Älä ikinään usko Apple-fanien naiveja väitteitä kuinka yhtiö olisi keksinyt hiiret, graaffiset käyttöliittymät, taulutietokoneet jne, jne...
Tosiasiassa Apple ei ole keksinyt juuri mitään. Ainoastaan varastanut muitten keksintöjä. Ks. alla oleva video, jos uskallat.
http://www.youtube.com/watch?v=wFeC25BM9E0
Apple ei ole keksinyt yhtään mitään
3
197
Vastaukset
- 1stMacFinn
No, onko joku tosiaan väittänyt Applen keksineen hiiren? Onhan se ollut yleisessä tiedossa että hiiren ja graafisen käyttöliittymän idean Apple osti Xeroxilta. Ja johan Bill Gates esitteli taulutietokoneen 2001.
Noihan on siis ihan yleistä tietoa, eikö tuon sun videos tekijät tota tosiaan tiennyt?
Mistä lähtien ostamista on varastamiseksi kutsuttu?
Etsipäs huvikset kuvat Android puhelimesta ennen iPhonen julkistusta ja jälkeen. Siinä on pohdittavaa. - Lumppu_920
Yleensä, kun haastetaan patentti rikkomuksista oikeuteen voidaan sitä myös kutsua varastamiseksi. Applella näitä oikeuden käyntejä kyllä riittää joten eiköhän ketjun aloittaja puhunut ihan asiaa. Annetaan fanipoikien luulla, että Apple on se joka on kaiken keksinyt jos siitä tulee niille hyvä mieli. Ja jos Apple uskovaiset väittävät, että aivan alussa olikin Apple eikä alkuräjähdys, niin turha sitä mennä kiistelemään sillä kysymyshän on uskonnosta. I uskovaisilla, kun tuo fiktio ja fakta vähän tuntuu olevan hakusessa.
- Kieli poliisi
Miten patentti haastetaan oikeuteen rikkomuksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374