parhaat ja idiooteimmat hahmot

LOTR

Ketkäs on teidän mielest parhaita ja ketkä huonoja tyyppei THS:ssässä?(kirja sekä leffa)

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOTR

      Ja mun mielipiteet on et kirjas tyhmii on arwen,koska se on kaikkien mielest niin"täydellinen",denethor ,koska se on hullu ja Saruman on niin tekovahva ja muka viisas. Leffas faramir oli musta aika pönttö,Gimli oli myös ääliö ja taas Arwen on kaikkei ärsyttävin. Nää on vaan mun mielipiteitä sori teiille jotka näist tykkäätte;-)

      • LOTR

        Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)


      • montis
        LOTR kirjoitti:

        Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)

        Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?


      • Luci
        montis kirjoitti:

        Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?

        Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)


      • Luci
        Luci kirjoitti:

        Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)

        Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö


      • Luci
        Luci kirjoitti:

        Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö

        Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska


      • Sauron great eye
        Luci kirjoitti:

        Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska

        Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.


      • legolas superfan
        Sauron great eye kirjoitti:

        Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.

        Minusta parhaita kirjassa ovat LE-GO-LAS,klonkku,Gandalf,Frodo ja Sam. Kirjassa ei mielestäni ole idiootteja. Elokuvan paras on jälleen kerran LEGOLAS (orli


    • Arwen Undomiel

      Elokuvissa huonoja oli Saruman, Boromir ja Faramir.
      Hyviä oli Gandalf, Legolas, Aragorn, Eowyn, Arwen ja Gimli!

    • Friskiboi

      Joo nii

    • Anonyymi

      Äää. En oo lukenut kirjoja mut leffojen perusteella lemppareita oli faramir ja Klonkku( aluks mut sit siitä tuli idiootti.) idiootteja oli kyl Arwen ja faramirin ja boromirin isä??


      Aijon lukee kirjat heti kun pääsen kirjastoon

    • Anonyymi

      Vai että ihmisiä arvioidaan kuin mitäkin tuotteita mistä saa antaa minkä tahansa mielipiteen. Eipä taida mitään kovin järjellistä keskustelua näin syntyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe