Samsung Galaxy S3 Android 4.3

Kiinnostunut

Samsungin sivuilta katselin, että Samsung Galaxy S3:n seuraava päivitys olisi Android 4.3. Milloin kyseinen päivitys olisi saatavilla ? Käsittääkseni siis S3 hyppää kokonaan 4.2 yli, eikä sitä päivitetä S3:seen lainkaan ? Alkaa jo tämä odottaminen kyllästyttää, kun nuo uudemmat versiot näyttävät todella hienoilta!

Voisiko joku fiksumpi kertoa asiasta ? Kiitos!

122

6424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kxfooi

        Tuolta voitte seurata milloin on tullut android 4.3 s 3sen päivitys kuhinkin maahan.


      • JumputiPumputi

      • päivitys
        JumputiPumputi kirjoitti:

        Hieno linkki, Suomea ei ole edes listattuna.

        On suomi kuuluu tuohon nordic countries NEE


      • Theme1

        Mulla s3 ja 4.3 päivityksen jälkeen herja yhteystiedot on pysäytetty. Palautin tehdas asetuksiin ja toimi päivän. Nyt taas sama herja.


      • Millo s3 minille? Edes joku päivitys?


      • jogsu112 kirjoitti:

        Millo s3 minille? Edes joku päivitys?

        Ei tietoa.


    • Guruinen

      Kyllä muutaman päivän käytön jälkeen tämä virallinen 4.3 on niin paljon parempi versio kuin 4.1.2!!!!!!!

      Modeja en laske tähän.

      • hrsrhsrs

        Samaa Touchwiz bloattikuraa se on silti.


    • 4.3-Gei

      Se on julkaistu jo, mutta ei käsittääkseni ole vielä saatavissa kaikille.

      • Guruinen
        vapunen kirjoitti:

        Se vedettiin muistaakseni pois julkaisusta jossakinvaiheessa? http://www.notebookcheck.net/Android-4-3-update-for-Galaxy-S3-temporarily-stopped-after-multiple-complaints.105869.0.html

        Niin tekivät. Mutta korjatun versio jakelu alkoi uudestaan viime viikolla. Nyt kohta se tulee Suomeenkin koska lista kasvaa koko ajan Sammobilessa. 10 "patia" on jo jakelussa, ja suomi tulee hetken päästä.

        Mulla oleva svedu versio toimii moitteetta ja kaikki on mukana mitä viralliseen pitää kuuluakin.


    • Guruinen

      Omassa on 4.3 ollut jonkun aikaa virallisena versiona. Loistava kerrassaan.

      Tuolta voi ladata viralliset.

      http://www.sammobile.com/firmwares/

      Mulla on SWEDEN versio nyt GT-I9305 ässässä. Kieli oletuksena englanti. En löytänyt mitään ruotsiin liittyviä omia lisäyksiä.

      • samsung

        Vai voi, no joo, Saka/Ranska version.


    • Guruinen

      Jos pidät tuota Saksalaista versiota sisällä niin saat mahdolliset päivitykset ennen suomiversiota. Mutta miten vaan. Eroa noiden välillä ei ole mitään.

    • SGS III

      Aamulla tuli päivitys,kun tarkistin.Hyvin toimii ja wifin kautta latasin.

    • Juuri latautumassa omaan S3 malliini..

      • Onneksi en ryhtynyt asentamaan sitä muilta sivuilta.


      • s3 LTE
        vapunen kirjoitti:

        Onneksi en ryhtynyt asentamaan sitä muilta sivuilta.

        Ai ihan virallinen? Kummaa, kun muille alkaa päivityksiä tulemaan onko teillä siis s3 vai s3 LTE itselläni on s3 LTE, että saattaa johtua ihan siitä jos teillä on se normi s3


      • s3 LTE
        s3 LTE kirjoitti:

        Ai ihan virallinen? Kummaa, kun muille alkaa päivityksiä tulemaan onko teillä siis s3 vai s3 LTE itselläni on s3 LTE, että saattaa johtua ihan siitä jos teillä on se normi s3

        Meinaan tuolla kummaa siis sitä, että muille on päivityksiä tulossa mutta minulle ei


    • Minulla on S3 3G malli.

      • s3 LTE

        aa no se johtuu varmaan sitte siitä vaikka kaverilla onkin s3 LTE ja sillä on 4.3 siinä, mutta onko yhtäätietoa millon s3 4g:hen ois tulossa 4.3


    • Pitäisi tulossa ihan lähipäivien aikana kun kerran S3 malliinkin tuli.

    • mietteliässs

      Toimiikohan tuo samsung galaxy s3 4G puhelin 2G verkkoyhteydellä?

    • Kyllä toimii.

      • vapunen on parass

        Siis millaisia uudistuksia tähän on tulossa? Muuttuuko puhelin täysin uudenlaiseksi vai?:D


      • millonha

        Eipä oo 4.3 näkyny vielä munkaan s3 4g:ssä


      • Niin siis milloin...
        millonha kirjoitti:

        Eipä oo 4.3 näkyny vielä munkaan s3 4g:ssä

        Eipä mullakaan ja mullakin on s3 4g mut ihmettelen vaan kun kaverille se kyllä on tullu ja sil on muuten sama puhelin mut ei 4g :o


      • jönni
        Niin siis milloin... kirjoitti:

        Eipä mullakaan ja mullakin on s3 4g mut ihmettelen vaan kun kaverille se kyllä on tullu ja sil on muuten sama puhelin mut ei 4g :o

        Mä sanoin gigantin huollon jätkille et laittaa samalla mulle ton 4.3sen.mutta johan alko syömään akkua ihan älyttömästi.puolessa päivässä jos netissä surffailet.


    • Sitä ei ole tullut vielä kaikille S3 4G malleille.

    • :):):):)

      mulle ainakin tuli vasta tänään, vaikka mulla on s3 3G. mutta ei haittaa kun kiva yllätys tää silti oli, en osannut ollenkaan odottaa :)

    • Shaissea

      Päivitys tappaa akun keston kokonaan. Ennen akku kesti 3-4 päivää normaalilla käytöllä. Nyt akku tyhjenee 13 tunnissa ilman kännykkään koskemista. Älkää päivittäkö jos haluatte akkunne kestävän. Päivityksessä ei ole mitään ihmeellistä minkä takia kannattaisi pilata akun keston.
      Ja palautin puhelimen tehdas asetuksiin. Jokin päivityksen jälkeen syö akkua. Akku asetuksissa lukee eniten akkua vieneeksi "android järjestelmä" eli mikään ohjelma ei akkua vie vaan itse paska android 4.3.

      • En usko!

        Ja aivan varmasti kesti 3-4 päivää. Herää pahvi! Näyttöä kehiin tuosta kestosta!

        En varmasti usko tuohon.


      • 34243423443434234234

        En usko että meni akku 13 tunnissa 100% nollaan ilman että teki mitään puhelimella


      • Voinyvit..
        En usko! kirjoitti:

        Ja aivan varmasti kesti 3-4 päivää. Herää pahvi! Näyttöä kehiin tuosta kestosta!

        En varmasti usko tuohon.

        Aloin kans ihmetteleen että mikä perkele tässä luurissa on? Normaalisti akku kestäny paripäivää nomaali käytöllä. Nyt ei kestä kun kuusi tuntia 100% → 0% ??? No nyt se selvis. Toi helvetin päivitys tupsahti kapulaan ja nyt mennään pistorasialta toiselle, vaikkei koko paskaan koske. Testasin että vaikuttaako jos laittaa virransäästötilaan. Jeee.. 8 tuntia täydestä sammuksiin. VOI V#$$¥ NÄITÄ PÄIVITYKSIÄ


      • älä sitten
        En usko! kirjoitti:

        Ja aivan varmasti kesti 3-4 päivää. Herää pahvi! Näyttöä kehiin tuosta kestosta!

        En varmasti usko tuohon.

        Juu kyllä mullakin rupes kuluttaa akkua ihan järkyttävästi..akka menee puolessa päivässä tyhjäksi jos hiemankin surffailee..


    • Shaissea

      Puhelin on siis S3 ja puhelimessa akku kesti 3-4 päivää normaalilla käytöllä eli ei puhu tunteja päivässä tai surffaa netis 24h. Yöksi puhelin lentokonetilaan niin ei tee edes tiukkaa.
      Ja jos puhelimen ottaa laturista 100% täyteen ladattuna n. klo 21 ja puhelin on aamulla klo 10 sammunut eikä lähde päälle ja laturiin laitettua lähtee lataamaan 0% niin akku on mennyt 13 tunnissa ilman mitään tekemistä.
      Laturi on ehjä. Akku on täysin kunnossa. Ei ole mitään ohjelmia ladattuna tai asetuksia säädetty.
      Päivityksessä joku bugi joka imee akun. Myöskin puhelimen täyteen lataamisessa kestää 2-3 kertaa pidempää kuin ennen päivitystä eli puhelimen päivityksessä tuli joku bugi joka imee tehoja todella pahasti.
      Mut ladatkaa ja pilatkaa puhelimenne. Yritinpä varoittaa. Päivittäkää ja itkekää sit.
      Päivityksessä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä minkä takia puhelin kannattaa pilata.

      • jönni

        Olen samaa mieltä.mulla ei kestä akku päivääkään jos vähänkin netissäsurffailen.ja vaihdoin kans tohon 4.3seen.ja tosi juttu on!.


      • jönni kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.mulla ei kestä akku päivääkään jos vähänkin netissäsurffailen.ja vaihdoin kans tohon 4.3seen.ja tosi juttu on!.

        Akku on itselläni alkanut kestämään hieman pidempään.


    • Itse olen havainnut akunkeston huononevan 4.3 päivityksen myötä mutta ei merkittävästi.

      • tyhmä

        Voiko sen 4.3 päivityksen sitten ottaa pois?? Tai jos sen lataa ja poistaa niin voiko sitä sitten uudestaan päivittää takasin ???


      • tyhmä kirjoitti:

        Voiko sen 4.3 päivityksen sitten ottaa pois?? Tai jos sen lataa ja poistaa niin voiko sitä sitten uudestaan päivittää takasin ???

        Voi mutta se vaatii hieman osaamista.



    • Nimimerkitöntä

      Miksi mulle ei tuu päivitystä? SG S3 4G

      • jönni

        Sun pitää mennä asetuksiin ja etsiä semmonen kohta kuin asenna ohjelmistopäivitys ja sit painat päivitä.


    • S3 4G mallin käyttäjät saavat sen hieman myöhemmin kuin normaalin S3 käyttäjät. Lisäksi se ei välttämättä tule kaikille yhtäaikaa.

    • makkeli1

      minulla kans kusi täysin akun kesto. itellä teho akkukin paikallaa ja alle päivä ja akku tyhjä. juuri huomasin et joku exchange palvelut vetää 49rosenttii akusta.. ennen päivivtys ollu aina näyttö joka vie mitä vie.ja kestäny akku ja kauan

    • Ahdistaa...

      Lähtikö teillä muillakin päivityksen myötä näppäimistöstä asetus, jolla pyyhkäisyllä oikealle tulee esiin välimerkit ja erikoismerkit?! Ketuttaa aivan suunnattomasti, kun olen tottunut tähän helppoon menetelmään, eikä nyt sitä saa edes asetuksista päälle. Muutenkin tuntuu että kirjainkoko pieneni whatsappissä ja tekstiviesteissä. Vai?

      • jimmy2

        Wifi-yhteys alkoi päivityksen myötä pätkimään! Menee hermo kun jatkuvasti katkeaa yhteys n.10-20sekunniksi! Onko muilla samaa ongelmaqa?


    • anttroitti

      Moi! Kovana poikana kun seuraan noita päivitys uutisia sun muita teknologia hässäkkää ja samsung galaxy s3 4g omistaja voin sanoa että kun tämä kyseinen päivitys jenkeissä tuli. Tuli jenkkiläisille samat ongelmat kun näköjään nyt täällä suomenkin kamaralla eli eka 4.3 päivitys oli täysi susi. Nyt jenkit on saaneet uuden version tuosta 4.3 versiosta ja se pelittää kuulemma todella hyvin. Eli aivan varmasti tänne suomen kamaralle tuotiin tuo susi versio ja nyt samat ongelmat kun heillä ovat päätyneet tänne.. Ei auta kuin odotella että VIELÄ uudempaa versiota jos sellaista edes tulee... Itse pysyttelen vielä vanhassa versiossa.

    • Muuta ongelmaa ei minulla ole ollut kuin akunkeston huonontuminen S3 mallissa. Ja tämäkin on hieman kyseenalainen asia koska en voi mitata tarkkaan.

    • toni7

      Mulla sovellukset kaatuilee.
      Kaikki jumittaa.
      Akku täytyy ladata 2-3 kertaa päivässä.
      Wifi yhteys pätkii.
      Ym ym.
      Kaikki sekoilut alko 4.3 päivityksen jälkeen
      Lähtee tänään huoltoon...

    • Teitkö tehdasasetusten palautuksen?

      • Goos

        Itsellä sama vika akun kanssa. Pakko ladata joka päivä puhelin vaikka aamulla otan sen latauksesta ja edes käyttäisi puhelinta paljoakaan.

        Tänään otin aamulla puhelimen laturista ja käytin sitä ensimmäistä kertaa lounastauolla. Akkua oli jäljellä 72%. Eli melkein 30% mennyt vaikka en ollut edes käyttänyt puhelinta.


      • kyllä

        Kokeili 2 kertaa palautusta


    • simsung

      Päivityksen jälkeen en saa enää tekstiviestejä. Lähetys kyllä onnistuu. SSaunalahden mukaan liittymä on kunnossa. Osaako kukaan neuvoa mitä vois tehdä ?

    • Akun pois otto vähäksi aikaa ja jos ei auta niin tehdasasetusten palautus.

      • kauheetakuraa

        Akun kesto täyttä kuraa päivityksen jälkeen. 20min surffailua ja varaus pudonnut 15%. Yön aikana putoaa n.20-25% vaikkei tee puhelimella yhtään mitään. Ennen päivitystä akkua kului n. 2-3%


      • samsung s3
        kauheetakuraa kirjoitti:

        Akun kesto täyttä kuraa päivityksen jälkeen. 20min surffailua ja varaus pudonnut 15%. Yön aikana putoaa n.20-25% vaikkei tee puhelimella yhtään mitään. Ennen päivitystä akkua kului n. 2-3%

        Täällä sama homma! Meni akku ihan pilalle päivityksen myötä. Ei kestä enää edes yhtä päivää saatika puolikasta vaikkei edes tee puhelimella mitään.. kyllä ottaa päähän!


    • Toivottavasti siihen tulee korjauspäivitys jossakin vaiheessa.

    • Iitu^^

      Täällä kans S3 ja meninpä lataamaan uuden päivityksen. 2-3 kertaa päivässä joutuu akun lataamaan. Viime yönä oli sammunut, vaikka latasin akun illalla täyteen. Nukkumaan mennessä akku oli jäljellä 94% koskematta koko puhelimeen. Niinpä nukuin pommiin kun eipä kello herättänyt!! Ketuttaa suorastaan kun tuo koko ajan piippailee akkuaan. Muuten kaikki pelittää. Ja joo katoin kans mikä vie akku, joku hemmetin Exchange -palvelut ?! Ei ennen tommosia ollut! Uus versio ja nopeesti kiitos!!

    • anttroitti

      tse olen vielä 4.1.2 versiossa koska ei viitsi ladata noiden ongelmien vuoksi. Olisi hyvä jos joku voisi ilmoittaa täällä kun korjauspäivitys 4.3 tulee, että uskaltaa myös omaan s3 4g ladata =)

      • Samppa lte

        Itselläni on s3 4g, 4.3 päivityksen jälkeen toimii ihan normaalisti. Ei havaittavaa
        akunkulutuksen kasvamista. Kaikki toimii ihan hienosti.


    • Seuraava päivitys voi olla tuo 4.4 versio tai sitten Samsung tekee korjauspäivityksen S3 malleihin.

    • Lolz

      Mulla ei ees näy se päivityksistä,, lataan nyt netistää

    • yökukkuja

      Hei! Täällä myös yksi juuri 4.3 ladannut omaan s3 4g versioon. kaikki toimii hienosti ei mitään ongelmia wifi toimii ei lagi ei kaatuile ei mitään ongelmaa. Näyttäs vähän siltä että ongelmaa esiintyy enemmänkin tuossa perus s3 mallissa eikä niinkään 4g versiossa. Toivottavasti teillekkin saadaan toimiva laite uudella päivityksellä pian.

    • makkeli1

      äällä kans S3 ja meninpä lataamaan uuden päivityksen. 2-3 kertaa päivässä joutuu akun lataamaan. Viime yönä oli sammunut, vaikka latasin akun illalla täyteen. Nukkumaan mennessä akku oli jäljellä 94% koskematta koko puhelimeen. Niinpä nukuin pommiin kun eipä kello herättänyt!! Ketuttaa suorastaan kun tuo koko ajan piippailee akkuaan. Muuten kaikki pelittää. Ja joo katoin kans mikä vie akku, joku hemmetin Exchange -palvelut ?! Ei ennen tommosia ollut! Uus versio ja nopeesti kiitos!!


      mulla lähti tuo exchange palvelut pois syömästä akkua ku poistin synkronoinnin pois sähköposteista nii ei syö akkua enää mut ei kyl synkronoi sähköpostiikaa

    • 4.3.1???

      4.3 päivityksen sekoittama tulossa huollosta takaisin, ovat kuulemma päivittäneet uusimman käyttiksen...

    • suht ok

      Eilen otin luurin laturista 22.30. Mobiilidata yöksi pois ja aamulla oli akussa 96% jälellä. vähän uutisten selausta, navigointia ja päivällä satunnaista räpläystä. Yhden maissa näytti 49%. Eniten on akkua kuluttanu yks peli, mitä kerkee tupakkitauolla ehkä kerran tai kaks vetäsee. Ihan kohtuullisesti minusta kestänyt. Varmaan paremmin, jos en välillä sitä peliä kokeilis.

    • zamzung

      S3 4G päivityksen jälkeen akku kuluu päivässä sitä käyttämättä ja ennen kesti sen 2 päivää vähän kovemmalla käytöllä. pistää pikkusen ärsyttää ja meinaskohan se korjauspäivitys tulla milloin?

      • äs kolmonen

        Mulla parani akunkesto huomattavasti kun tein puhelimeen hard resetin. 4.3 päivityksen jälkeen akku alko kulumaan törkeen nopeesti eikä tehdasasetusten palautus auttanu. Nyt onneks pelittää hyvin.


    • Korjauspäivityksestä ei ole vielä mitään tietoa.

    • yökukkuja

      Nyt noin viikon ollu tuo 4.3 omassa s3 4g mallissa niin huomasin että tiedostojen lataaminen luuriin vie nykyään aivan älyttömästi aikaa kun ennen yksi pelikin latautui aivan hetkessä. en nyt puhu play kaupasta vaan muualta esim selaimessa ladattaessa. Aivan hitosti hidastunut. mitään bugeja ei ole ollut, akku kestää samalla tavalla ei mitään muuta paitsi välillä pientä lagia oon huomannut mitä 4.1.2 ei ollut ja esim galleriaa selatessa ja kuvia rullattaessa alas kuvat lataavat paljon hitaammin eli ovat paljon pidempään "harmaana" kun ennen. Hyvänä plussana olen huomannut että kun luuri on virransäästötilassa ei ikkunoiden selailu ja app drawerin selailu ole enää sellaista lagista mössöä mitä ennen, vaan eroa ei edes meinaa huomata, vaikka luuri olisikin kokoajan virransäästötilassa.

      • zamzung

        ihme tuo akun kuluminen että miten se jollain on pysynyt samanlaisena ja joillain esim minulla akun kulutus on lisääntynyt ja paljon! Jotkut 4.1.2 Downgrade ohjeet s3 ja mielellään suomenkieliset olisi hyvä!


    • akku palautui

      Jostain USA:n operaattorin sivuilta löytyi ohje akkuongelmaan (puhelin taisi olla HTC): 1) anna akun kulua loppuun niin että puhelin sammuu 2) lataa täyteen 3) käynnistä vasta kun akku täysi. Minulla ainakin auttoi S3:n kanssa.

    • yökukkuja

      Tosiaan vähän päivitystä meikäläisen aiemppaan postaukseen jossai mainitsin että hyvin toimii s3 4g 4.3 sulavasti... Nyt vasta on alkanut tulemaan hirveesti kaatumisia Instagram kaatuilee pelit kaatuilee kamera kaatuilee herätyskello ilmoittaa ylhäällä että voin samuttaa sen pyyhkäisemällä vaikkei koko herätys ole päällää.. huoh ei olisi pitänyt ehkä päivittää.. Tulisi se kitkat jo!

    • Itse palautin S3 malliin tehdasasetukset viikonlopun aikana ja akunkesto näyttäisi hieman parantuneen.

    • ärtynyt päivityksiin

      Sanonpahan vaan että paska tuo uusi 4.3 päivitys. Itse kävin tuossa dna kaupassa ihmettelemässä kun puhelin käynnistää ittensä 3-10 kertaa päivässä. Lisäksi puhelimeni on hidastunut ja pysäyttelee kokoajan toimintoja. Sieltäpä sitten sanottiin että pitää palauttaa tehdas asetukset ja lataa takaisin tuo 4.1 päivitys koska s3 ei jaksa pyörittää kunnolla tuota uudempaa versiota. Nyt jännittyneenä odotan että onnistuuko vanhan päivityksen takaisin lataaminen vai joudunko viemään huoltoon. Pointti tässä oli se, että miksi suunitellaan tuollaisia päivityksiä mitä puhelin ei jaksa pyörittää?

    • Kyllä se jaksaa hyvin pyörittää sitä. Itselläni akunkesto parani kun resetoin puhelimen viikonloppuna.

