kihlasormukset

aapuva

mistä sais tilattuu netistä suhkot halvat ja hyvä laatuset sormukset..osoitteita kaipaan

10

10003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salla

      sinuna en ostas netistä sormuksia ties mitä rihkamia ne on !!! mä en luota yhtään nettiin ainakaan sormuksien suhteen. ihan oikeesti jos et halua menettää rahojas ni kannattas ostaa kultakaupasta tarjous sormukset.ne ei oo kovin kalliita.. ainakaa mun sormukset ei ollu kalliit ja kävin ostaa ne kulta kaupasta ja ne oli tarjous sormuksia. mä voin sanoo kokemusta./ kokemuksia.
      T: Salla

    • minttu

      Minäkään en suosittele nettiä...kyllähän ne pitää kultaliikkeestä ostaa! Eikä ne ole nykyään edes kalliita, halvimmat ehkä kolmen kympin seutuun! Ja sitten on vielä tarjouksia "kaksi yhden hinnalla"!

    • Mä vain

      Ei kannata tilata netistä, niin kuin muutkin ovat jo sanoneet.. Ei liikkeissäkään ole kovinkaan kallista! Perussormus, 2mm, on noin 30 euron luokkaa, ja siitä sitten tuplaantuu eli 4mm 60 euroa...jne.. Oma sormukseni maksoi 69 euroa, ja tämä on tosi ihanam tässä on tällainen sydän.. Kultani otti tuollaisen ihan tavallisen.. Ja paljon ihanempaahan se on liikkessä käydä oman kullan kanssa katselemassa eri sormuksia, sovitella niitä ja yhdessä sitten päättää mitkä ostaa!

      • mml

        kyllä kunnon sormukset ehkä pikkasen enempi maksaa ko 30 euroa...meillä oli 320 euroa..teetetyt, ei mitään rihkamaa mikä vääntyy heti rumaksi


      • rohkeutta
        mml kirjoitti:

        kyllä kunnon sormukset ehkä pikkasen enempi maksaa ko 30 euroa...meillä oli 320 euroa..teetetyt, ei mitään rihkamaa mikä vääntyy heti rumaksi

        Katsokaa ihania sormuksia, netistä luottokortilla, Visa tms kortti yleensä korvaa jos firma on huijausta, mutta en usko, on sen verran kalliit nettisivut. Ei Amazonin kirjakauppakaan ole huijausta vaikka se onkin netissä.

        http://gilletts.com.au
        Tällaista sormusta ei tule vastaan Suomessa joka
        päivä!


    • gallux

      sormuksia ei kannata tilata netistä ei ainakaan kihlasormuksia.. kihlasormuksia löytyy halvalla koru liikkeistä ja jos niitä on monta niin käy kattelemasta useammasta paikasta x) ei niiden tarvii olla kultaa tai valkokultaa vaan ne voi olla hopeaa, nii kui mun yhellä kaverilla on =)

      • kami70

        Voi hyvänen aika teitä joitain hyvä uskoisia. Miksei netistä voi tilata. Ne on niitä samoja tuotteita mitä on kultasepillä myynnissä suurin osa. Me tilattiin miehen kanssa netistä ja hyvin onnistui. Suomesta kun ei saanut semmoisia mitä haluttiin. Käytiin kyllä kiertään liikkeetkin, mutta rumia hemmetin sormuksia. Sitten kun parin kuukauden etsinnän jälkeen löydettiin ne mistä tykättiin, niin tilattiin heti. Oltiin varattu rahaakin tähän, mutta miehen sormus maksoi 50€ ja mun 25€. Se ei aina tarkoita, että kihlasormus on hyvä vasta kun sen hinta on 500 yms. Tietty ihan mistä tykkää. Minäkun en voi sietää mitään kultaista tai mitään kirkkaita timantteja. Me tilataan netistä vaikka mitä ja kyllä ne on hyvin toiminut. Kyllä sitä alkaa päässä soimaan kellot jos epäilee. Mutta ihan rohkeasti vaan tilaamaan. Ei mitään pelkoa. Se on nykyaikaa.


      • tanniina
        kami70 kirjoitti:

        Voi hyvänen aika teitä joitain hyvä uskoisia. Miksei netistä voi tilata. Ne on niitä samoja tuotteita mitä on kultasepillä myynnissä suurin osa. Me tilattiin miehen kanssa netistä ja hyvin onnistui. Suomesta kun ei saanut semmoisia mitä haluttiin. Käytiin kyllä kiertään liikkeetkin, mutta rumia hemmetin sormuksia. Sitten kun parin kuukauden etsinnän jälkeen löydettiin ne mistä tykättiin, niin tilattiin heti. Oltiin varattu rahaakin tähän, mutta miehen sormus maksoi 50€ ja mun 25€. Se ei aina tarkoita, että kihlasormus on hyvä vasta kun sen hinta on 500 yms. Tietty ihan mistä tykkää. Minäkun en voi sietää mitään kultaista tai mitään kirkkaita timantteja. Me tilataan netistä vaikka mitä ja kyllä ne on hyvin toiminut. Kyllä sitä alkaa päässä soimaan kellot jos epäilee. Mutta ihan rohkeasti vaan tilaamaan. Ei mitään pelkoa. Se on nykyaikaa.

        hei
        osaisko joku kertoa että myyvätkö mitkään koruliikkeet Jasmine Jewelsin sormuksia? en haluis netistä tilata, ja tuolla on muutamia kivoja mitä haluaisin kokeilla ja nähdä muutenkin.
        kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastailla:)


      • hahajd
        tanniina kirjoitti:

        hei
        osaisko joku kertoa että myyvätkö mitkään koruliikkeet Jasmine Jewelsin sormuksia? en haluis netistä tilata, ja tuolla on muutamia kivoja mitä haluaisin kokeilla ja nähdä muutenkin.
        kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastailla:)

        hei siis mä en iki päivänä ostas netist mitään tollasta tärkeetä asiaa tosin se on vaan mun mielipide


    • JOKAISELLA ON OIKEU

      Mulla on oikeus kirjottaa tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5411
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      49
      2237
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2236
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      880
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      763
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe