Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
Minkä ikäistä ikävöit?
96
2055
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä miehen ikää, eikä sillä väliä. Hän merkitsee tulevaisuutta.
- Anonyymi
Lompakkoa siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lompakkoa siis
Pusuttelua ja lämpimiä iltoja.
- Anonyymi
mulu kun raato
- Anonyymi
Hän 35 ja merkitsi pitkään hyvin paljon. Päätön ihastuminen, josta ei tullut mitään sen enempää, kun epäselvyyttä ja rikkinäinen sydän.
- Anonyymi
Oletko sinä 37?
- AnonyymiUUSI
Minä en ole täällä palstalla koskaan sanonut sulle mitään negatiivista. En edes käy täällä paljoa. Luota millaista on oikeasti irl eikä mitä täällä tuntemattomat kirjoittaa...
- AnonyymiUUSI
Puhumalla epäselvyys poistuu
- Anonyymi
Hän on vanhempi kuin minä
- Anonyymi
Mies on kaksi vuotta vanhempi.
- Anonyymi
Kaksi vuotta nuorempi nainen.
Mieheltä
- Anonyymi
Nainen 45, Menin ihastumaan ja rakastumaan päätäpahkaa. Täällä edelleen kirjoittelemassa, joten siitä voitte päätellä, että edelleen yksin. 😢
M:ltä- Anonyymi
Voiko 45:seen naiseen rakastua. Naisten vaihdevuodet on aika iso juttu. Hormoni toiminta muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko 45:seen naiseen rakastua. Naisten vaihdevuodet on aika iso juttu. Hormoni toiminta muuttuu.
Tietenkin voi. Maalaat naisista nyt aika mysteeristä kuvaa. Eivät he mitään yksisarvisia ole vaan ihan ihmislajia kuten sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku kokemusasiantuntija poju vai murkku tyttö?
Sinun tietosi on ihan sieltä mihin ei aurinko paista.
Katkera jostain vanhemmille naisille ainakin olet selvästi!!
Yleensä silloin on saanut pakit.. 😏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku kokemusasiantuntija poju vai murkku tyttö?
Sinun tietosi on ihan sieltä mihin ei aurinko paista.
Katkera jostain vanhemmille naisille ainakin olet selvästi!!
Yleensä silloin on saanut pakit.. 😏Miehille voi tulla yllätyksenä että myös miehille tulee vaihdevuodet.
Potenssi heikkenee ja testot laskee, varsinkin jos ainoa liikunta on peukaloilla tänne näpyttely.
Ottakaa ensin selvä asioista ennen kuin tänne alatte keulimaan olemattomalla " faktatiedollanne"!
Miehen vaihdevuodet ne vasta lopullinen niitti on ainakin sänkypuuhille siinä vaiheessa kun ei vaan enää ota eteen 👇🏼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehille voi tulla yllätyksenä että myös miehille tulee vaihdevuodet.
Potenssi heikkenee ja testot laskee, varsinkin jos ainoa liikunta on peukaloilla tänne näpyttely.
Ottakaa ensin selvä asioista ennen kuin tänne alatte keulimaan olemattomalla " faktatiedollanne"!
Miehen vaihdevuodet ne vasta lopullinen niitti on ainakin sänkypuuhille siinä vaiheessa kun ei vaan enää ota eteen 👇🏼Koittakaa nyt päättää. Aina lässytätte, että vain rakkaudella väliä ja nyt nuoren miehen k*lli on se Number1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli tietenkin trolli, mutta muille lukijoille haluan viriilinä kolmekymppisenä kertoa, että kyllä voi. Nelikymppiseen, viisikymppiseen, kuusikymppiseen. Hot on hot, ei katso ikää, eikö tämäkin palsta tihku nuoria miehiä nyyhkimässä itseään vanhempien perään?
Joillakin luonteenpiirteet virtaviivaistuu iän myötä ja kummalliset luulot karisee, väittäisin että moni parikymppinen on sietämättömämpi. - AnonyymiUUSI
Hei,olen 47 vuotias,182cm pitkä ja n.80kg.Omaan komean ulkonäön ja olen puhelias,mutta osaan myös kuunnella.Saat minut erilaisiin tilaisuuksiin tai vaikka kävelylle.Arvostan ja kunnioitan naisia ja käytöstavat ovat minulle A ja Ö.Olen suomalainen,tummanruskeat hiukset ja ruskeasilmäinen komeaksikin haukuttu,mutta se on vain pinta.Haluan että nainen viihtyy ja rakastan saamaan hänet nauramaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei,olen 47 vuotias,182cm pitkä ja n.80kg.Omaan komean ulkonäön ja olen puhelias,mutta osaan myös kuunnella.Saat minut erilaisiin tilaisuuksiin tai vaikka kävelylle.Arvostan ja kunnioitan naisia ja käytöstavat ovat minulle A ja Ö.Olen suomalainen,tummanruskeat hiukset ja ruskeasilmäinen komeaksikin haukuttu,mutta se on vain pinta.Haluan että nainen viihtyy ja rakastan saamaan hänet nauramaan.
Mä voisin olla hyvä Match sulle❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla näköjään aivojen toiminta muuttunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehille voi tulla yllätyksenä että myös miehille tulee vaihdevuodet.
Miehen vaihdevuodet ne vasta lopullinen niitti on ainakin sänkypuuhille siinä vaiheessa kun ei vaan enää ota eteen 👇🏼Suurin potenssiongelman syy miehillä lienee vastapeluri. Ei ole kerta tai kaksi, kun erektio-ongelmat ovat poistuneet uuden parin astuessa kuvioon.
- AnonyymiUUSI
Jos olet M51, niin rakastan sua edelleen. En silti halua takaisin.
- Anonyymi
Nainen on 31. Unelmaa ja tunnetta jota kukaan muu ei voi.
- AnonyymiUUSI
;) juu, näin on
- Anonyymi
En tiedä ikävöinnistä. On vain vuosien varrella vastakkaisen sukupuolen ihmisiä joita miettii. Eka on oma ikäinen yli 30v takaa.
- Anonyymi
Minä olen niin TYHMÄ NAINEN, että minä en ole koskaan OPPINUT KYSYMÄÄN MIEHELTÄ, kun juttelen hänen kanssa näitä asioita:
Henkilöllisyystodistus
Rikosrekisteri
Ansioluettelo
Työsopimus
Palkka
Pankkitilin ote
Omaisuudesta luettelo
Veloista luettelo
Elatusvelvollisuus
Onko ex-puolison kanssa ero ositukset hoidettu
Onko hän vielä kuvioissa mukana
Lääkärin todistus
Seksuaaliset mieltymykset
Kaikkia muita taitoja mitä tulee mieleen.
Sen jälkeen voi vastata sanoa miehelle, että onko kiinnostunut vai ei- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olen kysynyt. Ihan normi homma. 👍
- Anonyymi
Mieluummin nuorempi kuin vanha elukka
- Anonyymi
Vanhoista elukoista ei pääsekkään eroon kun ne luulee omistavansa sinut ruman panon jälkeen kun ei muita saa let vanhan elukan vanki huonossa suhteessa
- Anonyymi
Sitähän tässä kysyttiin, mutta onneksi ilmoitit!
- Anonyymi
Mikä, minkälainen on "vanha elukka"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoista elukoista ei pääsekkään eroon kun ne luulee omistavansa sinut ruman panon jälkeen kun ei muita saa let vanhan elukan vanki huonossa suhteessa
Kyl sulle kymppi riittää rumassta panosta.
- Anonyymi
Mielummin vanhempi, kuin nuori moukka.
- Anonyymi
Vanhemmat eivät ole pilanneet aivojaan tämän somen yms. vuoksi. Ovat onneksi vielä tervejärkisiä ja jalat maassa olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yksi onneton piipittäjä 😂
Katkeruus niin paistaa näistä teidän kirjoituksista ettei voi kuin nauraa näille!
Kannattaa joskus mennä ihan ulos sieltä luolasta, niin ehkä joku huomaa sinutkin.
Silloin ei tarvitse olla enää kateellinen vanhemmalle joka vei sen ihastuksen sinun nenäsi edestä!
- Anonyymi
Kaunotar on 14v tai 15v. Hän osaa taivuttaa varpejaan, kutakin kerrallaan.
- Anonyymi
Pedari 🤮🤮
- Anonyymi
Sairasta ja laitonta vain...
- Anonyymi
Jos et itse ole alle 18 v, niin olet alaikäisiin sekaantuja.
Arvelluttavaa jopa 20-vuotiaalta haaveilla 14-15 vuotiaista, jos ei ole sitten tarkoitus olla vain kaveri.
- Anonyymi
Mies 34v.
- Anonyymi
24-25 v. Joku haavekuva oli.
- Anonyymi
Olen joutunut naimisiin ja lapsen jouduin miehen toiveesta tehdä, en ole löytänyt sitä oikeaa ja sukulaiset haukkuu ja väheksyy minua kaikin tavoin. Olen huono ja hyödytön
- Anonyymi
Sopivanikäistä ikävöin
- Anonyymi
Ei tunneta, mutta vahvistat minua itseäni. Saat minut ajattelemaan miksi olen minä ja miksi kiinnostan, huomaan että haastan sinua hyvällä 🙂😍 olen yllättynyt 😍🙂 saat minut tavoittelemaan sitä mikä minulle on tärkeää koska koet ihastumista, saat toki haluamaan myös kasvua, tavoittelemaan enemmän. Ei se huonoksi ole. Vain pitämällä kiinni itsestä, haastamalla itsensä, löytää luonnollisen kasvun, se ei maksa tai tuo huonoa karmaa 🙂 ja tasaa huonoa energiaa, suojaakin 🙂
- Anonyymi
Hän on 43 v mies. 🙂🙂
- Anonyymi
👋👋👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋👋👋
💕💕💕
- Anonyymi
52v mies
- Anonyymi
83v
- Anonyymi
No nyt 💕💕
- AnonyymiUUSI
Osui.❤️
- Anonyymi
39v mies ja hän merkitsee mulle kaikkea ❤️🩷
- Anonyymi
40v naista kaipaan.
- AnonyymiUUSI
Ja sinun ikä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun ikä?
Ikäni on 43v.
- Anonyymi
hän on saman ikäinen kuin minä
- Anonyymi
Kuinka paljon ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon ikäeroa?
N. 9 kk
- Anonyymi
50.n.
- Anonyymi
46 mies
- Anonyymi
Entä Naisen ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Naisen ikä?
36 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
36 😘
Liian vanha
- Anonyymi
Mies 48v, merkitsee paljon edelleen. 😍
- Anonyymi
(I)
- Anonyymi
Noin 30 v naista.
- Anonyymi
Vähän alle vai vähän päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän alle vai vähän päälle
Vähän alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän alle.
Minkäs ikäinen sinä olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen sinä olet
Ikäeroa aika paljon, en halua kertoa tarkkaa ikääni.
- Anonyymi
oikeesti ensimmäinen mies joka on suunnilleen oman ikäiseni mikä on ihanaa ja en ole tavannut ketään tuon ikäistä miestä joka olisi noin fiksu
- Anonyymi
Mulla lähes kaikki, (ne harvat) seurustelukumppanit ovat olleet minua nuorempia. Tuntuu että oman ikäiseni eivät ole olleet kiinnostuneita.
- Anonyymi
Täyttää muutaman päivän päästä 42. Hän on se ainoa, jota olen todella ja tosissani rakastanut ja jonka rakkauden eteen yritin tehdä kaikkeni. Häntä ei kuitenkaan kiinnosta, joten minun osaltani parisuhdeyritykset olivat nyt sitten tässä.
- Anonyymi
Jes kohta kotiin rakkaani luokse joka odottaa meidän vauvaa ajelen volvo v90 kympillä minkä juuri hommasin
- Anonyymi
Mitä anoppi tähän vauva asiaan sanoo.
- Anonyymi
50 ja kiimaa,kiimaa.Minua vanhempi yli 6v ja alle 10.Samoissa piireissä oltu iän.Himo.
- Anonyymi
En tiedä hänen ikäänsä mutta jumalattoman kaunis hän on ja selkeästi itseäni nuorempi.
Oltu tavallaan samassa työpaikassa 13 vuotta mutta taitaa molemminpuolinen ujous estää lähemmän tutustumisen. - Anonyymi
32 v. Ihastuin ja pyöri mielessä pitkään. Vuosien myötä enää harvemmin. Välillä kuitenkin. Tuskin unohtuu ikinä täysin. Ellemme törmäisi uudestaan ja asialle saataisi päätös.
- Anonyymi
nuori komea vaakamies.
elämäni rakkaus.
💝 - AnonyymiUUSI
mä ikävöin mun kakkaa ku se oli nii iso potkö, mite sille kävi ku vedin pöntön pääsikö putsilaitokseen asti vai minne se meni
- AnonyymiUUSI
Unelmoin 100-vuotiaasta miljonääristä, jonka kanssa menen välittömästi naimisiin jos hän testamenttaa minulle omaisuutensa. Tällaista on aito rakkaus, voi kunpa saisin sen kokea!
- AnonyymiUUSI
Lisään tuohon vielä, että kaivattuni sukupuolellakaan ei ole väliä. Saa olla mies tai nainen tai vaikkapa muunsukupuolinen. Olen moderni ja vapaamielinen ihminen. Ei minunkaan sukupuolellani ole väliä jos löydän tuon ihanteellisen kaivattuni. Voin vaikka ryhtyä transuilemaan jos hän niin haluaa.
- AnonyymiUUSI
Olen iloinen enkä ikävöi mitään tai ketään.
- AnonyymiUUSI
Ikävöin tyttöä joka on rakastajattareni. En uskalla kertoa hänen ikäänsä koska hän saavuttaa suojaiän vasta puolen vuoden kuluttua. Sitten loppuu salailu voimme liikkua julkisesti yhdessä. Ehkä joskus menen esittäytymään hänen vanhemmilleen, hänen isänsä kanssa varmasti tulemme juttuun, olemmehan saman ikäisiä.
- AnonyymiUUSI
En juuri nyt ikävöi ketään. Erosin juuri koska minulla ja ex-miehelläni ei ollut muuta yhteeistä paitsi hänen rahansa. Ne loppuivat, joten sen jälkeen ei jäänyt mitään yhteistä.
- AnonyymiUUSI
47 v mies
- AnonyymiUUSI
Ikävä ollut jo kauan 62v. Naista ois kiva vielä nähdä?
- AnonyymiUUSI
Haluisin omistautua hänelle.. ikuisesti.. :3 iältään minua muutamia kuukausia nuorempi.Mutta hän ei taida tykkää musta. </3 En voi muita edes aatella. </3
- AnonyymiUUSI
86 vastausta ja yksi niistä voisi osua minuun. Arvatkaa mikä?
- AnonyymiUUSI
15, odotellaan, että mimmi täyttäs 16 🤣🤣👉👌
- AnonyymiUUSI
No jo on lapsi rakasta touhua.
- AnonyymiUUSI
Mies 42v
- AnonyymiUUSI
🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Se oli mua paljon vanhempi ja varattu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4092048- 1112034
Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971136Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13918Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34740- 43698
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi108681Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166666Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!10645Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30609