Kiinnostaa tietää miten saisi kotiinsa WLAN:in. Läppärissä on WLAN ja netti tulee 4G mokkulan kautta.
Tabletti olisi kiva hankkia ja kirjoitimessakin on WLAN.
Kertokaa mitä pitää ostaa?
Kuinka WLAN:iin ?
5
254
Vastaukset
Jos sinulla ei siis ole kiinteää laajakaistaa ja tuo mokkula ei ole langaton niin esim tällaisen laitteen avulla voi luoda wlan verkon: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/49212/dcgcv/TeleWell-TW-WLAN-3G-4G-reititin-ja-802-11n-WLAN-tukiasema
Riippuu toki siitä että mikä mokkulamalli sinulla on? Osa 4G reitittimistä eivät välttämättä tue kaikkia malleja.- Sierra Wireless 4G
Jos 4g mokkulasi sattuu olemaan Sierra, niin hae siihen pöytäasema jolla tosin on hintaa n.120€. Se vahvistaa mokkulasi yhteyksiä ja saat muistaakseni 10 eri laitetta liitettyä siihen.
Mokkula on Huawei 4G.
Kumman vaikeaa saada asiasta tietoa. Soneran asiakaspalvelu ei vastaa mitään.alik67 kirjoitti:
Mokkula on Huawei 4G.
Kumman vaikeaa saada asiasta tietoa. Soneran asiakaspalvelu ei vastaa mitään.Vaihdata mokkulasi Soneralla tällaiseen 4G- modeemi/reitittimeen:
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Huawei_B593_(4G-modeemi)
Joutunet maksamaan vähän väliä, joko kk.-hinnoissa tai kertakorvauksena, mutta kysymällähän tuo selviää.
- sama alik67
Kiitos ja hyvää joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35114728- 2555847
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113358- 1882478
- 1372169
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142002Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1061538Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon471333Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891150