Katso kansainvälisiä huippulyhytelokuvia Suomi24:ssä!

Heippa käyttäjät!

Suomi24:ssä on nyt avattu uusi sosiaalinen lyhytelokuvia ilmaiseksi esittävä Teatteri.

Elokuvatarjonnan Teatteriin ovat maailmalta koonneet alan ammattilaiset ja sen lisäksi että elokuvia voi katsoa selaimessa ilmaiseksi, voi niitä myös katsoa porukalla ja keskustella juonenkäänteistä.

Teatteri löytyy Suomi24:n päänavigaatiopalkista tai suoraan osoitteesta teatteri.suomi24.fi.

Nautinnollisia leffahetkiä!

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

12

2441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyfiken

;iksi ette laittaneet suoraan toimivaa linkkiä vaan pistätte meidät etsimään sitä?

• suoli24n pellet

Kas, nyt on ensimmäinen maininta ammattilaismaisesta toiminnasta @suomi24 sivullla. Tahmaa kädessä paskat housussa ja kusi päässä.

treffigaykaverini on hukassa, kiitos teidän

• suoli24n pellet

"Venäläinen hakukonejätti Yandex ostaa Suomi24:än"

Tuo oli parempi uutinen teiltä ja Ainakin 60 liki raportoi irtisanoneensa teidän sähköpostinne uutisointinne jälkeen.

Tuo sai käyttäjiinne sentään liikettä!

• Suhoinen

Sehän oli aprillijuttu!

• on tää

Vai huippuelokuvia. Katsoin yhden (kalajuttu) ja näyttä PASKAA. Kait muutkin samaa tasoa. En viitsinyt todentaa.
      -palstan aloitus todellista vedätystä!!

• alpertti vaan

@suomi24
      Eikös kannattaisi käyttää kaikki mahdollinen aika siihen että saatte olemassaolevat palvelunne ensin toimiin? Näitä uusia jaksetaan kyllä odottaakin.

• korppi™

olisiko millään mahdollista että voisitte poistaa minun aloittamani adventure quest worlds asiaa nimisen keskustelun kaduttaa kun kerroin liikaa siinä keskustelussa

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

olisiko millään mahdollista että voisitte poistaa minun aloittamani adventure quest worlds asiaa nimisen keskustelun kaduttaa kun kerroin liikaa siinä keskustelussa

TÄSSÄ NELJÄ KESKUSTELUA JOISSA KERROIN LIIKAA TIETOJA JOTEN OLISIKO MAHDOLLISTA ETTÄ VOISITTE POISTAA KAIKKI ALLA OLEVAT KESKUSTELUT ps.kaikki 4 keskustelua minun aloittamiani

tuossa alla on numeroitu keskustelujen nimet
        1.sponzardiin liittyvä kysymys adventure quest worlds pelaajille sisältää viestin kaikille vakkareille
        2.adventure quest worlds membership
        3.adventure quest worlds asiaa
        4.AQW

• korppi™

Haistakaa vitttu koko kommarilauma Yandex sai viestin asiasta, kun te pirihuorat ette vastaa! korppi™

• :))

Hienoa, kiitos!

• ......

Mitä paskaa??!

• 09087yiuho

kuin usein omat munat pitäs pestä?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      256
      5359
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2333
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      243
      2041
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1844
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe