Osaan minäkin:
Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että teoreettinen mielipide parantaa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.
Tilastot osoittavat, että paradoksaalinen ajattelutapa avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Arkielämä on opettanut meille, että asennekasvatuksen yleinen käynnistäminen vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.
Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että tiedon valtatie, joka tosin jossain määrin on vanhentunut käsite, noudattaa epäilemättä ideatasolla vastuunalaisia kontradiktioita.
Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että kokonaispoliittinen ajattelumalli järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.
On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että verottajan toiminta tässä tilanteessa näyttää todeksi organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta asiatoimivaltaan sidottu valta parantaa yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos täsmällinen insentiivien ja disinsentiivien tarkastelu järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
Sinden viestit on kuin jollain puppugeneraattorilla luotuja.
7
179
Vastaukset
- puppulausegeneraatto
Lisää sisältöä voi luoda:
http://puppulausegeneraattori.fi/aihe/Yleinen - shrinkingdick
sindemäinen pupellus on tyypillistä skitsofreenikoille
http://www.youtube.com/watch?v=avbfd_OkLoU - shrinkingshrink
Tällainen pöpellys näyttää olevan tyypillistä idiooteille.
- Joonas_sepu
Miksi minusta vain tuntuu että tämä Sinde vain esittää jotakin henkilöä näin hankkien huonoa mainetta jollekkulle... tämän nimimerkin takana oleva on sairas itse.
- Mävaanesitänpöpiä
Niin minäkin ajattelin. Hetipä hän reagoikin.
- Ho-hoi!
Pitäisi noita rikkaruohoja jo ruveta kitkemään, kun kukkaset ei saa happea niiden alta. Pitäisiköhän palstanhotajaksi valita vaikka keski-ikäinen nainen nuoren miehen sijasta, joka vähät välittää?
- tarttis apua tuo
Sinde varmaan psykoosissa. Epäilen myös, että on joutunut kokemaan kovia, jonka takia psykoosiin joutunut.
Sinde soita sun puhelimella: 112. Ja kerro sinne sun osote.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782