      • Amitpo

        Kerronpa salaisuuden: resetointi ei auta yhtikäs mitään päivityksen tuomaan ongelmaan. Jos puhelin tuodaan huoltoon, sille tehdään raaempi palautus. Asiaakkaalla ei ole keinoa puhelimensa parantamiseksi. Ei edes rom:n vaihtaminen auta, sillä akun rajapintaa hallitseva softa on ja pysyy päivityksen jälkeen. Eli jos akkuongelmat vaivaavat, tuokaa puhelin huoltoon valtuutetulle liikkeelle (en mainosta, mutta te tiedätte kenelle). Huolto on melko nopea ja, jos itse toimitatte puhelimen, puhelin on takaisin taskussa alle viidessä päivässä. Ja eipä vielä mitään; jos puhelimen ostosta on alle puoli vuotta, vaihdetaan akku samaan hintaan. Etenkin S3:lle tuo päivitys on meinaan tupannut aiheuttamaan akulle fyysistäkin haittaa.


      • Amitpo kirjoitti:

        Kerronpa salaisuuden: resetointi ei auta yhtikäs mitään päivityksen tuomaan ongelmaan. Jos puhelin tuodaan huoltoon, sille tehdään raaempi palautus. Asiaakkaalla ei ole keinoa puhelimensa parantamiseksi. Ei edes rom:n vaihtaminen auta, sillä akun rajapintaa hallitseva softa on ja pysyy päivityksen jälkeen. Eli jos akkuongelmat vaivaavat, tuokaa puhelin huoltoon valtuutetulle liikkeelle (en mainosta, mutta te tiedätte kenelle). Huolto on melko nopea ja, jos itse toimitatte puhelimen, puhelin on takaisin taskussa alle viidessä päivässä. Ja eipä vielä mitään; jos puhelimen ostosta on alle puoli vuotta, vaihdetaan akku samaan hintaan. Etenkin S3:lle tuo päivitys on meinaan tupannut aiheuttamaan akulle fyysistäkin haittaa.

        Akunkesto ongelma näytti paranevan resetoinnin jälkeen. Fyysistä haittaa päivitys ei aiheuta sille.


      • Kalakkuna

        Olen itse miettinyt palautusta niin miten tuossa kännyssä toimii tuo palautus ohjelmien ja asetusten puolesta, eli joudutko lataamaan sovellukset uudestaan kauppapaikasta ja tallentuuko numerot ja viestit talteen, eli palautitko kiessin varmuuskopiosta numerot ym. kun olit tyhjentänyt luurin?


      • Kalakkuna kirjoitti:

        Olen itse miettinyt palautusta niin miten tuossa kännyssä toimii tuo palautus ohjelmien ja asetusten puolesta, eli joudutko lataamaan sovellukset uudestaan kauppapaikasta ja tallentuuko numerot ja viestit talteen, eli palautitko kiessin varmuuskopiosta numerot ym. kun olit tyhjentänyt luurin?

        Tehdasasetusten palautus poistaa siis kaikki omat tiedostot ja asennetut sovellukset. Myöskin asetukset palautuu oletusarvoihin.

        Eli

        - Sovellusten uudelleen asennus
        - Tiedostojen, viestien palautus varmuuskopioista
        - Asetusten uudelleen laitto.

        Jos olet tallentanut yhteystiedot puhelimen muistiin niin niiden pitäisi olla Gmailissa "Yhteystiedot" kohdassa josta ne palautuu puhelimeen kun kirjaudut siihen Google tilillä.

        Itse jouduin tekemään noi hommat palautuksen jälkeen.


      • Kalakkuna
        vapunen kirjoitti:

        Tehdasasetusten palautus poistaa siis kaikki omat tiedostot ja asennetut sovellukset. Myöskin asetukset palautuu oletusarvoihin.

        Eli

        - Sovellusten uudelleen asennus
        - Tiedostojen, viestien palautus varmuuskopioista
        - Asetusten uudelleen laitto.

        Jos olet tallentanut yhteystiedot puhelimen muistiin niin niiden pitäisi olla Gmailissa "Yhteystiedot" kohdassa josta ne palautuu puhelimeen kun kirjaudut siihen Google tilillä.

        Itse jouduin tekemään noi hommat palautuksen jälkeen.

        Ok, tämä selvä, pitääpä katsoa tuo gmail yhteystieto homma ja ottaa vielä uus varmuuskopio ennen alustusta,


    • ärtynyt päivityksiin

      mulla taitaa puhelin olla sitten vain maanantai versio...

