parhaat ja idiooteimmat hahmot

LOTR

Ketkäs on teidän mielest parhaita ja ketkä huonoja tyyppei THS:ssässä?(kirja sekä leffa)

12

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOTR

Ja mun mielipiteet on et kirjas tyhmii on arwen,koska se on kaikkien mielest niin"täydellinen",denethor ,koska se on hullu ja Saruman on niin tekovahva ja muka viisas. Leffas faramir oli musta aika pönttö,Gimli oli myös ääliö ja taas Arwen on kaikkei ärsyttävin. Nää on vaan mun mielipiteitä sori teiille jotka näist tykkäätte;-)

• LOTR

Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)

• montis
        LOTR kirjoitti:

Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)

Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?

• Luci
        montis kirjoitti:

Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?

Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)

• Luci
        Luci kirjoitti:

Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)

Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö

• Luci
        Luci kirjoitti:

Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö

Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska

• Sauron great eye
        Luci kirjoitti:

Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska

Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.

• legolas superfan
        Sauron great eye kirjoitti:

Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.

Minusta parhaita kirjassa ovat LE-GO-LAS,klonkku,Gandalf,Frodo ja Sam. Kirjassa ei mielestäni ole idiootteja. Elokuvan paras on jälleen kerran LEGOLAS (orli

• Arwen Undomiel

Elokuvissa huonoja oli Saruman, Boromir ja Faramir.
      Hyviä oli Gandalf, Legolas, Aragorn, Eowyn, Arwen ja Gimli!

• Friskiboi

Joo nii

• Anonyymi

Äää. En oo lukenut kirjoja mut leffojen perusteella lemppareita oli faramir ja Klonkku( aluks mut sit siitä tuli idiootti.) idiootteja oli kyl Arwen ja faramirin ja boromirin isä??

Aijon lukee kirjat heti kun pääsen kirjastoon

• Anonyymi

Vai että ihmisiä arvioidaan kuin mitäkin tuotteita mistä saa antaa minkä tahansa mielipiteen. Eipä taida mitään kovin järjellistä keskustelua näin syntyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1100
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      771
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe