Egyptiläisten miesten arkipäivää

28x...

on yhtyä kuolleeseen vaimoonsa. Olen hieman tehnyt taustatyötä koska monikaan ei usko että voisi olla sellainen valtio joka sen lakiinsa kirjaa.
Tietoja voitte tarkastaa yksinkertaisesti naputtamalla Googleen
Islamic Necrophilia and lefisst Silensce-on The GlatzovGang.

Tietoa löytyy myös:
_ brittiläinen Daily Mail, USA:n Huffinton Post, Saudi- Arabian AL- Arabia.
Lisäksi voitte lyödä Googleen nimen Seppo Ruha jonka sivulta löytyy linkki:
http://www.jihadwatch.org.2012/05

Tällaisiinko maihin käytte turistirahanne antamassa? Ajatelkaa miten kauheita ajatuksia niiden hymynaamojen taakse kätkeytyykään? Onneksi nostivat nyt samoilla neuvottelukivillä seksin suoja- ikärajan sinne 14 vuoteen. Olikohan se aiemmin sitten ollut 9- vuotta niinkuin useilla muslimimailla.

12

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Blokkaajan nimi oli Pertti Ruha. Ylläoleva linkkiosoite on näemmä poistettu yleisen mielenkiinnon herättyä. Islamistit eivät haluaisi juttua levittää.

      • Leivos

        No tuskin tuo nyt ihan arkipäivää miehille on. Ei kai se nyt ihan arkipäivää ole, että vaimo kuolee. Enpä ole moista kuullut.
        Miksi levittelet tuollaisia juttuja?
        Mitä sulla on Egyptiä vastaan?
        Jos siellä on pahaa niin siellä on myös hyvää kuten kaikissa maissa.


    • kestostondis

      on se arkipäivää jos akka kuolee vaikka pyhänä.

    • maailma on ihmeellin

      Joo totta täma on,olen tienyt täman aikoja päiviä sitten.Siis ei mulle mitään uutta.

      Kyllä sieltä löytyy muutakin hauskaa...etsi etsi.

    • Muslimi

      olen itse muslimi ja en ikinä kuullut semmoista!olen asunut suomessa ja oon nähnyt pahoja juttua,kuten mies raiskaa oma lapsi tai tappa perhettä,eurooppalaiset pitäsi katso itsensä peilin ennen kuin puhu huono muusta maasta!

    • kristitty1

      Kuule muslimi! Puhut rikoksista jotka ovat niitä joka maassa.
      Minu ei tarvitse katsoa peili jos mina raiska kuollut vaimo egyptissä mina panna vaan enkä puhua paha muusta.
      Asu sina vaan suomesa taalla hyva olla ei nussi kuolleita.

    • asiaa5

      Kuule kristitty 1 , olen katsonut itseni peiliin ja tunnen uskontoni parempi kun sinä!Meillä ei ole Islamissa sellaista että panetaan kuollutta naista.Jos on niin , olen varma että joku on keksinyt koko asian ja haluaa pilata islamin kuvaa. Ymmärrän sua että et katso itseäsi peiliin, koska et pysty myöntämään että Suomessa raiskataan lapsia ja murhataan koko perhe, ja vanhemmat juovat itsensä niin känniin että pienet lapset lähtevät ulos harhailemaan keskellä yötä !!Tällaiset rikokset ei tapahdu mun maassa:-D

    • kristitty 2

      Minä tietä että muslimit ympärileikkaavat tytöt kun he ovat pieniä. Sitten he ovat naimakelpoisia kun ovat 9 vee vanhoja. Silloin oikea muslimi voi heitä panna vapaasti jos on naimisisissa.
      Miltä tuntuu pikkutytöstä kun pidetään kiinni ja klitoris leikataan jollain peltisaksilla pois.? Aivan järkyttävää. Samoin kuin ruumiin nussiminen. Meillä tulee vielä sota olema ja muslimania häviä. Ei koskaan tule enä takasin.

    • marianne3

      häpeän olla suomalainen ja lukea tällaista mitä joku kirjoittaa muslimeista :(

      • Hävettää...

        Minä myöskin häpeän.
        Todella surullista.
        Muslimeilla on usein moraali vielä tallella toisin kuten meillä suomirasisteilla.
        Ainahan on poikkeuksia.
        Pyydän anteeksi suomalaisten puolesta.
        Itse kunnioitan kaikkia hyviä ihmisiä.
        Nämä haukkuvat ovat vähemmistö.


    • kiksejä mantereelta

      saako Tahrir-aukiolta kunnon mahtimeisseliä ylipainoinen ketjupolttajaluuskakin?

    • Uskon ylipainoisella ketjupolttajaluuskalla olevan erinomaiset mahdollisuudet saada toivomaansa työkalua useammaltakin taholta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe