Taas sitä vouhotetaan ,nyt itse museon johtaja jenkeistä on täällä kauppaamassa Helsinkiin tätä uutta museohirvitystä jolla ei todellakaan tulisi olemaan juurikaan käyttäjiä alkuinnostuksen ja uteliaisuuden laannuttua,jos silloinkaan,ei varmasti sen enempää kuin on tällä surullisenkuuluisalla oopperatalolla..
Täällä on jo Kiasma ja kyseinen oopperatalo jotka tuottavat tappiota ihan riittävästi ilman että rakennettaisiin kalliilla hinnalla uusi rahanreikä ,puhumattakaan siitä kauan kestävän ja yleensä vieläkin kauemmin kestävän rakennustyön aiheuttamasta häiriöstä muutenkin tukkoiselle katajanokan alueelle johan siellä on laivaliikenteen jatkuva suma ,ei tarvitse yhtään enempää,rakennettakoon mieluuumin vaikka pitkä silta katajanokalta korkeasaaren kautta itäväylälle,siiinä olisi sentään jotain järkeä
Kun kaupungilla näemmä on rahaa tuhlattavaksi, niin laittakoon ne vihdoin uuden lastensairaalan rakentamiseen..
Ei Guggenheimille
3
84
Vastaukset
- Vähän sympatiaa
Nykyään on vallalla ahneuden laki. Polisipäällikkö ajaa ainoastaan omaa etuansa, samoin kun suojatyöpaikan naisjohtaja tai Guggenheim ihmiset. Köyhien ja surkeiden ongelma ei kiinnosta ollenkaan.
- maneki neko
njetnjetnjetille: Aivan, kuten jo viitisentoista vuotta sitten Lastenlinnan yks johtavia lääkäreitä totes: "Kyllä Suomella on varaa sirkushuveihin muttei riittävään terveydenhuoltoon."
Ja tilanne on vaan pahentunu - pienituloisen kansalaisen täytyy olla onnekas, tai onnistua todella selittelemään tai olla h'''''''vetin kuolemansairas saadakseen kunnallista terveydenhuoltoa riittävästi.
Vanhusten kohtelu lähentelee joiltain osin kansanmurhaa.
Mutta kaikenmaailman taide- ja designmaailmaa tuetaan aina kybällä jotta Suomen pintakuva saadaa mahdollisimman näyttäväks New World Orderin puuhamiehille ja heidän kanssaan.
Tavallinen kansa on tykinruokaa. - kkkkkkiiiiiiiiik
guggis ihan paska. amerikka sortuu. rahat takana. poliittinen ja muu johto helvettiin pettämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186