megane sammuu aina joskus

sammahtelu..

vauhissa yleensä kuin hidastan esim ennen kääntymistä ja kytkimen ollessa pohjassa ja ehkä vähän jarruttaessa. Sen olen huomannut että renaultissani on ehkä vähän turhan alhaiset kierrokset voiko johtua siitä? Kierrokset ovat siinä 700 tienoilla noi suurinpiirtein ehkä vähän yli mutta ei siinä normaalissa 900sadassa.

Auto kyllä aina saman tien hörähtää iloisesti uudelleen käyntiin mutta vähän tuo vaivaa että mikä ihme on vialla. Niin ja tosiaan kyseessä on 2002mallin 1,4 16v ja siis viimeinen se vanhempi korimalli.

Oisko jotain neuvoja mikä saattaisi olla vialla???

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la-gu-na

Imuvuoto ainakin aiheuttaa tuota. Ja vissiin MAP-anturi jos siinä sellaista on. Niin ja tyhjäkäyntiventtiili.

• megsu kuski

Ahaa kiitos tästä ja nyt kun sanoit tuon niin tuli mieleen että mun autossa on imupotkea korjattu teippaamalla yhdestä kohdasta voisiko se vuotaa ja ongelma johtua siitä? Jos teippaisin sen uudelleen niin lähtisköhän ongelma? Älä naura jos menin ihan hakoteille en vain ymmärrä paljoakaan autoista!

Mutta kiitos vastauksesta ja hyvää joulua...

• la-gu-na
        megsu kuski kirjoitti:

Ahaa kiitos tästä ja nyt kun sanoit tuon niin tuli mieleen että mun autossa on imupotkea korjattu teippaamalla yhdestä kohdasta voisiko se vuotaa ja ongelma johtua siitä? Jos teippaisin sen uudelleen niin lähtisköhän ongelma? Älä naura jos menin ihan hakoteille en vain ymmärrä paljoakaan autoista!

Mutta kiitos vastauksesta ja hyvää joulua...

Et ole yhtään hakoteillä, vika saattaa hyvinkin olla siinä. Jotakin saippuavettä tai vastaavaa laitat siihen putken päälle ja katsot kupliiko. Jos, niin sitten siitä ainakin vuotaa

• ap...

Joo pientä päivitystä todennäköinen vika löytyi ja ei ole ollenkaan kiva juttu! Tulppia vaihdellessa huomasin että tulpat olivat vain vähän kiinni siis löysällä ja kierteet oli väännetty selväksi! Nyt pitäisi siis hommata kierteen korjaussarja ja laittaa korjaamo työhön joulunpyhien jälkeen...

• toni20144

oon ostamas vm 2012 farkku meganee,14 turbo,onko hyvä auto? siinä on xenoit,ym herkkuu,ajettu 30tkm,,,,,,,,,kiitos,jos joku vastaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3270
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1869
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      141
      1552
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1423
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1345
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1341
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1284
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe