Vajaa viiskymppinen nainen haluaisi meilikavereita. Ikä, näkö, koko ja paikkakunta eivät merkitse mitään minulle. Viesti silloin tällöin piristää :)
Sähköpostiystävää vailla
8
722
Vastaukset
- ficsu2
Olisi kiva saada sinusta uusi ystävä s-postien vaihtoon! Kirjoittele ositteeseen:
jorej47(at)gmail.com - Neene
Heippa. Haluatko ystävättären?
Olen samanikäinen 4 lapsen yh joka toimii sairaalasiivoojana.
Harrastan lukemista,konsetteja ja minulla on hevonen.
Pidän ihmisistä ja opiskelen hoitajaksi.
[email protected] Olisihan tuota jotain mukava vaihtaa, vaan kun tahdon olla niin helvetin tylsä kaikin puolin ja mielenkiintoja on kenenkään kanssa jakaa.
- Sami-vm59
Moi!
Haen myös kirjoitteluseuraa ja kriteerit ovat suunnilleen samat kuin aloittajalla. En ole tämän suomi24:n "käyttäjä" joten en pysty kirjoittamaan hänelle. Laitatko viestiä minulle osoitteeseen sami-vm59(at)hotmail.fi . Eli olen siis 54 vuotias, tavallinen suomalainen mies.
T.S. - Ismo -61
Hei,
Olen vm-61 oleva vähän reissussa rähjääntynyt mies.
Olisi kiva päästä ajatustenvaihtoon mukavan naisihmisen kanssa. Oikeastaan en tällä hetkellä mitään muuta etsikään, eikä paljon muhun mahdollisuuksia olekaan, sillä työni on minut joksikin aikaa raahannut Malesiaan. Täällä ei paljoa suomalaisiin törmää, ja olisi kiva välillä saada vähän päivitystä kotimaan tapahtumiin.
T: Ismo
Ps. Jos olet todellakin kirjeystävää vailla, niin heitäpä postia [email protected] - nora6
Hei, nainen Helsingistä kaipailee myös ystävää/meilikaveria.
- 9+12
Mihinkähän osotteeseen sitä viestiä vois laittaa ?
- 10+10
Ossa vaan tänne, niin kirjoittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665535Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti912862- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212110Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611714Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131183- 881145
- 901136