tästä lähtien 50euroa per nuppi kun teitä aurataan kiittäkää puputtia.
Haapavärviset maksaa
13
296
Vastaukset
- Häh ?
Miksi, menikö tuokin raha johonkin urheiluun ?
- ggjh
Se menee nopen pers...
Täytyy kyllä ihmetellä etteikö
mikään riitä?
Tälläkin rahalla nyt sitten pyöritetään
lopulta jäähallia! Miksi ihmeessä minä olen maksumiehenä?
- Keskikaupinkilainen
Ei kai teitä tarvitse aurata, kun ei ole luntakaan.
- telakka
Miten jäähalli liittyy tähän asiaan?
Valittakaa vaan aurauksesta, mutta vielä enemmän valitatte kun auraaminen loppuu, maksoi mitä maksoi, sitä miettikää kun ette pääse ilman kahluusaappaita kotipihastanne mihinkään...! - preesu
Vastine keskustan hulemaksuilleko?
- sesse1
No ootpa aika köyhä jos et viittäkymppiä raaski maksaa...
- Katsotaan piianpissi
Sesse voi antaa yhteystietonsa, niin laitetaan sulle harkintaverolappu tulemaan, kerta olet varoissasi. Laitappa yhteystiedot jos ole sanasimittainen, etkä huuteleva märkäkorva.
- 50+
Katsotaan piianpissi kirjoitti:
Sesse voi antaa yhteystietonsa, niin laitetaan sulle harkintaverolappu tulemaan, kerta olet varoissasi. Laitappa yhteystiedot jos ole sanasimittainen, etkä huuteleva märkäkorva.
Sinähän se piianpissi taidat puskasta huuteleva märkäkorva olla. Laita ite vaan reippaasti nimes alle, jos muilta sitä odotat...
50+ kirjoitti:
Sinähän se piianpissi taidat puskasta huuteleva märkäkorva olla. Laita ite vaan reippaasti nimes alle, jos muilta sitä odotat...
Saanko puuttua keskusteluun ? Laitetaanko jokainen nimet esille kun kirjoitellaan ja haukutaan köyhiksi ?
Onko köyhyys jokin alhainen ominaisuus ?
Mietitäämpä miten alhaista on olla rikas ?
Rikkaus on on AINA peräisin jostai toisen työstä, onnettomuudesta, keinottelusta, luonnonvaroista.
Miksi siis mollata köyhiä, jotka yrittää rehellisesti elää elämäänsä ?
Tietysti on kiva räksyttää nimettömänä jos ei ole kanttia olla sanojensa takana.
- heko heko
Pitäähän ne kulut maksaa...se maksaa, jonka tie aurataan. voithan kieltää auraamasta, jos et halua maksaa...voit aurata ihan itse..vaikka kolalla, jos et omista traktoria ja lanaa.
- VapausJaRahatMenee.
Pitäähän se eläminenki maksaa mutta millä maksat kun kokoajan tulee uusia veroja! Milloin tulee pieruvero ilmaston saastuttamisesta jne... Aina vaan aatellaan että eihän se niin paha oo että on vaan sen verran... Mutta kun niitä ei niin pahoja veroja rupeaa oleen jokapaikassa niin kohta niistä tulee niin paljon lisäkustannuksia ettei ole vara edes elää vaikka tekis työtäkin. Jos tähän ei puututa niin mihin tämä päättyy??? Olemmeko kohta jotakin numereita joita robotit ohjaa mitä teet ja minne meet!!
VapausJaRahatMenee. kirjoitti:
Pitäähän se eläminenki maksaa mutta millä maksat kun kokoajan tulee uusia veroja! Milloin tulee pieruvero ilmaston saastuttamisesta jne... Aina vaan aatellaan että eihän se niin paha oo että on vaan sen verran... Mutta kun niitä ei niin pahoja veroja rupeaa oleen jokapaikassa niin kohta niistä tulee niin paljon lisäkustannuksia ettei ole vara edes elää vaikka tekis työtäkin. Jos tähän ei puututa niin mihin tämä päättyy??? Olemmeko kohta jotakin numereita joita robotit ohjaa mitä teet ja minne meet!!
Juuri niin.
Pää tulee vielä vetävän käteen.
- erkki4
kyllä taas henkisesti ja tallouvellisesti köyhä lessupitäjä tekkee viisaita ratkasuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501