Mitä sanoa ihastukselle?

auttakaanyt

Mä en oo koskaan jutellu mun ihastukselle kunnolla. Miten mä lähestyn sitä ja miten välttää sellainen kiusallinen keskustelu? :D terveisin 15 v jätkä

35

6072

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Randomipoika

      Mul sama juttu, mut ikää 14. Joku nyt heittäkää helppii.

    • pojat

      5445 mee sanoo vaa tollee yksinäs saat turpaa jos sanot noi -.- etteks te 15-14v jätkät osaa ..... o.o mut niiku jos sul ei oo sen facee tai numeroo yms. nii hanki joku niist sit kyselet kaikkee kivaa sit sä sanot et mul ois vähä asiaa ja sanot sen ;) onnistuu varmasti mulki onnistu .

      • auttakaanyt

        On mulla sen face mut emmä vaan keksi mitä puhua sille ja muutenki mulle on helpompaa puhua naamatusten ku faces :D mä en vaan millään keksi miten aloittaa keskustelu sen kans...


      • simpukka
        auttakaanyt kirjoitti:

        On mulla sen face mut emmä vaan keksi mitä puhua sille ja muutenki mulle on helpompaa puhua naamatusten ku faces :D mä en vaan millään keksi miten aloittaa keskustelu sen kans...

        Sitten kun se on yksin koulun käytävällä menet sanomaan jotain !


    • täsä mä ole

      Mee rohkeesti vaa puhumaa sille!:) puhu sille vaa jotai nii kyl juttu lähtee ain siit luistamaa :D alota vaa sil tavallisel tervehdyksel tai sit suoraa asiaa! Mitä turhaa kiertelemää ;D

    • toimii

      "Mennään nussimaan"

    • Sanot ihan mitä vaan ees vähän järkevää :) Työt oikeesti juttelee sun kanssa jos ne ei nyt satu olemaan oikeesti tosi urpoja. Kato silmiin ja pientä hymyä. Ja sä kyllä huomaat jos se ei tykkää puhua sun kanssa, sit vaan sanot "heippa, nähään!"

      Sellasta mistä sun kannattaa mennä jutteleen on ihan vaikka vaan joku koulujuttu tai nyt lomalla voit mennä kysyy facebookissa tuliko kiva todistus tai mitä aiot tehdä lomalla.

      Ei ne tytöt sua syö, sen voin kertoa :)

      • tyttö -00

        Tytön unelma-alotus ;)
        P:moi
        T:moi
        P:onks sul tänää/huome mitää
        T; ei kui
        P:oisiks kiinnostunu lähtee kaupungille/leffaa tai..
        T:vaik


    • hmmmm?

      onks sun nimi Pekka?

      • :))

        tai Petteri?:D


    • "sä tuut mun tyttöystäväks tai et nää sun vanhempia enää ikinä"

      kokeile tota

    • asdfghjklöä

      ^ mikä vittu sua vaivaa

      • minua ei vaivaa mikään. toisin kun sinua.

        ymmärrän että vanhempasi ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, (niin kuin pitääkin) mutta se ei tarkoita että voit tulla tänne mesoamaan ja kiroilemaan.


      • varotus
        preppertowwz kirjoitti:

        minua ei vaivaa mikään. toisin kun sinua.

        ymmärrän että vanhempasi ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, (niin kuin pitääkin) mutta se ei tarkoita että voit tulla tänne mesoamaan ja kiroilemaan.

        Extreme troll alert


    • auttakaanyt

      Mitä hittoo mä sille sanon? Sain selville että sillä saattaa olla juttua yhen toisen kans... Muutenki oon aina kateellinen jos se on juomassa joittenki kans. Mä tiiän etten luutavasti järkeviä ehdotuksia tuu saamaan mutta koittakaa saada nyt ees rohkaistua mua.

    • ANNA MENNÄ VAA

      Mun mielest kannattaa kokeilla ensi jossai faces tökkii kepil jäätä :D ja sit ku vähä tutustunu paremmi(?) nii iha luontevasti sit vaa moikkail vaik koulus tai jossai :) Ei se paljoo vaadi ku rohkeesti vaa! Enemmä sä siin menetät jos et ees puhu sille :) Rohkeesti vaa kohti tulevii haasteita!! Ja tytöt yleensä muutenkin tykkää jos poika alottaa keskustelui. Eikä tää oo ny mikää yleistys et olis pakko mut se olis ainaki yks kiva seikka, aika monen tytön kohal :)

      • Joku2003

        Pojanhan pitää aina tehdä aloite


      • Anonyymi
        Joku2003 kirjoitti:

        Pojanhan pitää aina tehdä aloite

        Ei pidä, palaa jo keskiajalta


    • haha :DD

      Mä en niinku oikeest asori vaa ymmärrä sun ongelmaas ku ei täs piyäis mitää ongelmaa olla :D... Mitä turhaa sä tääl suret itsesäälis ja stalkkaat sen menoi ku mee ny herrajestas puhumaa XD! :D ja jos kaduttaa nii sit kaduttaa kyl muaki kaduttaa et oon tutustunu pariin tyyppii mut oivoi! Elämä jatkuu!:) Mä oon päättämy etten välitä vaik olisin joskus jotai hassua menny päästämää suustani :Dd Kyl se siitä ku meet puhumaa! Ja nää o aika turhii ku ihmise kyselee mitä tekee ihastukse suhtee ja kaik neuvoo puhumaa sille xd eikä kukaa sitä oikeesti kehtaa tehä ku pelkää vaa nii hemmeti seurauksii :D rohkeesti nyt hyvä mies puhumaan!!! ;) Rage quittaa

      • asdfgghjie

        Pari kirjotusvirhet tul mut en mä jaksan korjata x)


      • SaDfAcE :(

        Mä tykkäsin yli vuode yhestä tytöstä joka on mun luokalla. Olin todella ujo kunnes päätin mennä puhumaan ja se tuntui helvetin hyvältä (siis pelkkä puhuminen) siis aluksi mutta sitten hän ei puhunut paljon mitään kunnes päätin kertoa että tykkään hänestä. No, hän ei vastannut vaan vaihtoi puheenaihetta jne... tätä samaa rataa jatkui pari päivää kunnes hän vastasi kieltävästi, mutten lopettanut vielä, koska todella tykkäsin hänestä. Sitten häntä alkoi ärsyttää se ja emme ole edes puheväleissä :( se tuntui todella pahalta, vaikkei mitään juttua ollutkaan... no onneksi pääsin siitä yli ja nyt olemme taas puheväleissä. Tästä on noin vuosi ja olen nyt 15


    • riippuu

      Ite meen periaatteella että kunhan tarpeeks juttelee nii kyl se siitä. Voit alottaa ihan vaa randomisti puhumalla

    • mut mitä jos..

      mitä vois sanoo pojalle..ja onks se normii jos tulee monta hymiöö? :))

      • älä..

        no siis emt.......


      • Anonyymi

        On se


    • Tyttöjentuhoaja

      Mee vaa juttelee sille ihan vaa jostakin turhast asiasta.
      Ei se niin kamalaa ole.
      Itse olin ihastunut 11v yhteen tyttöön joka oli samalla luokalla.
      Puhuimme WhatsApissa paljon ja jonain päivänä kerroin tunteistani ja hän tunsi samoin.
      Olen nyt siis 15v.

    • hkjhjkhjhjgb

      Mihin silloin on ihastunut, jos ei ole koskaan puhunut sen toisen kanssa?

    • Unelma098

      Kysy silt et pääsiskö se vaik jätskille joku päivä

    • Hölmöläinen01

      Miettikääpä nuoret pojat kaks kertaa ennenku teette. Ite tein niin hölmösti että 11vuotiaana kysyin yhtä tyttöä "ulos" ja arvatkaapa mitä kävi? No musta tuli kaikkien 6 ja 5 luokkalaisten vitsi. Tosin tämä tyttö oli sellanen "koulun kaunein tyttö" joten tottakai sen sit piti levitellä se kaikille että kaikki tietää kuinka minä olen haluttu. Ja siis eihän se edes vastannu sit mitään siihe viestii.Ja siis lähetin sen viestin vielä paperilapulla että taisi tuolloin olla itsellä pääkoppa aika ontto.

    • ParasTietäjä

      Sanot kuule rohkeesti, että 'arvaa mitä'. Vastaa 'no' ja sit vaa et 'mä tykkään susta'
      Toinen sille et sanot 'on vaikeeta olla ajattelemaata sua'
      Kolmas sillee et sanot 'aina kun nään sut nii en tiiä mitä tehdä'. Siitä se ymmärtää että olet ujo ja sillai ja monen tytön mielestä se on söpöä jos vähän hermostuu ja muuttuu punaseks. Kiitos!

    • Anonyymi

      Moi olen 9v. Tyttö ja minulla on ihastus. Ensinnäkin kysyn onko mitenkään huono asia että näin nuorella on ihastus? Ja toiseksi kysyn neuvoja sillä en uskalla kertoa tunteitani ihastukselle.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan oo! Sillon ihastuu ku ihastuu. Oon 11v ja mun ihastus sai tietää että oon ihastunu siihen sillain että kaveri kerto. Perinteinen... mutta ullatus ullatus seki oli ihastunu muhun ja nyt ollaan "yhessä" ku molemmat tykkää toisistaan.


    • Anonyymi

      Mul on ihastus mut mä en uskalla puhua sille yhtään mitään

      • Anonyymi

        Sama juttu, apua:( mä kiusasin sitä J tuli maailman loppuu, auttakaa mua


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe