pyydän ilmaisen tulkinnan selvänäkijältä.

punanen siipirikko

joululahjaksi ,mulla on erittäin aneeminen joulu tulossa,rahat on loppu,yksinäinen nainen,mitä vielä enää tässä ilahtuakseni odottaisinkaan-kysyn palstan empaattiseltä näkijän lahjalta palkittua henkilöä,kertoisitko joulun kunniaksi ja lahjana minulle mitä näytetään? olen yksin asuva nainen,plus 40 ja siipirikkoinen joka osaa lentää? joulun iloa ja ennustetta osotan lahjaksi,sinulta hyvää sydäntä oleva näkijä kirjoitithan mitä sulle näytetään ?

18

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big78777

Lue ohje. Mene ennustukset-palstalle.

• ilona iloton

eivätpäole kukaan vastailleet.siis täältä palstalta kysyn selvänäkijää katsomaan! en lue muita palstoja,kiitos ohjeestasi,luen vain tätä palstaa kiitos.sen takia-koska mulle ei kukaan koskaan vastaa muilta ilmaispalstoilta,ovat niin kyynisiä ja ei näe oikeesti.toiveeni siis tällä palstalla,älkää muut nyt puuttuko,kutsun vain ja ainosastaan selvänäkijää täältä!

• neitiwwww.

Mutta....kun täällä ei saa ennustella,ennustukset sivu sitä varten,ymmärätkö?tämä palsta on KESKUSTELUA varten.Hyvää joulua.

• Terve täältä jostain

Kokeile Olli Kalajoen blogista, hän vastaa siellä ja nimimerkillä voi kysyä.
      Ainakin on joillekkin vastannut siellä tuossa keskustelupalstallaan.

http://ollintarinaa.net/blogi.html

Hyvää joulua sinulle ja pärjäile, kyllä asiat siitä aina pikkuhiljaa järjestyy kun ei anna periksi vaan uskoo hyviä asioita tulevan.

• Hanki silmälasit

Huom! Jos haluat ennustuksen, siirry Ennustukset-palstalle. Tätä palstaa ei ole tarkoitettu ennustuksille.

Ihanko isiootit täällä käyvät kun jatkuvasti tätä samaa väärälle palstalle? :-(

• kysyn selvänäkijää

kuulkaas vastarannan kitisijät.se että kun aikuinen ihminen kysyy ihan omin kuvin täältä palsatalta,ei tartte teidän oppaita millä sivuilla olen kysymässä.älkää sotkeko pitkää nenäänne minun tapaani kysellä,kysyn mistä huvittaa pahvit,piste,selvänäkijää kutsun ...kiitos kannustajille ja hyvää joukua.olen millä palstalla huvittaa ja kysyn keltä huvittaa,en kaipaa kenekään näsäviisaiden typeriä neuvoja .hankkikaa jännitystä tyhmään elämäänne pahviaivot

• siipirikkotar

tämä on minulle ihan oikea palsta,olen yksinkertaisesti saanut tarpeeksieni kysyä tarot tai ennustuspalstalta,ei saa keltään mitään vastausta-sen takia kutsun empaattista ilmaisen katsannon haluavaa selvänäkijää.pyydän taas ja en kaipaa asiaan neuvovia ,odotan selvänäkijältä ennustetta koska en saa muilta palstoilta vastauksia,kertaanko siis taas asian että men ee jakeluunne,pahviaivot

• Voi luoja

VÄÄNNETÄÄS SULLE RAUTALANGASTA;
        TÄMÄ PALSTA EI OLE TARKOITETTU ENNUSTAJILTA TULKINTOJEN KYSELEEN SILLE ON OMA PALSTA! S24 SEN SELKEÄSTI TÄMÄN PALSTAN KUVAUKSESSA KERTOO PAHVI!

• Hei

Hyvää joulua sinullekin!
      näen sinulle sinistä ja punaista energiaa, punainen on erittäin tunteellista ja vahvaa, mutta tuo sininen viilentää ja rauhoittaa sitä.

sinulla on ailahtelua mielessäsi, olet epävarma tunteittesi kanssa. energiasi ei yletä näinä aikoina kauas, sinun kannattaisi kerätä sitä lisää ja ladata akkujasi aivan tosissaan. olisi aivan hyvä laittaa puhelin pois päältä muutamaksi päiväksi ja keskittyä vain itseensä.

raha on yksi asia, mutta se on liikkeessä koko ajan. sinä saat kyllä lisää rahaa, mutta on opeteltava pitämään siitä kiinni. pienelläkin budjetilla voi syödä terveellisesti, siihen sinun rahasi riittävät aina. näen viirukkaat sukkahousut ja sinut sohvalla istumassa jalat ylhäällä, eli olet nuorekas ja eläväinen ihminen.

käännä kelkka toisin päin, älä odota mitään, vaan anna itse jotakin toiselle, vaikka aikaasi. sitä kautta avautuu uusi ystävyys, mikä rakentaa pohjaa tulevalle. tämä ystävyys on itseäsi vanhemman ihmisen kanssa erikoinen kokemus, jos vain jaksat aluksi kuunnella. näet kirjeen, luottamuksella, voit auttaa häntä tutkimaan sen tarkoituksia. jos autat häntä, te selvitätte yhdessä tärkeän asian.
      tämä ei enää liity mihinkään uskontoon, mutta se oli aikoinaan vakava asia, se vaikuttaa vielä tänäkin päivänä. tätä kautta kohtaat erikoisen piirin ja koet haasteen, missä voit itsekin vaikuttaa.

oikein hyvää joulua ja uutta vuotta!

t. Keskiyö

• ???

MIKSI vastailet tällä palstalla? Väärä palsta näille sinun "ennusteluillesi" ...

• Huijarit.

--näen sinulle sinistä ja punaista energiaa, punainen on erittäin tunteellista ja vahvaa, mutta tuo sininen viilentää ja rauhoittaa sitä. --

Vit.t sinä mitään näe, älä yritä huijata ihmisiä.

• ihme touhua.

Ennustuspalstalla moni pyytää ennusteluja tuolta tuntijalta, eipä ole vastannut kenellekkään....

• minulle

Monet näkijät näkevät henkilön auran värejä

• Höpsistä
        minulle kirjoitti:

Monet näkijät näkevät henkilön auran värejä

Ai netissäkö näkemättä ihmistä? No hei tuskin :-)))))))))))

• Höpsisjuu
        Höpsistä kirjoitti:

Ai netissäkö näkemättä ihmistä? No hei tuskin :-)))))))))))

Höpsistä hei! Sinulla on skottiruudut ja säkkipillimusiikki mielen päällä, matka Skotlantiin siis suunnitteilla tai ajatuksissa.

• aloittanut

kiitos keskiyöllle tulkinnastasi! kuten jo huomasit,täällä on todella negatiivisia taustalla huutelijoita,jotka ovat kauhean pahansuopaisia.olet oikeassa,olen eläväinen jaajaton olemukseltani,nyt vaan olen hukassa sen takia koska vilkkaana ihmisenä olen vähän nyt joutunut olemaan olosuhteiden takia iteksenikin,josta toki saan rauhaa ja ajatuksille uusia tuulia.yllätyin miten täällä palstalla ilkeät ihmiset ikäänkuin lyöttöytyvät samaan ilmapiirin vietäviksi ja liittoutuvat meitä vastaan,tämän takia suomalaiset ovat epäsosiaalaista porukkaa,saavat ahdistusta siitä,kun minä kysyn tällä palstalla ja kateellisina hyökkäsivät sinakin vastaan.kiitos keskiyö ja hyvää uutta vuotta ! näkyykö rakkauspuolelelle mitään? säpionää kaipaaan vilkkana ,kauniina naisena,mutku ei usea kolahda koska heistä ei löydy haastetta luonnolleni...

• näin on juu

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. ^^

• eiahistu21
        näin on juu kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. ^^

Onneksi SINÄ aloittaja tunnut kiltiltä,valoisalta etkä yhtään negatiiviselta,vastailetkin niin kauniisti kaikille.Kukaan ei varmasti täällä ahdistu takiasi,mutta ehkä ihmiset eivät ymmärrä miksi pari hlöä täällä saa rikkoa sääntöjä.piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe