Takan asentaja/muurari

Takka meillekin

Hei!

Etsimme ammattitaitoista takan asentajaa Varsinais-Suomen alueella toimivaa.
Eli kaikki suosittelut kehiin! Mikä onkaan parempi kuin "puskaradio". Nykyään ei enää tiedä kehen voi "luottaa" ja ketä on oikeasti alansa ammattilainen.
Voi myös lyhyesti perustella, miksi suosittelet juuri kyseistä henkilöä :)

14

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämmöstä tänään

      Minä en ainakaan näiltä palstoilta palkkaisi ketään rakentamaan edes koirankoppia.

    • ei mainostusta!!!!!!

      "ketä on oikeasti alansa ammattilainen"Siinäpä taas oivaa suomenkieltä!!

      KUKA ON OIKEASTI ALANSA AMMATTILAINEN

      KETKÄ OVAT OIKEASTI ALANSA AMMATTILAISIA

      Opettele vähän äidinkieltä!!!!!!!!

    • takkatunari

      Minä voin sen takan rykästä pystyyn, vaikka tiilistä, jos sitä halutaan. Mutta yksi vaatimus minulla on, koskenkorva ei saa loppua ennenkuin savut tulee piipusta.

    • Nuo tietää

      Soita Tiilerille.

    • Hohhoijakkaa2

      No kylläpäs on täällä taas vastauksia :D keskustelupalstat saisi lopettaa kokonaan. Säälittää lähinnä nämä ketkä oikeasti pyytävät apua ja vastaukset ovat täällä tätä luokkaa :D niinkun oikeasti kirjoitusvirhe... yksi v_i_t_u_n kirjoitusvirhe :D haittaa varmaa monia täällä? :D kauheeta pilkun_nussimista jälleen kerrran, voi teitä! Mielestäni kannattaa jättää vastaamatta kokonaan jos vastaukset on oikeesti tollasia mitä täällä?

      Ja niin siitä takasta. Suosittelen ottamaan näihin yrityksiin yhteyttä, kuten Warmauunit tai Linnatuli :) molemmista olen kuullut hyvää eli jos ostat takan ni sitä kautta myös asentaja löytyy. Toivottavasti löydätte mieluisan!

      • Muotia?

        "No kylläpäs on täällä taas vastauksia :D keskustelupalstat saisi lopettaa kokonaan. Säälittää lähinnä nämä ketkä oikeasti pyytävät apua ja vastaukset ovat täällä tätä luokkaa :D niinkun oikeasti kirjoitusvirhe... yksi v_i_t_u_n kirjoitusvirhe :D haittaa varmaa monia täällä? :D kauheeta pilkun_nussimista jälleen kerrran, voi teitä! Mielestäni kannattaa jättää vastaamatta kokonaan jos vastaukset on oikeesti tollasia mitä täällä? "

        Kyllä minuakin ihmetyttää tuo esim. "ketä" sanan käyttö. Mihin on hävinnyt kunnon suomenkieli?
        "ketä on oikeasti alansa ammattilainen", onko tuo muka suomea?


      • ketä,ketä

        Joopa joo näistä firmoista tosiaan löytyy kyllä asentajia,mutta ei MUURARIMESTARIA,joka kykenisi ratkaisemaan jonkin mahdollisen vastaantulevan ongelman.TÄMÄ ON NÄHTY.


    • vitsipalsta

      Suomi24.fi on huumori ja hupi palsta, tämä ei ole tarkoitettu vakavasti otettaville asioille.
      Asiallisia palstoja kyllä löytyy, myös takan teettäjille, kuten muillekkin.

    • asentajako?

      Jos siis etsit takan asentajaa täytyy kyseessä olla ns. valmistakka, muussa tapauksessa suosittelen etsimään muuraria.

      • Epätoivoista

        "Jos siis etsit takan asentajaa täytyy kyseessä olla ns. valmistakka, muussa tapauksessa suosittelen etsimään muuraria."

        Ei täältä kannata etsiä mitään, se on fakta. Paitsi jos kaipaa jotain tenunenää kotiinsa hääräämään.


      • kuivis
        Epätoivoista kirjoitti:

        "Jos siis etsit takan asentajaa täytyy kyseessä olla ns. valmistakka, muussa tapauksessa suosittelen etsimään muuraria."

        Ei täältä kannata etsiä mitään, se on fakta. Paitsi jos kaipaa jotain tenunenää kotiinsa hääräämään.

        Joskus sanottiin että kaikki parturit ovat h.....a,mutta kaikki h....t eivät ole partureita.
        Tästä johdatellen voisi sanoa,että kaikki muurarit eivät suinkaan ole juoppoja (tenuneniä) eivätkä kaikki juopot ole muurareita.
        Tämä on enemmän kuin fakta.


      • Huhuhuh
        kuivis kirjoitti:

        Joskus sanottiin että kaikki parturit ovat h.....a,mutta kaikki h....t eivät ole partureita.
        Tästä johdatellen voisi sanoa,että kaikki muurarit eivät suinkaan ole juoppoja (tenuneniä) eivätkä kaikki juopot ole muurareita.
        Tämä on enemmän kuin fakta.

        Väitätkö, että täältä löytyy jotain"ammattimiehiä"? Uskallan epäillä....itse en ainakaan täältä tekijöitä etsisi.


      • ninpä
        Huhuhuh kirjoitti:

        Väitätkö, että täältä löytyy jotain"ammattimiehiä"? Uskallan epäillä....itse en ainakaan täältä tekijöitä etsisi.

        Juuri siksi, koska täällä kaikki besservisserit vaan vittuilee ja kirjottelee täyttä p''''aa minäkän en tarjoa palveluksiani, vaikka olenkin ammattimuurari. Täällä on turha sen enempä itseään mainostaa, kukaan ei kuitenkaan ota vakavasti. Ja varsinkin ne jotka eivät ole oskaan kiveäkään muuranneet tuntuvat olevan mielestään parhaita asiantuntijoita. Harmi, että tällä palstalla vain todella harvoin kirjoitetaan asiaa.


      • Puunpolttelija
        ninpä kirjoitti:

        Juuri siksi, koska täällä kaikki besservisserit vaan vittuilee ja kirjottelee täyttä p''''aa minäkän en tarjoa palveluksiani, vaikka olenkin ammattimuurari. Täällä on turha sen enempä itseään mainostaa, kukaan ei kuitenkaan ota vakavasti. Ja varsinkin ne jotka eivät ole oskaan kiveäkään muuranneet tuntuvat olevan mielestään parhaita asiantuntijoita. Harmi, että tällä palstalla vain todella harvoin kirjoitetaan asiaa.

        Kyllä täällä joku pellettimuurari mainostaa verkkejään. Siitä vaan tilaamaan takkaa. Yritäpä tilata muuraustyö niin katsotaan saatko takan vai peltitötterön pesään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2604
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2237
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2114
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1415
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1199
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1153
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe