Haapavärviset maksaa

onnittelut.

tästä lähtien 50euroa per nuppi kun teitä aurataan kiittäkää puputtia.

13

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh ?

      Miksi, menikö tuokin raha johonkin urheiluun ?

      • ggjh

        Se menee nopen pers...
        Täytyy kyllä ihmetellä etteikö
        mikään riitä?
        Tälläkin rahalla nyt sitten pyöritetään
        lopulta jäähallia! Miksi ihmeessä minä olen maksumiehenä?


    • Keskikaupinkilainen

      Ei kai teitä tarvitse aurata, kun ei ole luntakaan.

    • telakka

      Miten jäähalli liittyy tähän asiaan?

      Valittakaa vaan aurauksesta, mutta vielä enemmän valitatte kun auraaminen loppuu, maksoi mitä maksoi, sitä miettikää kun ette pääse ilman kahluusaappaita kotipihastanne mihinkään...!

    • preesu

      Vastine keskustan hulemaksuilleko?

    • sesse1

      No ootpa aika köyhä jos et viittäkymppiä raaski maksaa...

      • Katsotaan piianpissi

        Sesse voi antaa yhteystietonsa, niin laitetaan sulle harkintaverolappu tulemaan, kerta olet varoissasi. Laitappa yhteystiedot jos ole sanasimittainen, etkä huuteleva märkäkorva.


      • 50+
        Katsotaan piianpissi kirjoitti:

        Sesse voi antaa yhteystietonsa, niin laitetaan sulle harkintaverolappu tulemaan, kerta olet varoissasi. Laitappa yhteystiedot jos ole sanasimittainen, etkä huuteleva märkäkorva.

        Sinähän se piianpissi taidat puskasta huuteleva märkäkorva olla. Laita ite vaan reippaasti nimes alle, jos muilta sitä odotat...


      • 50+ kirjoitti:

        Sinähän se piianpissi taidat puskasta huuteleva märkäkorva olla. Laita ite vaan reippaasti nimes alle, jos muilta sitä odotat...

        Saanko puuttua keskusteluun ? Laitetaanko jokainen nimet esille kun kirjoitellaan ja haukutaan köyhiksi ?

        Onko köyhyys jokin alhainen ominaisuus ?
        Mietitäämpä miten alhaista on olla rikas ?
        Rikkaus on on AINA peräisin jostai toisen työstä, onnettomuudesta, keinottelusta, luonnonvaroista.
        Miksi siis mollata köyhiä, jotka yrittää rehellisesti elää elämäänsä ?

        Tietysti on kiva räksyttää nimettömänä jos ei ole kanttia olla sanojensa takana.


    • heko heko

      Pitäähän ne kulut maksaa...se maksaa, jonka tie aurataan. voithan kieltää auraamasta, jos et halua maksaa...voit aurata ihan itse..vaikka kolalla, jos et omista traktoria ja lanaa.

      • VapausJaRahatMenee.

        Pitäähän se eläminenki maksaa mutta millä maksat kun kokoajan tulee uusia veroja! Milloin tulee pieruvero ilmaston saastuttamisesta jne... Aina vaan aatellaan että eihän se niin paha oo että on vaan sen verran... Mutta kun niitä ei niin pahoja veroja rupeaa oleen jokapaikassa niin kohta niistä tulee niin paljon lisäkustannuksia ettei ole vara edes elää vaikka tekis työtäkin. Jos tähän ei puututa niin mihin tämä päättyy??? Olemmeko kohta jotakin numereita joita robotit ohjaa mitä teet ja minne meet!!


      • VapausJaRahatMenee. kirjoitti:

        Pitäähän se eläminenki maksaa mutta millä maksat kun kokoajan tulee uusia veroja! Milloin tulee pieruvero ilmaston saastuttamisesta jne... Aina vaan aatellaan että eihän se niin paha oo että on vaan sen verran... Mutta kun niitä ei niin pahoja veroja rupeaa oleen jokapaikassa niin kohta niistä tulee niin paljon lisäkustannuksia ettei ole vara edes elää vaikka tekis työtäkin. Jos tähän ei puututa niin mihin tämä päättyy??? Olemmeko kohta jotakin numereita joita robotit ohjaa mitä teet ja minne meet!!

        Juuri niin.
        Pää tulee vielä vetävän käteen.


    • erkki4

      kyllä taas henkisesti ja tallouvellisesti köyhä lessupitäjä tekkee viisaita ratkasuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe