutta tuossa tökkiikin juuri tuo yksi asia. Termi JONKINLAISIA LAHJOJA. Eli on vain joitakin viehättäviä juttuja, joka ehkä viehättää sitä yksittäistä naista. Mutta kun minä en missään vaiheessa ole kirjoittanut siitä.
Tarkoitan niillä syntymälahjoilla ERITTÄIN komeita kasvoja, pitkää ruumiinpituutta, harteikkuutta, LUONTAISESTI vahvaa kroppaa, LUONTAISTA KARISMAA JA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, isoa kalua, jne. Onko minulla näitä asioita, onko? No ei ole. Joten silloin minulle ei ole annettu niitä syntymälahjoja, joita minä itse henkilökohtaisesti haluan.
Joku yksittäinen mies viehättää ehkä jotain yksittäistä naista, se on selvä. Mutta hänellä ei ole juuri niitä lahjoja, joita MINÄ ITSE TARKOITAN. Joten tällöin me kirjoitamme ihan eri jutuista. Sinä puhuit yksittäisistä naisista, minä tarkoitan esim. 90 prosenttia naisväestöstä. Siinä on erittäin suuri ero.
Parisuhteeseen pääsee melkein kuka vain mies, mutta niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin, joita tarkoitan, pääsee vain se 0,5 prosenttia. Kumpaa minä haluan? No kuulua tuohon 05:een prosenttiin. Ja koska minulla ei ole siihen minkäänlaisia mahdollisuuksia, niin silloin annan naisasioiden olla. Yksinkertaista.- Joku vaan
ERITTÄIN komeakasvoisia, pitkiä, harteikkaita, isokaluisia, sosiaalisia, hyviä sängyssä olevia, huumorintajuisia, huomaavaisia, fiksuja, jne. miehiä on vain se pieni murto-osa miehistä. Siis sellaisia, jotka ovat TUOTA KAIKKEA SAMAAN AIKAAN. Juuri niitä tarkoitan. Se suurin osa miehiä, joita sinä tarkoitat, niin niitä tulee vastaan joka kadunkulmalla. Tässä on se ero. Et tiedä lainkaan, minkälaista miestä tarkoitan. Jos tarkoitan miestä, joka on naisten keskuudessa HARVINAISUUS, niin silloin niitä on vain ja ainoastaan harvassa. Sen sijaan tavismiehiä, joista suurimmalla osalla on joku yksittäinen kiinnostunut nainen, tulee vastaan joka kadunkulmalla.
Tavismies saa ainakin jossain elämänvaiheessa jonkun naisen, mutta hän ei viehätä VALTAOSAA naisista, kuten nuo miehet, joilla on niitä syntymälahjojakin paljon enemmän. Tässä kohtaa ymmärrät siis pointtini täysin väärin.
"Mikäs siinä silloin ongelmana on, jos kerran myös naiset tyytyvät näihin tavismiehiin. Eli aivan hyvin tolle "joku vaan" -nimimerkille voisi löytyä joku nainen, kun varmasti joku myös hänet kelpuuttaisi."
Tarkoitat taas niitä yksittäisiä naisia, jotka eivät minua kiinnosta, kuten varsin hyvin asian laidan tiedät. Jos ymmärtäisit, mitä tarkoitan, niin et jankkaisi vastaan. Hyväksyisit sen, mitä MINÄ HALUAN ja tajuaisit sen. En halua parisuhdetta, vaan jotain aivan muuta.
Mistä sinä muka voit tietää, että minulle muka löytyisi joku nainen? Tavismies edelleen on vain mies, josta joku kiinnostuu tai voi ihan yhtä hyvin olla kiinnostumatta. Et ole koskaan edes tavannut minua, joten tuo sinun arvostelemisesi on aivan turhaa, koska se ei perustu mihinkään faktatietoon. Vain sinun omaan mututuntumaasi.
"Niin no varmaan negatiivista saattavat työkaverit susta ajatella, kun et ole yhtäkään naista elämääsi huolinut."
Jos naiset olisivat minusta kiinnostuneita, niin silloin kyse olisi siitä, etten ketään huolisi. Mutta se alku on nimenomaan se, ettei kukaan nainen ole ollut kiinnostunut, joten silloin ihmiset ajattelevat, etteivät naiset minua huoli. Tuo on siis toisinpäin kuin mitä itse kerroit.
Ja mitä vitun väliä sillä on, mitä muut minusta ajattelevat? Jos itse tuntee itsensä, jos itse tietää, mitä tietää, osaa, taitaa, haluaa ja pystyy tekemään, jne. niin se on kaikista tärkeintä, ei muiden mielipiteet. Koska kukaan toinen ihminen ei tunne minua niin hyvin kuin minä itse, niin silloin minä tunnen itseni kaikista parhaiten. Muut ihmiset saavat kyllä tehdä omia tulkintojaan ja heillä on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta minua ei todellakaan kiinnosta tehdä asioita muiden mieliksi tai tehdä asioita jotenkin päin vain siksi, ettei se näyttäisi omituiselta. No et sä kyllä ole antanut asian ihan vaan olla, kun jaksat vatvoa näitä samoja asioita tällä palstalla kuukaudesta toiseen.
Huomaa hyvin selvästi, kuinka sä et ole sinut itsesi, sinkkuutesi ja elämäntilanteesi kanssa, kun saat tällä palstalla usein aina noita tunteenpurkauksia ja menetät usein malttisi näissä keskusteluissa, kun kertaamme näitä samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan.
Suoraan sanottuna se on mun mielestä sulle ihan oikein, kun oot tollaiseen tilanteeseen joutunut!!
Kun et kerran parisuhdetta halua ja haluaisit vain harrastaa pelkkiä irtosuhteita, niin mun mielestä sä oot kyllä saanut tässä ihan ansiosi mukaan, kun et ole naista pystynyt löytämään.
Varmaan sä saat nyt aikamoiset raivarit noiden mun kommenttieni takia, mutta siinähän raivoat, ei se mua hetkauta.
Eikä sitä edes mies tarvitse mitään tollaista täydellisyyttä, mitä sä täällä aina jankkaat. Sitä kun pärjää mies aivan hyvin vähemmilläkin ominaisuuksilla, kun aina löytyy joitakin naisia, jotka kiinnostuvat tollaisista tavismiehistä.
Tollaista sun ihailemaa pinnallista pintaliitoelämää ei kukaan mies tarvitse, joten on siis TÄYSIN TURHAA murehtia tollaisten TYPERIEN asioiden takia!!!!
Niin ja tollaiseen mainitsemaasi 0,5 prosenttiin miehistä ei edes tarvitse kenenkään kuulua, koska riittää kun on vain normitavismies, joka löytää kyllä naisseuraa varsin helposti ihan tavallisista työssä käyvistä naisista.Joku vaan kirjoitti:
ERITTÄIN komeakasvoisia, pitkiä, harteikkaita, isokaluisia, sosiaalisia, hyviä sängyssä olevia, huumorintajuisia, huomaavaisia, fiksuja, jne. miehiä on vain se pieni murto-osa miehistä. Siis sellaisia, jotka ovat TUOTA KAIKKEA SAMAAN AIKAAN. Juuri niitä tarkoitan. Se suurin osa miehiä, joita sinä tarkoitat, niin niitä tulee vastaan joka kadunkulmalla. Tässä on se ero. Et tiedä lainkaan, minkälaista miestä tarkoitan. Jos tarkoitan miestä, joka on naisten keskuudessa HARVINAISUUS, niin silloin niitä on vain ja ainoastaan harvassa. Sen sijaan tavismiehiä, joista suurimmalla osalla on joku yksittäinen kiinnostunut nainen, tulee vastaan joka kadunkulmalla.
Tavismies saa ainakin jossain elämänvaiheessa jonkun naisen, mutta hän ei viehätä VALTAOSAA naisista, kuten nuo miehet, joilla on niitä syntymälahjojakin paljon enemmän. Tässä kohtaa ymmärrät siis pointtini täysin väärin.
"Mikäs siinä silloin ongelmana on, jos kerran myös naiset tyytyvät näihin tavismiehiin. Eli aivan hyvin tolle "joku vaan" -nimimerkille voisi löytyä joku nainen, kun varmasti joku myös hänet kelpuuttaisi."
Tarkoitat taas niitä yksittäisiä naisia, jotka eivät minua kiinnosta, kuten varsin hyvin asian laidan tiedät. Jos ymmärtäisit, mitä tarkoitan, niin et jankkaisi vastaan. Hyväksyisit sen, mitä MINÄ HALUAN ja tajuaisit sen. En halua parisuhdetta, vaan jotain aivan muuta.
Mistä sinä muka voit tietää, että minulle muka löytyisi joku nainen? Tavismies edelleen on vain mies, josta joku kiinnostuu tai voi ihan yhtä hyvin olla kiinnostumatta. Et ole koskaan edes tavannut minua, joten tuo sinun arvostelemisesi on aivan turhaa, koska se ei perustu mihinkään faktatietoon. Vain sinun omaan mututuntumaasi.
"Niin no varmaan negatiivista saattavat työkaverit susta ajatella, kun et ole yhtäkään naista elämääsi huolinut."
Jos naiset olisivat minusta kiinnostuneita, niin silloin kyse olisi siitä, etten ketään huolisi. Mutta se alku on nimenomaan se, ettei kukaan nainen ole ollut kiinnostunut, joten silloin ihmiset ajattelevat, etteivät naiset minua huoli. Tuo on siis toisinpäin kuin mitä itse kerroit.
Ja mitä vitun väliä sillä on, mitä muut minusta ajattelevat? Jos itse tuntee itsensä, jos itse tietää, mitä tietää, osaa, taitaa, haluaa ja pystyy tekemään, jne. niin se on kaikista tärkeintä, ei muiden mielipiteet. Koska kukaan toinen ihminen ei tunne minua niin hyvin kuin minä itse, niin silloin minä tunnen itseni kaikista parhaiten. Muut ihmiset saavat kyllä tehdä omia tulkintojaan ja heillä on oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta minua ei todellakaan kiinnosta tehdä asioita muiden mieliksi tai tehdä asioita jotenkin päin vain siksi, ettei se näyttäisi omituiselta.Eipä sitä kenenkään miehen edes tarvitse viehättää ja kiinnostaa mitään valtaosaa naisista, sillä riittää kun kelpaa aina joillekkin naisille ja ylivoimainen enemmistö miehistä aina kuitenkin kelpaa.
Kerro sitten selkeämmin, että minkälainen naisen pitäisi olla, että hän sulle kelpaisi?
Kyllä kai sitä voi jutella töissä naispuolisten työkavereiden kanssa, vaikka he eivät olisikaan susta kiinnostuneita ja sä heistä? Vai etkö sä halua edes jutella työkavereiden kanssa sen takia, kun koet, etteivät he ole susta kiinnostuneita?
Varmasti sun vanhemmat, sisarukset ja muut sukulaiset tuntevat sut paremmin kun mä tai kukaan muu, joten he varmasti ajattelevat susta kaikkea negatiivista, jos et koskaan tule naisystävää itsellesi löytämään.
- Korjaus
Mies on luuseri ilman tyttöystävää kaikkien mielestä.
- rumamies.
Ei ne rumatkaan halua seurustella kanssani eikä ne halua edes tutustua. *Oon meinaan yrittänyt asiallisesti ja pyytänyt treffeille mut se on sama kun seinälle puhuis.
- Joku vaan
"Niin ja tollaiseen mainitsemaasi 0,5 prosenttiin miehistä ei edes tarvitse kenenkään kuulua, koska riittää kun on vain normitavismies, joka löytää kyllä naisseuraa varsin helposti ihan tavallisista työssä käyvistä naisista."
Sinulle ehkä riittää, monille muillekkin miehille riittää. Siinä se. Mutta minä olenkin minä ja minä haluan sitä, mitä minä haluan.
Eihän kukaan ihminen ole minulle kertomaan, mitä minä itse henkilökohtaisesti haluan. Kaikki eivät todellakaan halua samoja asioita ja jos sinulle tuo riittää, niin asia selvä. Sitten se riittää.
Mutta jos minä itse haluan henkilökohtaisesti olla tuollainen kuvailemani kaltainen mies, niin sitten minä HALUAN OLLA. Sitten minä yksinkertaisesti haluan olla ja teen sen valinnan ihan sen mukaan. Ei siinä ole kellää mitään nokan koputtamista, MITÄ MINÄ HALUAN!!!!!
"koska riittää kun on vain normitavismies, joka löytää kyllä naisseuraa varsin helposti ihan tavallisista työssä käyvistä naisista."
Jotkut löytävät naisseuraa itselleen ja toiset eivät. Se on ihan yksilöllistä. Tiedän miehiä, joilla käy flaksi usein, yhdellä miehellä käy flaksi KOKO AJAN. Hän saa naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota, hänellä riittää kiinnostuneita naisia, jne.
Mutta tiedän todella suuren joukon miehiä, keillä ei vain se flaksi käy. Eivät naiset tee aloitteita, eivät naiset vain kiinnostu, vaikka mies tekisi aloitteita, kävisi baareissa ja harrastuksissa. Miehet kun ovat erilaisia, niin toiset saavat enemmän kuin toiset. Yksi mies kiinnostaa vain yhtä naista, toisesta on kiinnostunut 2000. Eihän tuo todellakaan tasan mene.
Jotkut löytävät itselleen naisseuraa, toiset sitä eivät saa. Niinhän se menee. Vaikka asioiden eteen voikin tehdä jotain, niin siitä huolimatta nallekarkit eivät tässä maailmassa mene tasan.
Miten muuten on esimerkiksi selitettävissä se, ettei minulle ole ikinä yksikään nainen tehnyt aloittetta, vaikka joku muu mies saa niitä harva se päivä? Miksi toisella miehellä on takanaan 100 naista, mutta jollakin miehellä kovankin yrityksen jälkeen vain ehkä yksi?
Eli koska tuo menee niin epätasaisesti, niin se vain kertoo siitä, että on olemassa monenlaisia miehiä ja heidän kesken se naistensaanti kulkee miten sattuu. Toisella sitä vientiä on enemmän kuin toinen jää paitsi. Jotkut miehet saavat sitten muidenkin miesten edestä. Jos yhdestä miehestä on kiinnostunut vaikkapa 100 naista, niin hän vie silloin sadan sinkkumiehen naiset. Aika julmaa, mutta näin se menee.
Toisille kerääntyy näitä naiskokemuksia, vaikkei mitään asian eteen tekisikään, mutta toiselle niitä ei kerry hyvienkään yritysten jälkeen. Sitä voi joko löytää jonkun yksittäisen naisen tai ihan yhtä hyvin olla löytämättä. Eihän se ole ikinä koskaan ollutkaan mikään automaatio, niin paljon on kuitenkin yksin jääviä sinkkumiehiä, joilla on harrastuksia, työpaikka, nettitreffejä, ravintolakäyntejä, tanssipaikkakäyntejä, jne. Ei vain yksinkertaisesti se flaksi käy ja kiinnostunutta naista löydy.- Joku vaan
Ja esimerkiksi, eihän se edelleenkään ole todellakaan automaatio, että sen yhden kiinnostuneen naisen löytää. Entäpä jos se nainen löytyy vaikkapa Pohjois-Koreasta, niin harvemmin sinne kukaan suomalainen löytää. Eli tuo suomalainen mies ja Pohjois-Korealainen nainen eivät suurella todennäköisyydellä ikinä kohtaa.
Harva suomalainen mies käy esim. Pohjois-Dakotassa. Mutta entäpä jos siellä onkin se aina kiinnostunut nainen? Eihän se kyseinen mies ikinä kohtaa sitä naista.
"Kyllä kai sitä voi jutella töissä naispuolisten työkavereiden kanssa, vaikka he eivät olisikaan susta kiinnostuneita ja sä heistä? Vai etkö sä halua edes jutella työkavereiden kanssa sen takia, kun koet, etteivät he ole susta kiinnostuneita?"
Hoidan heidän kanssaan tietenkin työasiat, mutta en tietenkään yhtään sen enempää. Työasiat on pakko hoitaa, muuten eivät hommat mene ikinä eteenpäin. Mutta koska ensinnäkin, he eivät ole minusta kiinnostuneita, niin minkä helvetin takia viitsisin panostaa heihin yhtään sen enempää? Jos elämässäni on kaíkenlaista muutakin, niin miksi panostaisin asioihin, jotka eivät minua kiinnosta tai jotka eivät ole minusta kiinnostuneita? Sehän on ihan hukkaanheitettyä aikaa.
"Kerro sitten selkeämmin, että minkälainen naisen pitäisi olla, että hän sulle kelpaisi?"
Ei sellaista ole. Ei sellaista ole tälle maapallolle ikinä syntynytkään, jonka kanssa haluaisin seurustella. Ja mitä vitun hyötyä on miettiä, että minkälainen sen naisen kuuluisi olla? Jos hän kerran ei ole minusta kiinnostunut, niin minkä vitun takia minä miettisin tuollaisia asioita? Aivan hukkaan heitettyä aikaa.
Jos kerran en pysty olemaan sille naiselle sitä, MITÄ HALUAN JA MITÄ HÄN HALUAA, niin minun puolestani saa olla koko touhu. Ei minua kiinnosta hevon vittujakaan.
Eikä kyse edelleenkään siitä, ETTEN HUOLISI KETÄÄN, vaan siitä, että NAISET EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se on se ensimmäinen juttu. Jos naiset olisivat kiinnostuneita, niin silloin kyse olisi siitä, etten huolisi ketään. Mutta kun se ei vain ole se lähtökohta. Lähtökohta on se, etteivät naiset ole kiinnostuneita ja se SEURAUS on se, etten halua ketään.
