Eli jonnekkin pitäs päästä, en tiedä minne. Toiveena olis hienot maisemat ja paikat joita kuvata, paljon erillaista, ja lämmintä. Minne itse menisit? Valokuvaus kaiken a ja o koska lähellä sydäntä.
Valokuvaus
11
245
Vastaukset
- on meitä
kyllä on tyhmä kysymys todellakin...kaverilla netti ja ko juttuja kyselee...
- gsdhs
Muiden mielipiteitä ei oikein kuvaupaikoista löydy.. emmä täällä vittu huviksee pyöri.. aivoja kehiin
- Vaikea sanoa
tarkalleen, valokuvaaja on etsijä ja hyvän kuvan voi saada mistä hyvänsä. Varallisuus ratkaisee myös matkan luonteen, sijainnin jne. Itse menisin vaikka Namibiaan, kaikista kiinostavin kohde luonnon biodiversiteetin kannalta olisi Kongo. Afrikka yleensä valtavana alueena. Hyvä maasturi ja sillä Suomesta afrikkaa kiertämään valokuvaus mielessä se olisi jotakin.
- jgkölaskdjg
Itse menisin Etelä-Afrikkaan, jos luontokuvaaminen kiinnostaa. Sieltä löytyy vuoristoa, merta, pingviinejä, leijonia jne. Lista on loputon. Myös hökkelikylät koin kiinnostaviksi. Mutta matkat sinne maksaa pienen omaisuuden.
Sellaisia suppeampia aihealueita sisältäviä paikkoja löytyy joka paikasta, jopa Suomesta. - Vaikka mitä
Kreikan saaret, Italia, Itävalta, Riviera, Mallorca, Madeira, Azorit, Kap Verde, Tansania, Meksiko, Australia...
- madurai
Alkuperäisestä viestistä valittaanneella kommentoijalle sellaista, että tää palsta on jumaliste nimeltään "tyhmät kysymykset". Kyllähän sitä saa sillon tyhmiä kysymyksiä esittää, ja pitääkin :D
Mun mielestä kysymys ei tosin ole sinällään tyhmä kuin aika laaja. Itse olen
Tässä on vielä google-taidottomille pari matkakuvasivua, joilta voi saada inspistä paremman puutteessa
- Kv kuvauskilpailu http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013032116812383_ma.shtml
- Nymanderin kuvasivusto http://www.nymander.com/ulkomaanmatkailu.htm
- Kulkuri.orgin kuvat http://kulkuri.org/tag/valokuvia/- madurai
Niin pätkäisi tuosta edellisestä viestistä pois, että itse olen tosiaan tykännyt lähteä kuvaamaan paikkoihin, joissa ei ole niin paljon turisteja. Esim. jonnekin Aasian syrjäseuduille.
- Travel-Dude
Mene Keniaan. Siellä on loputtomasti kuvattavaa.
- Fotari Antti
Niin kun ottaa joka n-keristä kuvan niin hyvin äkkiä sulla on miljoonia kuvia muistikortillasi.
- toden totta
Olipas tyhmä kysymys, olet todellakin oikealla palstalla.
- Dummiemie
Mee Pasilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653832Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14887Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831