Minkä ikäistä ikävöit?

Anonyymi-ap

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?

69

1307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä miehen ikää, eikä sillä väliä. Hän merkitsee tulevaisuutta.

• Anonyymi

Lompakkoa siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lompakkoa siis

Pusuttelua ja lämpimiä iltoja.

• Anonyymi

mulu kun raato

• Anonyymi

Hän 35 ja merkitsi pitkään hyvin paljon. Päätön ihastuminen, josta ei tullut mitään sen enempää, kun epäselvyyttä ja rikkinäinen sydän.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sinä 37?

• Anonyymi

Hän on vanhempi kuin minä

• Anonyymi

Mies on kaksi vuotta vanhempi.

• Anonyymi

Kaksi vuotta nuorempi nainen.
        Mieheltä

• Anonyymi

Nainen 45, Menin ihastumaan ja rakastumaan päätäpahkaa. Täällä edelleen kirjoittelemassa, joten siitä voitte päätellä, että edelleen yksin. 😢

M:ltä

• Anonyymi

Voiko 45:seen naiseen rakastua. Naisten vaihdevuodet on aika iso juttu. Hormoni toiminta muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko 45:seen naiseen rakastua. Naisten vaihdevuodet on aika iso juttu. Hormoni toiminta muuttuu.

Tietenkin voi. Maalaat naisista nyt aika mysteeristä kuvaa. Eivät he mitään yksisarvisia ole vaan ihan ihmislajia kuten sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku kokemusasiantuntija poju vai murkku tyttö?
        Sinun tietosi on ihan sieltä mihin ei aurinko paista.
        Katkera jostain vanhemmille naisille ainakin olet selvästi!!
        Yleensä silloin on saanut pakit.. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku kokemusasiantuntija poju vai murkku tyttö?
        Sinun tietosi on ihan sieltä mihin ei aurinko paista.
        Katkera jostain vanhemmille naisille ainakin olet selvästi!!
        Yleensä silloin on saanut pakit.. 😏

Miehille voi tulla yllätyksenä että myös miehille tulee vaihdevuodet.
        Potenssi heikkenee ja testot laskee, varsinkin jos ainoa liikunta on peukaloilla tänne näpyttely.
        Ottakaa ensin selvä asioista ennen kuin tänne alatte keulimaan olemattomalla " faktatiedollanne"!
        Miehen vaihdevuodet ne vasta lopullinen niitti on ainakin sänkypuuhille siinä vaiheessa kun ei vaan enää ota eteen 👇🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehille voi tulla yllätyksenä että myös miehille tulee vaihdevuodet.
        Potenssi heikkenee ja testot laskee, varsinkin jos ainoa liikunta on peukaloilla tänne näpyttely.
        Ottakaa ensin selvä asioista ennen kuin tänne alatte keulimaan olemattomalla " faktatiedollanne"!
        Miehen vaihdevuodet ne vasta lopullinen niitti on ainakin sänkypuuhille siinä vaiheessa kun ei vaan enää ota eteen 👇🏼

Koittakaa nyt päättää. Aina lässytätte, että vain rakkaudella väliä ja nyt nuoren miehen k*lli on se Number1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli tietenkin trolli, mutta muille lukijoille haluan viriilinä kolmekymppisenä kertoa, että kyllä voi. Nelikymppiseen, viisikymppiseen, kuusikymppiseen. Hot on hot, ei katso ikää, eikö tämäkin palsta tihku nuoria miehiä nyyhkimässä itseään vanhempien perään?

Joillakin luonteenpiirteet virtaviivaistuu iän myötä ja kummalliset luulot karisee, väittäisin että moni parikymppinen on sietämättömämpi.

• Anonyymi

Nainen on 31. Unelmaa ja tunnetta jota kukaan muu ei voi.

• Anonyymi

En tiedä ikävöinnistä. On vain vuosien varrella vastakkaisen sukupuolen ihmisiä joita miettii. Eka on oma ikäinen yli 30v takaa.

• Anonyymi

Minä olen niin TYHMÄ NAINEN, että minä en ole koskaan OPPINUT KYSYMÄÄN MIEHELTÄ, kun juttelen hänen kanssa näitä asioita:
      Henkilöllisyystodistus
      Rikosrekisteri
      Ansioluettelo
      Työsopimus
      Palkka
      Pankkitilin ote
      Omaisuudesta luettelo
      Veloista luettelo
      Elatusvelvollisuus
      Onko ex-puolison kanssa ero ositukset hoidettu
      Onko hän vielä kuvioissa mukana
      Lääkärin todistus
      Seksuaaliset mieltymykset
      Kaikkia muita taitoja mitä tulee mieleen.
      Sen jälkeen voi vastata sanoa miehelle, että onko kiinnostunut vai ei

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Olen kysynyt. Ihan normi homma. 👍

• Anonyymi

Mieluummin nuorempi kuin vanha elukka

• Anonyymi

Vanhoista elukoista ei pääsekkään eroon kun ne luulee omistavansa sinut ruman panon jälkeen kun ei muita saa let vanhan elukan vanki huonossa suhteessa

• Anonyymi

Sitähän tässä kysyttiin, mutta onneksi ilmoitit!

• Anonyymi

Mikä, minkälainen on "vanha elukka"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoista elukoista ei pääsekkään eroon kun ne luulee omistavansa sinut ruman panon jälkeen kun ei muita saa let vanhan elukan vanki huonossa suhteessa

Kyl sulle kymppi riittää rumassta panosta.

• Anonyymi

Mielummin vanhempi, kuin nuori moukka.

• Anonyymi

Vanhemmat eivät ole pilanneet aivojaan tämän somen yms. vuoksi. Ovat onneksi vielä tervejärkisiä ja jalat maassa olevia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas yksi onneton piipittäjä 😂
        Katkeruus niin paistaa näistä teidän kirjoituksista ettei voi kuin nauraa näille!
        Kannattaa joskus mennä ihan ulos sieltä luolasta, niin ehkä joku huomaa sinutkin.
        Silloin ei tarvitse olla enää kateellinen vanhemmalle joka vei sen ihastuksen sinun nenäsi edestä!

• Anonyymi

Kaunotar on 14v tai 15v. Hän osaa taivuttaa varpejaan, kutakin kerrallaan.

• Anonyymi

Pedari 🤮🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedari 🤮🤮

"Pedofilia eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö on parafilia, jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli esimurrosikäisiin, yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin". Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Se ei siis lainkaan ole pedofiliaa, kun mies himoitsee teininaista tai rakastelee teinikaunottaren kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pedofilia eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö on parafilia, jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli esimurrosikäisiin, yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin". Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Se ei siis lainkaan ole pedofiliaa, kun mies himoitsee teininaista tai rakastelee teinikaunottaren kanssa.

Sairasta ja laitonta vain...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et itse ole alle 18 v, niin olet alaikäisiin sekaantuja.

Arvelluttavaa jopa 20-vuotiaalta haaveilla 14-15 vuotiaista, jos ei ole sitten tarkoitus olla vain kaveri.

• Anonyymi

Mies 34v.

• Anonyymi

24-25 v. Joku haavekuva oli.

• Anonyymi

Olen joutunut naimisiin ja lapsen jouduin miehen toiveesta tehdä, en ole löytänyt sitä oikeaa ja sukulaiset haukkuu ja väheksyy minua kaikin tavoin. Olen huono ja hyödytön

• Anonyymi

Sopivanikäistä ikävöin

• Anonyymi

Ei tunneta, mutta vahvistat minua itseäni. Saat minut ajattelemaan miksi olen minä ja miksi kiinnostan, huomaan että haastan sinua hyvällä 🙂😍 olen yllättynyt 😍🙂 saat minut tavoittelemaan sitä mikä minulle on tärkeää koska koet ihastumista, saat toki haluamaan myös kasvua, tavoittelemaan enemmän. Ei se huonoksi ole. Vain pitämällä kiinni itsestä, haastamalla itsensä, löytää luonnollisen kasvun, se ei maksa tai tuo huonoa karmaa 🙂 ja tasaa huonoa energiaa, suojaakin 🙂

• Anonyymi

Hän on 43 v mies. 🙂🙂

• Anonyymi

👋👋👋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👋👋👋

💕💕💕

• Anonyymi

52v mies

• Anonyymi

83v

• Anonyymi
        UUSI

No nyt 💕💕

• Anonyymi

39v mies ja hän merkitsee mulle kaikkea ❤️🩷

• Anonyymi

40v naista kaipaan.

• Anonyymi

hän on saman ikäinen kuin minä

• Anonyymi

Kuinka paljon ikäeroa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon ikäeroa?

N. 9 kk

• Anonyymi

50.n.

• Anonyymi

46 mies

• Anonyymi

Entä Naisen ikä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Naisen ikä?

36 😘

• Anonyymi

Mies 48v, merkitsee paljon edelleen. 😍

• Anonyymi

(I)

• Anonyymi
      UUSI

Noin 30 v naista.

• Anonyymi
        UUSI

Vähän alle vai vähän päälle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän alle vai vähän päälle

Vähän alle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän alle.

Minkäs ikäinen sinä olet

• Anonyymi
      UUSI

oikeesti ensimmäinen mies joka on suunnilleen oman ikäiseni mikä on ihanaa ja en ole tavannut ketään tuon ikäistä miestä joka olisi noin fiksu

• Anonyymi
        UUSI

Mulla lähes kaikki, (ne harvat) seurustelukumppanit ovat olleet minua nuorempia. Tuntuu että oman ikäiseni eivät ole olleet kiinnostuneita.

• Anonyymi
      UUSI

Täyttää muutaman päivän päästä 42. Hän on se ainoa, jota olen todella ja tosissani rakastanut ja jonka rakkauden eteen yritin tehdä kaikkeni. Häntä ei kuitenkaan kiinnosta, joten minun osaltani parisuhdeyritykset olivat nyt sitten tässä.

• Anonyymi
      UUSI

Jes kohta kotiin rakkaani luokse joka odottaa meidän vauvaa ajelen volvo v90 kympillä minkä juuri hommasin

• Anonyymi
        UUSI

Mitä anoppi tähän vauva asiaan sanoo.

• Anonyymi
      UUSI

50 ja kiimaa,kiimaa.Minua vanhempi yli 6v ja alle 10.Samoissa piireissä oltu iän.Himo.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä hänen ikäänsä mutta jumalattoman kaunis hän on ja selkeästi itseäni nuorempi.
      Oltu tavallaan samassa työpaikassa 13 vuotta mutta taitaa molemminpuolinen ujous estää lähemmän tutustumisen.

• Anonyymi
      UUSI

32 v. Ihastuin ja pyöri mielessä pitkään. Vuosien myötä enää harvemmin. Välillä kuitenkin. Tuskin unohtuu ikinä täysin. Ellemme törmäisi uudestaan ja asialle saataisi päätös.

• Anonyymi
      UUSI

nuori komea vaakamies.
      elämäni rakkaus.
      💝

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1327
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      69
      1307
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      299
      1029
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      45
      1008
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      839
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      227
      838
    7. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      815
    8. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      777
    9. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      774
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      125
      766
    Aihe