Mitkä on parhaita roolipelejä PS3:selle teidän mielestänne. Ikäraja saa olla max 16. Mulla on Oblivion, se on ollut ihan hyvä. Kiitos vastauksista :)
Parhaat roolipelit PS3
2
384
Vastaukset
- Kalmalehto
Mass Effect 1-3
The Elder Scrolls V: Skyrim
->tämän kanssa annan varoituksen:
peli alkaa lagia kun tallennustiedoston koko ylittää 5-7 Mt
Laita automaattinen tallennus pois päältä, se pidentää aikaa, jota voit pelata ennen lagimisen alkamista.
Dark Souls I ja II
Fallout 3
Demon's Souls
Child of Light
Dragon Age Origins ja II
Valkyria Chronicles
Diablo III
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Final Fantasy X ja X-2
South Park: The Stick of Truth
Tuossa on mielestäni parhaita pelejä pleikkarin kolmoselle. Kaikissa uniikki käyttöliittymä ja tarinansakin puolesta täyttä rautaa.- Kylläpäkyllä
Allekirjoitan myös Dragon Aget (kakkonenkin on ihan jees, jos sitä ei erehdy vertaamaan Originsiin...), South Parkin, Skyrimin ja Final Fantasy X:n (vaikka itse pelasinkin sen kakkosella). Muista ei kokemusta. Myös Final Fantasy 13 ja 13-2 ovat olleet hyviä, vaikka eivät pärjääkään X:lle. Osassa näistä valitettavasti on ikäraja 18, kun se sai olla maksimissaan 16...
Lisäksi vielä Dragon's Dogma, mutta sekin on valitettavasti K-18... Final Fantasyt ja Skyrim ovat kuitenkin max. K-16, joten niitä voi suositella hyvin!
PS: Skyrimistä voi sieltä tallennusten listalta poistella vanhoja tarpeettomia tallennuksia, joka vähentää jossain määrin pykimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3233365Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192278Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151880Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361404Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2441332- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010