SYY: Naiset eivät ole kiinnostuneita minusta.
SEURAUS: Jätän naisjutut kokonaan väliin.
Siitä, etten viehätä VALTAOSAA naisista, seuraa se, etten halua naisia LAINKAAN. Koska siitä ei ole minulle mitään hyötyä, en saa siitä mitään POSITIIVISTA itselleni, jne. Miksi vitussa minä panostaisin tuollaiseen paskaan, josta ei ole minulle mitään hyötyä? - Naisasialooseri.
Minun kaveri ja tuttavapiirissäni on havaittavissa ihan sama asia. Muutamalla miehellä flaksi käy jatkuvasti, vaikka he eivät mitään tekisikään. Heillä on varaa valita haaremiinsa ne parhaimmat tarjolla olevat naiset ja jättää muut ulkopuolelle. Eivätkä nämä rannalle jääneet naisetkaan kelpuuta AT-miestä.
Toiset kaverini taas ovat totaalikokemattomia kolmekymppisenä. Heistä ei ole koskaan ollut yksikään nainen kiinnostunut.
Sitten on juuri nämä tavismiehet, joilla on se yksi kiinnostunut nainen, jonka kanssa he ovat seurustelleet jo pitkään.
Minunkaan mielestäni siinä ei ole mitään tavoiteltavaa, että kelpaisi yhdelle naiselle, aivan kuten keskiluokkaisessa elämässäkään ei ole. No ole sitten tollainen haluamasi mies tai ole olematta, siinä sun vaihtoehtosi tässä asiassa. Mitä tätä samaa asiaa loputtomiin jankuttamaan.
Kyllä siinä silloin on toisilla nokan koputtamista, kun sä jankkaat niitä samoja asioita viikosta ja kuukaudesta toiseen tällä palstalla.
Etkös sä itse ole sanonut joka kerta sitä, kuinka sua ei edes kiinnostaisi, jos joku yksittäinen nainen tulisi sulle juttelemaan vaikka jossain baarissa? Sua kuitenkin harmittaisi vaan se, että kun ne kymmenet muut siellä baarissa olevat naiset eivät sua samaan aikaan lähestyisi. Eli sua ei edes kiinnostaisi joku tollainen yksittäisen naisen lähestyminen.
Kovasti sä jaksat kyllä tästä asiasta jankata, ihan kun se miesten sinkkuna oleminen olisi sun mielestä joku yhteiskunnan pahin ongelma, vaikka todellisuudessa tästäkin maasta löytyy paljon pahempiakin ongelmia ja epäkohtia.Joku vaan kirjoitti:
Ja esimerkiksi, eihän se edelleenkään ole todellakaan automaatio, että sen yhden kiinnostuneen naisen löytää. Entäpä jos se nainen löytyy vaikkapa Pohjois-Koreasta, niin harvemmin sinne kukaan suomalainen löytää. Eli tuo suomalainen mies ja Pohjois-Korealainen nainen eivät suurella todennäköisyydellä ikinä kohtaa.
Harva suomalainen mies käy esim. Pohjois-Dakotassa. Mutta entäpä jos siellä onkin se aina kiinnostunut nainen? Eihän se kyseinen mies ikinä kohtaa sitä naista.
"Kyllä kai sitä voi jutella töissä naispuolisten työkavereiden kanssa, vaikka he eivät olisikaan susta kiinnostuneita ja sä heistä? Vai etkö sä halua edes jutella työkavereiden kanssa sen takia, kun koet, etteivät he ole susta kiinnostuneita?"
Hoidan heidän kanssaan tietenkin työasiat, mutta en tietenkään yhtään sen enempää. Työasiat on pakko hoitaa, muuten eivät hommat mene ikinä eteenpäin. Mutta koska ensinnäkin, he eivät ole minusta kiinnostuneita, niin minkä helvetin takia viitsisin panostaa heihin yhtään sen enempää? Jos elämässäni on kaíkenlaista muutakin, niin miksi panostaisin asioihin, jotka eivät minua kiinnosta tai jotka eivät ole minusta kiinnostuneita? Sehän on ihan hukkaanheitettyä aikaa.
"Kerro sitten selkeämmin, että minkälainen naisen pitäisi olla, että hän sulle kelpaisi?"
Ei sellaista ole. Ei sellaista ole tälle maapallolle ikinä syntynytkään, jonka kanssa haluaisin seurustella. Ja mitä vitun hyötyä on miettiä, että minkälainen sen naisen kuuluisi olla? Jos hän kerran ei ole minusta kiinnostunut, niin minkä vitun takia minä miettisin tuollaisia asioita? Aivan hukkaan heitettyä aikaa.
Jos kerran en pysty olemaan sille naiselle sitä, MITÄ HALUAN JA MITÄ HÄN HALUAA, niin minun puolestani saa olla koko touhu. Ei minua kiinnosta hevon vittujakaan.
Eikä kyse edelleenkään siitä, ETTEN HUOLISI KETÄÄN, vaan siitä, että NAISET EIVÄT OLE KIINNOSTUNEITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se on se ensimmäinen juttu. Jos naiset olisivat kiinnostuneita, niin silloin kyse olisi siitä, etten huolisi ketään. Mutta kun se ei vain ole se lähtökohta. Lähtökohta on se, etteivät naiset ole kiinnostuneita ja se SEURAUS on se, etten halua ketään.
SYY: Naiset eivät ole kiinnostuneita minusta.
SEURAUS: Jätän naisjutut kokonaan väliin.
Siitä, etten viehätä VALTAOSAA naisista, seuraa se, etten halua naisia LAINKAAN. Koska siitä ei ole minulle mitään hyötyä, en saa siitä mitään POSITIIVISTA itselleni, jne. Miksi vitussa minä panostaisin tuollaiseen paskaan, josta ei ole minulle mitään hyötyä?No lähde käymään ulkomailla, niin sitten näet sen, että löytyiskö sieltä sulle jotain naista.
En mä nyt tarkoittanutkaan, että sun pitäisi mitenkään työkavereihisi panostaa. Kai sitä nyt voi silti jutella työkavereiden kanssa niitä näitä, vaikka kumpikaan osapuoli ei olisi kiinnostunut toisesta minkäänlaisessa seurustelumielessä.
Jos kerran koko maailmassa ei ole sellaista naista, josta sä olisit kiinnostunut, niin mitä sä sitten jaksat näitä turhia asioita vatvoa viikosta ja kuukaudesta toiseen?
Aina vaan väität sitä, kuinka sä jätät naisjutut kokonaan elämässäsi väliin ja panostat kaikkiin muihin asioihin, mutta silti sä vaan jaksat näitä asioita täällä jatkuvasti vatvoa. Huomaa hyvin sen, miten sä et ole kovin sinut itsesi, sinkkuutesi ja elämäntilanteesi kanssa. Voisi olla ammattiapuun tuyrvautuminen erittäin hyvä vaihtoehto sun kohdallasi.Naisasialooseri. kirjoitti:
Minun kaveri ja tuttavapiirissäni on havaittavissa ihan sama asia. Muutamalla miehellä flaksi käy jatkuvasti, vaikka he eivät mitään tekisikään. Heillä on varaa valita haaremiinsa ne parhaimmat tarjolla olevat naiset ja jättää muut ulkopuolelle. Eivätkä nämä rannalle jääneet naisetkaan kelpuuta AT-miestä.
Toiset kaverini taas ovat totaalikokemattomia kolmekymppisenä. Heistä ei ole koskaan ollut yksikään nainen kiinnostunut.
Sitten on juuri nämä tavismiehet, joilla on se yksi kiinnostunut nainen, jonka kanssa he ovat seurustelleet jo pitkään.
Minunkaan mielestäni siinä ei ole mitään tavoiteltavaa, että kelpaisi yhdelle naiselle, aivan kuten keskiluokkaisessa elämässäkään ei ole.Minkälaista elämää sä sitten oikein itse haluaisit naisasialuuseri viettää?
Entä mitä vikaa siinä keskiluokkaisessa elämässä sitten on?- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Minkälaista elämää sä sitten oikein itse haluaisit naisasialuuseri viettää?
Entä mitä vikaa siinä keskiluokkaisessa elämässä sitten on?Haluaisin viettää James Bond tyylistä YTM elämää. KTM elämä on tylsää, joudut panemaan vuodesta toiseen sitä samaa akantallukkaa.
- Joku vaan
"Varmasti sun vanhemmat, sisarukset ja muut sukulaiset tuntevat sut paremmin kun mä tai kukaan muu, joten he varmasti ajattelevat susta kaikkea negatiivista, jos et koskaan tule naisystävää itsellesi löytämään."
Entä sitten? Mitä sillä on väliä minkään kanssa? He kyllä tietävät sen syyn ihan riittävän hyvin. Kun naiset eivät ole minusta kiinnostuneita, niin totta hevon vitussa he ymmärtävät, ettei minulla ketään tule olemaankaan.
Miten miehellä voi mitään naisia olla, jos hänellä ei kerran niitä kiinnostuneita naisiakaan ole? Kyllä he varmasti ajattelevat negatiivisesti, osa ehkä säälienkin, kun en viehätä naisia, mutta kaltaisiani miehiä on paljon. Jos syy olisi siinä, että en HUOLI ketään, niin silloinhan asia olisikin toisin ja muut voisivat ihmetellä.
Mutta kun se syy niiden naisten puutteeseen on naisten mielenkiinnon puute, niin kyllä aivan varmasti ihmiset ajattelevat kaikenlaista negatiivista. Mutta jos naispuoliset työkaverikin haluavat olla tekemisissä vain työasioiden puolesta, niin kyllähän he nyt hevon vitussa tajuavat, että missä mennään. Kyllä he tajuavat sen, ettei minulla mitään naista tule olemaan.
Ja jos kerran ihmiset ymmärtävät sen, että missä mennään, niin siinähän se on. Ei minulle ole koskaan ihmetelty, että miksi olen sinkkuna. Ei sitä ole koskaan ihmetelty, koska kaikki kuitenkin tietävät, että koska en naisia viehätä, niin ei niitä naisia voi ollakkaan.
Olen monien naisten kuullut ihmettelevän, kuinka "noin komea ja fiksu mies on sinkku.". Eli he kuitenkin edes jollain lailla ihmettelevät jonkun viehättävän miehen sinkkuutta. Mutta onko kukaan nainen, siis onko yksikään nainen ihmetellyt tätä minun kohdallani? Ei ole. Ei kukaan nainen ole ihmetellyt missään porukassa, että miksi olen sinkkuna, vaikka sen varsin hyvin tietävät.
Jos he eivät itse ole kiinnostuneita, eivätkä tunne ketään naista, joka olisi kiinnostunut, niin mitä ihmettelemistä siinä on? Totta kai minunlaisesta miehestä ajatellaan kaikkea negatiivista, mutta niin se vain menee. Ei niihin muihinkaan kokemattomiin miehiin mitenkään kunnioittavasti ja arvostavasti suhtauduta. Se vain on elämää ja itselleni on paljon rankempaa olla tällainen mies kuin olla sen negatiivisen ajattelun kohteena.No kyllä mun mielestä sillä on todella paljon väliä, että mitä muut ihmiset ajattelevat ja varsinkin ne kaikkein läheisimmät ihmiset. Mutta ehkä sä et sitten ole kiinnostunut niin paljoa siitä, että mitä ne muut ihmiset susta puhuvat ja ajattelevat.
Olethan sä itsekin sanonut sen, että sä et edes huolisi ketään yksittäistä naista, jos joku susta kiinnostuisi.
Sä oot sanonut aina sitä, kuinka sua ei edes kiinnostaisi joku yhden tai muutaman yksittäisen naisen kiinnostus sua kohtaan, kun sä haluaisit sitä, että kaikki naiset olisivat susta kiinnostuneita.
Sitten sun pitäisi tehdä jotain sen eteen, ettei ne ihmiset pääsisi ajattelemaan susta kaikkea negatiivista. Sun pitäisi vaan kelpuuttaa joku yksittäinen nainen ja alkaa parisuhteeseen jonkun naisen kanssa, niin silloin ihmiset eivät ainakaan pääsisi ajattelemaan susta mitään negatiivista, kun sä olisitkin parisuhteessa oleva varattu mies.
- Joku vaan
"Sä oot sanonut aina sitä, kuinka sua ei edes kiinnostaisi joku yhden tai muutaman yksittäisen naisen kiinnostus sua kohtaan, kun sä haluaisit sitä, että kaikki naiset olisivat susta kiinnostuneita."
VALTAOSA naisista voi kiinnostua jostakin miehestä, yhdestäkään miehestä eivät ole KAIKKI naiset kiinnostuneita. Se on mahdotonta, joten sen voit unohtaa. Kun vaihdat tuohon sinun juttuusi VALTAOSAN naisista, niin se pitää silloin paikkaansa. Ei kannata edelleenkään kirjoittaa minun väittäneen jotakin sellaista, mitä en tarkoita. Se on täysin hyödytöntä.
"Sitten sun pitäisi tehdä jotain sen eteen, ettei ne ihmiset pääsisi ajattelemaan susta kaikkea negatiivista. Sun pitäisi vaan kelpuuttaa joku yksittäinen nainen ja alkaa parisuhteeseen jonkun naisen kanssa, niin silloin ihmiset eivät ainakaan pääsisi ajattelemaan susta mitään negatiivista, kun sä olisitkin parisuhteessa oleva varattu mies."
Nyt en oikein ymmärrä?????? Jos jotkut ajattelevat minusta jotain negatiivista sen takia, ettei minulla ole naista, niin miten helvetissä joku yksittäinen nainen muka muuttaa tilannetta???? Aivan yhtä outo olen edelleen, en minä ole miehenä muuttunut mitenkään.
Tiedän paljon miehiä, joista ajattelisin ihan yhtä negatiivisesti, on heillä sitten joku yksittäinen nainen tai ei. Koska ne miehet ovat sellaisia, että heillä joko voi olla nainen, tai sitten ihan yhtä suurella todennäköisyydellä ei ole. Joskus on, joskus ei. Mutta ei se sitä miestä muuta yhtään mihinkään, aivan yhtä kiinnostava hän on naisten silmissä, on hän sitten parisuhteessa tai ei.
Mies on edelleen tavistallaaja, jos hänellä on nainen tai ei ole. Suhtautuminen siihen on ihan samanlaista. Ei se yksi nainen muuta sitä tilannetta todellakaan mihinkään suuntaan.
Ja sitä paitsi, tiedän paljon miehiä, joilla on lihavia ja rumia ja mäkättäviä naisia. Heitä kohtaan se minun negatiivinen ajatteluni on vielä suurempaa kuin jos he olisivat sinkkuja. Eli monesti se seurustelu jonkun naisen kanssa on paljon pahempaa muiden miesten silmissä. Ei ole todellakaan miehekästä tai arvostettavaa tai ylpeiltävää seurustella epäviehättävän naisen kanssa.
Eihän sitä ketään tiedä, etten syvimmässä sisimmässäni haluaisi yhtäkään naista. He näkevät ja tietävät vain sen, etteivät naiset ole kiinnostuneita. He tietävät vain sen, ettei niitä kiinnostuneita naisia ole ylipäätään.
Eli tässä tapauksessa en voi edes vaikuttaa asiaan, kun kerran ei niitä kiinnostavia naisiakaan ole. Jos niitä olisi, niin silloin voisi ylipäätään edes valita jonkun niistä. Mutta kun ei ole mistä valita, niin silloin kaikki näkevät sen, ettei ole mistä valita.
Ja minua ei paskaakaan kiinnosta kenenkään ihmisen mielipiteet. Totta kai otan vanhempieni, parhaimpien kavereideni, työkavereideni, jne. sanomiset ja mielipiteet huomioon, mutta minua kiinnostaa vain se, mitä oikeasti olen, mitä oikeasti haluan, jne. Teen juuri niin kuin minua huvittaa ja parhaaksi näen.
Aivan liikaa on tässäkin maailmassa ihmisiä, jotka tekevät asioita vain toisten mieliksi. Niin paljon yritetään saada ihmisiä mahtumaan johonkin tiettyyn muotiin. Niin paljon yritetään aina ihmisiä johdatella johonkin. Mutta kun pitää oman päänsä, oman mielipiteensä, omat halunsa ja toiveensa, niin pärjää. Ihmiset saavat kyllä ajatella, mitä itse kukin haluaa ajatella, ihan sama se minulle on.
Tiedän, että moni suhtautuu minuun esim. säälien, kun eivät naiset kiinnostu, mutta niinhän se menee monen muunkin miehen kohdalla. Ei tarvitse kuin yksi tämän palstan ketju avata, niin johan löytyy ATM:iä vaikka kaikille sinkkunaisille jakaisi.- Joku vaan
"Minun kaveri ja tuttavapiirissäni on havaittavissa ihan sama asia. Muutamalla miehellä flaksi käy jatkuvasti, vaikka he eivät mitään tekisikään. Heillä on varaa valita haaremiinsa ne parhaimmat tarjolla olevat naiset ja jättää muut ulkopuolelle. Eivätkä nämä rannalle jääneet naisetkaan kelpuuta AT-miestä.
Sitten on juuri nämä tavismiehet, joilla on se yksi kiinnostunut nainen, jonka kanssa he ovat seurustelleet jo pitkään."
