Heippa käyttäjät!
Suomi24:ssä on nyt avattu uusi sosiaalinen lyhytelokuvia ilmaiseksi esittävä Teatteri.
Elokuvatarjonnan Teatteriin ovat maailmalta koonneet alan ammattilaiset ja sen lisäksi että elokuvia voi katsoa selaimessa ilmaiseksi, voi niitä myös katsoa porukalla ja keskustella juonenkäänteistä.
Teatteri löytyy Suomi24:n päänavigaatiopalkista tai suoraan osoitteesta teatteri.suomi24.fi.
Nautinnollisia leffahetkiä!
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito
Katso kansainvälisiä huippulyhytelokuvia Suomi24:ssä!
12
2441
Vastaukset
- Nyfiken
;iksi ette laittaneet suoraan toimivaa linkkiä vaan pistätte meidät etsimään sitä?
- suoli24n pellet
Kas, nyt on ensimmäinen maininta ammattilaismaisesta toiminnasta @suomi24 sivullla. Tahmaa kädessä paskat housussa ja kusi päässä.
treffigaykaverini on hukassa, kiitos teidän - suoli24n pellet
"Venäläinen hakukonejätti Yandex ostaa Suomi24:än"
Tuo oli parempi uutinen teiltä ja Ainakin 60 liki raportoi irtisanoneensa teidän sähköpostinne uutisointinne jälkeen.
Tuo sai käyttäjiinne sentään liikettä!- Suhoinen
Sehän oli aprillijuttu!
- on tää
Vai huippuelokuvia. Katsoin yhden (kalajuttu) ja näyttä PASKAA. Kait muutkin samaa tasoa. En viitsinyt todentaa.
-palstan aloitus todellista vedätystä!! - alpertti vaan
@suomi24
Eikös kannattaisi käyttää kaikki mahdollinen aika siihen että saatte olemassaolevat palvelunne ensin toimiin? Näitä uusia jaksetaan kyllä odottaakin.- korppi™
olisiko millään mahdollista että voisitte poistaa minun aloittamani adventure quest worlds asiaa nimisen keskustelun kaduttaa kun kerroin liikaa siinä keskustelussa
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
olisiko millään mahdollista että voisitte poistaa minun aloittamani adventure quest worlds asiaa nimisen keskustelun kaduttaa kun kerroin liikaa siinä keskustelussa
TÄSSÄ NELJÄ KESKUSTELUA JOISSA KERROIN LIIKAA TIETOJA JOTEN OLISIKO MAHDOLLISTA ETTÄ VOISITTE POISTAA KAIKKI ALLA OLEVAT KESKUSTELUT ps.kaikki 4 keskustelua minun aloittamiani
tuossa alla on numeroitu keskustelujen nimet
1.sponzardiin liittyvä kysymys adventure quest worlds pelaajille sisältää viestin kaikille vakkareille
2.adventure quest worlds membership
3.adventure quest worlds asiaa
4.AQW
- korppi™
Haistakaa vitttu koko kommarilauma Yandex sai viestin asiasta, kun te pirihuorat ette vastaa! korppi™
- :))
Hienoa, kiitos!
- ......
Mitä paskaa??!
- 09087yiuho
kuin usein omat munat pitäs pestä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181