Taksinvälittäjän palkka

miettijä__

Paljonko taksinvälittäjän palkka on ts. paljonko ohjepalkkaa tulee päälle lisilä, noin suurinpiirtein? Lähinnä kyselen, paljonko teillä on palkat.

9

8687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yskänen

      Suurinpiirtein 11 euroa tunti lisät. Välittäjät tekee työtä 24/7 kolmivuorossa eli iltalisät ja yölisät sekä vkoloppulisät korottavat palkkaa.

      Itse olen tehnyt parhaimmillaan n. 2500 euron liksoja 12 tunnin ylitöillä. Huonoimmillaan palkka jää 1500-1700 luokkaan kuukaudessa.

    • rankat hommat

      Täysin ylipalkattua hommaa toikin.. Istua tietokoneen ääressä ja mussuttaa munkkia samalla ku tiuskit asiakkaille että meillä on nyt ruuhkaa, taksin tulo voi kestää, kannattas tilata se taksi keskustan ulkopuolelle!

      • DI 48

        Minä en ainakaan ole koskaan saanut kuunnella luurin toisessa päässä ynseätä taksinvälittäjää :) Olisiko mahdollista että itse käyttäydyt puhelimessa "ikävästi, käskyttäen tms"? Vähän kyllä siltä kuullostaa...
        Ehdotat siis, että jos olen keskustassa, niin tilaan sen mittarin n. 5 km päähän? Se ei ehkä kuitenkaan ole se idea, mutta kiinnostava ajatus =))))))
        Työstä on saatava palkkaa riittävästi, että tulee toimeen normaalisti, Usein työt, joita kukaan ei arvosta, ovat juuri ne kaiken kassa pitäviä töitä. Jos niitä ei kukaan tekisi, eivät herratkaan työpaikoillaan viihtyisi eivätkö kykenisi hommistaan suoriutumaan ilman "rahvaanomaista" rehkimistä, se sopii muistaa.
        Kannattaa joskus uhrata ajatuksia myös niille, joita ylenkatsot.


    • kaksivuorotyö

      Eikö taksinvälittäjän työtä voi tehdä myös kaksivuoroissa? Ainakin minulle tuli te-toimistosta sellainen työtarjous?

    • munathanges

      Soitattekste välittäjälle jutteluseuran vuoksi vai miksi? Eihän kukaan täysjärkinen enää jonota soittaakseen ja seiso sit varttia hangessa josko joku auto ois kuitannu kyydin? Ainakaan pks

    • Hermolomailijat Ry

      Tuntipalkka 10 euroa ja yölisä 3 euroa tunti. ei iltalisiä, ei etes lauantaisin. Yölisä maksetaan 23-06 väliseltä ajalta. Sunnuntaityöstä 100% korotus. Ansiot vaihtelevat paljon tehtyjen tuntimäärien mukaan...arkipyhät korottavat myös palkkaa tietyiltä kuukausilta. Ansio n 1400-2400 euroa/kk. keskimäärin vuodessa 1700-1800e/kk. Palkka on huono työn stressaavuuteen nähden. Pitää muistaa paljon "nippelitietoa" ja olet aina viikonloput töissä ja vieläpä yöllä. Kuulet kännisten ihmisten "veetuilua" ja jokainen taksinvälittäjä joutuu jossain vaiheessa hermolomalle. Työssä käy selvästi ilmi kuinka paljon ihmiset juovat viinaa ja että maailma on paha paikka...oksennat/itket ensimmäisen viikonloppuyövuoron jälkeen ja tämä tapahtuu sinulla ilman viinaa. Suosittelen kovahermoisille, stressistä pitäville henkilöille jotka ovat valmiita uhraamaan viikonloppunsa josta korvauksena huono palkka.
      Kaiken lisäksi että asiakkaat sinulle "veetuilevat" kun taksi ei nyt ole heti paikalla yhdessä minuutissa, niin TAKSIKULJETTAJATKIN soittavat sinulle ja veetuilevat ja uhoavat kun on sattunut asiakas sanomaan väärän osoitteen ja se on sinun syytäsi kun olisi pitänyt osata lukea ajatukset että asiakas tilaakin nyt väärään osoitteeseen että laitanpa sen taksin sinne missä se oikeasti on. Ja tilataksiahan harva asiakas muistaa mainita tilatessaan ja kohta iso porukka haluaisi tunkea pieneen taksiin...ja taas saat huutia kuljettajalta ja asiakkaalta kun et ole kysynyt että tarviittekohan tilataksia kenties?? JNE JNE. !

      • Hermolomailijat Ry

        Ai niin ja jos olet valmis ottamaan vastaan 400-700 puhelua per viikonloppuyövuoro ja pitämään 8 tunnin aikana taukoa 2x10min, (ruokatunteja ei pidetä öisin) niin tervetuloa töihin taksinvälitykseen. Olet taatusti super-hyper-yli-ihminen.


      • Anonyymi
        Hermolomailijat Ry kirjoitti:

        Ai niin ja jos olet valmis ottamaan vastaan 400-700 puhelua per viikonloppuyövuoro ja pitämään 8 tunnin aikana taukoa 2x10min, (ruokatunteja ei pidetä öisin) niin tervetuloa töihin taksinvälitykseen. Olet taatusti super-hyper-yli-ihminen.

        Itseasiassa minä olen. Olen vissiin sit syperhyperyliihminen jeee


    • Anonyymi

      Hei,

      Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe