Valokuvaus

asgasgsdhsdh

Eli jonnekkin pitäs päästä, en tiedä minne. Toiveena olis hienot maisemat ja paikat joita kuvata, paljon erillaista, ja lämmintä. Minne itse menisit? Valokuvaus kaiken a ja o koska lähellä sydäntä.

11

288

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on meitä

kyllä on tyhmä kysymys todellakin...kaverilla netti ja ko juttuja kyselee...

• gsdhs

Muiden mielipiteitä ei oikein kuvaupaikoista löydy.. emmä täällä vittu huviksee pyöri.. aivoja kehiin

• Vaikea sanoa

tarkalleen, valokuvaaja on etsijä ja hyvän kuvan voi saada mistä hyvänsä. Varallisuus ratkaisee myös matkan luonteen, sijainnin jne. Itse menisin vaikka Namibiaan, kaikista kiinostavin kohde luonnon biodiversiteetin kannalta olisi Kongo. Afrikka yleensä valtavana alueena. Hyvä maasturi ja sillä Suomesta afrikkaa kiertämään valokuvaus mielessä se olisi jotakin.

• jgkölaskdjg

Itse menisin Etelä-Afrikkaan, jos luontokuvaaminen kiinnostaa. Sieltä löytyy vuoristoa, merta, pingviinejä, leijonia jne. Lista on loputon. Myös hökkelikylät koin kiinnostaviksi. Mutta matkat sinne maksaa pienen omaisuuden.

Sellaisia suppeampia aihealueita sisältäviä paikkoja löytyy joka paikasta, jopa Suomesta.

• Vaikka mitä

Kreikan saaret, Italia, Itävalta, Riviera, Mallorca, Madeira, Azorit, Kap Verde, Tansania, Meksiko, Australia...

• madurai

Alkuperäisestä viestistä valittaanneella kommentoijalle sellaista, että tää palsta on jumaliste nimeltään "tyhmät kysymykset". Kyllähän sitä saa sillon tyhmiä kysymyksiä esittää, ja pitääkin :D

Mun mielestä kysymys ei tosin ole sinällään tyhmä kuin aika laaja. Itse olen

Tässä on vielä google-taidottomille pari matkakuvasivua, joilta voi saada inspistä paremman puutteessa

- Kv kuvauskilpailu http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013032116812383_ma.shtml
      - Nymanderin kuvasivusto http://www.nymander.com/ulkomaanmatkailu.htm
      - Kulkuri.orgin kuvat http://kulkuri.org/tag/valokuvia/

• madurai

Niin pätkäisi tuosta edellisestä viestistä pois, että itse olen tosiaan tykännyt lähteä kuvaamaan paikkoihin, joissa ei ole niin paljon turisteja. Esim. jonnekin Aasian syrjäseuduille.

• Travel-Dude

Mene Keniaan. Siellä on loputtomasti kuvattavaa.

• Fotari Antti

Niin kun ottaa joka n-keristä kuvan niin hyvin äkkiä sulla on miljoonia kuvia muistikortillasi.

• toden totta

Olipas tyhmä kysymys, olet todellakin oikealla palstalla.

• Dummiemie

Mee Pasilaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe