Pariskunnalle Ladyboy

elämän kipinät

Mistähän löytäisimme tällaisen elämän ilahduttajan, TAITAVAN, tällaiselle 15 vuotta naimisissa olleelle pariskunnalle Krabin Ao Nangista ? (onko suositusta, olemme molemmat hieman alle 40 vuotiaita).

Dettisivustoilla ei oikein kai löydy, mihin voimme suunnata näin joulun ja uudenvuoden aikana, jotta takkuavaan rakkauselämään tulisi sitä uutta hohtoa ?

8

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hur träffä LB

Ruotsalaisilta/saksalaisilta voi asiaa kysyä, ei vielä istu suomalaiseen kulttuuriin, olemme yhä "puussa" tällaistenkin asioihen suhteen. Ehkä 10 vuoden päästä tämäkin osataan.

• eitäälääköö

Kannattaa siirtyä pattaya palstalle. Kaikki konkarit siellä ovat vain leidareiden perässä. Heiltä saat vinkkejä. Normaali kohteissa heitä ei ole.

• on taatusti
        eitäälääköö kirjoitti:

Kannattaa siirtyä pattaya palstalle. Kaikki konkarit siellä ovat vain leidareiden perässä. Heiltä saat vinkkejä. Normaali kohteissa heitä ei ole.

Thaimaalaiset ymmärtävät leidareita, niitä on joka kylässä. Jos nyt ketään kiinnostaa. Hua Hiniin bangkokilaiset ladyboyt menevät viikonloppuisin sankoin joukoin bailaamaan. Kyllä niitä Krabillakin on.

• onnea etsintään

Ao Nangista en tiedä, mutta huipputaiteilijoita löytyy Tiffany -paikoista, jotka ovat ainakin Bangkokissa ja Pattayalla, Phuketissa Simon Cabaret. Todennäköisesti Ao Nangista löytyy vastaava show-paikka myöskin.

• Up to YOU and juu
    • voi olla hyvä valint

Naapurin ruotsalaisilla on tällainen, korjaa mm. sähkölaitteet, autot ja mopot, kätevän tuntuinen, käynkö kysymässä mitä suosittelee. On muuten kadun nätein tyttökin eikä ikinä valita mistään.

Pattajan, Hua Hinin ja Bangkokin "ympärivuotisilla" suomalaisilla on nykyisin näitä, kuulema käytäntö on osoittanut parhaaksi.

Itsellä condoasujalla ei varaa eikä kai tarvetta pysyvään taloudenhoitajaan.

• sikoja

hyi helvetti noita ihmisiä

• puusta kysymys ?

Mitäs olette nyt keskenänne hommailleet ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe