Olen etsinyt käytettyä autoa Virosta.
Minkä kuntoisia virolaiset autot yleisesti ottaen ovat?
Vlimatkat ovat lyhyet, joten kilometrejä ei ehkä kartu vuodessa kovin paljon. Ilmasto on leudompi, joten maanteitä ei suolata samalla tavalla kuin Suomessa. Auto on suhteellisesti ottaen kohtalaisen kallis hankinta, joten siitä yritetään varmaan pitää hyvää huolta.
Minkä tasoinen on virolainen katsastus?
Tarjontaa näyttäisi olevan, olen etsinyt autoja www.auto24.ee sivuilta.
Autoja
Emil
3
207
Vastaukset
- he ndkko
Itseasiassa sikäläiset ei juuri paljoakaan autojaan huolla tai kunnosta. Ajavat omanaikansa ja pistävät sen jälkeen myyntiin fiksattuna ennenkuin se hajoaa käsiin tai tarvitsee tehdä suuria huoltoja.
- Saksasta
Aika paljon näkyy Saksasta tuotuja autoja olevan myynnissä Virossa.
On myös sellaisia firmoja, jotka tuovat asiakkaan laskuun autoja Saksasta.
- HALVEMPAA
POHJA. NIVELET JA JOUSITU JA KILOMETRIT KANNATTAA AINA TARKISTAA...
JA HUOLTOKIRJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938