Vanhemmat hiiteen valittamasta ja puuttumasta joka asiaan

Vituttaa kympillä

Joo ne kaks henkilö ovat kyllä niin perseestä. Luulevat tietävänsä kaiken ja pröystäilevät että kyllä minäkin silloin nuorena....
Mistään puhua asiallisesti koska heidän täytyy aina muttaa keskustelu suoranaiseksi vittuiluksi. Varsinki naispuolista henkilöä vituttaa joku oma ongelma niin kovasti että se pitää kostaa heti jollekkin muulle, no milläkäs muulla tavallakaan kuin vittuilemalla.
Nyt hän selailee jotain omia lehtiään ja valittaa kokoajan kuinka raskasta on olla töissä kotona. Koulussa ei ole heidän mielestään mitään vaikeata tai raskasta, sillä he itsehän ovat kokeneet sen saman joskus 10 ekr ja eihän siinä mitään.
Heillä saa kyllä olla lepohetkiä ja taukoja pilvinpimein, mutta minä en saa edes hengähtää kokeisiin luvun aikana.
NYT VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He ovat itse niin helvetin täydellisiä ja hyviä että heidän nenän alleen ei muuta mahdukaan.
Koulu on kaikista tärkein asia maailmassa ja jos se ei mene hyvin on varmasti jouduttava helvettiin tai tapettava itsensä.
Sitten he pällistelevät ja möllistelevät suurilla lehmän silmillään ja ihmettelävät miten se voi ottaa niin koville, mutta oikeastaan ainut asia mikä siinä koulussa painaa on heidän itse asettamansa suoritusvaatimumset, mitä he itse eivät ole ikinä saavuttaneet!!!!!

Hyvin ylpein terveisin 16-v lukiolainen tyttö jonka ka on 8,75 ja matikan koe on huomenna johon en mene vaan aion uusia myöhemmin koska en päässyt läpi 1. Osasta ja josta nousi hirveä haloo. Nyt ne kaakattaa tuolla vaan hokemassa kuinka matikka on niin tärkeää ja minun on pakko mennä kokeeseen, koska sitten voin taas tuijjottaa sitä paperia siellä ja miettiä että mitä helvettiä mää täällä teen ??
Ja ainut kommentti siihen että miten mä en tajuu, on että olen LAISKA JA TYHMÄ

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei "Vituttaa kympillä"!

      Harmi, että teillä on kotona kyseinen tilanne.
      Oletko yrittänyt ihan rauhallisesti sanoa vanhemmillesi, että mikä heidän tavassaan sanoa asioita ja osoittaa mielipiteitään koulun käynnistäsi sinulle, saa sinulla ns. karvat nousemaan pystyyn? Aina vanhemmat eivät välttämättä itsekään ymmärrä, että millä tavalla ilmaisevat asioita, ennen kuin heidän kanssaan keskustelee asiasta ihan rauhassa. Selvästi vanhempasi ovat kovasti huolissaan sinusta ja kenties tulevaisuudestasi. Toivottavasti ymmärrät sen, ja että tämä voi olla myös heidän tapansa osoittaa miten tärkeä olet heille. Vaikka se saakin sinut vain ärtymään.

      Tietenkään kaikki vanhemmat eivät välttämättä aina pysty, halua nähdä ollenkaan, että heidän sanomisissaan tai käytöksessää olisi vikaa, niin kuin meillä kaikilla voi käydä välillä, mutta tärkeää olisi myös, että vaikka sinua ymmärrettävästi ärsyttää asia erittäin paljon, niin että sinä kuitenkin jaksaisit myös olla tilanteessa aikuinen, koska sitten jos homma menee kaikkien osalta huutamiseksi, niin asiat eivät varmasti etene mihinkään tai ainakaan hyvään suuntaan. Yritä osoittaa omalla käytökselläsi kaiken suhteen, voit ihan sanomallakin noista kyseisistä koulujutuista, että ymmärrät kyllä koulun tärkeyden ja vaikutuksen tulevaisuuteesi, niin ehkä jossain vaiheessa vanhempasikin ymmärtäisivät sen ja hellittäisivät hieman.

      Tsemppiä sinne ja rakentavia keskusteluja! :)

      T. netti.saappaat Jyväskylästä: Hanna & Noora.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe