Älä turhaan. 😘
Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin tehdään se ainakin kylki kyljessä.
Pelekäätkönä mua?
42
784
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä.
- Anonyymi
Milloin seuraava askel
- Anonyymi
No keneltä kenelle tämä nyt sitten
- Anonyymi
No mikähän olisi siihen kyhnäilyyn sopiva paikka? Ulkona siis.
- Anonyymi
Ksupermarket😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ksupermarket😂
Yäk
- Anonyymi
Ei tuolla sateessa viiti istua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ksupermarket😂
Kahaveelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahaveelle
Sivusta vaan heitin älkää ny tosissaan ottako😂.
- Anonyymi
Eipä näy täälläpäin ....
- Anonyymi
Mee vaa ohi.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt etten ole tervetullut. E
- Anonyymi
Kyl, oot niin kuuma 😘❤️
- Anonyymi
Ihan helekatisti
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus!! Usein ihastuneet ihmiset keskittyvät täydellisesti toisiinsa. Keskustelu voisi kylki kyljessä kestää kuukauden tai niin pitkään kun toisen illuusio lakkaisi vaikuttamasta. Rakkaus tunne vie herkästi mennessään, keskustellessa ääni kuuluu mutta sanat katoavat tuuleen, ja toista katsoessa yksityiskohdat sieppaavat mukaansa ja suurin osa ihmisestä katoaa näköpiiristä. Ehkä siksi on usein helpompi keskustella säästä ja katsella avaraa taivasta, kun katsella kauniita silmiä ja hymyä niiden takana. Ehkäpä ihminen on varuillaan, silloin kun tietää että tuosta naisesta virtaa sellaista energiaa, että on vaikea hengittää ja pään sisäinen maailma alkaa muistuttamaan kaaosta, joka sekoittuu muistamattomuuteen, pelko ottaa naiseen liian vakava kontakti, vaikuttaa käytökseen lamaannuttavasti. Se ei ole pelkoa vaan itsesuojeluvaiston viimeinen pelastus yritys, rakkaus on raadollista ja tuottaa usein tuskaa, vaikka kaikki mitä siitä voisi kokea on huippu ihanaa ja tunteet täyttävää.
https://www.youtube.com/watch?v=eHyl8a394-M&list=RDeHyl8a394-M&start_radio=1 - Anonyymi
Vastasin jo kerran tähän päin naamaa että EN mutta tota..... 😂🤭😍 Oot ihana ja rakas ja pelkään ettet tykkäiskään musta ❤️
- Anonyymi
Rakastan sua. Pian...❤️🔥😘🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗🥹🤩💕💋💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😏😏😳🫶🤍
- Anonyymi
Joo, kyllä mä pelkään sitä mitä mieltä oot musta.
- Anonyymi
Ohi! Valkoinen olen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! Valkoinen olen!
Tää ei oo mitään shakkia!
- Anonyymi
En pelekää pohjolan miestä🤗🤭❤️
Ookkonää omasta mielestä pelottava- Anonyymi
Noo, ilmeisesti olen. Mitään muuta syytä en keksi siihen että naiset karttelee aina.
(Ei ap) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, ilmeisesti olen. Mitään muuta syytä en keksi siihen että naiset karttelee aina.
(Ei ap)Oot hieno mies❤️🤗🤭
En päästäisi sua viereltäni koskaan
- Anonyymi
Ja hyvä tästä tulloo. 🤫😉
- Anonyymi
Ookko nää Oulusta? Vaiko mistä 😁
- Anonyymi
En enää😘 En minäkään niistä lätinöistä niin perusta, mutta joku syyhän tarvitaan kylkikyljessä olemiseen, vaikka sitten se säästä puhuminen😉🩷
- Anonyymi
🔴
🟡
🟢- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Ehkä ainoa murre josta voi sanoa että ruman kuuloinen.
- Anonyymi
Paras murre tää on!
- Anonyymi
Katsellaan kuunnellaan kesän ilimoja pitelee. Älä turhaan koiria sotke tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras murre tää on!
Varsinkin ku yks tietty ihminen puhuu ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras murre tää on!
Niin munkin mielestä
- Anonyymi
Kylkiin menee kesän herkut, mutta tottavie siihen vielä yks ihminen mahtuu isolla iillä.
- Anonyymi
Ihimisen poika.
- Anonyymi
Kyllä muru pelekään ihan vatusti ;) <3
- Anonyymi
kyssyynpä, että ossaakko puhhuu oulua?🤭
- Anonyymi
Tunturipurojen raikkautta Lapin kultaseni 🍻
Olutta ja mennyttä😂🤗🤭❤️
Oot sydämessäni aina.
Pienissä hömpsyissä henkeviä keskustelujamme
aina lämmöllä muistelen ❤️
Tupsahdit puskista aina eteeni silloin kun sitä vähiten osasin odottaa. Oot rakas ja kaipaan sua aina❤️- Anonyymi
Mullakin on ikävä sua 🩷🤍❤️😍
- AnonyymiUUSI
Juu ei jutella enään mistään minulle riitti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511327- 691307
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten2991029Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451008Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30849Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆227838Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40815Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20777Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42774vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125766