Onko tarina harry potter paras maailmassa? Ja lisäkysymys:onko ginny,dumpledore,kalkaros ja voldemort hyvii tyyppei?(tohon ei tarvi vastata). Mun vastaukset on EI JA EI!!!
Onko potterin tarina paras?
8
245
Vastaukset
- GloriaLemonade
Ei ole tosiaankaan. Potter on tylsä. Lisäkysymykseenkin vastaus on ei paitsi Dumppis on ihan hyvä. LOTR on best.
- bubble
No ei ole! Harry Potter on maailman surkein tarina! Kaikki tyypit on siinä huonoja!
- bubble
bubble kirjoitti:
No ei ole! Harry Potter on maailman surkein tarina! Kaikki tyypit on siinä huonoja!
No ei olella tarkoitin siis potteria enkä LOTRia. Se on ihan hyvä.
- pahistenpuolella
bubble kirjoitti:
No ei olella tarkoitin siis potteria enkä LOTRia. Se on ihan hyvä.
Ei, ja voldemort & kalkaros mun lempihahmoja
- harrypotter<3
pahistenpuolella kirjoitti:
On parass:D
- kirjat hyviä :)
pahistenpuolella kirjoitti:
Severus on hyvis ja superihana niinkuin Siriuskin on
- KUOLONSYÖJÄ<3
kirjat hyviä :) kirjoitti:
Severus on hyvis ja superihana niinkuin Siriuskin on
EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ ETTÄ KUOLONSYÖJÄT ON PARHAITA ERITOTEN BELLATRIX!
- Dolly Anglea
No Harry Potter on mun lempi elokuva koska kaikki muut elokuvat mitä mä oon kattonu on melko surkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931