Kaukaa näkee paremmin.
Juurikin näin se menee. Näitä vain aina tykkäävät kaiken maailman lohduttajapellet tyrmätä ja torpata ihmisten omaksi syyksi. Toki sellaistakin on, en sitä kiellä, mutta kuten ihmisistä näkee, niin tasan eivät käy ikinä onnenlahjat. Toinen saa enemmän, menestyy paremmin, saa naisia enemmän, jne. vaikkei sen kummemmin mitään asioiden eteen tekisikään. Toiset eivät saa millään yrittämällä vastaavaa. Kunpa nämä asiat tajuaisivat jo jotkut muutkin.
Aina voi yrittää, aina voi parantaa asennetta, aina voi treenata, aina voi kehittää itseään, totta. Mutta ne rajat on aina hyvä itse kunkin myöntää. Yleensä vain ei pärjää mopolla moottoritiellä, eikä sillä mopolla muutenkaan mahdottomia tehdä. Moni joutuu myöntämään tällaisetkin asiat hyvinkin tuskallisten kokemusten jälkeen.
Itse olen ainakin kuluneen 25:n vuoden aikana tajunnut, että jos en tässä iässä vieläkään naisia viehätä, niin en minä niitä naisia viehätä silloin 40-vuotiaanakaan. Ei sitä ihminen niin paljoa muutu, nuorena paljon naisia saanut saa vanhemmallakin iällä, koska on viehättävä naisten silmissä. Kokematon mies saattaa saada edes jonkinlaista tasoitusta ikänsä takia nuoruusvuosiin nähden, mutta ei hänkään miksikään naistenmieheksi muutu, jossa naiset joukolla tekisivät aloitteita.
Rajansa kaikella, ihmisten menestymisellä ja onnistumisillakin. Naisten saaminenkin perustuu niin paljon syntymälahjoihin. Hyvä ulkonäkö houkuttelee naisia tekemään aloitteita ja sosiaalisuudella voi hoitaa loput. Rumalla ulkonäöllä varustettua miestä eivät mitkään sosiaalisuudet auta, joku nainen voi haksahtaa, mutta siinä se. Eipä niitä naisia paljoa ole.
"Jos kerran koko maailmassa ei ole sellaista naista, josta sä olisit kiinnostunut, niin mitä sä sitten jaksat näitä turhia asioita vatvoa viikosta ja kuukaudesta toiseen?"
Koska en ole sellainen mies KUIN HALUAN JA JOTA NAISET HALUAVAT!!!!!!!!!
Jos olisin tuollainen mies kuin tarkoitan, niin aivan varmasti kiinnostaisivat naiset ja paljon. Mutta kun minulle ei ole annettu niitä mahdollisuuksia, JOITA HALUAN, niin minua ei vittuakaan kiinnosta. Ymmärrätkö? Siihen kiinnostukseen tarvitaan tuo ehto, OLLA SELLAINEN MIES KUIN HALUAN JA JOTA NAISET HALUAVAT.
Yksittäiset naiset voivat minun puolestani painua hevon vittuun. Ei kiinnosta pätkääkään.
"Kai sitä nyt voi silti jutella työkavereiden kanssa niitä näitä, vaikka kumpikaan osapuoli ei olisi kiinnostunut toisesta minkäänlaisessa seurustelumielessä."
Ainahan sitä voi montaa asiaa tehdä, mutta tähän minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta. Ei kiinnosta hevon vittuakaan. En halua olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ naisten kanssa tällaisena miehenä, joten antaa olla. Työasiat hoidan heidän kanssaan, mutta kaikki, AIVAN KAIKKI muu, saa jäädä. No korjataan sitten tota lausetta niin, että sä tuskin edes kiinnostuisit jos baarissa joku yksittäinen nainen olisi susta kiinnostunut, kun sä vaatisit sitä, että valtaosan naisista pitäisi susta kiinnostua.
Miten niin et muka muuttuisi miehenä erilaisemmaksi parisuhteen myötä? Tietenkin sä olisit myös muiden silmissä erilainen, kun olisit parisuhteessa ja sulla olisi naisystävä itselläsi. Ei sua ainakaan pidettäisi enää ikisinkkuna.
Eikä sen yksittäisen naisen olisi mikään pakko olla mikään ruma ja ylipainoinen, kun sitä tunnut koko ajan väittävän. Kyllä monilla näillä tavismiehillä on ihan hyvännäköiset naiset, ilman että he olisivat mitään tollaisia mainitsemiasi ylipainoisia ja epäviehättäviä. Sulla vaan tuntuu olevan joku pakkomielle tästä asiasta.
Katsoisit vaikka jostain netin treffipalstoilta, niin kyllä sieltä löytyy muitakin kun näitä ylipainoisia ja rumia naisia, joista sä koko ajan täällä vaan jankutat.
Aika oudolta vaan tuntuu se, ettet välitä yhtään siitä, että mitä kaikki muut ihmiset susta puhuvat ja ajattelevat.
- Joku vaan
"No ole sitten tollainen haluamasi mies tai ole olematta, siinä sun vaihtoehtosi tässä asiassa. Mitä tätä samaa asiaa loputtomiin jankuttamaan."
Jos kyseessä olisikin joku vaihtoehto, mutta kun ei vain ole. Kun kyse ei olekkaan siitä, että kun haluan, niin saan sen. Ei se mene tässä elämässä niin.
En minä saa isoa kalua, en minä saa ERITTÄIN komeita kasvoja, en minä saa LUONTAISTA harteikkuutta, en minä saa lisää ruumiin ja raajojen pituutta, en minä saa LUONTAISTA KARISMAA, jne.
Koska noita asioita ei saa, vaikka kuinka haluaisi, niin silloin kyseessä ei ole mikään vaihtoehto, kuten aivan hyvin tiedät. En voi muuttaa itseäni niin paljoa KUIN HALUAN, niin silloin se ei ole mikään vaihtoehto.
Ei minun tarvitsisi siitä täällä ruikuttaakkaan, jos se onnistuisi ja olisi jonkinlainen vaihtoehto. Mutta kun se ei vain yksinkertaisesti ole. Kun ei voi itsessään muuttaa niitä asioita, joita ei voi muuttaa, niin silloin kyse ei ole mistään vaihtoehdosta, kuten itsekkin tiedät.
Voit ihan unohtaa kaikki jutut jostain yksittäisistä naisista, minua ei kiinnosta VITTUJAKAAN. Minä haluan itsestäni vain tuollaisen miehen, mutta kun en voi olla tuollainen. Jokainen sen tietää, ettei se ole mahdollista, koska ei ole niitä SYNTYMÄLAHJOJA, joita tuohon tarvitaan. Niin se menee.
Ei minun todellakaan tarvitsisi sitä täällä itkeä, jos olisin saanut nuo kaikki piirteet itselleni. Mutta koska en ole saanut ja sitä kautta en voi olla sellainen mies KUIN HALUAN, niin silloin kyllä ruikutan, valitan, itken ja huudan ihan niin paljon kuin minua huvittaa. Niin se menee, jos en voi olla sitä MITÄ HALUAN, niin sitten ainakin ruikutan siitä, etten voi olla. Koska se on ainoa vaihtoehto.- nainen vaan
Joku vaan. Kiinnitti huomiota tuo, ettet saa isoa kalua. Oikeasti melko harvat naiset vakavissaan haaveilevat isosta. Se aiheuttaa usein vain kipua naiselle. Tärkeämpi asia se tuntuu olevan teille miehille. Hassua kyllä! Minulla on kokemusta muutamista miehistä, reilusti alle kymmenestä, enkä ole enää mikään nuori vaan yli 40-v. Kaluja on ollut isosta keskikokoiseen (mikähän se sitten onkin) ja pieneen. Arvaa mitä? Jo vuosia on paras ja ihanin ollut se pienikaluisin. Rakastan häntä valtavasti ja siksi seksielämämmekin on mahtavaa. En halua vaihtaa häntä kehenkään koskaan. Muut olen jättänyt, syynä viina, mazhoilu jne. Tappelupukareita en siedä, lempeys on valttia, muttei tahdottomuus. Yksi oli sellainen, ei yhtään omaa mielipidettä.
- ilahduta miestäsi
nainen vaan kirjoitti:
Joku vaan. Kiinnitti huomiota tuo, ettet saa isoa kalua. Oikeasti melko harvat naiset vakavissaan haaveilevat isosta. Se aiheuttaa usein vain kipua naiselle. Tärkeämpi asia se tuntuu olevan teille miehille. Hassua kyllä! Minulla on kokemusta muutamista miehistä, reilusti alle kymmenestä, enkä ole enää mikään nuori vaan yli 40-v. Kaluja on ollut isosta keskikokoiseen (mikähän se sitten onkin) ja pieneen. Arvaa mitä? Jo vuosia on paras ja ihanin ollut se pienikaluisin. Rakastan häntä valtavasti ja siksi seksielämämmekin on mahtavaa. En halua vaihtaa häntä kehenkään koskaan. Muut olen jättänyt, syynä viina, mazhoilu jne. Tappelupukareita en siedä, lempeys on valttia, muttei tahdottomuus. Yksi oli sellainen, ei yhtään omaa mielipidettä.
Olet kai muistanut sanoa miehellesi, että rakastan pientä kaluasi, koska tiedän kokemuksesta, että iso ei tunnu yhtä hyvältä. Varmasti miehesi ilahtuu jos tämän hänelle kerrot.
- ffgg
Mikä ihmeen pakkomielle tuo "ihmiset ajattelevat sinusta negatiivisesti"-höpinä oikein on? Minäkin ajattelen negatiivisesti vaikka kuinka monesta ihmisestä mutta tuskinpa heitä se hetkauttaa joten miksi sitten toisinpäinkään? Jos jonkun päällimäinen syy hankkia tyttöystävä on, että ihmiset eivät ajattelisi negatiivisesti niin aika langanohut itsetunto selaisella ihmisellä on.
No itse en vaan pidä siitä, jos muut ihmiset ajattelevat musta jotain negatiivista. Olisi mahtavaa, jos pystyisi elämään niin, ettei kukaan ajattelisi koskaan mitään negatiivista.
- ffgg
DarkFear kirjoitti:
No itse en vaan pidä siitä, jos muut ihmiset ajattelevat musta jotain negatiivista. Olisi mahtavaa, jos pystyisi elämään niin, ettei kukaan ajattelisi koskaan mitään negatiivista.
Tuo on täysin mahdotonta ellei sitten asu jossain luolassa siten että kukaan muu ihminen ei olemassaolostasi tiedä. Normaalissa elämässä jos nuolet kaikkien persettä niin on mahdollisuus että kukaan ei ajattele sinusta negatiivista paitsi että perseennuolijoistakin jotkut ajattelevat negatiivisesti.
ffgg kirjoitti:
Tuo on täysin mahdotonta ellei sitten asu jossain luolassa siten että kukaan muu ihminen ei olemassaolostasi tiedä. Normaalissa elämässä jos nuolet kaikkien persettä niin on mahdollisuus että kukaan ei ajattele sinusta negatiivista paitsi että perseennuolijoistakin jotkut ajattelevat negatiivisesti.
Totta kai se on mahdotonta, mutta kuten sanoinkin sen, että se olisi hyvä, jos sitä pystyisi elämään siten, ettei kukaan ajattelisi koskaan mitään negatiivista. Mutta tiedän kyllä, että mahdotonta se on, sillä koskaan ei pysty olemaan mitenkään kaikkien mieliksi.
- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Totta kai se on mahdotonta, mutta kuten sanoinkin sen, että se olisi hyvä, jos sitä pystyisi elämään siten, ettei kukaan ajattelisi koskaan mitään negatiivista. Mutta tiedän kyllä, että mahdotonta se on, sillä koskaan ei pysty olemaan mitenkään kaikkien mieliksi.
Miksi sinulle on niin merkittävä asia se, mitä muut sinusta ajattelevat?
Itseänikään ei kiinnosta hittojakaan mitä muut ajattelevat, vaikka tottakai he ajattelevat minusta negatiivisesti koska en ole tähään ikään mennessä saanut ensimmäistäkään tyttöystävää. Naisasialooseri. kirjoitti:
Itseänikään ei kiinnosta hittojakaan mitä muut ajattelevat, vaikka tottakai he ajattelevat minusta negatiivisesti koska en ole tähään ikään mennessä saanut ensimmäistäkään tyttöystävää.No vaikea sanoa tähän mitään yksittäistä syytä. Sitä kun on aina saanut kohdata muiden ihmisten negatiivista suhtautumista kaikkien omien mielipiteiden, tekemisten ja elämänvalintojen suhteen, niin varmaan se on sitten siitä saanut jotenkin alkunsa, että sitä miettii aina muiden ihmisten ajatuksia.
Varsinkin yksin meneminen baariin olisi ehkä kaikkein vaikeinta, kun siitä just muut ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista. Olisi vaan todella häpeällistä olla nuorena miehenä yksin baarissa ilman ketään kavereita.- Miipämii
Itseänikään ei kiinnosta hittojakaan mitä muut ajattelevat, vaikka tottakai he ajattelevat minusta negatiivisesti koska en ole tähään ikään mennessä saanut ensimmäistäkään tyttöystävää.Jostain syystä olen lukenut aina silloin
tällöin tekstejäsi ja ymmärrän mitä ajat takaa.
Vaikka en itse kannatakaan irtosuhteita,
ihmettelen miksi et ole kokeillut iskeä
vapaamielisiä naisia ulkomailla tai
jostain seksitreffisivustoilta.
Vai ovatko sielläkin naiset mielestäsi
niin harmaavarpusia vai eivätkö he muka
muuten vain kiinnostu sinusta?
On todellakin täysin oma asiasi mitä
teet elämälläsi, ilmeisesti koet että
saisit täydellisen nautinnon vain
kauniiden naisten kanssa panemisesta.
Haluat siis olla oman elämäsi naissankari
mutta olet niin negatiivinen että kuvittelet
että se ei onnistu.
Kokeilisit edes positiivisuutta ja
toteuttaa haavettasi niin ettei tarvitse
täällä stressata siitä kun flaksi ei
tunnu käyvän.
Ehdottomasti sitten olen mielummin luuseri, kuin väkipakolla suhteessa jossa en viihtyisi. Elämä menee sitten luuserina. Mahtavaa! EI haittaa YHTÄÄN. Mielummin luuseri!
- ätmi
Ei kannata hankkia tyttöystävää, jos ei saa pillua.
- et oo luuseri
Huono itsetunto vaan sulla. Sukulaisten ja kaverienko pillin mukaan aiot loppuikäs tanssia? Sano, et huonoo et huoli ja hyvää et oo vielä löytäny ja se siitä.
Ettei vaan olis tehty pikkujutusta keinotekoisesti iso ongelma?
Sinkkuja elää nykyisin paljon jopa kaupungeissakin. Se on muutenkin käytännössä mahdottomuus, että kaikki sinkut kokis syrjintää. Minkä takia tällä palstalla jotkut myrkyttää vaan uudestaan täällä yleistä ilmapiiriä. Yritetään olla tääl ees kunnolla.
Suosittelen mielenterveyspotilaille ammattiavun hakuu. Ei mikään masennus tai mielensairaus parane uusii ystävii tai puolisoa löytämällä. kukaan ei voi tehdä toisesta onnellista, jossei oo sitä ize. Hakeutukaa hoitoon. Sitten kun ootte psyykkisesti terveitä, ni voitte lähtee ystävien ja parejen hakuun.
Tai mix jotkut ees hakee kunnei ystävii tuu hakemalla, vaan sattuvat vaan omalle kohdalle- sanon vaan
Naiset on luusereita , ainain en jotka seurustelee miesten kanssa jotka ovat väkivaltaisia ja kohtelevat huonosti naista. En ymmärrä sellasta ollenkaan kun kunnon miehiäkin on jotka e lyö.
- Joku vaan
"Vaikka en itse kannatakaan irtosuhteita, ihmettelen miksi et ole kokeillut iskeä
vapaamielisiä naisia ulkomailla tai jostain seksitreffisivustoilta."
Koska se pointti onkin nimenomaan siinä, että haluaisin nimenomaan olla mies, jolle TEHDÄÄN ALOITTEITA. Haluaisin nimenomaan olla sellainen mies, joka herättää VALTAOSASSA naisista viehätystä ja kiinnostusta. Työpaikalla, ravintoloissa, kuntosaleilla, urheilutapahtumissa, jne. Aivan kuten tuo yksi minun kavereistani, joka on pitkä, komeakasvoinen, harteikas, isokaluinen, sosiaalinen, fiksu, jne. Hän nimenomaan viehättää VALTAOSAA naisista, sen olen nähnyt jo niin monta kertaa.
Hänelle tehdään aloitteita, hän saa JATKUVASTI naisilta seksuaalista huomiota, jne. Tuollainen minäkin haluaisin olla. Eihän tuonkaan miehen tarvitse ulkomaille mennä naisia saadakseen. Toki hän saa sielläkin naisia vaikka kuinka paljon, mutta hän saa ihan täällä Suomen maassakin niitä naisia vaikka muille jakaisi.
Nimenomaan tuo, että menee ulkomaille naisia hankkimaan, kun ei Suomesta saa, ei ole se oma haluni ja toiveeni. Sehän kertoo jo nimenomaan sen, etten viehätä VALTAOSAA naisista. Ja se, että minä joutuisin tekemään sen iskemistyön, kuin kuitenkin haluan olla tuonkaltainen mies, jolle TEHDÄÄN ALOITTEITA NAISTEN TOIMESTA. Se, että menen nettiin etsimään jotain naisia ja iskemään niitä, ei todellakaan ole se, mitä haluan.
Eli tuokin mies saa ulkomailla kyllä naisia vaikka millä mitalla, mutta hän saa niitä naisia ihan täällä Suomessakin. Ei hän sieltä mitään naisseuraa etsi, koska ei täällä Suomessa saa. Ei hänen tarvitse mitään nettitreffailua harrastaa, jos kerran naiset kiinnostuvat ihan muutenkin tuosta miehestä ja tekevät aloitteita. Toki hänkin niitä aloitteita tekee, vaikkei tarvitsisi.
Eli ihan sama mitä tässä teen, niin minusta ei vain tule tuon kaltaista miestä. Joutuisin tekemään ITSE ALOITTEITA naisille, kun en muuten saisi. Joutuisin menemään ulkomaille naisia saadakseni, kun en Suomesta saa. Kaikki nimenomaan sellaisia vaihtoehtoja, joita en todellakaan halua.
Ja toisekseen, mitä vittua se minua hyödyttää mennä johonkin nettitreffailuun mukaan, kun en kerran ole tuon kuvailemani kaltainen mies? Eivät naiset silloin ajattele minusta samalla tavalla, kun en kerran ole tuollainen mies. Eivät naiset näe minua todellakaan niin viehättävänä miehenä, enkä siellä saisi LÄHESKÄÄN niin paljon naisia, kuin haluaisin.
Ja kun tuo mies saa niitä naisia siellä ulkomailla, niin se pointti nimenomaan on se, että tuollainen mies kiinnostaa niitä naisia ERITTÄIN PALJON enemmän kuin minä. Koska en ole tuollainen mies, niin eivät naisetkaan minua sellaisena näe, enkä silloin pysty olemaan niille naisille tuollainen mies. Mitä vittua se siis minua hyödyttää mennä ulkomaille naisia hakemaan, kun en kerran viehätä niitä naisia niin paljoa?
Tuollainen kuvailemani kaltainen mies on VITUSTI PALJON KIINNOSTAVAMPI niidenkin naisten silmissä kuin minä, joten enhän minä hyödy tuosta yhtään mitään. Pelkkää paskaa alusta asti.- Joku vaan
"Kokeilisit edes positiivisuutta ja toteuttaa haavettasi niin ettei tarvitse täällä stressata siitä kun flaksi ei tunnu käyvän."
Ensinnäkin, olen se niin monta kertaa jo sanonut, että se ei ole mikään VAIHTOEHTO. Ei se ole sellainen asia, jonka voisin saavuttaa tai jonka voisin tehdä. Kun tuollaiseksi mieheksi EI YKSINKERTAISESTI PYSTY MUUTTUMAAN, niin silloin voin vain parkua siitä.
Miten saan isomman kalun? Miten saan pidemmän ruumiinpituuden? Miten saan miehekkään, seksikkään ja naisia viehättävän puheäänen? Miten saan luontaista harteikkuutta? Miten saan itselleni ERITTÄIN KOMEAT kasvot?
Ja niin edelleen ja niin edelleen. Kun noita piirteitä en itselleni saa, niin en mitään vitun tavoitettakaan voi saavuttaa. Usko jo, ettei NOITA PIIRTEITÄ SAA ITSELLEEN!!!!!!!!!!!!!!! Ne tulevat syntymän mukana.
Kaikki tajuavat, ettei noita asioita saa, vaikka kuinka vitusti yrittäisi. Eivät nuo asiat ole mistään harjoittelusta tai itsensä kehittämisestä kiinni, vaikka kuinka haluaisi. Jos saisin nuo piirteet jollakin harjoittelulla, niin totta vitussa olisin aloittanut sen jo ajat sitten. Mutta kun ihmisen järkikin jo sanoo, että jos sinulla ei ole niitä syntymälahjoja, niin silloin sinulla ei niitä ole. Yksinkertaista, niin yksinkertaista.
Mitä helvettiä se positiivisuus tässä asiassa auttaa? Kun en saa niitä piirteitä, mitä edelleenkin haluan, niin miten se positiivisuus sitten ne asiat tuovat? En ymmärrä. Eihän tuokaan kaverini ole negatiivinen, mutta kun hänellä onkin KAIKKEA MUUTAKIN NAISIA VIEHÄTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sehän se pointti onkin. Minua ei hevon vittujakaan kiinnosta mikään vitun positiivisuus, kun en näitä piirteitä itselleni saa. Niin yksinkertaista se on.
Kun tajuaa, ettei sitä pysty tuollaiseksi mieheksi muuttumaan, niin todellakin valitan siitä, että en viehätä naisia. Todellakin valitan, ruikutan ja parrun niin paljon kuin minua huvittaa. Jos positiivinen ajattelu olisi AINOA, MITÄ HALUAN, niin silloin se toimisikin. Silloin kehittäisin itseäni sillä saralla. Mutta kun minulta puuttuu KAIKKEA MUUTAKIN, niin se positiivisuus on vain yksi vitun sama asia minulle. Ei kiinnosta. Joko kaikki tai ei sitten mitään.
"Kiinnitti huomiota tuo, ettet saa isoa kalua. Oikeasti melko harvat naiset vakavissaan haaveilevat isosta."
Kuka on puhunut niin isosta, että sattuu. Kun naisten mielipiteitä esim. tuosta miehestä on kuullut, niin kyllä naiset myöskin hänen isosta kalustaan tykkäävät. Sitä paitsi aina ovat naiset keskustelleet isosta kalusta, aina ovat naiset olleet ison kalun perään, aina naiset ovat kiinnostuneet, kun ovat kuulleet jollakin olevan iso kalu, jne.
Turhaa on minua tässä yrittää kusettaa, näkyy niin läpi tuollainen turhanpäiväinen lohdutus. Jos kaikki muu, mitä on elämässään nähnyt, kuullut ja kokenut, puhuu sen puolesta, että iso kalu TODELLAKIN KIIHOITTAA NAISIA, niin on aivan yksi ja sama, mitä joku yksittäinen nainen lohduttaa. Ei se kiinnosta minua. Minulla on onneksi ihan omatkin aivot ja ihan toisenlaiset kokemukset, joten minua on ihan turhaa, AIVAN TURHAA kusettaa näissä asioissa. Miksi vertaat koko ajan itseäsi johonkin kaveriisi tai muuhun mieheen?
Murehdit koko ajan täysn turhista asioista, joilla ei ole edes mitään merkitystä. Vaikuttaa tosi lapselliselta tollainen samasta asiasta jankkaaminen.
Miksi et itke ja murehdi koko ajan myös sitä, että mikset ole nykyistä varakkaampi ja kovapalkkaisempi? En mä sun varallisuudestasi tiedä, mutta tuskin sä sentään pystyt ihan tosta vaan ostamaan uusia autoja, luksusasuntoja ja merenrantahuviloita.
Se vaan on asia niin, että mikään ei maailmassa koskaan mene aivan tasan ja turha sen takia on sitten koko elämäänsä itkeä ja sen takia masentua.
Oot vaan ottanut ihan turhaan pakkomielteen tästä asiasta, etkä tunnu koskaan siitä eroon pääsevän.Joku vaan kirjoitti:
"Kokeilisit edes positiivisuutta ja toteuttaa haavettasi niin ettei tarvitse täällä stressata siitä kun flaksi ei tunnu käyvän."
Ensinnäkin, olen se niin monta kertaa jo sanonut, että se ei ole mikään VAIHTOEHTO. Ei se ole sellainen asia, jonka voisin saavuttaa tai jonka voisin tehdä. Kun tuollaiseksi mieheksi EI YKSINKERTAISESTI PYSTY MUUTTUMAAN, niin silloin voin vain parkua siitä.
Miten saan isomman kalun? Miten saan pidemmän ruumiinpituuden? Miten saan miehekkään, seksikkään ja naisia viehättävän puheäänen? Miten saan luontaista harteikkuutta? Miten saan itselleni ERITTÄIN KOMEAT kasvot?
Ja niin edelleen ja niin edelleen. Kun noita piirteitä en itselleni saa, niin en mitään vitun tavoitettakaan voi saavuttaa. Usko jo, ettei NOITA PIIRTEITÄ SAA ITSELLEEN!!!!!!!!!!!!!!! Ne tulevat syntymän mukana.
Kaikki tajuavat, ettei noita asioita saa, vaikka kuinka vitusti yrittäisi. Eivät nuo asiat ole mistään harjoittelusta tai itsensä kehittämisestä kiinni, vaikka kuinka haluaisi. Jos saisin nuo piirteet jollakin harjoittelulla, niin totta vitussa olisin aloittanut sen jo ajat sitten. Mutta kun ihmisen järkikin jo sanoo, että jos sinulla ei ole niitä syntymälahjoja, niin silloin sinulla ei niitä ole. Yksinkertaista, niin yksinkertaista.
Mitä helvettiä se positiivisuus tässä asiassa auttaa? Kun en saa niitä piirteitä, mitä edelleenkin haluan, niin miten se positiivisuus sitten ne asiat tuovat? En ymmärrä. Eihän tuokaan kaverini ole negatiivinen, mutta kun hänellä onkin KAIKKEA MUUTAKIN NAISIA VIEHÄTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sehän se pointti onkin. Minua ei hevon vittujakaan kiinnosta mikään vitun positiivisuus, kun en näitä piirteitä itselleni saa. Niin yksinkertaista se on.
Kun tajuaa, ettei sitä pysty tuollaiseksi mieheksi muuttumaan, niin todellakin valitan siitä, että en viehätä naisia. Todellakin valitan, ruikutan ja parrun niin paljon kuin minua huvittaa. Jos positiivinen ajattelu olisi AINOA, MITÄ HALUAN, niin silloin se toimisikin. Silloin kehittäisin itseäni sillä saralla. Mutta kun minulta puuttuu KAIKKEA MUUTAKIN, niin se positiivisuus on vain yksi vitun sama asia minulle. Ei kiinnosta. Joko kaikki tai ei sitten mitään.
"Kiinnitti huomiota tuo, ettet saa isoa kalua. Oikeasti melko harvat naiset vakavissaan haaveilevat isosta."
Kuka on puhunut niin isosta, että sattuu. Kun naisten mielipiteitä esim. tuosta miehestä on kuullut, niin kyllä naiset myöskin hänen isosta kalustaan tykkäävät. Sitä paitsi aina ovat naiset keskustelleet isosta kalusta, aina ovat naiset olleet ison kalun perään, aina naiset ovat kiinnostuneet, kun ovat kuulleet jollakin olevan iso kalu, jne.
Turhaa on minua tässä yrittää kusettaa, näkyy niin läpi tuollainen turhanpäiväinen lohdutus. Jos kaikki muu, mitä on elämässään nähnyt, kuullut ja kokenut, puhuu sen puolesta, että iso kalu TODELLAKIN KIIHOITTAA NAISIA, niin on aivan yksi ja sama, mitä joku yksittäinen nainen lohduttaa. Ei se kiinnosta minua. Minulla on onneksi ihan omatkin aivot ja ihan toisenlaiset kokemukset, joten minua on ihan turhaa, AIVAN TURHAA kusettaa näissä asioissa.Miksi pitäisi turhaan haluta muuttua jonkun toisen näköiseksi? En usko, että sulla edes on ulkonäössä mitään sellaisia vikoja, joiden vuoksi sä joutuisit muka oikeasti kärsimään elämässäsi.
Voit sä toki käyttää koko elämäsi siihen itkemiseen tällä palstalla, mutta teet kyllä itsestäsi täällä aika naurettavan:)
Täytyy kyllä myöntää, että en ole koskaan nähnyt tällä palstalla ketään samanlaista itkupilliä ja turhasta valittajaa, kun sä täällä olet. Siitä sä saat kyllä ainakin ihan täydet pisteet. Mutta eikös se ole hyvä että saa jostain ne täydet pojot, jos niitä kerran ei tule niistä asioista joista itse haluaisi:)- jjhh
Joku vaan kirjoitti:
Turhaa on minua tässä yrittää kusettaa, näkyy niin läpi tuollainen turhanpäiväinen lohdutus. Jos kaikki muu, mitä on elämässään nähnyt, kuullut ja kokenut, puhuu sen puolesta, että iso kalu TODELLAKIN KIIHOITTAA NAISIA, niin on aivan yksi ja sama, mitä joku yksittäinen nainen lohduttaa. Ei se kiinnosta minua. Minulla on onneksi ihan omatkin aivot ja ihan toisenlaiset kokemukset, joten minua on ihan turhaa, AIVAN TURHAA kusettaa näissä asioissa.Tämän palstan logiiganhan mukaan suomalaisten naisettomien miesten naisettomuus johtuu vain siitä, että suomalaiset naiset ovat kusipäitä. Muualla kyllä on sellaisia ihanuuksien ihmemaita, että kauniit naiset tulevat omaehtoisesti juttelemaan rumalle, lyhyelle tai kaljamahaisellekin miehelle.
Kun heiltä kysyy että miksi he eivät sitten muuta ulkomaille jos siellä naiset ovat niin paljon parempia kuin Suomessa niin vastauksena tulee kaiken maailman tekosyitä. jjhh kirjoitti:
Tämän palstan logiiganhan mukaan suomalaisten naisettomien miesten naisettomuus johtuu vain siitä, että suomalaiset naiset ovat kusipäitä. Muualla kyllä on sellaisia ihanuuksien ihmemaita, että kauniit naiset tulevat omaehtoisesti juttelemaan rumalle, lyhyelle tai kaljamahaisellekin miehelle.
Kun heiltä kysyy että miksi he eivät sitten muuta ulkomaille jos siellä naiset ovat niin paljon parempia kuin Suomessa niin vastauksena tulee kaiken maailman tekosyitä.Näinhän se just tällä palstalla menee. Tekosyynä sitten vaikka se, että kun ei ole kelvannut naisille täällä Suomessa, niin tuntuisi harmilliselta tyytyä vain ulkomaalaisiin naisiin. Kuten tämä "Joku vaan" selittää:)
- Naisasialooseri.
Joku vaan kirjoitti:
Turhaa on minua tässä yrittää kusettaa, näkyy niin läpi tuollainen turhanpäiväinen lohdutus. Jos kaikki muu, mitä on elämässään nähnyt, kuullut ja kokenut, puhuu sen puolesta, että iso kalu TODELLAKIN KIIHOITTAA NAISIA, niin on aivan yksi ja sama, mitä joku yksittäinen nainen lohduttaa. Ei se kiinnosta minua. Minulla on onneksi ihan omatkin aivot ja ihan toisenlaiset kokemukset, joten minua on ihan turhaa, AIVAN TURHAA kusettaa näissä asioissa.Joku on ihan oikeassa.
Sama asia on esim. jääkiekon pelaamisessa, mitä järkeä pelata ja treenata jos ei kuitenkaan koskaan rahkeet riitä NHL:ään tai edes SM-liigaan vaan joutuisi pelaamaan koko uransa jossain hikisessä puulaakijoukkueessa ilman miljoonatuloja ja kuuluisuutta.
Teemu Selänne on saanut syntymälahjanaan taidon pelata sitä kiekkoa, ei se ole pelkkää harjoittelun tulosta vaikka toki sitäkin vaaditaan.
Tai mitä järkeä on hypätä nyrkkeilykehään Tysonin kanssa jos kaikesta harjoittelusta huolimatta saa aina kuitenkin turpaansa.
Ihan sama asia naisten kanssa. Jos et ole synnynnäinen YTM kuten joku kertoo kaverinsa olevan, niin mitä järkeä on lähteä siihen leikkiin mukaan?
Ymmärrän hänen kantansa täysin. Häntä ei kiinnosta jonkun yksittäisen naisen huomio vaan hän haluaa olla mies, joka viehättää valtaosaa naisista. Ja kun hän ei ole niin hän jättää suosiolla naiset rauhaan.
Yhteen tavisnaiseen kyllästyy nopeasti, mies tarvitsee seksuaalista vaihtelua johon vain synnynnäisellä YT-miehellä on mahdollisuus. Naisasialooseri. kirjoitti:
Joku on ihan oikeassa.
Sama asia on esim. jääkiekon pelaamisessa, mitä järkeä pelata ja treenata jos ei kuitenkaan koskaan rahkeet riitä NHL:ään tai edes SM-liigaan vaan joutuisi pelaamaan koko uransa jossain hikisessä puulaakijoukkueessa ilman miljoonatuloja ja kuuluisuutta.
Teemu Selänne on saanut syntymälahjanaan taidon pelata sitä kiekkoa, ei se ole pelkkää harjoittelun tulosta vaikka toki sitäkin vaaditaan.
Tai mitä järkeä on hypätä nyrkkeilykehään Tysonin kanssa jos kaikesta harjoittelusta huolimatta saa aina kuitenkin turpaansa.
Ihan sama asia naisten kanssa. Jos et ole synnynnäinen YTM kuten joku kertoo kaverinsa olevan, niin mitä järkeä on lähteä siihen leikkiin mukaan?
Ymmärrän hänen kantansa täysin. Häntä ei kiinnosta jonkun yksittäisen naisen huomio vaan hän haluaa olla mies, joka viehättää valtaosaa naisista. Ja kun hän ei ole niin hän jättää suosiolla naiset rauhaan.
Yhteen tavisnaiseen kyllästyy nopeasti, mies tarvitsee seksuaalista vaihtelua johon vain synnynnäisellä YT-miehellä on mahdollisuus."Joku on ihan oikeassa "
Niin totta kai sun mielestä kaikki tollaiset luuserikirjoittajat ovat ihan oikeassa ja oikein sun mieleesi.
Kyllä lätkää tai mitä tahansa muuta urheilua voi harrastaa ihan pelkästään rakkaudesta lajiin, vaikka sitä ei pystyisikään pelaamaan ammatikseen ja/tai saamaan sen avulla kuuluisuutta.
Sama se on nyrkkeilyssä, vaikka ottaisikin turpaan Robert Heleniukselta, niin kyllä sitä nyrkkeilyä voi harrastaa myös jossain huonommissa sarjoissa.
No olkoon sitten ilman naisia, mitä helvettiä tota samaa asiaa tarvitsee päivästä ja kuukaudesta toiseen tällä palstalla itkeä!!!!- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
"Joku on ihan oikeassa "
Niin totta kai sun mielestä kaikki tollaiset luuserikirjoittajat ovat ihan oikeassa ja oikein sun mieleesi.
Kyllä lätkää tai mitä tahansa muuta urheilua voi harrastaa ihan pelkästään rakkaudesta lajiin, vaikka sitä ei pystyisikään pelaamaan ammatikseen ja/tai saamaan sen avulla kuuluisuutta.
Sama se on nyrkkeilyssä, vaikka ottaisikin turpaan Robert Heleniukselta, niin kyllä sitä nyrkkeilyä voi harrastaa myös jossain huonommissa sarjoissa.
No olkoon sitten ilman naisia, mitä helvettiä tota samaa asiaa tarvitsee päivästä ja kuukaudesta toiseen tällä palstalla itkeä!!!!No kyllähän siinä on aihetta valittaa jos ei ole syntynyt naisia viehättäväksi mieheksi. Miehen elämän tärkein tehtävä kuin kuitenkin on naisten paneminen vaikka miten taas vastaan väittäisitkin. Miehellä on penis, jotta sitä käytettäisiin muuhunkin kuin kusemiseen ja jos sitä ei pääse käyttämään siihen mihin se on tarkoitettu niin kyllähän se alkaa vituttamaan.
Niin, voihan naisiakin yrittää iskeä"huonommissa sarjoissa", mutta ketä sellaiset naiset muka kiinnostaa?
Ja jos mies saa jostain valittaa, niin pillunpuutteesta. - Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Miksi vertaat koko ajan itseäsi johonkin kaveriisi tai muuhun mieheen?
Murehdit koko ajan täysn turhista asioista, joilla ei ole edes mitään merkitystä. Vaikuttaa tosi lapselliselta tollainen samasta asiasta jankkaaminen.
Miksi et itke ja murehdi koko ajan myös sitä, että mikset ole nykyistä varakkaampi ja kovapalkkaisempi? En mä sun varallisuudestasi tiedä, mutta tuskin sä sentään pystyt ihan tosta vaan ostamaan uusia autoja, luksusasuntoja ja merenrantahuviloita.
Se vaan on asia niin, että mikään ei maailmassa koskaan mene aivan tasan ja turha sen takia on sitten koko elämäänsä itkeä ja sen takia masentua.
Oot vaan ottanut ihan turhaan pakkomielteen tästä asiasta, etkä tunnu koskaan siitä eroon pääsevän."Miksi et itke ja murehdi koko ajan myös sitä, että mikset ole nykyistä varakkaampi ja kovapalkkaisempi?"
Koska tämä on sinkut palsta ei mikään raha ja palkka palsta. Sitäpaitsi varallisuuden eteen on tehtävissä enemmäin kuin naisten silmissä haluttavaksi mieheksi muuttumiseen. Naisia viehättäviä ominaisuuksia ei arvota telkkarissa joka lauantai eikä niitä voiteta ässäarvoista. Naisasialooseri. kirjoitti:
No kyllähän siinä on aihetta valittaa jos ei ole syntynyt naisia viehättäväksi mieheksi. Miehen elämän tärkein tehtävä kuin kuitenkin on naisten paneminen vaikka miten taas vastaan väittäisitkin. Miehellä on penis, jotta sitä käytettäisiin muuhunkin kuin kusemiseen ja jos sitä ei pääse käyttämään siihen mihin se on tarkoitettu niin kyllähän se alkaa vituttamaan.
Niin, voihan naisiakin yrittää iskeä"huonommissa sarjoissa", mutta ketä sellaiset naiset muka kiinnostaa?
Ja jos mies saa jostain valittaa, niin pillunpuutteesta.Kyllä on aika erittäin kapea maailmankatsomus sulla, että ei voi muuta tähän sanoa.
Mun mielestä elämän tärkein tehtävä miehen elämässä on se työnteko, tienaaminen ja omaisuuden hankkiminen!! Sellainen mies on ainakin mun mielestä elämässään epäonnistunut, joka ei ole ehtinyt tienata elämässään minkään vertaa, eikä ole saanut hankittua keski-ikään mennessä (yli viiskymppisenä) minkäänlaista omaisuutta tai rahaa säästötilille.
Ei ole mitään "huonomman sarjan" naisia, paitsi ehkä sun vainoharhaisessa mielessäsi.
Valita mun puolesta vaikka koko loppuelämäsi ajan, mutta en vaan usko sitä, että sun elämä muuttuu sillä yhtään sen onnellisemmaksi.Naisasialooseri. kirjoitti:
"Miksi et itke ja murehdi koko ajan myös sitä, että mikset ole nykyistä varakkaampi ja kovapalkkaisempi?"
Koska tämä on sinkut palsta ei mikään raha ja palkka palsta. Sitäpaitsi varallisuuden eteen on tehtävissä enemmäin kuin naisten silmissä haluttavaksi mieheksi muuttumiseen. Naisia viehättäviä ominaisuuksia ei arvota telkkarissa joka lauantai eikä niitä voiteta ässäarvoista.No se nyt riippuu ihan omasta koulutustasosta, ammattialasta ja tässäkin asiassa myös niistä lahjoista, että miten paljon miehellä on tehtävissä sen oman varallisuutensa eteen.
En oikein usko sitä, että tavallisella amiksen käyneellä duunarilla olisi kovinkaan hyviä mahdollisuuksia johonkin miljonäärin luksuselämään. Niin ja tämä ei sitten ollut mitään vittuilua, koska oon itsekin ns. amisjuntti ja tavan duunari.
Sanoisin kyllä, että aika marginaalisen pienet mahdollisuudet sitä on tulla miljonääriksi tai voittaa edes esim. sataa tonnia jossain lotossa tai ässäarvalla.Naisasialooseri. kirjoitti:
"Miksi et itke ja murehdi koko ajan myös sitä, että mikset ole nykyistä varakkaampi ja kovapalkkaisempi?"
Koska tämä on sinkut palsta ei mikään raha ja palkka palsta. Sitäpaitsi varallisuuden eteen on tehtävissä enemmäin kuin naisten silmissä haluttavaksi mieheksi muuttumiseen. Naisia viehättäviä ominaisuuksia ei arvota telkkarissa joka lauantai eikä niitä voiteta ässäarvoista.Sä voisit muuten perustaa ton nimimerkki "Joku vaan" kanssa oikein yhteisen valitusklubin, niin voisitte sitten yhdessä käyttää elämänne näistä samoista asioista itkemiseen ja valittamiseen.
- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
No se nyt riippuu ihan omasta koulutustasosta, ammattialasta ja tässäkin asiassa myös niistä lahjoista, että miten paljon miehellä on tehtävissä sen oman varallisuutensa eteen.
En oikein usko sitä, että tavallisella amiksen käyneellä duunarilla olisi kovinkaan hyviä mahdollisuuksia johonkin miljonäärin luksuselämään. Niin ja tämä ei sitten ollut mitään vittuilua, koska oon itsekin ns. amisjuntti ja tavan duunari.
Sanoisin kyllä, että aika marginaalisen pienet mahdollisuudet sitä on tulla miljonääriksi tai voittaa edes esim. sataa tonnia jossain lotossa tai ässäarvalla.Isommat mahdollisuudet ne kuitenkin ovat kuin muuttua naisia viehättäväksi mieheksi.
Ja varallisuuden eteen on tehtävissä paljonkin. Voi kouluttautua lisää tai perustaa oman firman. Naisasialooseri. kirjoitti:
Isommat mahdollisuudet ne kuitenkin ovat kuin muuttua naisia viehättäväksi mieheksi.
Ja varallisuuden eteen on tehtävissä paljonkin. Voi kouluttautua lisää tai perustaa oman firman.No en kyllä sanoisi, että siihen omaan varallisuuteen pystyy hirveän paljoa vaikuttamaan, varsinkaan silloin jos on vain tavallinen duunari.
Kouluttautumiseen tarvitaan myös niitä lahjoja, että ei ihan kuka tahansa pysty suorittamaan jotain korkeakoulututkintoja noin vaan, varsinkaan jos ei ole pärjännyt koulussa hyvin edes yläasteella.
Luuletko etten olisi perustanut sitä omaa firmaa jo ajat sitten, jos sillä rikastuminen olisi noin sataprosenttisen varmaa.- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
No en kyllä sanoisi, että siihen omaan varallisuuteen pystyy hirveän paljoa vaikuttamaan, varsinkaan silloin jos on vain tavallinen duunari.
Kouluttautumiseen tarvitaan myös niitä lahjoja, että ei ihan kuka tahansa pysty suorittamaan jotain korkeakoulututkintoja noin vaan, varsinkaan jos ei ole pärjännyt koulussa hyvin edes yläasteella.
Luuletko etten olisi perustanut sitä omaa firmaa jo ajat sitten, jos sillä rikastuminen olisi noin sataprosenttisen varmaa.Eihän se rikastuminen omalla firmalla tietenkään ole sataprosenttisen varmaa, tietenkin siihen sisältyy riski mutta duunarin on täysin mahdollista rikastua perustamalla firma.
Itsekin tiedän yhden kirvesmiehen joka perusti ison teollisuuspuhdistusfirman ja nykyään hän asuu kalliissa kivitalossa ja hänellä on itseään 30 vuotta nuorempi nainen.
Myös erään kaverini isä oli kuulemma huono oppilas jo silloisessa kansakoulussa eikä todellakaan ole yliopistoja käynyt, kerran kertoi kävelleensä sellaisen ympäri mutta hän on perustanut oman kaupan ja on tienannut ihan mukavasti, löytyy hienot kesämökit ja useampi moottoripyörä.
Eli kyllä se rikastuminen on paljon helpompaa kuin muuttua mieheksi, joka viehättää valtaosaa naisista. Naisasialooseri. kirjoitti:
Eihän se rikastuminen omalla firmalla tietenkään ole sataprosenttisen varmaa, tietenkin siihen sisältyy riski mutta duunarin on täysin mahdollista rikastua perustamalla firma.
Itsekin tiedän yhden kirvesmiehen joka perusti ison teollisuuspuhdistusfirman ja nykyään hän asuu kalliissa kivitalossa ja hänellä on itseään 30 vuotta nuorempi nainen.
Myös erään kaverini isä oli kuulemma huono oppilas jo silloisessa kansakoulussa eikä todellakaan ole yliopistoja käynyt, kerran kertoi kävelleensä sellaisen ympäri mutta hän on perustanut oman kaupan ja on tienannut ihan mukavasti, löytyy hienot kesämökit ja useampi moottoripyörä.
Eli kyllä se rikastuminen on paljon helpompaa kuin muuttua mieheksi, joka viehättää valtaosaa naisista.Joo mutta kyllä se menestyvän yrityksen perustaminen vaatii myös lahjoja, joita kaikilla ei välttämättä ole.
Ja vaikka sen menestyvän yrityksen saisikin perustettua, niin silti tavallisilla yrittäjillä tuskin on mahdollisuuksia mihinkään Kimi Räikkösen tai Teemu Selänteen tuloihin.
Eli tolla "joku vaan" logiikalla se työnteko tuntuisi turhalta, kun ei kuitenkaan olisi mitään mahdollisuuksia joihinkin monen miljoonan euron vuosituloihin, eikä koskaan tulisi pääsemään minkäänlaisella raatamisella näihin Räikkösen tai Selänteen vuosituloihin.
Ei miehellä ole mitään tarvetta viehättää valtaosaa naisista, joten näin ollen on siis aivan turhaa murehtia jostain noin turhista asioista. Sen sijaan se tienaaminen, varallisuus ja hyvän omaisuuden omistaminen ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä.- tekarit
Eihän se rikastuminen omalla firmalla tietenkään ole sataprosenttisen varmaa, tietenkin siihen sisältyy riski mutta duunarin on täysin mahdollista rikastua perustamalla firma.
Eli kyllä se rikastuminen on paljon helpompaa kuin muuttua mieheksi, joka viehättää valtaosaa naisista.Eläpä valehtele ,kerron itsestäni ,näin pienestä voi olla kiini nais maalimassa menestyminen ,minä itse laitoin uudet teko hampaat niin heti alko nais maailmassa menestymään .
- Naisasialooseri.
DarkFear kirjoitti:
Joo mutta kyllä se menestyvän yrityksen perustaminen vaatii myös lahjoja, joita kaikilla ei välttämättä ole.
Ja vaikka sen menestyvän yrityksen saisikin perustettua, niin silti tavallisilla yrittäjillä tuskin on mahdollisuuksia mihinkään Kimi Räikkösen tai Teemu Selänteen tuloihin.
Eli tolla "joku vaan" logiikalla se työnteko tuntuisi turhalta, kun ei kuitenkaan olisi mitään mahdollisuuksia joihinkin monen miljoonan euron vuosituloihin, eikä koskaan tulisi pääsemään minkäänlaisella raatamisella näihin Räikkösen tai Selänteen vuosituloihin.
Ei miehellä ole mitään tarvetta viehättää valtaosaa naisista, joten näin ollen on siis aivan turhaa murehtia jostain noin turhista asioista. Sen sijaan se tienaaminen, varallisuus ja hyvän omaisuuden omistaminen ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä.Et saa siitä mahtavasta omaisuudestasi penniäkään hautaasi mukanasi. Eikä mies tarvitse Räikkösen tai Selänteen vuosituloja ollakseen varakas ja saadakseen sen avulla naisia.
Et saa siitä mahtavasta omaisuudestasi penniäkään hautaasi mukanasi. Eikä mies tarvitse Räikkösen tai Selänteen vuosituloja ollakseen varakas ja saadakseen sen avulla naisia.
No en saa, mutta kun en ajattele tätä asiaa siltä kannalta. Silti se tienaaminen, varallisuus ja hyvä omaisuus ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä. Näin se asia vaan on.
- Joku vaan
"Miksi pitäisi turhaan haluta muuttua jonkun toisen näköiseksi? En usko, että sulla edes on ulkonäössä mitään sellaisia vikoja, joiden vuoksi sä joutuisit muka oikeasti kärsimään elämässäsi."
Eihän tässä mistään kärsimisestä olekkaan kysymys, vaan nimenomaan siitä, että varsinkin ulkonäössäni on sellaisia pahoja puutteita, jotka estävät minua viehättämään VALTAOSAA naisista. Joku syntyy kehitysvammaiseksi, joku vammautuu onnettomuudessa, jne. Toki tällaisiakin tapauksia on paljon.
"Ei ole mitään "huonomman sarjan" naisia, paitsi ehkä sun vainoharhaisessa mielessäsi."
Toiset naiset ovat haluttavampia kuin toiset, toiset pääsevät malleiksi, kun taas toisilla ei ole siihen hommaan minkäänlaista asiaa. Toiset naiset joutuvat koko elämänsä ajan tulemaan toimeen ulkonäöllisten puutteiden takia, toiset naiset taas syntyvät niin kauniiksi, että saavat lapsesta asti kehuja ulkonäöstään.
Toisilla naisilla riittää vientiä koko elämänsä ajan, toiset taas jäävät kokonaan paitsioon. Toisista naisista miehet puhuvat koko ajan kehuvaan ääneen, toiset naiset taas ovat miesten pilkan kohteena, koska eivät ole ulkonäöllisesti viehättäviä.
Puulaakisarjat ovat eri sarjoja kuin vaikkapa NHL. Puulaakisarjat eivät ole niin suosittuja, kovatasoisia ja kovapalkkaisia kuin vaikkapa NHL. SM-liiga on suomalainen ammattilaissarja, mutta NHL:ään on kuitenkin pelaajilla kovempi halu mennä pelaamaan.
Olet aivan totaalisen väärässä, jos kuvittelen kaikkien asioiden tässä maailmassa olevan samalla tasolla. Kun vain ei ole niin. Itsekkin kirjoitit, että mitkään asiat eivät tässä maailmassa mene tasan, niin eihän se viehättävyyskään mene naisten keskuudessa tasan. Toiset ovat viehättävämpiä kuin toiset, piste. Asiasta ei tarvitse edes keskustella, koska JOKAINEN ihminen tietää ja tajuaa ja järjellä kykenee näkemään ja ajattelemaan, että toiset naiset ovat viehättävämpiä kuin toiset. Toisista naisista kiinnostuu suurempi määrä miehiä kuin toisista.
Kivaahan se on toki aina ihmisiä lohdutella, että kaikki ovat samalla viivalla. Mutta niin kauan, kuin ihmiset syntyvät erilaisina, niin tietyt ihmiset ovat suositumpia, menestyvämpiä, komeampia, kauniimpia, fiksumpia, jne. kuin toiset. Juuri näiden asioiden mukaanhan se "taso" määräytyy. Ei tässä ole mistään kauppahinnoista kyse, vaan nimenomaan siitä, että toiset ovat halutumpia kuin toiset.
Sinulla itselläsi on joko ymmärtämisessä, asioiden tajuamisessa ja asioiden näkemisessä hyvin vakavia puutteita, mutta onneksi olet luultavasti ainoa. Enpä ole ikinä tuollaisiin kommentteihin törmännyt. Jos edes hieman viitsisit käydä sen tietokoneruudun ulkopuolella, niin tajuaisit hyvinkin selkeästi sen, että ihmisissä on hyvinkin suuria eroja ja toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Nimenomaan niitä huonomman sarjan naisia on olemassa aivan kuin niitä huonomman sarjan miehiäkin. Muutenhan kaikki asiat menisivät tässä maailmassa tasan. No menevätkö ne? No eivät mene, saduissa menee, mutta kyse onkin nyt OIKEASTA ELÄMÄSTÄ.- Joku vaan
"No se nyt riippuu ihan omasta koulutustasosta, ammattialasta ja tässäkin asiassa myös niistä lahjoista, että miten paljon miehellä on tehtävissä sen oman varallisuutensa eteen."
Aivan samalla tavalla se menee näissä naisasioissakin. Aina voi toki treenata asioita, aina voi kehittää itseään, aina voi kiinnittää huomiota niihin asioihin, joita voi parantaa, jne.
Mutta kun se ei olekkaan se koko homma. Vaikka kuinka yrittäisit kehittää itseäsi, niin tulet kuitenkin aina sen asian eteen, että voit vaikuttaa omiin asioihisi VAIN TIETTYJEN RAJOJEN sisällä. Olet syntynyt sellaiseksi kuin olet, mutta pystyt kehittämään itseäsi VAIN NIIDEN RAJOJEN SISÄLLÄ. Olet saanut sellaisen kropan, vartalon, elimistön, lihaksiston, luuston, jne. jota voit kehittää. Et voi niitä PERUSASIOITA muuttaa itsessäsi.
Olet myöskin saanut sellaisen temperamentin kuin olet saanut. Et voi sitä vaihtaa mihinkään toiseen temperamenttikuvaan. Vaan voit ainoastaan yrittää tulla sen temperamenttipiirteen kanssa toimeen. Aivan kuten voit kehittää omaa ulkonäköäsi, niin kyse on vain siitä, että yrität tulla sen ulkonäön kanssa toimeen.
Aina voi omaan varallisuuteenkin vaikuttaa, mutta vain niiden TIETTYJEN RAJOJEN SISÄPUOLELLA. Jos vanhempasi ovat rikkaita, saatat periä ne rikkaudet. Toisilla taas on SYNNYNNÄISIÄ taipumuksia nähdä asioita pidemmälle esim. osakemarkkinoilla. Aina voi tähänkin toki treenillä vaikuttaa, mutta tässäkin asiassa TOISET SAAVAT SYNTYMÄSSÄ ENEMMÄN!!!!!!!!!
Ei se mene naisasioissakaan todellakaan tasan. Toiset saavat komeamman ulkonäön kuin toiset. Toiset saavat paremmat geenit kuin toiset, jotka houkuttelevat naisia. Toinen saa pidemmän ruumiinpituuden kuin joku toinen. Toiset saavat isomman kalun, kuin toiset ja senkin puolesta saavat enemmän naisia kuin toiset. Toiset saavat LUONTAISTA SOSIAALISTA ÄLYKKYYTTÄ enemmän kuin toiset. Sitäkin voi harjoittaa, mutta et saa itsellesi sitä SYNNYNNÄISTÄ ÄLYKKYYTTÄ, jota ei voi harjoitella.
Toisilla on syntyjään parempi mielikuvitus ja pystyvät kirjoittamaan tarinoita lukemattomia kertoja paremmin kuin toiset. Toiset eivät saa minkäänlaista tarinaa aikaiseksi. Toisilla on LUONTAISESTI PAREMPI huumorintaju kuin toisilla ja toiset pystyvät ilman mitään harjoittelua flirttailla naisten kanssa, kun taas toinen ei yllä läheskään samaan, vaikka tekisi mitä asioiden eteen.
Aina voi toki harjoitella, treenata, yrittää saada asioita paremmiksi, jne. mutta kuitenkin, se valitettava fakta vain on se, että se, mitä saat SYNTYMÄSSÄ, määrää asioita hautaan saakka. Niin se vain menee, eikä maailmassa yhtään suurempaa totuutta olekkaan. Se vain aina tavataan unohtaa kokonaan. - Naisasialooseri.
Yhdessä asiassa minun täytyy olla eri mieltä. Nimittäin siinä, että toiset naiset saisivat aloitteita koko elämänsä ajan. Nainen saa aloitteita vain niin kauan kun hän on nuori ja kaunis ja se naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Voihan se nuorena kaunis nainen saada vanhempanakin jonkun verran aloitteita ikäisiltään ja vanhemmilta miehiltä, mutta ei hän enää mikään miesten palvonnan kohde ole eikä pääse mallintöihin.
Ja sama pätee myös miehiin. Vaikka mies rusinoituukin huomattavasti naista hitaammin niin kyllä hänkin sen komeutensa ennemmin tai myöhemmin menettää varsinkin jos prosessia vielä nopeuttaa alkoholilla ja tupakalla jotka siihen baarielämään kuuluvat.
http://qfxblog.files.wordpress.com/2012/11/mark-hamill.jpg?w=588&h=388
http://www.swtorstrategies.com/wp-content/uploads/2013/02/o-MARK-HAMILL-570-199x300.jpg
Jälkimmäisen linkin miehen perässä naiset tuskin ulkonäön takia juoksevat.
YTM siis menettää kaiken, kuten Hodorkovski menetti omaisuutensa. AT-miehellä taas ei ole koskaan mitään ollutkaan, joten hänellä ei ole mitään menetettävää. Mielestäni sun kannattaisi olla tyytyväinen siihen omaan ulkonäköösi, kun oot kuitenkin saanut syntyä normaaliksi, etkä vaikka kehitysvammaiseksi tai muuten epämuodostuneeksi. Etkä ole vammautunut ainakaan mun tietääkseni missään onnettomuudessa, joten sun pitäisi osata nauttia elämästä terveenä, hyvännäköisenä ja hyvinvoivana nuorena miehenä.
Tunnut stressaavan kovasti myös naisten ulkonäöstä, vaikka ylivoimainen enemmistö näistä naisista on kuitenkin ihan sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa, eikä varmasti tuhlaa aikaansa jossain nettipalstoilla näistä samoista asioista jankkaamiseen, kuten sä teet jopa heidänkin puolestaan.
Kyllä mä sen tiedän, että osa ihmisistä on suositumpia kun toiset, mutta mitä merkitystä tollaisilla asioilla muka on niin paljoa tuolla normielämässä? Sanon vaan tähän, että ei yhtään mitään.
Jos toiset ovat suositumpia kun toiset, niin antaa heidän elää sitä omaa elämäänsä ja samalla tavalla ne vähemmän suositummat voivat elää normaalisti sitä omaa elämäänsä ja vielä myös ihan onnellista sellaista.- mies.
Yhdessä asiassa minun täytyy olla eri mieltä. Nimittäin siinä, että toiset naiset saisivat aloitteita koko elämänsä ajan. Nainen saa aloitteita vain niin kauan kun hän on nuori ja kaunis ja se naisen kukoistuskausi on todella lyhyt. Voihan se nuorena kaunis nainen saada vanhempanakin jonkun verran aloitteita ikäisiltään ja vanhemmilta miehiltä, mutta ei hän enää mikään miesten palvonnan kohde ole eikä pääse mallintöihin.
Ja sama pätee myös miehiin. Vaikka mies rusinoituukin huomattavasti naista hitaammin niin kyllä hänkin sen komeutensa ennemmin tai myöhemmin menettää varsinkin jos prosessia vielä nopeuttaa alkoholilla ja tupakalla jotka siihen baarielämään kuuluvat.
http://qfxblog.files.wordpress.com/2012/11/mark-hamill.jpg?w=588&h=388
http://www.swtorstrategies.com/wp-content/uploads/2013/02/o-MARK-HAMILL-570-199x300.jpg
Jälkimmäisen linkin miehen perässä naiset tuskin ulkonäön takia juoksevat.
YTM siis menettää kaiken, kuten Hodorkovski menetti omaisuutensa. AT-miehellä taas ei ole koskaan mitään ollutkaan, joten hänellä ei ole mitään menetettävää.Ei Hodorkovski menettänyt koko omaisuuttaan. Sanoi että sillä on rahaa niin paljon että ei tarttis töitä tehdä ikinä kun pääsi vankilasta
mies. kirjoitti:
Ei Hodorkovski menettänyt koko omaisuuttaan. Sanoi että sillä on rahaa niin paljon että ei tarttis töitä tehdä ikinä kun pääsi vankilasta
Niin sanoi kyllä Hodorkovski. Eli pärjää aivan hyvin koko loppuelämänsä, kun tallettanut varmasti jo ennen vangitsemistaan kymmeniä tai satoja miljoonia ulkomaalaisille pankkitileille.
- Joku vaan
Siis totta kai nainen vanhetessaan menettää kauneuttaan ja nuoruuttaan, mutta itse kyllä tunnen joitakin naisia, jotka vielä vanhemmallakin iällä kiinnostavat miehiä ja ovat säilyttäneet kauneuttaan. Eli ovat ikäisekseen todella nuoren näköisiä ja hoikkia.
Ja mieskin kyllä menettää sitä komeuttaan, varsinkin alkoholin ja lihomisen myötä. Mutta nuorena komeat kasvonpiirteet omaava säilyttää ne kasvonpiirteensä myöhemminkin. Eivät kaikki miehet sitä komeaa ulkonäköä menetä vaan voivat reilu 50-vuotiaanakin olla lihaksikkaassa ja kiinteässä kunnossa. Jaksavat juosta, nostella rautaa, jne. Toki ovat aikamoisia poikkeuksia, mutta elämäntavat ja geenit vaikuttavat tässäkin.
"Jälkimmäisen linkin miehen perässä naiset tuskin ulkonäön takia juoksevat."
Eiväthän naiset tuon miehen perässä ikinä juoksekkaan, vaan juoksevat hänen rahojensa perässä. Tässä tuleekin se oleellinen pointti.
Monilla miehillä on sellainen järjetön harhakäsitys, että kun minulla on rahaa, niin naiset juoksevat perässäni. Mutta kun eihän se todellakaan niin mene, eikä ole ikinä mennytkään. Naiset juoksevat niiden RAHOJEN perässä, naisia kiinnostaa vain se miehen PANKKITILI. Kun rahoja ei ole, niin naiset kaikkoavat, koska se, minkä perässä naiset juoksevat, sitä ei enää ole. Rahoja ei enää ole, niin ei ole naisiakaan.
Miehet eivät vain jostain kumman syystä ymmärä, että kun heidän rahansa loppuvat, niin loppuvat myöskin naiset. No minkähän perässä ne naiset sitten oikein ovat? No rahan tietysti. Komea, isokaluinen, sosiaalinen, fiksu, jne. mies saa naisia, vaikka ei olisikaan rahaa. Mutta tällaisella miehellä se raha tuo vain lisää sitä mielenkiintoa, eli on taas yksi mielenkiintoinen piirre lisää.
Naiset ovat totta kai kiinnostuneita rahasta, mutta jos miehellä ei ole mitään muuta viehättävää, niin naisia ei muu kiinnostakkaan kuin se pankkitili. Viehättävällä miehellä jos on rahaa, niin tilanne onkin ihan eri juttu. Se iso pankkitili vaatii siis edelleen mieheltä kaikenlaista muutakin viehättävää, jotta naiset kiinnostuisivat.
Jos mielestäsi YTM menettää kaiken, niin mitä se ATM sitten muka saa myöhemmällä iällään? Ei rikas mies ole mikään YTM, ellei hän ole naisten silmissä viehättävä. Se ainoa viehättävä asia naisten keskuudessa on vain raha, ei siinä miehessä mitään viehättävää ole. Miten se mies siis voi olla millään muotoa mikään YTM? En ymmärrä. YTP eli Ylemmän Tason Pankkitili. Miehestä taas ei mitään väliä.
ATM:llä ei ole mitään menetettävää, mutta ei hän koskaan mitään saakkaan. Nuorena komea mies voi olla edelleen vanhemmiten komea naisten silmissä, ATM taas ei ole ikinä. Ei hänen luonteensakkaan muutu naisia viehättäväksi, koska hänelle ei syntymässä ole annettu siihen edes mahdollisuutta. Mutta vanhemmalla miehellä on edelleen se sama PERUSLUONNE kuin nuorenakin. Eiväthän ne perusominaisuudet mihinkään katoa.
Sama kuin miehellä on hyvää huumorintajua, mielikuvitusta ja tarinankerrontaa. Tällöin hän pystyy LUONTAISESTI flirttailemaan naisille. Mutta entä kun miehelle ei ole annettu noita piirteitä? Eihän hän saa niitä vanhemmitenkaan.
Geenit mahdollistavat hyvinkin paljon, kuinka hyvä kunto on vanhemmiten. Toki treeni vaikuttaa myöskin, mutta kun se treeni vaikuttaa ihmisiin aina eri tavoin. Koska jokaisen ihmisen elimistö, luusto, lihaksisto, rakenne, jne. on LUONTAISESTI erilainen, niin totta kai se treeni vaikuttaa eri tavoin. Toiset palautuvat treenistä nopeammin kuin toiset, toisten kroppa on jo LUONTAISESTI vahvarakenteinen ja terve, jolloin kovalla treenillä on mahdollista olla kovemmassa kunnossa vanhemmiten kuin muut.
Eli luontaisesti heikkorakenteinen mies ei vanhemmiten todellakaan voi olla niin kovassa kunnossa kuin vahvarakenteiset, vaikka kuinka treenaisi. ATM ei siis tätäkään saa koskaan itselleen.
ATM siis vain valuu alaspäin jatkuvasti, YTM joko säilyttää tasonsa tai sitten se heikkenee jonkin verran. Mitään radikaalia harvoin tapahtuu, ei se ihmisen PERUSLUONNE, PERUSULKONÄKÖ, PERUSRAKENNE, jne. mihinkään muutu. Aina siinä ovat ne perusasiat samoja.- Naisasialooseri.
"Siis totta kai nainen vanhetessaan menettää kauneuttaan ja nuoruuttaan, mutta itse kyllä tunnen joitakin naisia, jotka vielä vanhemmallakin iällä kiinnostavat miehiä ja ovat säilyttäneet kauneuttaan. Eli ovat ikäisekseen todella nuoren näköisiä ja hoikkia."
Tuollaiset naiset ovat äärimmäisen harvinaisia ja vaikka joku vanhempi nainen olisi onnistunut pantavuutensa säilyttämäänkin normaalia pitempään, niin ei hän siltikään ole kuin varjo siitä mitä hän oli huippuvuosinaan.
"Eiväthän naiset tuon miehen perässä ikinä juoksekkaan, vaan juoksevat hänen rahojensa perässä. Tässä tuleekin se oleellinen pointti."
Kyllä ne naiset varmasti juoksivat tuon miehen perässä hänen ulkonäkönsä takia kun hän oli vielä nuori ja hyvännäköinen. Nykyään tietenkin naiset ovat kiinnostuneita hänen kuuluisuudestaan ja rahoistaan,mutta pointti olikin se että kun hyvännäköiselle miehelle, joka ei ole kuuluisa eikä rikas tapahtuu ulkonäön osalta samoin kuin tuolle julkkikselle niin naisia ei enää ole. Hän siis menettää kaiken.
Tottakai persoonallisuus säilyy ja sosiaaliset taidot, mutta ne eivät riitä jos naama on kurttuinen ja roikkuva ja kroppa kuin rantapallo, kuten itsekin olet monta kertaa sanonut.
"Mutta nuorena komeat kasvonpiirteet omaava säilyttää ne kasvonpiirteensä myöhemminkin. Eivät kaikki miehet sitä komeaa ulkonäköä menetä vaan voivat reilu 50-vuotiaanakin olla lihaksikkaassa ja kiinteässä kunnossa. Jaksavat juosta, nostella rautaa, jne. Toki ovat aikamoisia poikkeuksia, mutta elämäntavat ja geenit vaikuttavat tässäkin."
Ei säilytä, komeat kasvonpiirteet häviävät iän myötä vaikka olisi hyllyssä kaikki Lumenen tuotteet.
Tässä esimerkkejä julkkismiehistä
http://www.1080b.com/wp-content/Sly.jpg
http://www.contactmusic.com/pics/lf/The_Expandables_2_160812/sylvester-stallone-at-the-los-angeles-premiere_4033999.jpg
Ja tuo Stallone on vielä ikänsä treenannut ja noudattanut terveellisiä elämäntapoja joita suurin osa miehistä ei jaksa tehdä.
http://worldsannakhan.files.wordpress.com/2013/06/body-builder-08-arnold-schwarzenegger-then-now.jpg?w=540&h=405
http://images4.fanpop.com/image/photos/20400000/Easy-Rider-1969-jack-nicholson-20476348-500-376.jpg
http://blacksportsonline.com/home/wp-content/uploads/2013/01/jack.jpg
Myös monesta vanhemmasta sukulaismiehestäni olen huomannut saman asian kun katsoo 20-30 vuotta sitten heistä otettuja valokuvia.
En koskaan väittänytkään, että ATM saisi jotain myöhemmällä iällä, todennäköisesti ei saakkaan mutta hän ei myöskään mitään voi menettää toisin kuin YTM, joka tippuu hänen tasolleen vanhetessaan ellei ole kuuluisa ja/tai rikas.
YTM ei todellakaan säilytä tasoaan ja tästä on kirjoitettu hyvä kirjakin nimeltä"hyvästi tytöt", joka kertoo 36-vuotiaasta ex-yt-miehestä jota tytöt eivät enää huomaa.
Ja mitä väliä sillä on miksi niitä naisia saa? Pääasiahan on se, että niitä saa.
Eivät Hjallis Harkimo, Donald Trump, Bernie Ecclestone, Tauski jne vaivaa päätään sillä, että kauniit naiset ovat heidän kanssaan rahan takia vaan he ottavat asemastaan täysillä ilon irti panemalla niitä naisia.
Miksi sinun pitäisi saada naisia juuri ulkonäkösi ja persoonasi takia? Miksi muut syyt kuten raha ei käy? Ihan samalta se pillu tuntuu huolimatta siitä mistä syystä sitä sattuu saamaan.
- Joku vaan
"Eli kyllä se rikastuminen on paljon helpompaa kuin muuttua mieheksi, joka viehättää valtaosaa naisista."
Nimenomaan näin. Kun asiaa oikeasti ajattelee, niin kyllähän monilla miehillä on kauluspaitaa päällä, hienoa rannekelloa, jne. vaikkei rahaa paljoa olisikaan. Mutta tuskin ventovieraat naiset tietävät, että joku täysin tuntematon mies on rikas. Kyllähän se tulee sitten jonkun keskutelun kautta ilmi.
Jos naiset eivät tiedä miehen olevan rikas, niin millä perustein suuri joukko naisia tekisi kyseiselle miehelle aloitteita? Tuohan perustuu täysin ulkonäköön. Ei suuri joukko naisia tee aloitetta miehelle, joka ei ulkoisesti viehätä. Naiset tekevät niille komeille ja hyvännäköisille miehille aloitteita juuri siksi, että ulkonäkö miellyttää, eli ainakin yksi piirre on kunnossa. Sitten keskustelun kautta saadaan selville, ovatko myös henkiset ja sisäiset piirteet kunnossa.
Kyllähän minäkin voisin rikastua, ainakin uskoisin niin. Mutta pointti olisikin näissä naisasioissa, että miten viehätän niitä naisia? Koska naisia viehättää se pankkitilini ja rahani, niin miten MINÄ MIEHENÄ viehätän niitä naisia? Siinähän se ongelma onkin.
Jos mies ei saa köyhänä naisia ja sitten rikkaana naiset kiinnostuvat, niin onhan se täysin selvää, mikä naisia viehättää. Viehättävä mies viehättäisi naisia ilman rahaakin, mutta näinhän ei tapahtunut tämän miehen kohdalla. Vaan naiset kiinnostuivat vasta, kun rahaa alkoi olemaan. Eli naiset ovat rahojen perässä.
Miehessä viehättävät naisia mm. komeat kasvot, harteikkuus, kalun koko, seksikäs ja viehättävä ääni, sosiaalisuus, huumorintaju, sänkytaidot, huomioon ottaminen, pitkä ruumiin pituus, itsevarmuus, asenne, jne. Ne ovat sen kyseisen miehen sekä fyysisiä että henkisiä piirteitä.
Raha sen sijaan on vain pelkkää materiaa. Se ole siinä ihmisessä mitenkään olennaista. Se ei ole ihmisen persoonallisuuden piirre, se ei ole ulkonäöllinen seikka, se ei ole luonteenpiirre, jne. Naiset ovat tällöin kiinnostuneita PELKÄSTÄ MATERIASTA, ei miehestä itsessään, eivät ihmisestä itsessään.
Jos minulla olisi yhtäkkiä paljon rahaa, niin niitä naisia saattaisi yhtäkkiä ilmaantua jostakin. Mutta kun se korrelaatio on jo päivänselvä: Kun minulla ei ollut rahaa, niin naiset eivät olleet kiinnostuneita, mutta kun sitä rahaa on, niin silloin naiset kiinnostuivat. Mikä oli siis se muutos, jonka takia naiset kiinnostuivat?
Naiset eivät siis kiinnostuneet minusta miehenä lainkaan, koska en muuttunut miehenä ehkä ihmisenä mitenkään. Sen sijaan rahaa on pankkitilillä paljonkin ja naiset ovat siis sen pankkitilin perässä. Eihän minulla silloin ole niitä naisia yhtään sen enempää kuin ennen niitä rahojakaan. Enhän minä ole yhtään sen viehättävämpi kuin ennenkään, joten eivät naiset silloin minusta kiinnostuneitakaan ole.
Toinen hyvä on tämä, että sinkkumiesten kannattaa mennä ulkomaille katselemaan, löytyisikö sieltä kiinnostavaa naista. Okei, totta kai isommasta tarjonnasta löytää todennäköisemmin haluamaansa. Mutta kuten tuossa eräs kirjoittaja kirjoitti, niin Suomessa naiset muka ovat kusipäitä, kun eivät anna, mutta sitten ulkomailla muka hanat aukeaa. Eihän se noin mene oikeassa elämässä ja kaikki sen tietävät.
Yhtäkkiä ulkomailla mies saisi muka elää jotain YTM-elämää. Todellisuudessa sinkkumiehet menevät sinne ulkomaille naista hakemaan, kun eivät Suomesta saa. Todellisuus on kuitenkin, että kun vaikka sinne Thaimaahan mennään, niin sieltä tarttuu joku nainen mukaan. Tässäkään ei tajuta edelleenkään sitä, että se kyseinen nainen vain kyttää PAREMPAA ELINTASOA, ei hän siitä miehestä ole kiinnostunut edelleenkään. Miksi helvetissä jossain ulkomailla kiinnostaisi naisia yhtään sen enempää kuin missään muuallakaan? Ei se naisten miesihanne niin radikaalisti muutu, ollaan missä päin maailmaa tahansa.
Selityksiä sen sijaan löytyy paljon. Voihan sitä mennä vaikka Viroon tai Venäjälle naisia etsimään, mutta todellisuudessa naiset siellä päin kyttäävät vain sitä parempaa elintasoa. Se naisten kiinnostus kohdistuu kuitenkin AIVAN ERITYYPPISIIN miehiin kuin se, mitä itse edustaa. Tässäkään ei nähdä metsää puilta.
Miksiköhän sitten niiden rikkaidenkin miesten vaimot ja tyttöystävät kiihoittuvat SEKSUAALISESTI niistä komeista ja hyvännäköisistä miehistä? Siksi, koska rikkaalla miehellä ei välttämättä ole mitään muuta annettavaa kuin se raha, ja se ei ole naisten mielestä seksikästä, vaikka se raha kiinnostaakin. Edelleen ne naiset kiihoittuvat seksuaalisesti niistä toisenlaisista miehistä, koska he vetoavat naisiin MIEHINÄ JA IHMISINÄ. - Mitä hevilettiä
Siis muiden takiako tällä pallolla eletään?
- Joku vaan
"Miksi sinun pitäisi saada naisia juuri ulkonäkösi ja persoonasi takia? Miksi muut syyt kuten raha ei käy? Ihan samalta se ***** tuntuu huolimatta siitä mistä syystä sitä sattuu saamaan."
Ei ainakaan omasta mielestäni. Pointti tässä on siis se, etten kelpaa naisille IHMISENÄ ENKÄ MIEHENÄ. Sehän tässä se pointti onkin. Raha on materiaa, mutta minulla on kuitenkin luonne ja ulkonäkö. Ne ovat sitä, mitä olen MIEHENÄ JA IHMISENÄ.
Kun mies on komea ja hyvännäköinen, niin naiset lähestyvät, koska mies on komea ja hyvännäköinen. Nainen kiinnostuu sitten ajan myötä myöskin siitä sosiaalisuudesta, luonteesta, isosta kalusta, hyvistä sänkytaidoista, jne.
Naiset kiinnostuvat tällöin siitä MIEHESTÄ JA IHMISESTÄ. Nuo ovat juuri niitä piirteitä, jotka tekevät MIEHEN JA IHMISEN. Naiset kiinnostuvat siis siitä. Jos naiset ovat kiinnostuneita rahoista, he ovat silloin kiinnostuneita vain siitä materiasta, eivät siitä miehestä ja ihmisestä.
Haluan viehättää miehenä ja ihmisenä. Kun naiset tulevat minun rahojeni perässä, tajuan, etteivät he minua halua, vaikka antavatkin panna. Tällöin ainakaan se pillu ei tunnu miltään, koska enhän minäkään tunnu miltään niille naisille. Vain se iso pankkitili tuntuu.
Lopulta se raha on vain keino saada niitä naisia, kun ei ihmisenä ja miehenä riitä. Mutta kun se ei todellakaan ole mitään aitoa kiinnostusta. Ei siinä kiinnostuta siitä miehestä eikä ihmisestä, vaan rahoista.
Tuossa juuri kysyinkin, että kun niillä vanhoilla ja rikkailla miehillä saattaa olla niitä mallityttöjä, niin minkä takia he ovat kuitenkin SEKSUAALISESTI kiinnostuneita niistä komeista ja hyvännäköisistä miehistä, jotka viehättävät naisia ulkoisesti ja sisäisesti? Juuri siksi, että siitä miehestä ja ihmisestä kiinnostuminen on aivan täysin eri asia, kuin se, että kiinnostuu jostain vitun rahasta.
Kun vaikka minä, joka en omaa ulkonäköä, en naisia viehättävää persoonaa, en seksikästä puheääntä, jne. voisin houkutella naisia rahan avulla. Mutta kun se naisten kiinnostuminen onkin ihan erilaista minun kohdallani, kun vain se pankkitili kiinnostaa. Sitten niitä naisia kiinnostavat ne komeat, sisäisesti viehättävät ja puoleensavetävät miehet nimenomaan SEKSUAALISESSA MIELESSÄ.
Ja eikös tässä siitä pillusta ollut kyse, kuten itsekkin totesit? Pillun pitäisi maistua, mutta kun naiset eivät kiinnostu minusta vaan rahoistani? Mitäs kun pitäisi kiinnostaa naisia SEKSUAALISESTI?
Kun rahani loppuvat, loppuvat myöskin naiset. Mutta kun mies on AIDOSTI naisia kiinnostava ja viehättävä, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin, niin ei tarvita mitään rahoja, kun mies kiinnostaa MIEHENÄ JA IHMISENÄ. Tämän takia juuri niitä naisia, ketkä ovat niiden rikkaiden miesten kanssa, kiinnostuvat seksuaalisesti aivan eri tyyppisistä miehistä.- Joku vaan
Kun minulla ei ole ulkonäköä eikä viehättävää luonnetta, ei isoa kalua, jne. niin naiset haluavat sitä joltakin muulta, kun minulla itselläni ei ole niitä piirteitä tarjota. Haluanko minä antaa naisten käyttää minua vain hyväkseni? Annanko naisten vain kiinnostua minun rahoistani ja käyttää hyväkseni? Minkä vitun takia minä tekisin niin?
Kuten itsekkin totesit, niin pillun pitäisi maistua, mutta sitä seksuaalista kiinnostusta ei naisten puolelta löydykkään, kun raha kiinnostaa.
Rikas mies kiinnostaa rahojen takia, komea, fiksu, isokaluinen, seksikäs ja puoleensavetävä mies kiinnostaa SEKSUAALISESTI. Kumpaa minä miehenä haluan olla, ensimmäistä vai jälkimmäistä?
Edelleen, rikas mies ei todellakaan kiinnosta VALTAOSAA naisista, vaan raha kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Ei minua se raha kiinnosta tässä vittujakaan, koska on kyse SEKSUAALISESTA viehättämisestä. Haluan itselleni niitä seksuaalisesti viehättäviä piirteitä, kuten isoa kalua, ERITTÄIN komeita kasvoja, harteikkuutta, hyviä sänkytaitoja, SYNNYNNÄISTÄ KARISMAA, seksikästä ja naisia viehättävää puheääntä, jne. Ne ovat niitä, mitkä AIDOSTI KIINNOSTAVAT NAISIA SEKSUAALISESTI.
Rikkailla miehillä harvoin on mitään muuta kiinnostavaa kuin se raha. Jos rahaa ei olisi, niin ei olisi mitään naisiakaan. Mutta mitä luulet niiden naisten ajattelevan siitä miehestä, jolla vain se raha on kiinnostava piirre? Eivät ne naiset ajattele siitä miehestä mitään seksuaalista, kun ei kerran mitään seksikkäitä piirteitäkään ole sillä miehellä. Sitten naiset seksuaalisesti haikailevat niiden komeiden ja hyvännäköisten, lihaksikkaiden ja isokaluisten, pitkien miesten perään, koska niillä miehillä on tarjota niille naisille juuri sitä SEKSIKKYYTTÄ, kaikkea sitä, mitä se rikas mies ei tarjoa.
Rikkaan miehen rikkaudet ja seksikkäiden miesten tarjoaman sänkyseikkailut ovat kaksi eri asiaa. Tietysti jos nuo voidaan yhdistää, niin silloin kyseessä onkin sitten sellainen paketti naisten keskuudessa, että ei luultavasti paremmasta väliä.
Mutta kuitenkin, pointti siis siinä, että kun kerran sen pillun pitäisi kiinnostaa, niin kyseessä ovat SEKSUAALISET asiat, eivät mitkään raha-asiat. Ei se nainen nauti siitä seksistä itsessään, vaikka sillä miehellä rahaa olisikin. Ei se vitun pankkitili tuo naiselle sitä orgasmia, joten miksi helvetissä ne naiset olisivat siitä miehestä itsessään kiinnostuneita SEKSUAALISESTI?
Ne toisenlaiset miehet tuovat naisille sen seksuaalisen tyydytyksen, jolloin ne naisetkin suhtautuvat niihin miehiin aivan eri tavalla. - Joku vaan
Joku vaan kirjoitti:
Kun minulla ei ole ulkonäköä eikä viehättävää luonnetta, ei isoa kalua, jne. niin naiset haluavat sitä joltakin muulta, kun minulla itselläni ei ole niitä piirteitä tarjota. Haluanko minä antaa naisten käyttää minua vain hyväkseni? Annanko naisten vain kiinnostua minun rahoistani ja käyttää hyväkseni? Minkä vitun takia minä tekisin niin?
Kuten itsekkin totesit, niin pillun pitäisi maistua, mutta sitä seksuaalista kiinnostusta ei naisten puolelta löydykkään, kun raha kiinnostaa.
Rikas mies kiinnostaa rahojen takia, komea, fiksu, isokaluinen, seksikäs ja puoleensavetävä mies kiinnostaa SEKSUAALISESTI. Kumpaa minä miehenä haluan olla, ensimmäistä vai jälkimmäistä?
Edelleen, rikas mies ei todellakaan kiinnosta VALTAOSAA naisista, vaan raha kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Ei minua se raha kiinnosta tässä vittujakaan, koska on kyse SEKSUAALISESTA viehättämisestä. Haluan itselleni niitä seksuaalisesti viehättäviä piirteitä, kuten isoa kalua, ERITTÄIN komeita kasvoja, harteikkuutta, hyviä sänkytaitoja, SYNNYNNÄISTÄ KARISMAA, seksikästä ja naisia viehättävää puheääntä, jne. Ne ovat niitä, mitkä AIDOSTI KIINNOSTAVAT NAISIA SEKSUAALISESTI.
Rikkailla miehillä harvoin on mitään muuta kiinnostavaa kuin se raha. Jos rahaa ei olisi, niin ei olisi mitään naisiakaan. Mutta mitä luulet niiden naisten ajattelevan siitä miehestä, jolla vain se raha on kiinnostava piirre? Eivät ne naiset ajattele siitä miehestä mitään seksuaalista, kun ei kerran mitään seksikkäitä piirteitäkään ole sillä miehellä. Sitten naiset seksuaalisesti haikailevat niiden komeiden ja hyvännäköisten, lihaksikkaiden ja isokaluisten, pitkien miesten perään, koska niillä miehillä on tarjota niille naisille juuri sitä SEKSIKKYYTTÄ, kaikkea sitä, mitä se rikas mies ei tarjoa.
Rikkaan miehen rikkaudet ja seksikkäiden miesten tarjoaman sänkyseikkailut ovat kaksi eri asiaa. Tietysti jos nuo voidaan yhdistää, niin silloin kyseessä onkin sitten sellainen paketti naisten keskuudessa, että ei luultavasti paremmasta väliä.
Mutta kuitenkin, pointti siis siinä, että kun kerran sen pillun pitäisi kiinnostaa, niin kyseessä ovat SEKSUAALISET asiat, eivät mitkään raha-asiat. Ei se nainen nauti siitä seksistä itsessään, vaikka sillä miehellä rahaa olisikin. Ei se vitun pankkitili tuo naiselle sitä orgasmia, joten miksi helvetissä ne naiset olisivat siitä miehestä itsessään kiinnostuneita SEKSUAALISESTI?
Ne toisenlaiset miehet tuovat naisille sen seksuaalisen tyydytyksen, jolloin ne naisetkin suhtautuvat niihin miehiin aivan eri tavalla.Ja vielä, kun mies ei ole viehättävä ja hoitaa hommansakkin päin helvettiä, niin tuleeko toista kertaa sen naisen kanssa? Kertovatko naiset eteenpäin, että oli ehdottomasti paras seksikokemus koskaan?
Nauttivatko naiset niin paljoa miesten kanssa, joilla ei ole naisille mitään SEKSUAALISTA annettavaa?
Mitä veikkaat miehen seksinsaantimahdollisuuksista, kun mies on ERITTÄIN komea, pitkä, lihaksikas, harteikas, sosiaalinen, huomioiva, isokaluinen, hyvä sängyssä, karismaattinen, pitkä, jne? Naiset juoksevat perässä aloitteita tehden, koska he haluavat sitä MIESTÄ ITSESSÄÄN.
Samaa ei koe tuollainen rikas mies, jolla ei muuta annettavaa ole kuin ne vitun säälittävät rahat. Mies ei viehätä naisia seksuaalisesti, naiset eivät halua hänen seuraansa läheskään yhtä paljon, naiset eivät tuollaista miestä kunnioita samalla tavalla ollenkaan, jne. Onko se sitten hauskaa?
Ei ainakaan omasta mielestäni. Ja pillusta muka pitäisi nauttia? No nauti siinä sitten ihan rauhassa, kun naista ei paljoa kiinnosta miehen pieni pili, ulkonäkö eikä sitä myöten luonnekkaan. Nainen vain ajattelee, koska saa sitä fyrkkaa lisää. Nauti siinä sitten pillusta, kun nainen vain haluaa rahojasi ja kaiken lisäksi varmasti ajattelee sitä vitun säälittävää pankkitiliä. Nauti siinä vain pillusta, kun nainen käyttää hyväksi ja antaa sitä vain sen takia, että pääsisi käsiksi rahoihisi.
Mistä lähtien hyväksikäytetyksi tulemisesta on tullut kunniakasta ja ylpeiltävää? Voisinhan minäkin kehuskella kavereilleni ja naisille, kun olen niin kova naistenmies että. Mutta kaikki kyllä tajuaisivat, että kun eivät ne naiset minusta ole kiinnostuneita vaan siitä saatanan vitun pankkitilistäni. Ja itse en edes tajuaisi, kuinka paljon nolaisin itseni. Mies kehuskelee pillunsaannilla, vaikka naisia ei ole edes kiinnostanut koko mies vaan ovat olleet rahojen perässä-
Sen sijaan, kun mies saa niitä naisia niillä INHIMILLISILLÄ piirteillä, ulkonäöllään, luonteellaan, seksikkyydellään, jne. voidaan puhua YT-tason miehestä. Silloin sillä miehellään on itsellään jotain annettavaa naisille. Silloin ne naisetkin kiinnostuvat siitä miehestä, eivätkä mistään pankkitilistä.
Aivan sama, kun nainen lähtisi minun mukaani baarista jatkoilla ja antaisi minun panna. Sitten huomaan, että lomppakkoni, pankkikorttini ja kaikki ovat pöllitty. Nainen vain antoi minun panna häntä, että saisi kusetettua minun rahani. Onko tämä sitten hauskaa? Onko tässä jotain kunniakasta tulla kusetetuksi ja hyväksikäytetyksi?
Mielestäni tuosta on kaikki hauskuus ja pillusta nauttiminen kaukana. Nauti nyt sitten siitä pillusta, kun aamulla olet täysin pennitön, kun nainen on pöllinyt rahasi ja suostui siihen vain, koska olit niin aivoton taukki, että annoit sen naisen kusettaa sinua.
Voihan aivan hyvin olla, etteivät ne rikkaat miehet mieti, miksi niitä naisia saavat, mutta minä en ainakaan antaisi kenenkään käyttää minua hyväkseen noin. Minä en ainakaan ikinä antaisi yhdenkään naisen kusettaa minua noin. Vaikka joku pyytäisi edes pientä drinkkiä ravintolassa, tiedän minkä perässä ne naiset ovat: ilmaisten juotavien. Jos antaa naisten kusettaa itseään noin, niin minun puolesta ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tuollaiseen alennu, enkä todellakaan ole niin tyhmä. En todellakaan. - jostain sen löydän
Joku vaan kirjoitti:
Ja vielä, kun mies ei ole viehättävä ja hoitaa hommansakkin päin helvettiä, niin tuleeko toista kertaa sen naisen kanssa? Kertovatko naiset eteenpäin, että oli ehdottomasti paras seksikokemus koskaan?
Nauttivatko naiset niin paljoa miesten kanssa, joilla ei ole naisille mitään SEKSUAALISTA annettavaa?
Mitä veikkaat miehen seksinsaantimahdollisuuksista, kun mies on ERITTÄIN komea, pitkä, lihaksikas, harteikas, sosiaalinen, huomioiva, isokaluinen, hyvä sängyssä, karismaattinen, pitkä, jne? Naiset juoksevat perässä aloitteita tehden, koska he haluavat sitä MIESTÄ ITSESSÄÄN.
Samaa ei koe tuollainen rikas mies, jolla ei muuta annettavaa ole kuin ne vitun säälittävät rahat. Mies ei viehätä naisia seksuaalisesti, naiset eivät halua hänen seuraansa läheskään yhtä paljon, naiset eivät tuollaista miestä kunnioita samalla tavalla ollenkaan, jne. Onko se sitten hauskaa?
Ei ainakaan omasta mielestäni. Ja pillusta muka pitäisi nauttia? No nauti siinä sitten ihan rauhassa, kun naista ei paljoa kiinnosta miehen pieni pili, ulkonäkö eikä sitä myöten luonnekkaan. Nainen vain ajattelee, koska saa sitä fyrkkaa lisää. Nauti siinä sitten pillusta, kun nainen vain haluaa rahojasi ja kaiken lisäksi varmasti ajattelee sitä vitun säälittävää pankkitiliä. Nauti siinä vain pillusta, kun nainen käyttää hyväksi ja antaa sitä vain sen takia, että pääsisi käsiksi rahoihisi.
Mistä lähtien hyväksikäytetyksi tulemisesta on tullut kunniakasta ja ylpeiltävää? Voisinhan minäkin kehuskella kavereilleni ja naisille, kun olen niin kova naistenmies että. Mutta kaikki kyllä tajuaisivat, että kun eivät ne naiset minusta ole kiinnostuneita vaan siitä saatanan vitun pankkitilistäni. Ja itse en edes tajuaisi, kuinka paljon nolaisin itseni. Mies kehuskelee pillunsaannilla, vaikka naisia ei ole edes kiinnostanut koko mies vaan ovat olleet rahojen perässä-
Sen sijaan, kun mies saa niitä naisia niillä INHIMILLISILLÄ piirteillä, ulkonäöllään, luonteellaan, seksikkyydellään, jne. voidaan puhua YT-tason miehestä. Silloin sillä miehellään on itsellään jotain annettavaa naisille. Silloin ne naisetkin kiinnostuvat siitä miehestä, eivätkä mistään pankkitilistä.
Aivan sama, kun nainen lähtisi minun mukaani baarista jatkoilla ja antaisi minun panna. Sitten huomaan, että lomppakkoni, pankkikorttini ja kaikki ovat pöllitty. Nainen vain antoi minun panna häntä, että saisi kusetettua minun rahani. Onko tämä sitten hauskaa? Onko tässä jotain kunniakasta tulla kusetetuksi ja hyväksikäytetyksi?
Mielestäni tuosta on kaikki hauskuus ja pillusta nauttiminen kaukana. Nauti nyt sitten siitä pillusta, kun aamulla olet täysin pennitön, kun nainen on pöllinyt rahasi ja suostui siihen vain, koska olit niin aivoton taukki, että annoit sen naisen kusettaa sinua.
Voihan aivan hyvin olla, etteivät ne rikkaat miehet mieti, miksi niitä naisia saavat, mutta minä en ainakaan antaisi kenenkään käyttää minua hyväkseen noin. Minä en ainakaan ikinä antaisi yhdenkään naisen kusettaa minua noin. Vaikka joku pyytäisi edes pientä drinkkiä ravintolassa, tiedän minkä perässä ne naiset ovat: ilmaisten juotavien. Jos antaa naisten kusettaa itseään noin, niin minun puolesta ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tuollaiseen alennu, enkä todellakaan ole niin tyhmä. En todellakaan.Pitkä avautuminen, mutta taidan tietää mistä puhut. Voisin samaistua moneenkin kohtaan. Itsekään en mielestäni omaa tarpeeksi ulkonäköä, luontaista karismaa ja sosiaalisia taitoja että naiset kiinnostuisivat seksuaalisessa mielessä. Omalla kohteliaalla käytöksellä jään friendzonelle, jos edes sinne asti pääsen. Kaikki ulkoa opetellut pelimiesliikkeet on meikäläisen kohdalla teennäisen päälleliimattuja. Että näillä mennään... mutta toivoa en menetä, en perkele.
- Naisasialooseri.
Joku vaan kirjoitti:
Ne toisenlaiset miehet tuovat naisille sen seksuaalisen tyydytyksen, jolloin ne naisetkin suhtautuvat niihin miehiin aivan eri tavalla.Miljoonat ja taas miljoonat miehet saavat naisen koska ovat rikkaita tai ainakin varakkaita. Esim. lääkärit ja juristit harvemmin ovat sinkkuja vasten tahtoaan sen sijaan moni työtön tai paskaduunari on. Aiheesta tehty tutkimuskin kertoi, että vähävaraisista miehistä ilman vaimoa on 43% eli lähes puolet kun taas varakkaista miehistä vain 2% on ilman vaimoa.
Niin ja tuo kuvailemasi kaltainen valtaosaa naisista viehättävä mieskään tuskin pääsee vakavaan parisuhteeseen jos on persaukinen ja työtön.
Kyllä se on aina ollut niin, että rahalla saa naista. Eikä se ole mielestäni mitään hyväksikäyttöä, että nainen ottaa rikkaan miehen tämän rahojen takia. Siinähän on win win tilanne, toinen saa rahaa, toinen saa pillua.
Ja miksi et ottanut mitään kantaa siihen, kun kerroin että se komea YTM tulee ennemmin tai myöhemmin menettämään sen ulkonäkönsä ja hän tippuu AT-miesten tasolle? Ulkokuori on katoavaista. YTM siis menettää kaiken, mutta AT-miehellä ei ole mitään menetettävää koska hänellä ei mitään ole koskaan ollutkaan.
- tosiasia.
Mies on ruma jos sillä ei ole tyttöystävää. Naiset on sen verran nirsoja että ne ei ruman kanssa seurustele.
- Joku vaan
"Ja miksi et ottanut mitään kantaa siihen, kun kerroin että se komea YTM tulee ennemmin tai myöhemmin menettämään sen ulkonäkönsä ja hän tippuu AT-miesten tasolle? Ulkokuori on katoavaista. YTM siis menettää kaiken, mutta AT-miehellä ei ole mitään menetettävää koska hänellä ei mitään ole koskaan ollutkaan."
YTM menettää aikaa myöten ulkonäkönsä, toiset aiemmin, toiset myöhemmin. Toiset voivat vielä 60-vuotiainakin olla hyvännäköisiä, toiset taas rapistuvat aiemmin.
"Niin ja tuo kuvailemasi kaltainen valtaosaa naisista viehättävä mieskään tuskin pääsee vakavaan parisuhteeseen jos on persaukinen ja työtön."
Olenko jossakin maininnut, että tuollaisella miehellä ei muka olisi rahaa? Tuo on todella turha veruke, jos kerran tuollaisella miehellä on vielä kaiken lisäksi rahaa, niin silloinhan vasta niitä naisia tulee ovista ja ikkunoista.
Mutta pointti tässä on se, että jos miehellä on vain rahaa, niin hänellä ei välttämättä ole karismaa ja ulkonäköä. Joku sanoo, että mihin tarvitaan karismaa ja ulkonäköä, jos kerran on rahaa. No naiset pitävät MYÖSKIN karismasta ja hyvästä ulkonäöstä. Näin se menee.
Rikas mies ei välttämättä ikinä pysty viehättämään naisia näillä piirteillä.
Pitkä, ERITTÄIN komea, harteikas, isokaluinen, sosiaalinen, karismaattinen, hyvä sängyssä oleva, fiksu, jne. mies, jolla on rahaa, viehättää naisia ENEMMÄN kuin mies, kenellä on vain rahaa.
Miksi? Koska molemmilla miehillä on rahaa, mutta toisella on niitä kaikkia muitakin naisia viehättäviä piirteitä, mitä tuolla pelkästään rikkaalla miehellä EI OLE. Tuo ensin mainittu voi viehättää naisia KAIKILLA MUILLAKIN tavoilla, joten totta kai naiset viehättyvät tuosta miehestä paljon enemmän.
Toisella on VAIN RAHAA, toisella RAHAN LISÄKSI ulkonäköä, isoa kalua, fiksuutta, karismaa, jne. Hän pystyy siis viehättämään naisia ENEMMÄN kuin tuo pelkästään rikas mies.
Jos minulla olisi minkälaisia rikkauksia tahansa, niin en edelleenkään koskisi yhteenkään naiseen pitkällä tikullakaan. Koska missä minulla olisi KAIKKI MUUT naisia viehättävät piirteet? Pystyisin viehättämään häntä rahoillani, mutta missä on ne minun fyysiset piirteeni, komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus, iso kalun koko, jne. jotka viehättävät MYÖSKIN naisia?
Haluan viehättää naisia KAIKILLA TAVOILLA, en vain joillakin saatanan rahoilla. Yksikään nainen ei tulisi elämääni, vaikka minulla olisi minkälainen pankkitili tahansa. Koska edelleenkään, en ole MIEHENÄ JA IHMISENÄ muuttunut yhtään mitenkään.
Minä saisin rahoillani pillua, vaikka haluaisinkin? No enhän minä mitään pillua saisi, kun hommassa ei kerran mitään SEKSUAALISTA olisi, kun minulla ei ole muuta kuin rahani. Miten helvetissä siitä pillusta nauttii, kun nainen ei edes anna siihen mahdollisuutta kyttäämällä vain rahojani? Sen sijaan, jos nainen olisi MINUSTA MIEHENÄ KIINNOSTUNUT, niin silloin kyllä saisin pillua ja paljon.
Eivät ne rahat mitään pillun tai naisten saantia parantaisi yhtään, pankkitili kiinnostaisi naisia, en minä. Joten se pillunsaanti jäisi aina väliin. Joten mitä hyötyä olisi ottaa jotain ylimääräistä henkilöä siihen rahojani jakamaan, jolta en ikinä saisi yhtään mitään? Samallahan voisin laittaa kaikki rahani hyväntekeväisyyteen, enhän minä sieltäkään mitään pillua saa. Naisia kiinnostaisi vain minun rahani.
Ja kuten sanoin, moni nainen käy hakemassa sen seksinsä ihan jostain muualta kuin sen rikkaan miehen luota. Kun se rikas mies ei pysty sitä kunnon seksiä, kunnon viehätystä, kunnon seksuaalisuutta, jne. tarjoamaan, niin nainen hakee sitä jostain muualta. Minun kaltaiseni ATM ei viehätä naisia, joten en minä viehätä heitä minkään rahankaan voimalla. Aivan yhtä epämiellyttävä minä olisin edelleen naisten silmissä. Mitä vitun hyötyä noista rahoista siis olisi naisten hankinnassa?
Sen sijaan, jos olisin ERITTÄIN komea, pitkä, isokaluinen, harteikas, karismaattinen, jne. niin silloin siinä olisikin jotain, kun naiset kiinnostuisivat MYÖS minusta. Kun naiset haluaisivat MINUA ITSESSÄÄN, niin totta kai sitä pillua tulisi ovista ja ikkunoista. Nyt, jos rikastuisin, niin rahan ruinaajia löytyisi joka nurkasta. Mutta ei kukaan minun munastani kiinnostuisi. Ei kukaan minusta miehenä kiinnostuisi. Ei kukaan minun kanssani mitään seksiä haluaisi, koska miehenä olisin aivan yhtä epämiellyttävä kuin aina ennenkin.
RAHAN RUINAAJIA kyllä löytyisi. En minä miehenä muuttuisi yhtään sen viehättävämmäksi naisten silmissä, pankkitilini muuttuisi viehättävämmäksi. Joten mitä helvetin järkeä? Miksi ihmeessä antaisin yhdenkään naisen tulla viittä metriä minua lähemmäksi, jos en kerran kiinnosta heitä hevon vittuakaan?- Joku vaan
Eli ei todellakaan kannata uskoa kaiken maailman kulisseja, joita näkee. Tuollaisessa tilanteessa se homma on monesti aivan toista kuin mitä sitä näkee.
Eri asia tosin siis silloin, jos miehellä olisi jotain muutakin tarjottavaa kuin pelkät rahat.
- Mitä välii
Miten te voitte olla noin pinnallisia ja välittää jostain statuksesta yms. Terve ihminen pärjää vaikka yksin eikä alennu tekemään tuollaisia romaanin mittaisia analyysejä siitä kuka kelpaa kenelle ja niin edelleen. Hävetkää!
- Koska naiset ovat
pinnallisia ja välittävät statuksesta
- mitä välii
Joo, mut ei parisuhde ole mikään autuaaksi tekevä asia. Siitä ne ongelmat usein vasta alkavat. Ei sen takia kannata alkaa itseään muuttamaan. Jos ei hyvää naista löydy omana ittenään, niin olkoon löytymäti. Kuka nyt jotain pinnallista, mieheltään statuksen nimissä kaikkea mahdollista ja mahdotonta vaativaa naista haluaisi? Vähän ylpeyttä peliin ihmiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804