    • Sonkkeli

      Heippa!

      Mullakin käytössä nyt tuo 4.3 päivitys s3 4g:ssä, ja ihan huono on!

      Sovellukset kaatuilee ja akku loppuu kesken päivän. Siinä ehkä ne tärkeimmät.

      Myös näytön peilaaminen ei enää toimi lainkaan!

      Mä oon kuunnellut Spotifytä kännykässä, ja kyselisinkin että onks jollain tietoa että jos palautan tehdasasetukset kännykkään, niin toimiiko vanhemmassa versiossa se lukitusnäytössä oleva kappaleiden selaus - valikko joka nyt on ainakin tässä 4.3:ssa? Sen haluaisin ehdottomasti pitää ja en ole ennen käyttänyt musiikin kuuntelua kun vasta nyt niin en tiedä toimiiko tai onko sitä kyseistä valikkoa (siis paussi, seuraava kappale...) siinä lainkaan?

      Kiitos vastauksista :)

    • Kun tehdasasetukset palauttaa niin se säilyttää tämän 4.3 version mutta poistaa kaikki omat tiedostot ja asennetut sovellukset.

      Ja ainakin Google Play music kappaleita voi selata lukitusnäytöllä.

      • sonkkeli

        elikkä onko järkevintä viedä puhelin nyt huoltoon että saa poistettua ton päivityksen ja puhelin taas toimisi, akku ym? uskaltaako sen jälkeen sitten enää mitään päivityksiä latailla, olisko järkevintä vaan pysytellä siinä ihan perusjutussa?


    • Uskaltaa kyllä. Itselläni on 4.3 päivitys S3 mallissa ja tuollaista ei ole tapahtunut

      • sonkkeli

        Noniin nyt selvis miks mun akku kului tyhjäksi niin nopeasti. Mulla oli päivityksen jälkeen mennyt gps päälle enkä ollut huomannut ottaa sitä pois, nyt akku toimii taas normaalisti, eli koko päivän hyvib ilman latausta! :)


      • katjan luuri
        sonkkeli kirjoitti:

        Noniin nyt selvis miks mun akku kului tyhjäksi niin nopeasti. Mulla oli päivityksen jälkeen mennyt gps päälle enkä ollut huomannut ottaa sitä pois, nyt akku toimii taas normaalisti, eli koko päivän hyvib ilman latausta! :)

        Mulla sama akkuongelma päivityksen jälkeen. Nyt näytti auttavan se että anto akun loppua niin että puhelin meni kiinni. Sitten irrotin akun hetkeks ja laitoin takas ja puhelin lataukseen. Puhelimen avasin vasta sitten kun oli ladannu. Saas nähdä kauan toimii...


    • Resetointi voi ainakin auttaa.

      • 06900649

        Miten resetoidaan? Mitä resetoinnissa katoaa?


      • 06900649 kirjoitti:

        Miten resetoidaan? Mitä resetoinnissa katoaa?

        Tehdasasetusten palautus ja siinä katoaa kaikki puhelimenn muistissa olevat tiedostot/asennetut sovellukset.

        Valikko->Asetukset->Tilit->Varmuuskopioi ja palauta->Alkuperäisten tietojen palautus.


    • GalaxyS3_i9300

      Onkos tietoa koska Android 4.4 tulee tälle vakio S3:melle? Minulla 4.3 android on muuten toiminut hyvin mutta syö rammia liikaa jolloin sulkee launcherin (Työpöytä ja valikko), mutta toivottavasti 4.4 auttaa asiaa sillä siihen on luvattu pienempi rammin kuluttaminen.

    • 2 x s3 4g

      Akku ongelmia ollut myös tuon päivityksen 4.3 jälkeen osittain. Normaalisti akkua riittää hyvin 1,5 vrk, mutta muutaman kerran on kulunut akku todella nopeasti tyhjäksi. Sellaisen havainnon tein että tällöin kun akku on kulunut nopeasti, nin akkua on kuluttanut sovellus kaksoiskello. Tiedä sitten johtuuko siitä? Mutta sovelluksen sulkemisen jälkeen taas virtaa riittää. Itse en ole kyseistä sovellusta avannut, enkä tiedä mikä sen avaa?

      4.3. versio toi mukanaan myös pientä nykimistä sovelluksia avatteassa ja suljettaessa.

      Korjauspäivitystä odotellessa...

    • tiitukemppainen

      latasin tänään ton uusimman päivityksen 4.3 ja haluaisin vanhan takaisin. miten saan tuon pois? en ymmärtänyt että miten tehdasasetusten kautta voi saada takaisin vanhan? neuvoisiko joku...?

      • Pettynyt 5

        Mietin jo että sudenko ostin... Puhelin 2 viikkoa vanha ja akku tyhjenee 100%->20% 12h aikana enkä edes puhelimeen nukkuessa koske. Mitään sovellusta ei ole päällä, kertaakaan en soittanu enkä edes netissä käynyt... Pelkkä puhelin valmiustilassa. Tarttee kai kävästä kaupassa luurin kanssa. Miehellä samaan aikaan ostettu sama puhelin ja akku vaan kestää ja kestää...


    • Tehdasasetusten palautus voi korjata akunkesto ongelman S3 mallissa.

      • Pettynyt 5

        Mulla on kaikki samat asetukset kun miehen puhelimessa, erona on et mulla on kaikki akun virransäästötilatkin päällä. miehen puhelimessa on jopa kirkkaus automaattinen kun mä olen säätänyt sitä himmeemmäksi. Mietin et voisiko akku olla alunperin joku maanantaikappale?


    • Voi toki olla mutta monilla kuten minulla 4.3 päivitys huononsi akunkestoa mutta se parani tuolla palautuksella.

      • Pettynyt 5

        Taitaa tuo muutenkin sekoilla. Äsken jo piippaili et lataa akku. Jäljellä oli 13%. Näytti kuitenkin puhelin akun kestosta, et kestäisi jäljellä olevalla latauksella yli 13h. Taidan heittää puhelimen parvekkeelta... Olis vaan pitäny pysyä siinä 9 vuotta vanhassa nokian peruspuhelimessa :)


    • hei meneekö puhelimesta takuu umpeen jos päivittää ja eikö se olis parempi viedä takuu huollon piikkiin se päivytys

    • Ei mene.

    • Naurettavaaa

      Aivan naurettavaa, että ainut mahdollisuus S3 päivityksen jälkeen saada akunkestoltaan toimiva puhelin on koko puhelimen resetointi, jolloin kaikki ladatut sovellukset, tiedot jne. häviää. Eikö tähän todella ole muuta tehtävissä? Ennen päivitystä akku toimi hyvin. Akun kuluttaminen täysin loppuun ja lataaminen täyteen auttaa vaan hetkellisesti. Eikö ole mitään keinoa minkä joku olisi keksinyt? Anyone?

      • Omat tiedostosi ja asentamasi sovellukset eivät katoa mihinkään. Voit käyttää joko Kies ohjelmaa tallennukseen omalle koneelle, tai Google tunnustasi nettitallennukseen. Myös DropBox tunnus käy, mutta se ei taida tallentaa sovellustietoja...

        Helpointa kun avaat puihelimellasi Google tunnuksesi ja valitset haluamasi kohteet synkronoitavaksi. Näin ne ovat aina käytössäsi, kun käytät kyseistä tunnusta.


    • Ei ole ainakaan tullut tietoon muuta keinoa.

    • yökukkuja
    • jaajoojaaaaa

      Ei mitenkään huono flaksi, on saatavilla ihan normi s3 jo saksan versiona...

      • nosamsung

        Mutta mutta.. milloin tulee se kitkat 4.4.4 S3 LTE:lle, luvattu on jo ties miten kauan. On muuten viimonen samsung mulla, päivitykset tulee jos tulee hitaasti, no kiinan-laitehan tämä onkin, ainakin lukee että made in china.


    • aaaapeliiiiii

      Eilen tuli päivitettyä saksan rommi normaali 9305 ei 4g versio, ei muuten tunnu olevan paljoakaan eroa muuten kuin akun kestossa.

      Akun kesto parani 2-3 kertaa paremmaksi...

      • aaaaapeliiii

        Ja siis nyt pyörii 4.4.4 rommi


    • s3 4g

      Onko kukaan päivittänyt suomesta ostettua gt-9305 4g luuria uudempaan 4.4.4 kitkat versioon? Itellä ei ainakaan kies tai laitteen oma tarjoa päivitystä. Käytössä 4.3 nyt.

    • Siihen ei saa sitä ainakaan vielä. Kies kannattaa poistaa sillä sillä ei tee nykyään mitään.

    • Anonyymi

      Mulle tuli Samsung Galaxy S3 päivitys juuri eilen en tiedä tuliko se 4.3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe