Mänägeri nita seesalo joka ei halua julkisuuteen meni jo

nita hoitaa

Iltalehteen antamaan haastattelun. Äkkiä oppi nita mista se fyffe vedetään ja miten pysytään pinnalla ja nimi lehdessä. Naurettava akka.

38

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alas laputtaa!

Isosisko Tuksun osuus Julian kuolemaan on kiistämätön. Tuksu siis raahasi Julian Poriin ja Harjavaltaan keikalle sairaalahousuissa kanyylireiät teipattuna kuukausi sitten. Nuo Julian lähtölaskentakeikat oli myynyt Tuksun uusi manageri, Nita Seessalo. Hänen piikkiinsä menee Julian tappo tuottamuksellisena tekona, vaikka mitä yrittää selitellä ja luikerrella.

Nita Seessalo,

Miksi kaupittelet monista vakavista rikoksistä tuomittua Johanna Tukiaista ja hänen örvellysjoukkuettaan ravintoloihin? Ja kaiken lisäksi vastoin Tukiaisen vanhempien, Markku ja Marja Tukiaisen nimenomaista, harrasta toivomusta?

Nyt stoppi tuohon hommaan, ja irtisanoudu julkisesti keikkamanagerin/ -myyjän tehtävästäsi Toiminimi Dolls Dancersissa!

• Saapa nähdä

Saapa nähdä mitä tästä seuraa Johannan ja Mänitzerin osalta...

• Mitä väliä

jostain Nitasta. Jarnahan on luikerrellut takaisin!

• Pillerityttö

Jarna toi Nurmijärveltä eilisiltana huumaavia lääkkeitä.
        varma keino päästä ujuttautumaan Tuksun luo...

• Jarna, ketipinoristi

• Tuxuleaks

• Nita Seesalo

ottaa kohta osumaa kunhan jarna pääsee käymään kylässä. Tänne ei mahdu kuin mänääzeeri.

• Seessalon muijalle

Nita Seessalo,

Edelleen, peruuta myös kaikki myymäsi keikat viipymättä. Olet sekaantunut tämän syksyn traagisimpaan tapahtumaan, Julia Tukiaisen tuottamukselliseen tappamiseen. "Kätesi ovat veriset", etkä saa sitä tahraa ikinä pois Suomen kansan näkyvistä.

• Tongitaan tunkiota

Nettietsivät, hoi! Kuka ja mikä on tämä mänitseri Seessalo?

• jihuuuu

Hyvää mainetta porilaisille! täältä löytyy suomen yksinkertaisin ihminen! seessalo! mitäköhän mahtoi liikkua päässä??????? ei vissiin mitään...........

• Seessalo bookkaa...

Jarnan blogi 28.12.13:

”Vähän lisäinfoa...

Minulle on tullut facebookin kautta viestejä, että työskentelen Johanna Tukiaiselle.

Tämä asia ei pidä paikkaansa milläänlailla. Nita Seessalo hoitaa näitä asioita. Hän myöskin kertoo tälläisiä asioita facebookin yksityisviesteissä. Haluan selventää, että en tee töitä J,Tukiaiselle. Toivoisin myös, että tämä Nita lopettaa tälläiset puhelut/viestittelyt.

En halua työskennellä hänelle siksi koska en halua edesauttaa toisen alkoholiongelmaa, yötyöt tuo helposti alkoholin mukaan ja jos toisella on alkoholin kanssa ongelmaa niin edesautan vain sitä jos myyn keikkaa.”

http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/vahan-lisainfoa.html

• manakerit häippäs

Jarnan blogi 29.12.13:

”Lisäninfoa vielä edelliseen blogiin.

Eli siis, minä en ole töissä Johannalla eikä myöskään Nita, välitän tämän nyt muillekin, että saadaan selvyys asiaan.

”Nita Seessalo Os Ruuska: Voisitko Sä infota jarnaa ku olet hänenki kaverinsa, että Se on nyt ollut väärinkäsitys että luulin hänen myyvän Johannan keikkoja, kun puhuin Johannan kanssa, sain sen käsityksen. Ja jos viitsit, niin sanoisitko hänelle, etten minäkään keikkoja enää myy, kun hän luulee nyt niin, ilmeisesti kun blogissaan on nimeni maininnut.. Ja anteeksi että olen käsittänyt väärin.”

Eli siis, en myy niitä enkä tee minkäänlaista yhteistyötä. Kuraa on satanut yhteystöistä paljon siksi en tee, enkä halua kenenkään elämää alkaa tuhoamaan keikkojenmyynnillä. Mielenkiinnolla odotan, kuka on seuraava keikkamyyjä.

Että tälläistä tänään :D

No mutta jotain uutta, pari kuukautta on ollut kiva olla ilman draamaa ja muuta söhellystä ihmisiltä, mun hermot vaan ei jaksa sellaista. Nautin, kun saan olla yksin omassa pikku kolossani :D

Oikein hyvää UUTTA VUOTTA kaikille lukioilleni :S”

Blogiin:

http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/lisaninfoa-viela-edelliseen-blogiin.html

• Ironside

Onkohan montaakin lukiota käynyt, kun toivottaa hyvää uutta vuotta kaikille lukioilleen

• pesen käteni

Jarna kertoo 1.1.14, että Seessalo myi osti (kaksoisroolissa) Julian viimeiset keikat:

"Viimeinen keikka.

Pakko kirjoittaa miten asiat oikeasti meni. Kun on spekuloitu kovasti kuka yhden henkilön viimeiden keikan myi ja osti. En muista kumpi oli aiemmin Pori ja sitten Harjavalta, olettaisin? Harjavallasta minulla ei ole minkäänlaista tietoa, kuka sen hommasi. Olen sitä itsekkin miettinyt.

Porin keikan osti Nita Seessalo joka sitten meni töihin J:lle. Pakko kertoo lisäinfoa kun sitä on niin paljon kyselty. Olen olettanut, että Nita hommasi Harjavallan, vaikka väittää muuta. Nita väittää että olen myynyt Harjavallan keikan, koska Nita on saanut arvostelua siitä kun yksinaispuoleinen henkilö oli keikalla mukana.

En tunne Nitaa, mut en pidä siitä että mun piikkiin yritetään vierittää sellaista mistä mulla ei ole mitään tekemistä. Onhan se helppo et saa muiden piikkiin laitella sellasia mistä ei tiedä."

Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/viimeinen-keikka.html

• Perna-Jalle

Kylläpä moni- ja päihdeongelmainen Jarna nyt selittää. Miksiköhän?

• Jarna on pöpi!

Tiedämme kyllä, millainen päihderiippuvaisten hyväksikäyttäjä ja kaksinaamainen peto Jarna Lahdenvuo on. Hänellä on kaksisuuntanen mielialahäiriö virallisesti diagnosoitu, samoin vaikea päihdeongelma. Yksinkertaisesti ja suoraan sanottana: hän on PÖPI!

• Sumuttaja 666

Aina ei voi tietää, mikä on oikein.

• Kuka myi tän?

Onko tää Nitan myymä keikka:

"ILLISSÄ TAPAHTUU
      JOHANNA TUKIAISEN NYT LOPPUU TIPATON TAMMIKUU SHOW
      31.1.201421:00 - 1.2.2014 03:00

JOHANNA TUKIAINEN IL TRENOSSA PERJANTAINA 31.1.2014!

Upea Johanna Tukiainen saapuu Il Trenoon päättämään tipattoman tammikuun. Luvassa unohtumaton showelämys!

Ilmainen sisäänpääsy ennen klo 21 (eteispalvelu 2.50). Liput 10 euroa klo 21 jälkeen. ILPO-kortilla liput 5 euroa.

Tulevia tapahtumia:
      31.1.2014
      21:00 JOHANNA TUKIAISEN NYT LOPPUU TIPATON TAMMIKUU SHOW"

• Seessalo, yhä siis..

Tuksun Dolls Diarysta 9.1.14 pieni ote:

"Talla hetkella keikkoja minulle myy lukuisat eri ohjelmatoimistot, Nita Seessalo seka myyn niita myos itse. Taman jarkyttavan tapahtuman jalkeen olemme muuttaneet showtamme taysin, esiinnymme Julian muistoksi."

• Saattanan tunari!

Saattanan "manageri", Tunari-Seessalo.

Kankaanpäässä piti siis olla 11.1. Nita Seessalon "myymä" keikka, mutta keikkaravintolaa petettiin ennakkolaskutuksen avulla, eikä keikkaa koskaan ollut. Ilmeisesti jo alun alkaenkin Seessalo ja Tukiainen olivat liikkeellä pelkkä rahapetos mielessään.

-yyy-

Tällä tavalla luki Villi Nightclubin Facebook-sivulla 11.1. klo 19 jälkeen:

"Niinhän siinä sitten kävi... "saa-tanan lehmä" makaa vielä aurinkorannalla.
        Eli illan Tuksu-keikka peruttu! Kaikesta oltiin sovittu hyvissä ajoin ja kymmeniä kertoja soiteltiin ja varmisteltiin..."

-yyy-

Nita Seessalo (os. Ruuska) selitteli 11.1. myöhemmin illalla:

"kyllä tämä tuli minulle yllätyksenä. johannan piti olla suomessa 18:00 jälkeen, juna liput poriin oli hoidettu ja kyyti täältä porista oli valmiina.

Eräs henkilö joka oli vastassa tätä neitiä helsingin lentokentällä huolestui kun ei tukiaista näkynyt ja ilmoitti minulle, jonka jälkeen ilmoitin heti villiin.
        Eli keikkamyyjä ei valehdellut (olen siis keikka myyjä, tai OLIN) että tässä kusetettiin myös minua. palkat jne jäi saamatta. Syy on yksin ja ainoastaan Johannan."

• Air Force Major?

Nimimerkki ”Jasminin Stalkkeri

• Menigeri

Taitaa tuksu ihan ite hoitaa mana-gerointinsa moraalisen puolen, pappansa pyynnöstä, eli ei tee keikkaa. Hyvä niin.

• Moraaninvartija

Nita viel yrittää saada hänet keikoille mutta onneksi madam T on moraalissaan nyt tiukkana :)

• Keikkamänitzeri

• Dolls-höröt

Kankaanpään keikan logistinen kuvio oli varsin monimutkainen, ja siinä oli monta "liikkuvaa osaa."

Tuksun piti saapua Tukholmasta Helsinkiin 11.1. klo 17:50.
      Helsingistä (Tikkurilasta) oli tarkoitus lähteä Poriin joko taajamajunalla klo 19:19 tai IC-junalla klo 20:06. Kumpikin juna olisi saapunut Poriin klo 23:41.

Porista oli sitten tarkoitus lähteä Seessalon järkkäämällä autokyydillä Kankaanpäähän. Sinne on noin tunnin ajomatka (matkaa 60 km).

Eri pohdinnan paikka on, että olisivatko uupuneet ja väsyneet pitkänmatkalaiset olleet enää esiintymiskunnossa?

Keikan jälkeen tarkoitus oli palata Poriin ja viettää muutama päivä Seessalon asunnossa uusia keikkajuonia punoen.

• tsossunämmä

Onko tältäkin managerilta otettu lapset huostaan, kun vois pilleripäitä kotonansa majoittaa???

• Porin panomies
        tsossunämmä kirjoitti:

Onko tältäkin managerilta otettu lapset huostaan, kun vois pilleripäitä kotonansa majoittaa???

Mua kiinnostaa että antaskohan tää huippumanageri persettä jos menis pyytämään?

• Käy ihmeessä
        Porin panomies kirjoitti:

Mua kiinnostaa että antaskohan tää huippumanageri persettä jos menis pyytämään?

Kysymässä !

• Porin panomies
        Käy ihmeessä kirjoitti:

Kysymässä !

Niin käynkin. Kerron sitten tällä palstalla minkälainen tavara sillä on. Nyt en tänä iltana enää kerkee kysymään.

• Jopa on outoa. Tuossa alla olevassa väitetään että taajamajuna ja Inter-Cityjuna saapuisivat kumpikin Poriin klo 23.41.. Hmm, miten se mahtaa olla mahdollista kun Tampereelta Poriin on ainoastaan yksi raidepari ja muuta kautta ei junalla Poriin pääsekään kuin Tampereelta. Ajaako toinen juna välittömästi perässä ilman turvaväliä, heh..

"Helsingistä (Tikkurilasta) oli tarkoitus lähteä Poriin joko taajamajunalla klo 19:19 tai IC-junalla klo 20:06. Kumpikin juna olisi saapunut Poriin klo 23:41."

• Logistiikkaa
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

Jopa on outoa. Tuossa alla olevassa väitetään että taajamajuna ja Inter-Cityjuna saapuisivat kumpikin Poriin klo 23.41.. Hmm, miten se mahtaa olla mahdollista kun Tampereelta Poriin on ainoastaan yksi raidepari ja muuta kautta ei junalla Poriin pääsekään kuin Tampereelta. Ajaako toinen juna välittömästi perässä ilman turvaväliä, heh..

"Helsingistä (Tikkurilasta) oli tarkoitus lähteä Poriin joko taajamajunalla klo 19:19 tai IC-junalla klo 20:06. Kumpikin juna olisi saapunut Poriin klo 23:41."

Edelle menee hitaampi taajamajuna, jolla on reilu etumatka suhteessa IC-junaan. Porin asemalla etumatka on kuitenkin kurottu kiinni, ja junat saapuvat eri laitureille melkein samaan aikaan, minuutin sisään.

• f0wh 35

Johtuiko Jullen kuolema jotenkin myytyihin keikkoihin tai oliko niillä vaikutusta myöhempään kuolemaan?

• Pori-Harjavalta

Porin-Harjavallan keikat suistivat Julian lopullisesti pois hoitotasapainosta, ja se oli sitten alamäkeä vaan. Ei ollut enää paluuta. Kolme viikkoa noiden keikkojen jälkeen Julia oli hengetön.

• outo case
    • Panama Baari

Seuraava seessalon myymä Tuksu-keikka 25.1. Panama Baarissa Valkeakoskella.
      Liput 10 €, Showtime 23:00.

• Panama peruttu

Valkeakosken Panama Baarin Tuksu-keikka huomiselta (25.1.) on peruttu.
        Tuksu on sairaalahoidossa ja ”lepolomalla.”

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4381
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1550
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      75
      809
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe