Älä ikinään usko Apple-fanien naiveja väitteitä kuinka yhtiö olisi keksinyt hiiret, graaffiset käyttöliittymät, taulutietokoneet jne, jne...
Tosiasiassa Apple ei ole keksinyt juuri mitään. Ainoastaan varastanut muitten keksintöjä. Ks. alla oleva video, jos uskallat.
http://www.youtube.com/watch?v=wFeC25BM9E0
Apple ei ole keksinyt yhtään mitään
3
202
Vastaukset
- 1stMacFinn
No, onko joku tosiaan väittänyt Applen keksineen hiiren? Onhan se ollut yleisessä tiedossa että hiiren ja graafisen käyttöliittymän idean Apple osti Xeroxilta. Ja johan Bill Gates esitteli taulutietokoneen 2001.
Noihan on siis ihan yleistä tietoa, eikö tuon sun videos tekijät tota tosiaan tiennyt?
Mistä lähtien ostamista on varastamiseksi kutsuttu?
Etsipäs huvikset kuvat Android puhelimesta ennen iPhonen julkistusta ja jälkeen. Siinä on pohdittavaa. - Lumppu_920
Yleensä, kun haastetaan patentti rikkomuksista oikeuteen voidaan sitä myös kutsua varastamiseksi. Applella näitä oikeuden käyntejä kyllä riittää joten eiköhän ketjun aloittaja puhunut ihan asiaa. Annetaan fanipoikien luulla, että Apple on se joka on kaiken keksinyt jos siitä tulee niille hyvä mieli. Ja jos Apple uskovaiset väittävät, että aivan alussa olikin Apple eikä alkuräjähdys, niin turha sitä mennä kiistelemään sillä kysymyshän on uskonnosta. I uskovaisilla, kun tuo fiktio ja fakta vähän tuntuu olevan hakusessa.
- Kieli poliisi
Miten patentti haastetaan oikeuteen rikkomuksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711