Taas aivan järkyttävä uutinen!

Roukie

https://www.google.fi/search?q=Mikkelöiläinen mies viilteli koiraa ja heitti tikoilla päähän&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&c

Aivan hirveätä mitä kaikkea kamalaa sekopäiset hullut ihmiset voivat tehdäkin.Aivan käsittämätöntä tuollainen.Tuon miehen kun sais jossain pimeällä kujalla käsiinsä niin .... loput jo varmaan arvaattekin.Ja tietysti käy niin vaan taas, että mitään kunnon tuomiota se mies ei edes varmastikaan tule saamaan ,vaan pääsee kuin koira veräjästä jollain aivan mitättömän pienellä tuomiolla vaan ,niinkuin eläinrääkkäysjutuissa aina tapaa käydä.Eli jotain selkeästi tuntuvampaa pitäis kyllä asialle tehdä että tuollainen eläinrääkkäys saataisiin loppumaan.

8

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roukie
    • teeeeeeeeee

Jees hän sai ehdollista, Ja viikon yhteiskuntapalvelua, sai koirienpitokiellon kaks puol vuotta. Hällä koira käsissään jota jo komentanut niin ettei muut tykänny. Joten oikeus ei toteutunut. Kaks koiraa lopetettiin hänen myötä.

Olenkin hälle laittanut viestiä, että vika koiriin törmäsi, Jos tekee mieli heittää tikkaa tai jotain jotain niin heittäköön meidän dobbereihin tai mun tanskikseen Ei kerkeä tekemään mitään.. EXÄÄ EN YLEENSÄ VEDÄ NÄIHIN ASIOIHIN, MUT nyt vedin. TUOMIOS SAAT. Mun kaveriiiinnnn et koske! S. piste. Et sen koiraan , et lapsiin , etkä mihinkään.

Jos linnaan lähet, vaikeet on oltavat tee issakainen.ymmärsitkö.

• teeeeeeeeeee

Ex on jo järjestänyt asiat niin. Se ei tykkää tollasesta eläimiin sekaantujasta. Minä exänä vetoan tunteisiin, mut hän oli se joka sanoi et sinut syötetään mun koiralle :) kyseessä ei ole kouluttamaton suursnautseri, Dobber, isakemanni, tms.

Odotan tapaamistas.

• teeeeeeeeeeeee
        teeeeeeeeeee kirjoitti:

Ex on jo järjestänyt asiat niin. Se ei tykkää tollasesta eläimiin sekaantujasta. Minä exänä vetoan tunteisiin, mut hän oli se joka sanoi et sinut syötetään mun koiralle :) kyseessä ei ole kouluttamaton suursnautseri, Dobber, isakemanni, tms.

Odotan tapaamistas.

Jos kosket S henkisesti. Tiedät mitä seuraa.

• teeeeeeee
        teeeeeeeeeeeee kirjoitti:

Jos kosket S henkisesti. Tiedät mitä seuraa.

Siitä seuraa, et luuseri tee i.

Myö haetaan sut ajelulle, Päästetään ulos autosta,ja saat 5min etumatkaa. Koiraan. MUN koiraan. Ei mitään kouluttamattomia sakuja tms

ps., koulutan S: n Sakun samaan.

• teeeeeeeeee
        teeeeeeee kirjoitti:

Siitä seuraa, et luuseri tee i.

Myö haetaan sut ajelulle, Päästetään ulos autosta,ja saat 5min etumatkaa. Koiraan. MUN koiraan. Ei mitään kouluttamattomia sakuja tms

ps., koulutan S: n Sakun samaan.

Meille et vittuile.

• teeeeeeeeeee
        teeeeeeeeee kirjoitti:

Meille et vittuile.

Ymmärsitkö. Teeeeemu iiii ??

• teeeeeeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3035
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2362
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1600
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1233
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      272
      1030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    10. 40
      884
    Aihe