Taas aivan järkyttävä uutinen!

Roukie

https://www.google.fi/search?q=Mikkelöiläinen mies viilteli koiraa ja heitti tikoilla päähän&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&c

Aivan hirveätä mitä kaikkea kamalaa sekopäiset hullut ihmiset voivat tehdäkin.Aivan käsittämätöntä tuollainen.Tuon miehen kun sais jossain pimeällä kujalla käsiinsä niin .... loput jo varmaan arvaattekin.Ja tietysti käy niin vaan taas, että mitään kunnon tuomiota se mies ei edes varmastikaan tule saamaan ,vaan pääsee kuin koira veräjästä jollain aivan mitättömän pienellä tuomiolla vaan ,niinkuin eläinrääkkäysjutuissa aina tapaa käydä.Eli jotain selkeästi tuntuvampaa pitäis kyllä asialle tehdä että tuollainen eläinrääkkäys saataisiin loppumaan.

8

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roukie
    • teeeeeeeeee

Jees hän sai ehdollista, Ja viikon yhteiskuntapalvelua, sai koirienpitokiellon kaks puol vuotta. Hällä koira käsissään jota jo komentanut niin ettei muut tykänny. Joten oikeus ei toteutunut. Kaks koiraa lopetettiin hänen myötä.

Olenkin hälle laittanut viestiä, että vika koiriin törmäsi, Jos tekee mieli heittää tikkaa tai jotain jotain niin heittäköön meidän dobbereihin tai mun tanskikseen Ei kerkeä tekemään mitään.. EXÄÄ EN YLEENSÄ VEDÄ NÄIHIN ASIOIHIN, MUT nyt vedin. TUOMIOS SAAT. Mun kaveriiiinnnn et koske! S. piste. Et sen koiraan , et lapsiin , etkä mihinkään.

Jos linnaan lähet, vaikeet on oltavat tee issakainen.ymmärsitkö.

• teeeeeeeeeee

Ex on jo järjestänyt asiat niin. Se ei tykkää tollasesta eläimiin sekaantujasta. Minä exänä vetoan tunteisiin, mut hän oli se joka sanoi et sinut syötetään mun koiralle :) kyseessä ei ole kouluttamaton suursnautseri, Dobber, isakemanni, tms.

Odotan tapaamistas.

• teeeeeeeeeeeee
        teeeeeeeeeee kirjoitti:

Ex on jo järjestänyt asiat niin. Se ei tykkää tollasesta eläimiin sekaantujasta. Minä exänä vetoan tunteisiin, mut hän oli se joka sanoi et sinut syötetään mun koiralle :) kyseessä ei ole kouluttamaton suursnautseri, Dobber, isakemanni, tms.

Odotan tapaamistas.

Jos kosket S henkisesti. Tiedät mitä seuraa.

• teeeeeeee
        teeeeeeeeeeeee kirjoitti:

Jos kosket S henkisesti. Tiedät mitä seuraa.

Siitä seuraa, et luuseri tee i.

Myö haetaan sut ajelulle, Päästetään ulos autosta,ja saat 5min etumatkaa. Koiraan. MUN koiraan. Ei mitään kouluttamattomia sakuja tms

ps., koulutan S: n Sakun samaan.

• teeeeeeeeee
        teeeeeeee kirjoitti:

Siitä seuraa, et luuseri tee i.

Myö haetaan sut ajelulle, Päästetään ulos autosta,ja saat 5min etumatkaa. Koiraan. MUN koiraan. Ei mitään kouluttamattomia sakuja tms

ps., koulutan S: n Sakun samaan.

Meille et vittuile.

• teeeeeeeeeee
        teeeeeeeeee kirjoitti:

Meille et vittuile.

Ymmärsitkö. Teeeeemu iiii ??

• teeeeeeeeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56