parhaat ja idiooteimmat hahmot

LOTR

Ketkäs on teidän mielest parhaita ja ketkä huonoja tyyppei THS:ssässä?(kirja sekä leffa)

12

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOTR

Ja mun mielipiteet on et kirjas tyhmii on arwen,koska se on kaikkien mielest niin"täydellinen",denethor ,koska se on hullu ja Saruman on niin tekovahva ja muka viisas. Leffas faramir oli musta aika pönttö,Gimli oli myös ääliö ja taas Arwen on kaikkei ärsyttävin. Nää on vaan mun mielipiteitä sori teiille jotka näist tykkäätte;-)

• LOTR

Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)

• montis
        LOTR kirjoitti:

Lemppareit on Frodo,Aragorn,Legolas,Sam ja Pippin sekä leffas et kirjas. Ai niin ja Galadriel on kiva:-)

Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?

• Luci
        montis kirjoitti:

Minustakin Arwen on sellanen läski mursu. Ja tiesittekö että HP on matkittu THS ssästä?

Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)

• Luci
        Luci kirjoitti:

Noo... Ehkä kirjassa on Denethor ja Boromir. Ja elokuvassa Arwen koska se niinkuin ängetään kaikkeen:-)

Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö

• Luci
        Luci kirjoitti:

Siis noi oli mun inhokki tyyppei ja kyl saruman kin oli hölmö

Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska

• Sauron great eye
        Luci kirjoitti:

Mut mun lempi tyypit on klonkku ja Frodo. Frodo on niin söötti ja konkku...öö... On vaan niin säälittävän hauska

Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.

• legolas superfan
        Sauron great eye kirjoitti:

Arwen on niin sikamainen paskova lehmä ja aivan ääliö löllyvä lehmä. Sauron on paras.

Minusta parhaita kirjassa ovat LE-GO-LAS,klonkku,Gandalf,Frodo ja Sam. Kirjassa ei mielestäni ole idiootteja. Elokuvan paras on jälleen kerran LEGOLAS (orli

• Arwen Undomiel

Elokuvissa huonoja oli Saruman, Boromir ja Faramir.
      Hyviä oli Gandalf, Legolas, Aragorn, Eowyn, Arwen ja Gimli!

• Friskiboi

Joo nii

• Anonyymi

Äää. En oo lukenut kirjoja mut leffojen perusteella lemppareita oli faramir ja Klonkku( aluks mut sit siitä tuli idiootti.) idiootteja oli kyl Arwen ja faramirin ja boromirin isä??

Aijon lukee kirjat heti kun pääsen kirjastoon

• Anonyymi

Vai että ihmisiä arvioidaan kuin mitäkin tuotteita mistä saa antaa minkä tahansa mielipiteen. Eipä taida mitään kovin järjellistä keskustelua näin syntyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe